اخبار

جریان هوا جریان زندگیست…

پیش‌بینی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد که جهان به سرعت در حال گرم شدن است و در دوره زمانی کوتاهی، افزایش متوسط دمای جهانی به ویژه در طول پنج سال آینده، از محدوده ۱.۵ درجه سانتیگراد نسبت به دوران پیش از صنعتی شدن به میزان قابل توجهی بیشتر خواهد بود.

با تشدید بحران اقلیمی، دانشمندان با اطمینان اظهار داشته‌اند که میانگین دما در طول پنج سال آینده نسبت به پنج سال گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای بالاتر خواهد بود.

امروزه، اهمیت ساختمان‌های مجهز به سیستم تهویه مطبوع مناسب به شدت افزایش یافته است. بدون داشتن یک سیستم تهویه مطبوع کارآمد، حتی اگر یک ساختمان دارای تجهیزات لوکس باشد، زندگی در آن کاملاً غیرممکن به نظر می‌آید. با انتخاب دقیق سیستم تهویه مطبوع، می‌توان به مدیریت مصرف انرژی پرداخت و به آسایش و راحتی در زندگی دست یافت.

سیستم های تهویه مطبوع از تجهیزات مفیدی برای افزایش راحتی و آسایش ما هستند. اما هر کدام از آنها به ‌تنهایی مصرف انرژی بالایی دارند. کاهش مصرف انرژی سیستم های تهویه مطبوع از چالش‌های جدی ما در هر فضای ساختمانی است.

کاهش مصرف انرژی در سیستم تهویه مطبوع بیشتر از هزینه انرژی متوجه طول عمر مفید خود دستگاه است. دستگاهی که در شرایط بهینه تر با کارکرد در مدت زمان کوتاه تر و برای کنترل دما در محدوده دمای کمتر فعالیت کند، قطعاً طول عمر مفید بیشتری هم دارد.

ما در شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با پیشتازی در طراحی و اجرای سیستم های مدرن تهویه مطبوع صنعتی (CAC) و خانگی (RAC) با پشتیبانی گلدیران راهکارهای اجرایی مناسبی را برای شما به ارمغان آورده ایم.

در این راستا، شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با تجربه و تخصص بیست ساله خود در زمینه تهویه مطبوع، که به عنوان یکی از پیشروهای این حوزه شناخته می شود، با همکاری با برندهای برجسته ای مانند ال جی، راس و مدیا، توانسته است با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها در تهویه مطبوع، به بهبود کمی و کیفی پروژه های معماری و ساختمانی ایران کمک کند. همچنین، تولید نسل جدید چیلر و فن کویل  با برند جی پلاس در شهرک صنعتی کاسپین قزوین نمایانگر تعهد شرکت به تولید محصولات با کیفیت و پیشرفت تکنولوژیک است.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران علاوه بر تولید محصولات تهویه مطبوع، خدمات پس از فروش و پشتیبانی از مشتریان را به عنوان یکی از ارزش های برجسته خود می داند. این خدمات با اصولی همچون سرعت در ارائه خدمات، رضایت مشتری، اقتصادی بودن خدمات، تمایز در خدمات، دقت و کیفیت خدمات ارائه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا