ترفند

13 ایده کادو به زن باردار | هدیه به زن حامله (حتما لیستمونو ببین)

فهرست مطلب

از توصیه های مهم در زمان خرید کادو به زن باردار، خرید هدیه ای است که کاملا متناسب با شخصیت و نیاز او باشد. بدون شک با انتخاب مناسب ترین هدیه به زن حامله، او را خوشحال کرده و میزان احترام خود را در نزذ زن حامله افزایش می دهید.

بسیاری از همسران پس از به دنیا آمدن فرزند، همسر خود را نادیده گرفته و فقط برای کودک خود هدیه ارزشمند تهیه می کنند. در حالی که اگر آن ها با خرید یک هدیه زیبا، می توانند همسر خود را خشنود گردانند. طی این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو به بیان مطالبی جذاب درباره کادو به زن باردار پرداخته شده است.

امیدواریم شما با استفاده از مطالب مقاله ما و توجه به سلیقه همسر با خرید یک هدیه زیبا، شادی را در چشمان او ببینید. همچنین تیم حرفه ای ما از شما برای مطالعه مطالب سایت بوفچه دعوت می کند.

کادو به زن باردار
کادو به زن باردار

ایده آل ترین کادو به زن باردار

زن باردار همواره برای خود یک فهرست از کار های روزانه تهیه کرده و مشغول به انجام آن ها است. بدون شک در زمانی که او مشغول رفع و رجوع آن کار ها است، همسر برای او یه هدیه تهیه کند؛ می تواند باعث خوشحالی او شود.

در این بخش به بیان لیستی ارزشمند از هدیه به زن حامله پرداخته شده است تا شما با براساس آن و با توجه به شرایط همسر خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

لباس دوران بارداری؛ بهترین کادو به زن حامله

خانم ها همیشه عاشق خرید لباس بوده و طبیع تا دوران بارداری نیاز به لباس های خاص همین دوران دارد. شما می توانید همسرتان را به یک مغازه شیک و قیمت مناسب برده و به عنوان کادو برای بارداری هر لباسی که می پسندد را خریداری کنید.

البته با توجه به تنوع لباس های دوران بارداری و فری سایز بودن آن ها، می توانید به شکل آنلاین هم خریداری کرده و هدیه سورپرایزی برای او  داشته باشید.

کرم برای رفع ترک پوستی

آیا تا به حال به هدیه دادن کرم ها یا روغن های پوستی فکر کرده اید؟ ترک های پوستی در دوران بارداری بسیار شایع بوده و حتی بعد از تولد کودک نیز باقی می مانند. شما می توانید با خرید کادو به زن حامله از نوع کرم رفع ترک پوستی، به او کمک کنید تا این ترک های پوستی را بهبود ببخشد. کرم های تهیه شده برای زنان باردار حاوی پارابن، فتالات یا فرآورده های نفتی نبوده و در نهایت ضرری برای آن ها ندارند.

کادو به زن باردار؛ دفترچه خاطرات این دوران شیرین

مادر  ممکن است اکثر اوقات در مورد بارداری اش، کودک و نگهداری از کودک فکر کند. شما می توانید دفترچه خاطراتی را برای یادداشت کردن دوره های قبل از بارداری و ثبت خاطراتش خریداری کرده و همچنین او می تواند از آن برای نوشتن فهرست کارهایی که لازم است انجام شود، بهره ببرد. بدون شک بهترین کادو به زن باردار، خرید و انتخاب این نوع از دفترچه ها برای دوران بارداری خواهد بود.

کادو به زن باردار
دفترچه خاطرات دوران بارداری؛ کادو به زن باردار

طلا

خانوم ها علاقه زیادی به طلا و جواهرات دارند، مخصوصا که طلا برای خانم ها فوایدی زیادی دارد؛ از جمله ناهنجاری های غددی و عصبی را از بین برده و فشار عصبی را کاهش می دهد. طلا نیز به رفع بیماری های قلبی بسیار کمک می کند.

شاید به همین خاطر است که در طب سوزنی در بعضی نقاط بدن از فلز طلا و در بعضی دیگر نقره استفاده می کردند. پس خریدن یک دستبند یا انگشتر می تواند انتخاب خوبی به عنوان کادو به زن باردار باشد.

هدیه به زن حامله؛ ماساژور پا، گردن و کمر

خانم ها در طی دوران بارداری به دلیل افزایش وزن و همچنین تحمل وزن نوزاد فشار زیادی روی پاها، گردن و کمر احساس می کنند. بنابراین هر چیزی که بتواند این حس درد و فشار را دور کند، قطعا دوست خواهند داشت.

اگر به فکر یک کادو به زن باردار خود هستید، خرید ماساژور برای پا، گردن و کمر یا ماساژور های چند کاره بهترین گزینه است. این ماساژورهای دستی نه تنها جای زیادی اشغال نمی کنند، بلکه قیمت مناسبی هم داشته و بسیار کاربردی هستند.

ثبت نام در کلاس یوگا

اگر مادر بارداری در نزدیکی یک مرکز یوگا که کلاس های دوره بارداری ارائه می دهد، زندگی می کند؛ او را در این کلاس ثبت نام کرده و به او کمک کنید که چندین تکنیک آرامش بخش یاد بگیرد. یوگا در دوران بارداری مزایای بسیار زیادی دارد. این ورزش، عضلات مورد نیاز برای زایمان و وضع حمل را با یک دیگر هماهنگ می کند.

بالش بارداری؛ ایده آل ترین گزینه هدیه به زن حامله

بالش بارداری یک کادو و هدیه خاص برای خانم های باردار است که به آنها کمک می کند تا شب ها راحت خوابیده و نگرانی از بابت بی خوابی نداشته باشند. برای خرید بالش بارداری حتما به سایز، شکل، نوع پارچه و متریال پر کننده و غیره توجه اساسی کنید تا بهترین کادو به زن باردار را تهیه کرده باشید.

گردنبند با حرف اول نام او

خرید گردنبندی با حرف اول اسم همسر، به عنوان هدیه به زن باردار ایده جذابی است. شما با انجام چنین کاری به او می فهمانید که چه اندازه همسرتان برای شما ارزشمند است.

قاب عکس سونوگرافی

از بهترین هدایایی که مادر می تواند آن را دوست داشته باشد، قاب عمس سونوگرافی جنین است. همچنین می تواند برای اعضای خانواده و دوستان باشد نشان دهنده این باشد که او چقدر مشتاق به دنیا آمدن فرزندش است. به راحتی می توانید قاب های مغناطیسی (آهن ربا دار) متناسب برای هر جنسیتی را خریداری کرده و با قرار  دادن آن روی نیز یا نصب روی یخچال، برق شادی را در چشم های همسر خود مشاهده کنید.

کادو به زن باردار؛ دستگاه داپلر خانگی

برای یک مادر باردار یکی از لذت بخش ترین لحظات، موقعی است که صدای جنین خود را می شنود. شما می توانید با خرید یک دستگاه داپلر خانگی به همسر خود کمک کنید هر لحظه از شبانه روز که اراده کرد صدای قلب فرزندش رو بشنود.

شاید تا به حال تجربه کرده باشید که اگر فرزند تان چند ساعتی تحرک نداشته و همسرتان تحرک او را حس نکند، به شدت و نگران می شود. پس با خرید داپلر خانگی بهترین کادو به زن باردار را انتخاب کنید.

کادو به زن باردار
کادو به زن باردار؛ دستگاه داپلر

صندلی گهواره ای

صندلی های تکان خور و گهواره ای برای ریلکس کردن و استراحت خانم ها بسیار مفید بوده و مدل های تاشو و کوچک شونده و اصطلاحا پرتابل کاملا برای خرید مناسب هستند. شما با خرید و انتخاب این نوع کادو به زن باردار، امکان استفاده در هر محیطی را به او می دهید.

تشک آرامش؛ گزینه مناسب کادو به زن باردار

خواب یکی از مسائلی است که زنان در این ماه‌ ها با آن مشکل دارند ، مادران به سختی می توانند بخوابند و همچون قبل به کمر دراز بکشند. شما می توانید برای آن ها تشک های آرامش خریداری کرده و خواب آرام را به او هدیه دهید.

این تشک ها برای زنانی که کمر درد دارند، مفید بوده و به دلیل شیب دار بودن تشک های آرامش مناسب مادرانی است که دارای مشکل رفلاکس یا کمردرد زیاد هستند. بنابراین با خرید این نوع هدیه به زن حامله، آسایش و آرامش را برای او به ارمغان بیاورید.

جوراب و پاپوش نوزاد

جوراب و پاپوش فانتزی نوزاد می تواند یکی از بهترین هدیه ها برای یک خانم باردار باشد. وقتی یک خانوم باردار جوراب و کفش های کوچک نوزاد را می بیند، احساس خوبی به او دست داده ورتصور پا های کوچک نوزاد در آن جوراب حس زیبایی برای او به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا