ترفند

از کجا بفهمم پسری از من خوشش میاد؟ 11 نشانه پسر عاشق در فضای مجازی

فهرست مطلب

بدون شک در صورتی که دختران عزیز آشنایی با نشانه پسر عاشق، داشته باشند؛ نگرانی در دل نخواهند داشت. زیرا هیچ چیز بدتر از این نیست که ندانند پسر مورد علاقه، دختر را دوست دارد یا خیر. در برخی زمان ها، آشنایی بین دختر و پسر در آغاز راه است، در نتیجه دختر نگران عدم علاقه پسر به او است. یا با توجه به رفتار های پسر، به علاقه او شک کرده است. بنابراین در صورت آشنایی با نشانه پسر عاشق، بخش بزرگی این نگرانی ها بر طرف خواهد شد.

طی این مقاله اختصاصی از بلاگ فابینو در رابطه با نشانه پسر عاشق، مطالبی را جمع آوری کرده ایم. امیدواریم این مطالب در از بین بردن دلنگرانی ها دختر ها نسبت به عشق پارتنر خود، موثر باشد. در صورت تمایل از پست ها سایت بوفچه نیز، دیدن کرده و از مطالب آن لذت ببرید.

از کجا بفهمم پسری از من خوشش میاد؟ 11 نشانه پسر عاشق در فضای مجازی
از کجا بفهمم پسری از من خوشش میاد؟ 11 نشانه پسر عاشق در فضای مجازی

علائم و نشانه پسر عاشق

اگر به دنبال نشانه های در پارتنر خود هستید، حتما این مطلب را مطالعه کنید. زیرا در آن به بیان نشانه پسر عاشق، پرداخته شده است. اما اصلی ترین نشانه های پسر عاشق، عبارت است از:

برقراری تماس چسمی و تلاش برای حفظ آن

زبان بدن در مواردی که کلمات موثر نباشند، بسیار گویا خواهد بود پسر برای انتقال علاقه خود به پارتنر خود، از تماس چشمی استفاده خواهد کرد. به طور طبیعی، چشم افراد در اطراف سرگردان است. در نتیجه اگر دختری احساس کند که فرد مقابل نمی تواند چشمان خود را از او بردارد، ممکن است جذب دختر شده باشد.

عکس گرفتن از دختر

در صورتی که پسر بخواهد عکسی از پارتنر، در گوشی خود داشته باشد را؛ باید نشانه عشق او دانست.

ادامه دادن مکالمه

یکی از نشانه های پسر عاشق، پیدا کردن بهانه های مختلف برای طولانی کردن صحبت است.

 تلاش برای شناخت پارتنر

پسر با پرس و جو در مورد زندگی شخصی پارتنر خود، امیدوار است که او را بهتر بشناسد. همچنین سعی کند بین خود و دختر مورد علاقه، پیوندی ایجاد کند. او به دنبال شناخت در مورد همه چیز از کودکی، خانواده، اهداف و حتی ترس های پارتنر خود است.

نزدیک شدن

یک راه عالی برای شناخت پسری که نسبت به دختر احساسات عاشقانه دارد، وجود دارد. آن هم این است که مدام تلاش  خواهد کرد تا به هر طریقی به دختر نزدیک شود.

آزادانه حرف زدن در برابر پارتنر خود

هنگامی که زوج ها در جمع حضور دارند، شاید این گونه به نظر برسد که پسر علاقه به دختر نشان نداده است. اما در هنگامی که این دو تنها هستند، پسر به راحتی به بیان نظرات خود خواهد پرداخت.

از کجا بفهمم پسری از من خوشش میاد؟ 11 نشانه پسر عاشق در فضای مجازی
از کجا بفهمم پسری از من خوشش میاد؟ 11 نشانه پسر عاشق در فضای مجازی

نگاه کردن به دوربین در تماس های تصویری

بسیاری از مردان در گفتگو یا تماس های ویدیویی به اطراف اتاق نگاه  خواهند کرد. در صورتی که متوجه نگاه های مستقیم پسر در دوربین شود، باید آن را نشانه از پسر عاشق به حساب بیاورد. همچنین نسب به علاقه او، شکی در دل راه ندهد.

دقیقا رو به روی دختر قرار گرفتن

اگر پاهای پارتنر پسر، معمولا رو به دختر قرار بگیرد. یا زمانی که که کنار یکدیگر نشسته اند، بدن خود را به سمت او برگرداند، احتمالا آن نشانه پسر عاشق بوده و بسیار دختر را دوست دارد. مخصوصا اگر در حین انجام کار به شما پشت نکند. این حالت نشان دهنده صمیمیت است.

خجالتی بودن

خجالتی بودن به ویژه در دیدار های حضوری را باید نشانه پسر عاشق دانست. اگر فرد مورد نظر در گفتگو ها و تماس های آنلاین بسیار دوستانه و صمیمی برخورد کند، اما وقتی در ملاقات های حضوری خجالتی یا ساکت به نظر برسد، ممکن است روی دختر کراش داشته باشد . دختر با او گرم برخورد کرده و ببیند آیا آرامتر خواهد شدد یا خیر.

خم شدن هنگامه مکالمه

مردان معمولا به سمت زنی که به او علاقه دارند، متمایل شده و از زنی که نسبت به آن ها، بی تفاوت هستند؛ فاصله خواهند گرفت.

قرار گرفتن در لیست بهترین دوستان

این بدان معنی است که پسر عاشق، بیش از هر کس دیگری با پارتنر خود صحبت خواهد کرد. در نتیجه یا دوستان فوق العاده خوبی هستند، یا اینکه به دختر علاقه مند است.

پاسخگویی سریع تماس تلفنی یا پیامکی

در صورتی که همیشه بلافاصله پس از خواندن پیام های دختر، پاسخ دهد؛ می تواند به این معنی باشد که جز اولویت های او است. این نوع پاسخگویی، نشانه پسر عاشق خواهد بود.

تلاش بسیار برای خوب به نظر رسیدن

به طور مثال در پروفایل های صفحات شبکه های مجازی خود، عکس های زیبایی از خود به نمایش گذاشته و در دیدارهای حضوری سعی خواهد کرد تا مرتب و آراسته باشد.

ارسال پیام

ارسال پیام های  در طول روز و همچنین شروع کننده برای ارسال پیام را، باید نشانه پسر عاشق برشمرد.

نزدیک شدن در عکس های سلفی

در صورتی که پسر در زمان گرفتن عکس کاملا به سمت پارتنر خم شود، احتمالا واقعاً به او علاقه مند است.

خودنمایی

در برخی موارد، حتی متواضع ترین پسرها نیز، دارای کمی خودنمایی هستند. در صورتی که پسر زیاد مورد توجه پارتنر یا دختر مورد علاقه خود واقع نشود، ممکن است برای دستیابی به این هدف به تحسین خود بپردازد. البته او با این روش، به دنبال این است که دختر را تحت تاثیر قرار دهد.

لکنت زبان یا سرخ شدن پسر

هنگام برقراری ارتباط با پارتنر خود، پسر دچار لکنت زیان یا سرخی صورت خواهد شد.  دختر به او کمی فرصت دهد تا آرام شود. همچنین با دختر مورد علاقه خود، صمیمی شود. مطمئنا پس از ایجاد این حس ها، این لکنت زبان یا سرخی صورت از بین خواهد رفت.

انجام ریسک های فیزیکی

غیر معمول نیست که یک پسر عمدا خود را در معرض خطر قرار دهد تا توجه طرف مقابل را به خود جلب کند. زیرا مرد ها معتقدند که زنان جذب مردان جسور و نترس خواهند شد. بنابراین احتمالا در صورت بروز فرصت مناسب این استراتژی را به کار خواهند گرفت.

از کجا بفهمم پسری از من خوشش میاد؟ 11 نشانه پسر عاشق در فضای مجازی
از کجا بفهمم پسری از من خوشش میاد؟ 11 نشانه پسر عاشق در فضای مجازی

دفاع از پارتنر خود

بعضی از مرد ها ممکن است به دفاع ازپارتنر خود، بپردازند؛ حتی اگر ایده ای راجع به موضوع نداشته باشند.

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

در صورتی که دختران نسبت به عشق پارتنر خود شک کرده اند؛ می توانند با توجه به نشانه های پسر عاشق به ویژه در رسانه های اجتماعی، متوجه وجود علاقه در او شوند. مهم ترین نشانه پسر عاشق، شامل لیست زیر خواهد بود:

لایک کردن پست های دیگر

البته منظور از پست های دیگر، پست هایی نیست که پارتنر پسر عاشق، مثلا دو سال پیش منتشر کرده است. منظور از پست های دیگر پست های است که در طول یک هفته یا ۱۰ روز آینده منتشر خواهد کرد.

پیام های خصوصی با عذر و بهانه

پسری که به دختری علاقه داشته باشد، مطمئنا همیشه به دنبال بهترین بهانه برای صحبت کردن با او خواهد بود. حتی اگر بهانه ی خوبی هم پیدا نکند، ممکن است با بهانه های ناموجه به سراغ دختر برود تا بتواند لحظاتی را دختر مورد علاقه خود صحبت کند. این روش را باید یک نشانه پسر عاشق، معرفی کرد.

دلتنگ شدن

از نشانه های پسر عاشق، زود به زود پیام دادن است. بدون شک پسر طاقت دوری دختر را نداشته باشد.

نظر دختر را خواهد پرسید

یکی از رایج ترین نشانه پسر عاشق، نظرخواهی پسر از پارتنرخود در مورد بیشتر مسائل زندگی است. حتی اگر دختر مورد علاقه او، تخصصی درباره آن موضوع نداشته باشد.

افزایش زمان لایک کردن نسبت به دیگران

افراد معمولی یا کسانی که پست های دختری را بپسندند، معمولا پست ها را لایک خواهد کرد. اما فردی که به دختر علاقه داشته باشد، ممکن است برای لایک کردن پست های دختر بیشتر تامل کند.

تحسین بیش از حد

از نشانه پسر عاشق عدم کنترل احساسات، است. احساسات سرکوب شده اغلب از راه های مختلف خود را نشان خواهند داد.یکی از این راه ها، تحسین و تعریف کردن بیش از حد از دختر مورد علاقه است.

نشانه های پنجره چت

هیجان زیاد را در تکرار پاسخ های فرد و استفاده ی او از صفحه کلید به طور مداوم را، باید نشانه پسر عاشق دانست.

واکنش به پست های دختر

یکی از راه هایی که به پسر عاشق کمک خواهد کرد تا حدودی احساسات خود را بروز دهد؛ واکنش به پست های دختر است. از نشانه پسر عاشق در واکنش به پست های دختر، کامنت گذاشتن در زیر پست ها است.

واکنش اغراق آمیز

واکنش های اغراق آمیز او نسبت به مسائل کوچک و بی اهمیت را، می توان نشانه از عشق پسر عاشق دانست. او با این کار، به دنبال راهی برای صحبت کردن با پارتنر خود است.

مکالمات طولانی مدت

هنگامی که بین دختر و پسری، رابطه عاشقانه شکل بگیرد؛  مدت زمان مکالمهات آن ها  افزایش پیدا کرده و برای آن بهانه های مختلفی پیدا خواهند کرد. این امر را می توانف نشاه پسر عاشق یا حتی دختر عاشق به شمار آورد.

اظهار نظر در پیام خصوصی

از نشانه های پسر عاشق بیان نظرات در رابطه با پست های دختر، در دایرکت یا به شکل خصوصی خواهد بود. زیرا او امیدوار است، اینگونه بتواند مدت زمان صحبت را افزایش دهد.

سخن پایانی

علاقه و دوست داشتن پسری نسبت به یک دختر امری پنهان نشدنی است. مطمئنا پسری عاشق، با رفتار های اخود، عشق را ابراز خواهد کرد. از نشانه پسر عاشق می توان بیان جمله دوستت دارم، اشاره کرد. با این حال از نشانه‌های عدم علاقه یک پسر به دختر  میتوان به عدم تفاوت در رفتار با دیگران و دختر، آغازگر گفتگو نبودن و ارتباط نزدیک با دختران اشاره کرد. اکنون با توجه به این نشانه ها، دختر ها می توانند نسبت به علاقه پسر اطمینان حاصل کنند. در صورت اطمینان از عدم علاقه، بهتر است رابطه خود را با آن پسر کم کنند تا کمتر دچار آسیب های روحی و روانی شوند.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/25195/پسری-از-من-خوشش-میاد؟نشانه-پسر-عاشق/
  • نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی
  • https://favino ir/tag/نشانه-های-عاشق-شدن-پسر-خجالتی/
  • نشانه علاقه پسر به دختر در چت
  • نشانه پسری کهدر فضای مجازی دوست داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا