ترفند

چگونه با پسر فامیل رفتار کنیم عاشق مان شوند | 12 راه عاشق کردن پسر فامیل

فهرست مطلب

عاشق کردن پسر فامیل کار سختی نیست! با جرات می توان گفت، عاشق کردن پسران یکی از ویژگی های ذاتی هر دختر است. هر چیزی که شما برای فهمیدن تکنیک چگونه پسر فامیل خود را عاشق کنیم نیاز دارید، در درون خود شما نهفته است.

فقط باید شما یاد بگیرید چطور آن ها را بشناسید، چطور بر مهارت ها و ویژگی های خود تکیه کنید. سپس از آن مهارت ها چطور برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنید. طی این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو به بیان مطالبی درباره راهکار های عاشق کردن پسر فامیل پرداخته شده است.

امیدواریم با استفاده این راهکار، پسر فامیل را عاشق کرده و یک زندگی موفق را با او شکل دهید. در صورت تمایل از مطالب سایت بوفچه نیز دیدن کنید.

عاشق کردن پسر فامیل
عاشق کردن پسر فامیل

تکنیک های عاشق کردن پسر فامیل

دختر ها به منظور عاشق کردن پسر فامیل از تکنیک ها و روش های متفاوتی استفاده می کنند. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین این تکنیک ها اشاره شده است.

اعتماد به نفس داشته باشید

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید . یدون تردید در صورتی که خود تان را قبول داشته باشید، می توانید فرایند عاشق کردن پسر فامیل را با موفقیت طی کنید.

مطمئنا با اعتماد به نفس می ‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می ‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می ‌دهد.

مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفس تان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌ دهد. اعتماد به نفس درونی مهم ‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد.

اگر خود تان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برای تان رخ می‌دهد. سپس شادی و موفقیت را به سمت خود تان جذب می‌ کنید. اگر خود را باور داشته باشید، اعتماد به نفس شما نیز بیشتر خواهد شد.

او را به خود علاقه‌مند کنید

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظر، این است که با نشان دادن توانایی ‌ها و ویژگی ‌های منحصر به فرد خود، توجه او را جلب کرده و او را به خود علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌ برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است.

پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشت تان یک هنر می ‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه و عاشق کردن پسر فامیل باید استعداد ها و فعالیت ‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید.

به طور مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعه بعد که او را در دوروبر خود دیدید، کارهای تان را به دوستان تان نشان بدهید. اینگونه به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

منحصر به فرد باشید

اگر می ‌خواهید در جمع بقیه دختر ها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعداد ها و عادت ‌های منحصر به فردی داشته و با نشان دادن آن ها می ‌توانید فرایند عاشق کردن پسر فامیل را تکمیل کنید.

منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌ توانید به جای این که مانند بقیه دختر ها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خود تان پا پیش بگذارید. او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

مثبت‌اندیش باشید

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوش تان را به روی اتفاقات خوب باز می‌ کنید؛ طبعاً اتفاقات خوبی هم برای تان رخ خواهد داد. این نظریه درباره جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌، شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثب تتان به او هم سرایت می‌کند.

عاشق کردن پسر فامیل و ازدواج

او را سرشار از هیجان کرده و  به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر فامیل مورد علاقه متوجه نگرش مثبت شما شود، ترغیب می‌ شود که شما را بیشتر بشناسد. بنابراین با تفکر مثبت اندیش خود، مسیر عاشق کردن پسر فامیل را با موفقیت سپری خواهید کرد.

یک دختر مستقل و رهبر باشید

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌، این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظور این نیست که برای ریاست انجمن ‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقاید خود بایستید.

برای مثال می‌توانید نماینده کلاس شوید. اکثر پسر ها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانه عقاید، به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترام خود را را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر خوبی روی او به جا بگذارید

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌ گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صد چندان می‌ شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می ‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌ توجه و بی ‌تفاوت به نظر برسید.

برای این که تاثیر خوبی روی پسر فامیل باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خود تان یک احمق بسازید. مهربان و مودب بوده و اگر کاری کردید که مایه خجالت تان شد، فراموشش کنید.

ناامیدانه رفتار نکنید

مهم نیست که چقدر دل تان می‌ خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نبوده و اگر خود تان را بیش از حد علاقه ‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را زده و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد.

بنابراین فرصت نفس کشیدن را از او نگرفته و با توجه بیش از حد خفه ‌اش نکنید. مطممئنا با این تکنیک می توانید عملیات عاشق کردن پسر فامیل را به سرانجام برسانید.

لباس خوب بپوشید

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد . مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌ کنند. لباس ‌هایی را که جلوه بیشتری به زیبایی ‌های زنانه‌ تان می ‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکرده و خود تان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن ‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نبوده و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حرکات جذاب و فریبنده داشته باشید

با آرامش رفتار کرده و عصبی یا بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه ‌تان بازی می ‌کنید، به او خیره شوید. حواس تان به رفتار های غیرکلامی تان باشد، چرا که می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر مورد علاقه داشته باشد.

شاد و سرزنده باشید

پسر ها همیشه جذب دختر هایی می‌ شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستان تان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده ‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می ‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می ‌توانید به خود تان رسیده و تفریحات سالمی با دوستان تان ترتیب بدهید. ورزش‌ های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌ تواند از جمله فعالیت‌ هایی باشد که می‌ توانید آن ‌ها را انجام دهید.

فرصتی را برای گفتگو ایجاد کنید

اگر می ‌توانید کنار میز او  بنشینید یا بهانه ‌ای پیدا کنید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکرده و هر بار که او را می ‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید. بدون شک با ایجاد فرصت گفتگو و هم صحبتی با او، فرایند عاشق کردن پسر فامیل و ازدواج به سرانجام می رسد.

عاشق کردن پسر فامیل و ازدواج
عاشق کردن پسر فامیل و ازدواج

در شبکه‌ های اجتماعی با او ارتباط برقرار کنید

این روز ها شبکه ‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند. وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کرده و او را به شناختن خود ترغیب کنید، استفاده از فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی می‌توانند به کار شما بیایند.

پست ‌های وبلاگ تان یا عکس ‌های اینستاگرامی تان همه و همه باعث می ‌شوند که پسر مورد علاقه‌ تان با علائق و جنب ه‌های مختلفی از زندگی شما آشنا شود. پس سعی کنید با حساب‌ های کاربری تان در شبکه ‌های اجتماعی توجه پسر فامیل را به خود جلب کنید.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/28359/عاشق-کردن-پسر-فامیل/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا