تعبیر خواب

تعبیر خواب خربزه از نظر ابن سیرین | 19  معنی خواب خربزه امام صادق ع

فهرست مطلب

معبران تعبیر خواب خربزه را نشانی از ازدواج یا شروع یک رابطه عمیق و عاشقانه معرفی می کنند. البته این افراد هنگام تعبیر کردن خواب شخص رویابین، جزئیات خواب مانند رنگ و طعم خربزه سوالاتی می کنند. زیرا از دیدگاه آن ها این جزئیات نقش مهمی در معنی خواب خربزه دارند.

ابن سیرین به شخصی که خواب خربزه زرد را دیده است، می گوید که او به زودی با یک بیماری مواجه می شود. طی این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو به بیان مطالبی کاربردی درباره تعبیر خواب خربزه پرداخته شده است. همچنین تیم حرفه ای ما از شما جهت مطالب جذاب سایت بوفچه دعوت می کند.

تعبیر خواب خربزه
تعبیر خواب خربزه

دیدگاه معبران برجسته در رابطه با تعبیر خواب خربزه

مشاهده خربزه در رویا با در نظر گرفتن موقعیت خربزه و همچنین جزئیاتی که در زمینه رنگ، طعم و چگونگی خربزه در خواب دیده می شود، تعبیر و تفاسیر متعددی  دارد. به طور کلی دیدن خربزه در خواب به منزله خوشگذرانی و بزمی است که شخص به شکل های مختلف از آن بهره مند شده است.

این خوشی و راحتی گاها موجب سرور و شادمانی او شده و برخی اوقات عرصه را بر شخص تنگ می کند. اگر کسی در خواب ببیند که مشغول خوردن خربزه ای با طعم و مزه شیرین است، معنی خواب او این است که به هر اندازه ای که از خربزه خورده و از شیرین آن احساس لذت داشت،به همان نسبت به موفقیت می رسد.

در ادامه با دیدگاه برخی از بزرگترین معبران عرصه تعبیر خواب در رابطه با معنی خواب خربزه بیشتر آشنا می شوید.

تعبیر خواب خربزه و  مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی در خصوص دیدن خربزه در رویا بیان کرده زمانی که شخص در خواب خود  را در حال خوردن خربزه مشاهده کردد، تعبیر خوش و خیری داشته و به این معناست که ناراحتی و مشکلات او پایان می یابد.

در صورتی که دید مقداری از خربزه باقی ماند، به همان میزان درصدی از پریشانی او هنوز برطرف نشده است. با این تفاسیر چنانچه همه خربزه را میل کند، تعبیر مساعد و مطلوب تری دارد. چنانچه در خواب ببینید تعداد بسیاری خربزه در اختیار دارد، بدانید که با مشکلات با مسائل و موانع بسیاری مواجه می شود.

اگر اقدام به برداشتن یکی از خربزه ها نمود، به همان نسبت توفیق یافته و از شرایط خوبی بهره مند می شود. دیدن خربزه لکه دار در خواب مساعد نبوده و مفهوم خوبی با خود ندارد. در عین حال میل کردن خربزه در زمان غیر از فصول آن، تعبیری در قالب رنج و سختی دارد.

تعبیر خواب خربزه از نظر محمد ابن سیرین

  • دیدن خربزه به رنگ زرد در رویا، خبر از ابتلا به مرض و بیماری داشته و مشاهده خربز سبزی که طعم شیرینی ندارد، خیلی مناسب تر از خربزه زرد است.
تعبیر خواب خربزه
تعبیر خواب خربزه
  • اگر شخص در خواب خربزه را در اندازه بزرگ ببیند، بهتر از خربزه کوچک بوده و چنانچه خود را در حال خوردن آن دید، ضرر و آسیبی در این رویا وجود ندارد.

ابراهیم کرمانی و معنی خواب خربزه

چنانچه در واقعیت در فصل چیدن خربزه به سر برده و در خواب از خربزه شیرین میل می کند، تعبیر آن بیانگر پایان یافتن ناراحتی و غصه در زندگی است. در صورتی که در خواب چیزی از آن باقی مانده بود، اشاره به مشکل و نگرانی دارد که هنوز لاینحل باقی مانده است.

هنگامی که در رویا مشاهده کند مقابل تعداد بسیاری خربزه ایستاده است، ممکن است شرایط سخت و نا مساعدی برای فرد رویابین ایجاد شود که در پی راه حل رفع آن می گردد.

معنی خواب خربزه از نظر امام جعفر صادق

امام جعفر صادق (ع) برای دیدن خربزه در خواب و رویا تعابیر متعددی داشته و اصلی ترین آن ها، شامل لیست زیر می شود:

  • به منزله ابتلا به مرض و بیماری است.
  • اشاره به زن و یا همسر در زندگی دارد.
  • تعبیر به موضوعی است که موجب ناراحتی و رنج می شود.
  • به معنای سود و بهره ای است که به شخص می رسد.

یوسف نبی و معنی خواب خربزه

از نظر یوسف پیامبر، تعبیر خواب خربزه خبر از مسئله ای نگران کننده بوده و موجب ناراحتی و اندوه است.

تعبیر خواب خربزه و جابر مغربی

جابر مغربی معتقد است مشاهده خربزه به رنگ سبز در صورتی که نارس است، ولی طعم شیرینی داشت؛ مفهوم خیر و خوبی با خود دارد.

معنی خواب خربزه و جی. اچ. میلر

  • از نظر میلر دیدن خربزه در رویا دلالت بر صحت و سلامتی خواب بیننده داشته و همچنین اشاره به برنامه های نامطلوب و متزلزلی است که در امور اقتصادی دنبال می کند.
  • خوردن خربزه در خواب تعبیر به اقدامی است که بدون تعقل و تدبیر کافی با شتاب بسیار انجام گردیده و منجر به استرس خواب بیننده می شود.
  • خوابی که در آن شاهد رویش خربزه بر روی انگور هایی به رنگ سبز باشد، به این معناست که با وجود موانع و مشکلات خوشبختانه نیکبختی و سعادت آغوش خود را به روی شخص رویابین گشوده است.

معنی خواب خربزه و  زیگموند فروید

فروید معتقد است زمانی که شخص در خواب ببیند خربزه در اختیار دارد، تعبیر به آن است که او دارای افکار ساده اندیش و متعاقب آن رفتار جاهلآنه ای است که موجب اشتباهات بسیاری می شود. لذا زمانی که با دقت و به طور واضح به خواسته های خود می اندیشد، همین موجب درک عمیقی برای شخص می شود.

از این جهت برای ارتباطات با محبت و خالصانه ای که نسبت به برخی از اشخاص برقرار نموده و خود را نسبت به آن پایبند کرده‌ است، متعاقباً لازم است تا برخی امورات را به گردن گرفته و پذیرا باشد. او با آموزش صحیح در زمینه ارتباطات جنسی قادر است تا مسائل فی ‌ما بین را به راحتی برطرف کند.

تعبیر خواب خربزه
تعبیر خواب خربزه

تعبیر خواب خربزه براساس موضوع

تعبیر خواب خربزه خوردن

اگر شخص در خواب دید که خربزه می خورد، نشانه این است که به لذت های جنسی نیاز دارد. لذت هایی که در زندگی عادی آن را تجربه نکرده و این خواب نشانه این است که برخی مشکلات بر روابط او تاثیر گذاشته است.

اگر تند و تند خربزه می خورد ممکن است یکی از اعضای خانواده مسئول این مشکل باشد. اما اگر آهسته می خوردد، تعبیرش این است که در پایان رابطه مقصر خود شخص است.

تعبیر خواب خربزه برداشت کردن

تعبیر خواب خربزه برداشت کردن نشانه این است که احتمالا آرزویی دارد که به زودی به آن خواهد رسید.

تعبیر خواب بریدن خربزه

اگر فرد در خواب دید که خربزه می برد، تعبیرش این است که ازدواج طولانی و خوشبختی در انتظار او است. این خواب نمادی از پایان غم انگیز بوده و همچنین نشان دهنده دیدار با افراد جدید و تجربه ای بزرگ در زندگی است.

تعبیر خواب خربزه خریدن

خریدن خربزه در خواب نشانه این است که در گذشته رویابین به شخص اشتباهی اعتماد کرده است. ساده لوحی او باعث شده تا دشمن ها قدرت گرفته و به شخص رویابین ضربه بزنند. بنابراین سعی کند این مشکلات را قبل از پیچیده تر شدن حل کند.

معنی خواب خربزه گندیده

دیدن خربزه فاسد در خواب نشانه ازدواج یا رابطه عاشقانه بی ثمر است. دشمنان و حسودان در تلاش هستند که شحص را نابود کرده و در این زمینه موفق نیز شده اند.

تعبیر خواب آب خربزه

تعبیر نوشیدن آب خربزه در خواب نشانه مشکلات عاطفی و عاشقانه است. احتمالا شخص رویابین طلاق می گیرد یا از پاتنر خود جدا می شود.

تعبیر خواب دانه خربزه

دیدن خربزه پر از دانه یا تخم در خواب نشانه این است که شخص رویابین به زودی با همسر آینده خود به سفر می رود.

تعبیر خواب خربزه فروشی

خربزه فروشی در خواب، نشانه متولد شدن فرزند و زیاد شدن اعضای خانواده است .

تعبیر خواب کاشت خربزه

خربزه کاشتن در خواب، نماد سعادت و شادی در زندگی است. ممکن است در کار به موفقیت برسد یا اینکه درآمد بیشتری کسب کند. این رویا در زندگی خصوصی شخص نیز صدق می کند. زنان باردار اغلب این خواب را می بینند.

اگر شخص دیگری در خواب ببیند که فرد در حال کاشت خربزه است، به این معنی است که او سعی می کند با کار کمتر به چیز های زیادی دست پیدا کند.

تعبیر خواب خربزه
تعبیر خواب کاشت خربزه

تعبیر خواب خربزه نارس

دیدن خربزه کال یا نارس در خواب نشانه این است که شریک زندگی شخص رویابین نیاز های او را برآورده نمی کند. رابطه و ازدواج او ممکن است دچار بحران شود. بنابراین دیگر نتواند با کسی ارتباط برقرار کند. هر دوی فرد، انسان های بسیار سنتی بوده و این موضوع باعث دوری آن ها از هم خواهد شد.

معنی خواب خربزه رسیده

دیدن خربزه رسیده در خواب نماد خلق و خوی خوب و انرژی مثبت است. این خواب نشانه این است که شخص رویابین برای جنس مخالف بسیار جذاب است. در صورت مجرد بودن، بهتر است هر چه زودتر به دنبال عشق جدید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا