اخبار

جا کارتی چرم یک هدیه ارزان و ماندگار

فهرست مطلب

ایلید عزیزانتان را خوشحال کنید اما انتخاب هدیه واقعا کار آسانی نیست. مخصوصا هدیه خریدن برای روز مادر، پدر یا همسر!

این افراد به ما نزدیک هستند و هر سال به مناسبت روز مادر و روز پدر به آنها هدیه می‌دهیم اما انتخاب یک هدیه که هم تکراری نباشد و هم کاربردی باشد کمی مشکل است. به این روزها که نزدیک می‌شویم تمام گزینه‌ها را روی میز می‌چینیم! لوازم خانه یا وسایل شخصی؟ عطر و ادکلن یا خرید محصولات چرم؟

شاید لازم باشد قبل از انتخاب کادو چند نکته را در نظر بگیریم!

 

 

مهمترین نکات در خرید هدیه روز پدر و روز مادر

“هدیه” برای روز مرد باشد یا روز زن، ولنتاین باشد یا تولد، همیشه حس خوشایند دو سویه‌ای با خود دارد. در بحث “هدیه دادن” همیشه یک هدیه دهنده وجود دارد و یک هدیه گیرنده! پس ما می‌توانیم به هدیه از منظر هر دوی این افراد نگاه کنیم. هم باید روحیات و نیاز هدیه گیرنده را مد نظر قرار دهیم و هم شرایط مالی و روحی هدیه دهنده را لحاظ کنیم.

قیمت هدیه

برای هدیه روز پدر و مادر، از طرفی عزت و احترام والدین بسیار زیاد است و ما اگر تمام زندگی خود را به پای آنها بریزیم باز هم کم است! از طرف دیگر در شرایط اقتصادی کنونی نمی‌شود بحث هزینه‌ها را نادیده گرفت، پس انتخاب هدیه‌ای که با جیب ما هم‌خوانی داشته باشد بسیار مهم است. اما خب، به قول قدیمی‌ها اگر مهمانم یکی باشد شترم را برای او سر می برم! اگر در سال یک مناسبت بود خوب می‌شد ولی هر ماه، یا تولد یکی از اعضای خانواده است و یا روز زن و روز مرد است یا سالگرد ازدواج و آشنایی است و یا کادو ولنتاین و عیدی. به هر حال گاهی مجبوریم به جای یک هدیه گرانقیمت چند هدیه با قیمتهای مناسب بخریم.

کیفیت هدیه

اما فقط قیمت هدیه نیست که برای ما اهمیت دارد، علاوه بر آن کیفیت هم مهم است. هدیه ندادن بهتر از دادن یک هدیه بی‌کیفیت است که به سرعت خراب شود، اینطور هم به طرف مقابل بی‌احترامی شده و هم به خودمان. پس در انتخاب هدیه ارزان قیمت باید دقت بیشتری به خرج داد تا با همان هزینه، بهترین هدیه و بادوامترین و با کیفیتترین آن را انتخاب کرد. کیف جا کارتی چرم هم قیمت کمی دارد هم چون از چرم طبیعی دوخته می‌شود، دارای کیفت عالی است. اصلا به محض آنکه اسم چرم طبیعی به میان می‌آید اعتبار خاصی به هدیه می‌بخشد. طرح و رنگ و بوی چرم طبیعی از دور هم مشخص است و زیبایی اش را به رخ می کشد.

کاربردی بودن هدیه

ویژگی سوم، کاربردی بودن هدیه است. دریافت یک هدیه ارزانقیمت اما پرکاربرد به مراتب بهتر از دریافت یک هدیه گران اما بی‌استفاده است. داشتن یک کیف کارتی الان برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است. حتی داشتن دو کیف جاکارتی هم بد نیست. در یکی می‌توانید کارتهای کم استفاده را گذاشته و در کمد خود نگهدارید و در دیگری کارت ملی و کارتهای بانکی پر مصرف را بگذارید و همیشه به همراه داشته باشید.

جا کارتی هدیه محبوب همه

امروزه از مادربزرگ و پدربزرگ گرفته تا نوجوانان و کودکان همه حداقل یک کارت بانکی دارند. دنیای الکترونیکی با تغییر رویکرد بانکداری، همه را درگیر خود کرده است. هر خریدی چه حضوری چه مجازی نیاز به کارت بانکی دارد. علاوه بر آن کارت شناسایی و گواهینامه یا کارت بیمه و بازنشستگی و… هم وجود دارند. اما مشکل فقط زیادی کارتها نیست. تا حالا شده توی فروشگاهی چرخیده باشید و وسایل مورد نیاز خود را جمع کرده به صندوق برده‌اید بعد هر چه گشته‌اید کارت خود را پیدا نکرده‌اید؟ کارت از جیب شما افتاده؟ یا آن را توی کت یا کیفی دیگر جا گذاشته‌اید؟

پیش آمده که کارت خود را در جیب مانتو یا جیب عقب شلوار قرار دهید بعد بی‌هوا بشینید یا در اثر ضربه‌ای کارت شما بشکند؟ خیس شدن چطور؟ در کنار موبایل قرار گرفتن و از کار افتادن چطور؟ می‌بینید استفاده از کارت همان قدر که ما را راحت کرده است به همان اندازه هم برای ما ایجاد دغدغه می‌کنید!

روشن است که با خرید کیف جاکارتی چرم می‌توانید تمام این مشکلات را حل کنید. اغلب کیفهای کارتی حداقل 8 تا 10 کارت را در خود جا می‌دهند پس شما به راحتی می‌توانید تمام کارتهای خود را یک‌جا در کنار هم داشته باشید. در این صورت اگر حوصله حمل کیف دوشی یا دستی را ندارید به راحتی این کیف کوچک را در جیب خود قرار دهید و از منزل خارج شوید. این کیف از کارتهای شما در برابر ضربه یا خیس شدن و … محافظت می‌کند.

جا کارتی چرم مناسب روز مادر

وقتی اسم کیف جا کارتی می‌آید اول به ذهن ما می رسد که پای هدیه ای مردانه در میان است اما باید بگویم جا کارتی محدودیت جنسیتی ندارد. تمام مدلهای کیف کارتی را هم خانمها می‌توانند مورد استفاده قرار دهند و هم آقایان اما اگر بخواهیم بر اساس رنگ کیف تقسیم بندی کنیم اغلب خانمها طرفدار کیف جا کارتی چرم با رنگهای روشن و شاد هستند. رنگ عسلی از میان طیف رنگی قهوه ای برای خانمها محبوبتر است و همچنین کیفهای کارتی قرمز، زرشکی، سبز و آبی. برند چرمسال با بیش از چهل سال تجربه در تولید محصولات چرمی مردانه و زنانه به این نکته توجه کرده است و کیف جا کارتی چرمسال را با تنوع رنگی عالی تولید می‌کند.

برای خانمها که کیفهای دوشی خود را معمولا از انواع و اقسام وسایل پر می‌کنند، استفاده از یک کیف کارتی کوچک و قرار دادنش در کیف دستی یا دوشی، دسترسی به کارتها را آسان می‌کند و نیاز نیست تمام محتویات کیف خود را بیرون بریزید تا کارت بانکی را پیدا کنید.

 

کیف جا کارتی زنانه چرمسال

 

جنس کیف جاکارتی

کیف جا کارتی چرم از چرم طبیعی بزی ساخته شده‌ است. این نوع چرم برای کیفهای کوچک بسیار مناسب است. انعطاف پذیری، لطافت و نرمی چرم بزی به نسبت چرم گاوی، بیشتر است. بعد از دباغی پوست بز معمولا چرمی به ابعاد کوچکتر به دست می‌آید، به همین دلیل چرم بز بهترین گزینه برای کیف های کوچک و دستکش کرده است. چرم بزی بافت ریزتر و رنگ پذیری بهتری دارد. تنوع رنگ کیف جا کارتی به همین دلیل است.

 

انوع کیف جا کارتی

کیف جا کارتی با وجود آنکه به نظر می‌رسد یک کیف ساده است و فقط برای قرار دادن کارتهاست اما باید بگویم کیف جاکارتی هم انوع و مدلهای مختلفی دارد. از ساده ترین آنها که یک لته است و تعداد کمی کارت در خود جا می‌دهد، شروع می‌شود تا مدلهای پیچیده‌تر که چیزی از یک کیف پول کم ندارند. هم جای کارت دارد و هم جیب برای قراردادن پول خرد و فلش و سیمکارت. نحوه بسته شدن این کیفها هم یا با چفت و زبانه است یا با قفل مگنتی و آهنربایی و یا با زیپ. در بعضی از مدلها به خاطر داشتن جیب بیرونی از هر دو روش زیپ و چفت استفاده می‌شود.

کیف جاکارتی زیپی

مدلهای زیپی کیف جاکاری متنوع هستند بعضی مدلها فقط جای کارت دارند و با یک زیپ ساده بسته می‌شوند و برخی در قسمت بیرون جیب دارند و علاوه بر زیپ، زبانه و چفت هم دارند. بلاخره کار از محکم کاری که عیب نمی‌کند! پس خیالتان کاملا راحت باشد.

 

کیف جاکارتی چرم

کیف جاکارتی چرم دو تیکه مونت بلانک

طراحی کیف جاکارتی چرم دو تیکه مونت بلانک در ابعاد 2 * 11 * 9 سانتی متر این کیف را بسیار کاربردی کرده است. کوچک بودن این کیف کمک می‌کند تا به راحتی در جیب شلوار یا کت جا شود و نیاز نیست مدام آن را در دست داشته باشید. چرم طبیعی و خوشبوی این کیف بسیار لطیف و خوش برش است. دوخت منظم و لوگوی برند آن هم بر زیبایی کیف جا کارتی مونت بلانک چرم افزوده است. این کیف 11 جای کارت دارد و علاوه بر آن یک جیب برای قرار دادن عکس و مدارک دارد. نحوه بسته شدن کیف جاکارتی چرم دو تیکه مونت بلانک زیپ و زبانه چفتی است و به این طریق از کارت های شما محافظت می‌کند، پس دیگر نگران افتادن کارتها نباشید.

کیف جا کارتی و جا کلیدی

بعضی مدلهای کیف جا کارتی علاوه بر جای کارتهای متعدد محلی جداگانه برای قرار دادن کلید دارند. در این قسمت از کیف حلقه هایی برای آویزان کردن کلید وجود دارد. می‌توانید کلید کمد، کلید در اتاق یا کلیدهای گاوصندوق خود را در آن بگذارید. یکی از مدلهای محبوب این کیفها که هم برای خانمها مناسب است و هم برای آقایان به شما معرفی می‌کنیم.

 

جا کارتی و جا کلیدی چرم

 

کیف جاکارتی گوچی چرم

طراحی کیف جاکارتی گوچی چرم در ابعاد 11.7.3 سانتی متر این کیف را بسیار کاربردی کرده است. تمام دیواره بیرونی این کیف با لوگوی گوچی پوشانده شده است و دوخت منظم آن بر زیبایی کیف جاکارتی گوچی چرم افزوده است. این کیف 9 جای کارت دارد و علاوه بر آن یک جیب داخلی برای قرار دادن عکس و مدارک دارد و همچنین قابلیت فضای مجزا برای قرار دادن کلید در این قسمت 6 گیره برای آویزان کردن کلید وجود دارد . نحوه بسته شدن کیف جاکارتی گوچی چرم زیپ دور کامل با کمک یک زبانه و چفت است به این طریق دیگر نگران افتادن کارتها نباشید.

 

کیف جا کارتی فلزی

تمام مدلهای کیفی که تا الان درباره آنها حرف زدیم از چرم طبیعی دوخته شده‌اند و قیمت بین 100 تا 200 هزارتومان دارند اما یک مدل کیف با قیمت مناسبتر نیز وجود دارد. این کیف که زیر 50 هزار تومان قیمت دارد، کیف جا کارتی فلزی است. محفظه اصلی کیف از جنس استیل است و روکشی از چرم مصنوعی روی آن قرار دارد. این مدل حدود 8 کارت در خود جا می‌دهد اما کارتها همه کنار هم و بدون جداکننده قرار می‌گیرند. لایه چرمی بیرونی مثل یک درپوش روی کارتها را می‌پوشاند و با قفل مگنتی بسته می‌شود. این مدل گرچه قیمت ارزانی دارد هم کیفیتش خوب و هم بسیار کاربردی است به ویژه برای آقایانی که کیف جاکارتی را در جیب خود گذاشته و مشغول به کار می‌شوند. احتمال شکستن کارت در این کیفها تقریبا صفر است.

 

جاکارتی فلزی

 

خرید تک و عمده کیف جا کارتی

اگر به دنبال خرید کیف جاکارتی عمده و تک هستید مدلهای متنوع را در فروشگاه بزرگ هاکان مد به صورت حضوری و آنلاین ببینید. انوع کیف جا کارتی از مدلهای مختلف یک لته، دو لته و سه لته برای کاربردهای گوناگون از جنس چرم و فلزی موجود است. تنوع رنگ این محصولات بی‌نظیر است و امکان سفارش عمده وجود دارد. بدهی است که قیمت کیف جاکارتی عمده با فروش تک متفاوت است. هاکان مد سالها تجربه در زمینه خرید تک و عمده اکسسوری های مختلف از جمله عینک، ساعت، انواع محصولات چرم، عروسک، گوی و جعبه موزیکال و جعبه و لوازم پک دارد و به شما اطمینان می‌دهد که بالاترین کیفیت را با بهترین قیمت همراه کرده است تا به سر منزل مقصود که رضایت شما است برسد. پشتیبان هاکان مد 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما در خصوص ثبت سفارش عمده و راهنمایی بیشتر برای خرید محصولات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا