ترفند

آموزش 10 مرحله مخ زنی دختر در پارک و فضای عمومی | چگونه مخ یک دختر را در پارک بزنیم؟

فهرست مطلب

پسر ها برای به دست آوردن دل دختر مورد علاقه خود در پارک یا بوستان ها، به روش مخ زنی دختر روی خواهند آورد. البته در دنیای ماشینی امروز، تغییرات  بسیاری را در نوع روابط انسان ها به وجود آورده است. در گذشته های به دست آوردن دل دختر ها، خیلی آسان تر بود. پسر ها با داشتن یک کار مناسب و سالم بودن، می توانستند به راحتی مخ زنی کنند. اما امروزه باید فاکتور های زیادی را داشته باشند.

طی این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو در رابطه با روش های جهت مخ زنی دختر در پارک یا بوستان، پرداخته ایم. امیدواریم این روش های به آقا پسر های عزیز در به دست آوردن دل دختران، کمک کننده باشد. همچنین از شما دعوت خواهیم کرد تا از پست های سایت بوفچه نیز دیدن کنید.

آموزش مخ زنی دختر در پارک و فضای عمومی - چگونه مخ یک دختر مذهبی را در پارک بزنیم؟ (1)
آموزش مخ زنی دختر در پارک و فضای عمومی – چگونه مخ یک دختر مذهبی را در پارک بزنیم؟ (1)

روش های مخ زنی دختر در پارک

امروزه پسر ها برای اینکه بتوانند یک رابطه عاشقانه را با دختر مورد علاقه خود شروع کنند، باید از روش های متعددی استفاده کنند. مطمئنا با کمک گرفتن از این تکنیک های جذاب، اصطلاحا در مخ زنی دختر موفق خواهند بود. اصلی ترین روش های مخ زنی دختر، شامل موارد زیر است:

توجه به حضور همراه با دختر برای مخ زنی دختر در پارک

حتما توجه کنین که تنها باشه و همراه با خانواده ش نباشه. دیگه فک نکنم باید بهتون یادآوری کنم که با دختری که پارتنر یا دوس پسرش اومده بیرون رو نباید اذیت کنین..

پیدا کردن جواب مناسب برای سوال دختر

چرا تو پارک اومدی بام دوست شی؟ از چی من خوشت اومده که اومدی پیشنهاد بدی؟

پیدا کردن جواب مناسب به خودتون بستگی داره و بهتره که به مسائل اندام دختر و جنسی نباشه که در کل هم مخ زنی دختر تو پارک بهم میخوره.. تازه با یه جیق هزار نفر میگیرن میزنن تون.. بهتره با جواب های زبون بازی و گفتن اینکه شما دو تا دلیل بیار کع عاشقت نشم رو بگو. توپ رو بندازین تو زمین خودش..

آموزش مخ زنی دختر در پارک و فضای عمومی - چگونه مخ یک دختر مذهبی را در پارک بزنیم؟ (1)
آموزش مخ زنی دختر در پارک و فضای عمومی – چگونه مخ یک دختر مذهبی را در پارک بزنیم؟ (1)

خوشتیپی و خوش پوشی

یکی از مهم ترین راه های مخ زنی دختر، خوش پوش بودن است. بنابراین پسران قبل از خروج از خانه، دوش بگیرند، از تیپ اسپرت در استایل خود بهره ببرند؛ زیرا دختر ها، علاقه بیشتری به تیپ اسپرت دارند. در صورت علاقه پسر ها به تیپ خشن، ریش های خود را اصلاح نکنند. همچنین از یک عطر خاص استفاده کنند تا استشمام بوی آن عطر، دختر ها به یاد پارتنر خود بیفتند. یک نکته بسیار مهم در مورد دختران، وجود حس ششم فوق العاده قوی است؛ بنابراین پسران نباید وانمود کنند که شخص دیگری هستند.

مرموز بودن پسر

زمان مخ زنی دختر، پسر ها باید دقیق و آهسته پیش بروند. عجله نکنند، زیرا با این نوع رفتار او را فراری خواهند داد. پیش‌بینی کردن و مرموز بودن کلید واژه‌ های مخ زنی دختر است. البته پسر ها زیاد درباره خود حرف نزنند، اجازه دهند که دختر درباره‌ پسر، حدس بزند. آمار نشان داده است که تمام دخترها دو ویژگی را در مردان دوست دارند: قدرت و اعتماد به نفس بالاتر. البته این امر، به معنای خودخواه بودن نباید باشد.

تاثیر شوخ ‌طبعی در مخ زنی دختر

در صورت ایجاد لبخند روی لب های دختر، بدون شک پسر دل را به دست آورده است. پس اگر هنگامی که دختر دعوت به خوردن یک فنجان قهوه در کافه را رد کرد، تسلیم نشده و این دعوت خود را، مجددا مطرح کنند. یک لطیفه بامزه‌، لبخند دوستانه و گفتگوهای خودمانی سلاح ‌هایی است که برای مخ زنی دختر به آن نیاز دارند. پسر ها اعتماد به نفس‌ را با توجه به موقعیت حفظ کرده و به دختر ثابت کنند که مردی قوی و قابل اتکا هستند.

شنونده خوب بودن

یک راز موفقیت در امر مخ زنی دختر، خوب گوش کردن به سخنان او است. پسر ها باید بیشتر از آن که حرف بزنند، گوش بدهند. به جای این که سعی کنند تمام داستان‌ های خود را برای او تعریف کنند، باید به ماجرا های او گوش بدهند. پسر ها به او نشان دهند که برای شنیدن حرف ‌های او سراپا گوش بوده و او را به خوبی فهمیده اند. در چنین زمانی، مطمئنا قلب دختر را تسخیر کرده اند.

اهمیت توجه به اخلاقیات در مخ زنی دختر

پسر ها قبل از آن صحبت بهتر است آن را یک بار دیگر با دقت با خود مرور کنند. درست است که هدف اصلی مخ زنی دختر است، اما باید این کار را مودبانه و با رعایت اصول اخلاقی انجام داد. این همان موضوعی است که بسیاری از پسرها، به آن توجه نخواهند کرد. نتیجه این کار، بدون شک نابودی رابطه تازه خواهد بود.

رعایت تعادل در تعریف کردن جک

رعایت تعادل، نکته‌ کلیدی و مهمی در یک رابطه سالم است. اگر هر از گاهی چند لطیفه‌ مودبانه‌ به دختر بگین، اشکالی ندارد؛ اما در این امر، زیاده روی نکنند. در صورتی که پسری بتواند، جان کلام  را با پیام خود به دختر بیان کند؛ مطئمنا در گروه برنده ها قرار خواهد گرفت.

توصیف کردن برای مخ زنی دختر

تعریف از زیبایی بدون اغراق دختر جهت ایجاد حس مثبت در اون میتواند توجه دختر را جلب کند.

انتخاب یک اسم مستعار زیبا

انتخاب نام مستعار مناسب، یک روش عالی برای مخ زنی دختر است. پس از انتخاب یک اسم مستعار و اطمینان از علاقه دختر به آن، او را به آن نام صدا کند. یک اسم خاص باعث خواهد شد که ارتباط عاطفی لازم در دنیای مجازی بین طرفین، شکل بگیرد.  انتخاب این اسم مستعار، باعث ایجاد حس خاص بودن در دختر خواهد شد.

ادامه مخ زنی دختر در پارک در گوشی

حالا اگه دختر بهتون اجازه دوست شدن  رو داد باید بتونین دل شو به دست آورده شو نگه دارین و سعی کنین رابطه متعادلی رو جلو ببرین.

رسانه های اجتماعی

یکی از مهم ترین روش ها برای جلب نظر یک دختر، استفاده از رسانه های اجتماعی است. نسبت به پست های اینستا گرام یا واتساپ آن ها، واکنش نشان داده و در دایرکت یا به شکل خصوصی در رابطه با آن پست ها صحبت کنند.

تعادل در ارسال پیام

در صورتی که پسر ها هنگام تلاش برای مخ زدن زیاده‌روی کنند یا به عبارتی او را، با پیام‌ های خود بمباران کنند، به دختر مورد علاقه‌  ثابت خواهند کرد که اعتماد به نفس لازم را برای تصاحب قلب او ندارند.

استفاده از آهنگ خاصی برای پیام

پسر ها از دختر مورد علاقه خود بخواهند که برای پیام ها او، یک آهنگ خاص انتخاب کنند. حتما پس از انجام چنین کاری و ارسال پیام های از جانب او، لبخند بر لب های دختر جاری خواهد شد.

ارسال پیام های مبهم

در صورت ارسال پیام های مبهم، دختر از قوه تخیل خود استفاده خواهد کرد. البته این روش مخ زنی دختر را، باید یک هنر دانست. بنابراین پسر های عزیز برای تسخیر قلب دختر مورد علاقه خود، هنر ایجاد پیام های مبهم را یاد گرفته و از آن استفاده کنند. همچنین خیلی وارد جزئیات، نشده و اجازه دهند تا دختر خود از پیام های مبهم را رمز گشایی کند.

ارسال پیام عاشقانه پس از پیام مبهم

مطمئنا اگر خیلی ناگهانی برای دختر، پیامی که حاوی عبارت های عاشقانه یا ابراز دلتنگی است؛ یکی از موثر ترین روش های جهت مخ زنی دختر است. در صورتی که پسر بخواهد که دختر مانند موم در دستان او باشد، مطمئنا یک پیام کوتاه و دلنشین معجزه خواهد کرد.

آموزش مخ زنی دختر در پارک و فضای عمومی - چگونه مخ یک دختر مذهبی را در پارک بزنیم؟ (1)
آموزش مخ زنی دختر در پارک و فضای عمومی – چگونه مخ یک دختر مذهبی را در پارک بزنیم؟ (1)

درخواست نکردن عکس خصوصی

درخواست کردن عکس‌های خصوصی در چت، درخواست بسیار نابه‌جا و نامناسبی است. در صورت درخواست عکس های خصوصی، پسر ها کاملا از هدف‌ خود دور خواهند شد.

عدم برنامه ریزی

قرارهای سریع و ناگهانی جذابیت بالایی دارند. ایجاد یک قرار دقیقه نودی، می تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

وقت‌ شناسی

مطمئنا در صورت اطمینان از زمان ارسال پیام به دختر مورد علاقه، در این مسیر تسخیر قلب او موفق خواهند بود. البته فاکتور صبر و بردباری نیز، بسیار مهم است. پسر ها نباید انتظار داشته باشند، به محض ارسال پیام دختر ها پاسخ دهند. کمر صبر کنند شاید او در حال انجام کاری یا استراحت باشد. در صورت جواب نگرفتن پیام خود، پیام های جدید ارسال نکنند. ارسال های پیام های متعدد نشان دهنده عجله و صبور نبودن پسر است، دختر ها چنین خصلتی را دوست ندارند.

سخن پایانی

در چند دهده گذشته، هنگامی که پسر یک کار با درآمد عالی داشت. همچنین پسر سالمی از هر نظر بود، می توانست به راحتی هر چه تمام دل دختری را به دست آورد. اما امروزه مخ زنی دختر برای پسر ها، با سختی های همراه است. آن ها باید خوش پوش باشند تا بتوانند دل دختر مورد علاقه را در پارک به دست بیاورند. سپس به واسطه گرفتن شماره تلفن و رسانه های اجتماعی، یک سری قوانین مانند وقت شناسی در ارسال پیام ها را رعایت کنند. بدون تردید در صورت توجه به این نکات خیلی راحت می توانند قلب دختر مورد علاقه خود را، تسخیر کنند.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/25225/آموزش-مخ-زنی-دختر-در-پارک-دلبری-از-دختر/
  • چگونه مخ بزنیم
  • روش زدن مخ دختران
  • چجوری دختر مخ کنیم
  • چگونه مخ دختربزنم
  • مخ زنی سریع
  • اموزش مخ زدن
  • مخ زدن ‌در خیابان
  • https://favino ir/25225/آموزش-مخ-زنی-دختر-در-پارک-دلبری-از-دختر/#:~:text=یک راز موفقیت در امر را به خوبی فهمیده اند
  • چگونه مخ دختران را بزنیم

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا