اخبار

از قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان تا خرید اعتباری 10 میلیاردی

فهرست مطلب

از قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان تا خرید اعتباری 10 میلیاردی

اصفهان علاوه بر جاذبه های گردشگری به عنوان قطب برتر فولاد در ایران نیز شناخته می شود که کارخانه های بزرگی مانند ذوب آهن و فولاد مبارکه در نزدیکی این شهر تاریخی واقع شده است.

برترین کیفیت محصولات فولادی شامل ورق آهن، تیرآهن و میلگرد متعلق به دو کارخانه مذکور است. ما در این مطلب در مورد میلگرد ذوب آهن اصفهان (ESC O)، مراج ع آنلاین استعلام قیمت و بازرگانی های آهن فروشی این شهر که می توان با اطمینان نسبت به خرید محصولات این کارخانه اقدام نمود صحبت میکنیم.

همچنین نام یک شرکت معتبر در زمینه خرید اعتباری میلگرد که بتوان تا سقف 10 میلیارد تومان از طریق آن تامین اعتبار نمود را در اختیار شما قرار خواهید داد.

کارخانه ذوب آهن اصفهان

در غرب شهر اصفهان شهر کوچکی به نام فولاد شهر قرار دارد که از دیرباز اکثر کارکنان کارخانه ذوب آهن در این شهرک زندگی می کردند. دلیل انتخاب محل سکونت در فولاد شهر، نزدیکی این منطقه به کارخانه ذوب آهن می باشد. علاوه بر این زرین شهر نیز یکی از منطقه هایی است که پرسنل این کارخانه در آن سکونت دارند.

ایران در قرون و اعصار گذشته، از جهت آشنایی با نحوه تولید آهن و فولاد، همسطح و همتراز دیگر جوامع و تمدن های بزرگ بود. اما در سه قرن اخیر به لحاظ افزایش سرعت تحولات در زمینه تکنولوژی تولید فولاد در کشورهای صنعتی و نیاز روزافزون به محصولات فولادی، ایران در زمره وارد کنندگان محصولات فلزی قرار گرفت.

ایجاد یک کارخانه ذوب آهن به عنوان صنعت مادر و یک آرمان ملی از دوره قاجار مطرح بود که همواره با موانع متعددی از جمله مشکلات سیاسی خارجی و داخلی و محدودیت های مالی مواجه بود تا اینکه در چهارچوب پروتکل همکاری های فنی و اقتصادی بین دولت ایران و شوروی سابق، احداث کارخانه ذوب آهن مورد توافق قرار گرفت.

موافقت نامه ای به امضاء رسید که در ۲۳ دی ماه ۱۳۴۴ به تصویب مجلس رسید. یکی از اصول این توافق نامه همکاری دولت شوروی در زمینه احداث کارخانه ذوب آهن در ایران بود.

بر همین اساس شرکت ملی ذوب آهن ایران قراردادی با موسسه (تیاژپروم اکسپورت شوروی) برای تهیه طرح و تجهیزات لازم کارخانه و تجهیز معادن سنگ آهن و زغال سنگ و سنگ آهک منعقد کرد. کارشناسان شوروی با توجه به محدودیت منابع مالی و مواد اولیه خصوصا ذخایر شناخته شده زغال سنگ، ظرفیت کارخانه را در فاز اول ۵۵۰ هزار تن فولاد در سال تعیین کردند که مورد موافقت قرار گرفت.

میلگرد ذوب آهن

برترین برند میلگرد در ایران میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان است که علیرغم قیمت بالاتر نسبت به سایر کارخانه های تولیدی ایران، بسیاری از مجریان پروژه ها در سراسر کشور، تمایل به استفاده از این برند را در ساختمان های خود دارند.

علاوه بر بالا بودن قیمت میلگرد ذوب آهن برای بکارگیری در طرح های عمرانی که در شهرهای دور نسبت به اصفهان در حال اجرا هستند، هزینه حمل و نقل محصول از درب کارخانه نیز باعث افزایش بهای تمام شده میلگرد خواهد شد.

با این وجود به این دلیل که میلگردهای کارخانه Esfahan Steel Company از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، نسبت به قیمت و هزینه (کرایه) حمل و نقل در کفه سنگین ترازو قرار دارد.

کارخانه ذوب آهن اصفهان را باید پرچمدارو پیشتاز تولید میگرد در بازار داخلی و همچنین صادرات این محصول دانست. این کارخانه میلگرد به دو شکل ساده و آجدار در استاندارهای ملی و روسی تولید و عرضه می کند. به طور کلی میلگرد ذوب آهن در بازار به اشکال زیر یافت می شود.

  • آج ۴۰۰ دوکی شکل
  • آج ۳۴۰ دوکی
  • آج یکنواخت ۳۴۰
  • آج یکنواخت یا آج ۴۰۰
  • آج مرکب یا میلگرد ۵۰۰

جدول محصولات این کارخانه

در جدول زیر انواع سایز میلگردهای کارخانه ذوب آهن اصفهان را مشاهده می کنید. علاوه بر سایز، آنالیز و وزن محصول + قیمت در تاریخ 18/09/1402 را مشاهده می کنید:

نوع میلگرد حالت آنالیز وزن واحد بارگیری سایز قیمت (تومان)
میلگرد 12 ذوب آهن اصفهان شاخه آجدار A3 11 کیلوگرم کارخانه 12 23670
میلگرد 14 ذوب آهن اصفهان شاخه آجدار A3 15 کیلوگرم کارخانه 14 22477
میلگرد 16 ذوب آهن اصفهان شاخه آجدار A3 20 کیلوگرم کارخانه 16 22477
میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان شاخه آجدار A3 25 کیلوگرم کارخانه 18 22661
میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان شاخه آجدار A3 30 کیلوگرم کارخانه 20 22477
میلگرد 22 ذوب آهن اصفهان شاخه آجدار A3 37 کیلوگرم کارخانه 22 22294
میلگرد 25 ذوب آهن اصفهان شاخه آجدار A3 47 کیلوگرم کارخانه 25 22294
میلگرد 28 ذوب آهن اصفهان شاخه آجدار A3 66 کیلوگرم کارخانه 28 22018
میلگرد 32 ذوب آهن اصفهان شاخه آجدار A3 75 کیلوگرم کارخانه 32 22018

مراجع قیمت میلگرد ذوبی

در شهر اصفهان شرکت های بازرگانی آهن فروشی زیادی مشغول به فعالیت و فروش میلگردهای کارخانه ذوب اهن هستند. از اصفهان اهن گرفته تا شاهین فلز سپاهان، مرکزاهن، اراداهن و ده ها شرکت دیگر از طریق فضای مجازی (سایت و کانال تلگرام) در حال انتشار و به روز رسانی جدید ترین قیمت میلگرد ذوبی اعلامی از دفتر فروش کارخانه هستند.

لطفا به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل مشخص بودن نرخ ها و شفاف بودن قیمت اعلام شده از دفتر کارخانه، در تمامی مراجع آنلاین قیمت اصفهانی شاهد نرخی یکسان هستیم.

در برخی مواقع به دلیل نبود نقدینگی در سیستم مالی یک شرکت که شخصی حقوقی است، نیاز به خرید اعتباری میلگرد احساس می شود. در چنین صورتی ممکن است بازرگانی اهن فروشی، میلگرد ذوبی را با قیمت بالاتری اما به صورت اقساطی یا چکی به خریدار بفروشد.

در چنین شرایطی ارتباط با یک شرکت بازرگانی مطمئن امری است ضروری. در اینجا به معرفی یک شرکت در زمینه فروش اعتباری میلگرد خواهیم پرداخت.

خرید اقساطی اعتباری میلگرد

شرکت سورین کیان مهر اسپادانا تا پایان سال 1402 یک طرح ویژه فروش اعتباری اقساطی میلگرد کلیه کارخانجات ایران من جمله ذوب آهن اصفهان، ابرکوه یزد، زاگرس شهرکرد، خلیج فارس اهواز و سایر برندهای معتبر را اجرا نموده.

در این طرح اشخاص حقوقی این امکان را دارند تا چنانچه از فیلتر خوش حسابی بان مرکزی عبور نمایند، تا سقف 10.000.000 تومان از اعتبار اعطایی این مجموعه در خرید خود استفاده نمایند.

این طرح شامل اشخاص حقیقی نیز بوده و سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای این دست از خریداران، 1.000.000.000 تومان می باشد. جهت ارتباط با شرکت سورین کیان مهر اسپادانا، نام این شرکت بازرگانی را در موتورهای جستجو Search نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا