اخبار

مهمترین وسایل سفر دخترانه

فهرست مطلب

یکی از هیجان انگیزترین خاطرات مربوط به سفر و یا طبیعت گردی است. قطعا که سفر روی جسم و البته روح و روان ما انسان ها تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت. از آنجایی که طبیعت گردی یا حتی تماشای جاذبه های تاریخی روز به روز با کیفیت بهتر و محبوب تر می شود افراد بیشتری از جامعه پذیرای سفر هستند. هر یک از ما برای گشت و گذار بایستی لوازم ضروری سفر را به همراه خود ببریم. مهمترین وسایل سفر دخترانه می‌تواند در برخی از موارد کمی متفاوت تر از ملزومات سفر آقایان باشد. به طور کلی برای اینکه از تمامی مناظر و زیبایی های یک منطقه شگفت انگیز خاطرات شیرینی رقم بزنید، حتماً باید راحتی برای شما فراهم شود. داشتن آمادگی مهمترین و اولین گامی است که کمک می‌کند با انگیزه بیشتری تمامی ملزومات ضروری سفر خود را فراهم سازید. شاید در این دسته بندی ملزومات بسیاری قرار بگیرد.

برخی از وسایل شامل همان ملزومات شخصی هستند که شما دختر خانم های عزیز میتوانید آنها را تهیه کنید. تمامی وسایل مورد نیاز که هر یک از شما افراد به هنگام سفر می توانید آنها را به همراه خود ببرید میز و صندلی های سفری، زیرانداز جاجیمی، تشک مسافرتی و غیره می‌باشد. حتما کیفیت مطبوع این وسایل اهمیت دارد و از این رو شما باید با مشخصات بهترین ملزومات سفر آشنایی پیدا کنید. اگر می خواهید حرفه‌ای به سفر بروید پس باید تمام نکات مهم سفر را نیز به همراه به خاطر بسپارید. انتخاب یک منطقه مناسب برای سفر نیز قطعاً حرفه ای است و پس از آن نیز باید با جاذبه های آن منطقه باشکوه آشنایی پیدا کنید تا با برنامه ریزی دقیق تر بتوانید از تک تک جاذبه های آن دیدن کنید.

راهنمای انتخاب صندلی مسافرتی

از خاص‌ترین ملزوماتی که به عنوان وسایل سفر دخترانه محسوب می شود صندلی سفری هستند. این صندلی‌ها با نام صندلی تاشو یا ساحلی نیز شناخته می شوند که مزایای بسیار زیادی دارند. برای خلق سفر خاطره انگیز و لذت بخش به همرا بردن تمامی لوازم الزامی خواهد بود. پس از گشت و گذار در یک منطقه به ویژه دختر خانم ها که شور و اشتیاق بیشتری دارند قطعا لذت بخش ترین حس و حال برای آن‌ها دنیا نشستن روی صندلی و تکیه دادن به آن است. صندلی های تاشو سفری برای چنین شرایطی طراحی شده و حتی در برخی از مدل ها امکان باز کردن زاویه بیشتر صندلی وجود دارد. حتی برای دراز کشیدن روی آن می توانید این زاویه را به راحتی تنظیم کنید. اما کیفیت و قیمت این صندلی باید مناسب باشد و کیفیت بالا، طول عمر صندلی را افزایش داده و راحتی حین نشستن را فراهم خواهد نمود.

قیمت نیز به ارزش واقعی صندلی تعیین می شود. در صورت تا شدن حجم صندلی نیز نصف شده و فضای کمتری اشغال می‌گردد. البته شما نیز می توانید با داشتن حجم و وزن کم آنها را به راحتی جابجا کرده یا حتی در صندوق عقب خودرو شخصی خود جای دهید. صندلی آلومینیوم، فلز و چوب را می‌توانید با سبک ترین وزن اما مقاوم ترین وزن انتخاب کنید. مقاومت در برابر آب، نور خورشید و ضربه مهمترین پارامتری است که باعث می‌شود شما بهترین صندلی های سفری را بتوانید برای هر نقطه از کشور مورد استفاده قرار دهید. تنوع زیادی از صندلی‌های سفری در رنگ، طرح و ابعاد مختلف توسط مجموعه ویرا سفر توزیع می شود. با خیالی آسوده می توانید با دسترسی به این تنوع بهترین صندلی ها را از نظر کیفیت، قابلیت ها و زیبا ترین صندلی ها را از نظر طرح، رنگ و مدل انتخاب کنید.

تشک مسافرتی و سطح کیفیت آن

برای سفر دخترانه به هر منطقه‌ای لوازم زیادی نظیر تشک مسافرتی تهیه می‌شوند. قطعا دختر خانم ها حساسیت بیشتری نسبت به چنین لوازمی دارند. فراهم شدن آسایش کامل در مسافرت و راحت بودن پس از خستگی های گشت و گذار در اولویت آن‌ها قرار می گیرد. برای خلق راحتی و آسایش باید ملزوماتی چوت تشک مسافرتی به همراه شما باشد که این تشک ها نام تشک مهمان امروزه در بازار توزیع می شوند. اکنون که تصمیم به خرید تشک مسافرتی گرفته اید حتماً باید با مشخصات بهترین تشک سفری آشنا شوید. این تشک ها به جای پنبه از الیاف سبکتری چون اسفنج هستند، پس انعطاف پذیری آنها بیشتر، حساسیت کمتر، وزن سبک‌تر و کیفیت بالاتری دارند. می‌توانید این تشک ها را در هر شرایط آب و هوایی مختلفی به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

مدل سفری هرگز پوسیده نخواهند شد و با خیالی آسوده آنها را حتی در مناطق شرجی نیز می توانید به همراه خود ببرید. البته قابلیت ضد آب بودن به عنوان مهمترین مزیت تشک های سفری است که باعث شده حتی پس از سفر آنها را بشویید و در سریعترین زمان ممکن نیز خشک می شوند. برای کمر درد و همچنین ستون فقرات این تشک های طبی مناسب هستند. توجه داشته باشید که این محصولات سفری با روکش های مخصوصی  معمولاً از پارچه های با کیفیت و بدون حساسیت زا تولید می‌شوند. یک زیپ در قسمت بالای آن وجود دارد که حتی می توانید در صورت باز کردن محتویات داخلی تشک را به صورت جداگانه شستشو دهید. پس از اینکه از خواب بیدار شدی و دیگر احتیاجی به تشک سفری نیست به راحتی آن را تا کرده و درون کاور ضد آب و با کیفیت خود بگذارید.

میز سفری تاشو و کیفیت مناسب آن

میزها به عنوان وسایل سفر دخترانه دارای تنوع بسیار زیادی هستند. میزهای سفری تاشو بوده و فضای اشغالی آنها در مقایسه با میزهای معمولی بسیار کمتر است. میز مسافرتی را می‌توانید در هر نقطه‌ای به راحتی جابه جا کنید، البته در صورتی که وزن آنها نیز سبک باشد. سبک بودن وزن یک میز مناسب به متریال آن نیز بستگی دارد. این میزها معمولاً در متریال های مختلف پلاستیکی، فلزی و چوبی هستند: اما گاهی جنس پایه ها با قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه میز کاملاً با یکدیگر متفاوت خواهد بود. در واقع ترکیبی از دو یا چندین متریال تشکیل یک میز سفری را می دهد. میزهایی که برای غذا خوردن استفاده می شود نیز به همین صورت ممکن است قسمت پایه ها با سطح میز تفاوت داشته باشد.

به هنگام خرید توجه کنید که پایه های میز در یک ابعاد استاندارد‌ و سایز آن‌ها نیز باید یکی بوده تا میز به حالت لغزان قرار نگیرد. سبک بودن وزن، جنس، قیمت و ظرفیت همگی جزو پارامترهای مهم انتخاب بهترین میز سفری خواهند بود، اما مهمترین پارامتر قابلیت شست و شو این میزها است. بسیاری از افراد حساسیت بالایی نسبت به شستشوی ملزومات سفر پس از گردش و طبیعت گردی دارند، از این رو با انتخاب یک متریال با کیفیت و مقاومت در برابر شست و شو یا آب می توانند به راحتی این عمل را انجام دهند. دقت کنید که میز شما باید تحمل بالایی در برابر وزن وارده را نیز داشته باشد. کیفیت و طول عمر میز تنها به سطح کیفیت و مقاومت آن بستگی ندارد بلکه به هنگام نگهداری از آن نیز نکات مهم به عنوان کلید طلایی در نظر گرفته می شوند.

پارامترهای مهم انتخاب زیرانداز مسافرتی

یکی از وسایل سفر دخترانه شامل زیرانداز مسافرتی می‌شود. زیر انداز به عنوان اصلی ترین ملزوماتی می شود که تمامی افراد برای سفرهای طولانی و یا حتی کوتاه آن را به همراه خود خواهند برد. این پوشش های پارچه‌ای با کیفیت روی زمین مورد استعمال قرار خواهند گرفت تا مانع از ریختن باقی مانده غذا و خوراکی شما شود. اما مهم ترین کاربرد این زیر انداز ها جلوگیری از گرد و خاکی شدن و یا خیس شدن لباس های شما در صورت نشستن در مناطق مرطوب است. بیشتر برای استراحت در طبیعت ما این زیراندازهای مناسب را به همراه خود خواهیم برد. زیرانداز‌های سفری نیز در متریال های جاجیم، پارچه‌ای، برزنت و حصیری هستند. مدل های بادی و غیره دیگری از انواع زیراندازهای سفری در بازار وجود دارد. تجربه ثابت کرده زیر اندازهایی از جنس جاجیم و حصیر به عنوان باکیفیت ترین و مناسب ترین زیرانداز ها خواهند بود.

مهمترین نکاتی که برای انتخاب بهترین زیرانداز مسافرتی باید به آن توجه کرد در گام نخست توجه به سطح کیفیت زیر انداز می‌باشد. در بین تمامی متریال ها نیز کیفیت جاجیم و پلاستیک بالا است. ضد آب بودن دیگر قابلیت و مزیت چنین محصولاتی خواهد بود و این نوع متریال نیز دارای چنین ویژگی هایی هستند. تنوعی از طرح و رنگ‌های زیراندازها در بازار وجود دارد که زیبایی نیز می تواند یکی از المان های مهم و تاثیرگذار در انتخاب زیرانداز باشد. سبک ترین وزن زیرانداز ها را انتخاب کنید تا حین سفر بتوانید به راحتی آنها را از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال دهید. همچنین مدل هایی که مجهز به کاور مخصوص یا دسته های پارچه ای هستند جابجایی آنها راحت تر خواهد بو،  از طرفی به ابعاد زیر انداز نیز توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا