ترفند

چطوری به پسر همسایه نخ بدیم؟ آموزش 14 نکته مخ زنی پسر همسایه

فهرست مطلب

دختر ها برای مخ زنی پسر همسایه، می توانند از روش های متنوعی استفاده کنند. هر کدام از این روش ها، راه رسیدن به قلب پسر مورد علاقه را هموار تر خواهد کرد. البته در صورت انجام کوچک ترین حرکت یا رفتار ناپسند، احتمال خراب شدن همه چیز وجود دارد. بنابراین دختر در مسیر رسیدن به پسر مورد علاقه، باید مواظب کوچک ترین رفتار خود باشند.

طی این مقاله اختصاصی از سوی بلاگ فاوینو در رابطه مخ زنی پسر همسایه و  راهکار های متنوع خواهیم پرداخت. امیدواریم این راهکار ها به شما دختر عزیز در راه رسیدن به پسر مورد علاقه کمک کننده باشد. در صورت تمایل از مطالب و پست های سایت بوفچه نیز، دیدن کنید.

مخ زنی پسر همسایه
مخ زنی پسر همسایه

 راهکار های مناسب جهت مخ زنی پسر همسایه

در این بخش به بیان راهکار های برای مخ زنی پسر همسایه پرداخته ایم. بدون شک در صورت عملی کردن این راهکار ها، دختر ها می توانند علاقه و عشق خود را پسر همسایه بیان کنند. اصلی ترین شیوه های مخ زنی پسر همسایه، عبارت هستند از:

توجه به کوچک ترین تغییرات

مطمئنا دختر ها در صورت توجه به کوچک ترین تغییرات، می توانند در مخ زنی پسر همسایه موفق عمل کنند. دختر ها هنگام پوشیدن لباس تازه یا شروع کار جدید پسر مورد علاقه، به او تبریک بگویند. با این تبریک ساده، به او خواهند فهماند که متوجه تغییرات زندگی پسر هستند. زیرا او برای دختر مهم است.

صحبت از آینده

دختر ها می توانند به شکل هیجان زده، از برنامه‌هایی که برای آینده چیده‌ اند؛ با پسر همسایه صحبت کنند. البته تمام تلاش خود را به کار ببرند تا در صحبت‌ های خود،  به زندگی مشترک و آرزو های پسر نزدیک شوند.

هدیه دادن به پسر

یکی از مهم ترین راه ها برای مخ زنی پسر همسایه، هدیه دادن به بهانه های مختلف است. این یک اصل اساسی در شکل گیری رابطه است که باید به شخصی که هدیه داده، کادو داد. با این روش ساده ولی مهم، عشق را ابراز خواهند کرد. البته هدیه لازم نیست گران باشد.

یک شاخه گل یا کتاب و حتی دست نوشته، می تواند روش موثری برای تسخیر قلب پسر همسایه باشد.

کنار هم بودن

یکی دیگر از روش های تاثیر گذار جهت مخ زنی پسر همسایه، کنار او بودن به ویژه در موقعیت های ویژه است. در صورتی که به هر دلیلی دختر نتواند در کنار پسر همسایه باشد، می تواند با ارسال یک پیام جویای احوال او باشد.

البته اگر در زمان های مانند تصادف یکی از اعضا خانواده پسر یا جشن عروسی خواهر پسر، حضور داشته باشند؛ با این حضور می توانند به پسر سیگنال های از عشق را ارسال کنند.

حسادت کردن

بدون شک حسادت دختر ها، نشانه ای از عشق به پسر باید تعبیر شود. بنابراین در صورتی که دختر ها به وجود فردی حتی برادر خود در کنار پسر مورد علاقه حسادت کنند، این رفتار آن ها را به شکل واضح بروز نخواهد داد. دختر با پرسیدن چند سوال، به او خواهد فهماند که از این وضعیت، ناراضی است.

البته او با این رفتار خود، به پسر مورد علاقه خود بیان خواهد کرد که او را، فقط برای خود خواسته است.

فاصله گرفتن از جمع دخترانه

به طور معمول دختر ها، گروهی حرکت خواهند کرد. با یکدیگر در رابطه با مسائل مختلف سخن خواهند گفت. بنابراین اگر در زمان دیدن پسر مورد علاقه خود، این جمع را ترک کنند؛ پسر این حرکت او را باید نشانه ای از عشق تعبیر کنند. بدون شک در صورت استفاده از راهکار، در مخ زنی پسر همسایه موفق عمل خواهند کرد.

مخ زنی پسر همسایه
مخ زنی پسر همسایه

فاصله گرفتن از گوشی

تلفن دختر ها مانند حلقه دوستان برای آن ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین اگر پسری متوجه حرکاتی مانند اینکه دختر تلفن خود را هنگام صحبت با پسر کنار خواهد گذاشت را، باید تعبیر از عشق و علاقه او تعبیر کند. همچنین اگر در حضور پسر، به تلفن یا پیام های گوشی خود پاسخ نداد را نیز، باید تعبیری از عشق او دانست.

این ها رفتار ها نشان دهنده اهمیت پسر، برای دختر بوده و بدون شک دختر با انجام چنین کار های، پیام های از عشق را به پسر ارسال خواهند کرد.

لبخند زدن

دختر ها با لبخند زدن و صمیمانه صحبت کردن با پسر مورد علاقه، به او بیان خواهند اشت که در کنار او، احساس آرامش خواهند کرد. همچنین در روز های که ذهن و فکر دختر مشغول است، بهتر است با پسر برخورد نداشته باشند.

معرفی پسر به دوستان

اگر دختر پسر همسایه در حلقه دوستان خود، معرفی کند؛ بدون شک او بهترین راه را برای مخ زنی پسر همسایه انتخاب کرده است. این حرکت دختر، به پسر نشان خواهد که او برای دختر، ارزش مند است.

کلام تایید آمیز

کلام تایید آمیز از سوی دختر به پسر، نشان ارزش مند بودن حرکت یا رفتار او است. دختر با دقت گوش دادن به حرف های پسر همسایه و پرسیدن سوالاتی در رابطه موضوع سخن، یک راه موثر برای مخ زنی پسر همسایه استفاده کرده است. با این روش به پسر عشق خود را، ابراز خواهد کرد.

برقراری تماس چشمی

نصف راه عاشقی بین یک دختر و یک پسر، با چشم ها طی خواهد شد. بنابراین دختر ها، نباید از تماس چشمی غافل شوند. با نگاه های دزدکی و مکرر به پسر، دختر  خیلی راحت علاقه خود را بیان کرده و در راه رسیدن به قلب پسر موفق خواهد بود.

تقلید حرکت یا رفتار پسر

در زمان حضور پسر، دختر رفتار یا حرکت را تقلید کند. به طور مثال، مانند او بنشیند یا تیکه کلام پسر را، در بین سخنان خود به کار ببرد. دختر با این حرکت به پسر مورد علاقه خود، بیان خواهد داشت که او را دوست دارد.

ظاهر آراسته

یکی از راه های نشان دهنده علاقه به پسر همسایه، آراسته بودن است. دختر با ظاهری آراسته و زیبا، روی پسر مورد علاقه خود تاثیر خواهد گذاشت. آن ها با آراستن خود، ابتدا به خود و بعد به طرف مقابل خود احترام خواهند گذاشت.

مخ زنی پسر همسایه
مخ زنی پسر همسایه

عجله ممنوع

یک رابطه عاشقانه، یک دفعه شروع نخواهد شد. دختر ها باید اجازه دهند که این رابطه عاشقانه با روند آرام خود شکل بگیرد. همچنین سعی نکند روند حرکت این رابطه را، تسریع ببخشد؛ زیرا این سرعت بخشیدن در رابطه،  بیشتر اوقات باعث از بین رفتن آن خواهد شد. عجله در این زمان و موضوع، تاثیر عکس دارد.

مطئمنا با قدم به قدم جلو رفتن و  تلاش برای جلب اعتماد طرف مقابل، راه رسیدن به قلب پسر هموار تر خواهد شد.

سخن پایانی

ایجاد علاقه یا حس عشق، در بیشتر مواقع ناخودآگاه شکل خواهد گرفت. چنین علاقه های از سوی دختر خانم ها، بیشتر اتفاق خواهد افتاد. عشق یا علاقه به پسر همسایه که در عین حال، دوست برادر دختر نیز است؛ ناخودآگاه شکل خواهد گرفت. اکنون دختر برای بیان عشق خود پسر همسایه، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

او می تواند از بین روش های متنوع مخ زنی پسر همسایه، چند مورد را استفاده کند. در صورت استفاده از این روش ها مانند آراسته بودن، لبخند زدن و تایید کردن کلام یا رفتار او در کنار برقراری تماس چشمی، عشق خود را بیان کند. مطمئنا در صورت وجود کوچک ترین تمایلی از سوی پسر، این رفتار ها جواب مثبت خواهد داد. در نتیجه پسر همسایه عاشق او خواهد شد.

 

 

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/28079/آموزش-مخ-زنی-پسر-همسایه-دوستی-با-همسای/
  • ابراز عشق به پسر همسایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا