اخبار

جدیدترین پروسه جراحی بینی در سال 1401

ما بین تمامی عمل های زیبایی که در حال حاضر در کشور مورد انجام قرار می گیرد. جراحی بینی از متداول ترین و شایع ترین فرآیند های زیبایی و درمانی به شمار می آید. از دیرباز با استفاده از روش رینوپلاستی بر آن بوده اند که عیوب و نواقص بینی همانند سایز بزرگ ، کج بودن ، داشتن پره های حجیم و بسیاری موارد دیگر را بهبود بخشند اما امروزه بعضی از اشخاص هستند که بدون وجود ایرادی در فرم کلی بینی درخواست تغییر شکل را دارند. دقت داشته باشید که این روند بایستی توسط بهترین جراح بینی انجام بگیرد. شایان ذکر است که هر شخصی که درخواست انجام این پروسه را دارند، نمی توانند جزو بهترین کاندیدا برای عمل زیبایی بینی محسوب شوند. برای اطلاعات بیشتر از جراحی بینی به این لینک مراجعه بفرمایید.

 جراحی بینی
جراحی بینی

پروسه جراحی بینی از دیرباز تا به امروز

طبیعتا همه ما می‌دانیم که عمل زیبایی بینی سال های بسیاری است که مورد انجام قرار می گیرد. همانطور که اشاره شد در قدیم این روند تنها برای درمان ایرادات ظاهری بینی مورد استفاده قرار می گرفت یا برای آن دسته که از لحاظ آناتومی داخلی دچار مشکل شده اند از جراحی بینی استفاده می کردند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی موجب شده است که اشخاص تنها به صرف اینکه زیبایی را به بینی باز گردانند به سراغ عمل بینی می روند. علاوه بر این در روند این پروسه در گذشته سختی های بسیاری وجود داشت زیرا به اندازه امروز علم و تکنولوژی پیشرفته نشده بود و به همراه آن فرد پس از جراحی بینی دچار محدودیت هایی نیز می شد.

در جدید ترین پروسه جراحی بینی در سال 1401 دیگر همانند روند قبل نیست ، در دسترس بودن بهترین امکانات اتاق عمل و پزشکی علاوه برآن تبحر و تجربه بالای بهترین جراح بینی همگی در کنار یکدیگر باعث شده اند که عمل بینی یکی از شایع ترین روندهای زیبایی به حساب آید. امروزه جراحان با استفاده از جدیدترین پروسه جراحی بینی قادر هستند که تمامی نواقص ساختاری و فانکشنال را برطرف سازند.

تعاریفی از جدیدترین پروسه جراحی بینی در سال 1401 :

عموما در رینوپلاستی تنها دو راهکار است که جراح بینی از آن استفاده می کند. تکنیک باز و بسته این دو راهکاری می باشد که با بهره‌گیری از آن ها می توان فرم جدیدی را برای بینی فرد زیبا جو ایجاد کرد. دقت داشته باشید که استفاده از هریک بسته به نظر و صلاحدید جراح بینی به نسبت شرایط بدنی شما و میزان تغییرات درخواست داده شده می باشد. در نتیجه بهترین کار این است که در برگزیدن یکی از تکنیک ها اصلا اصرار نداشته باشید. زیرا اگر بینی شما نیازمند اعمال تغییرات بسیار باشد بایستی پوست از روی بینی بلند شود و بعد از آن اصلاحات انجام گیرد ، در چنین وضعیتی جراح بینی از تکنیک باز استفاده می کنند. در غیر اینصورت اگر دماغ احتیاجی به اصلاحات زیادی نداشته باشد می توان از تکنیک بسته بهره‌مند شد. تفاوت اصلی و عمده این دو پروسه در واقع در محل ایجاد برش ها می باشد. در روش باز برش ها در زیر تیغه به وجود می آید و در دیگر روش در درون حفره ها ایجاد می گردد. علاوه بر این دو متد که به اختصار شرح داده شد روش های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها نیز می پردازیم. جدیدترین تکنیک های جراحی بینی عبارتند از :

جدید ترین جراحی بینی بدون نیاز به بیهوشی :

با پیشرفت علم و تکنولوژی همواره جراحان به سراغ متدی می روند که بتوانند تمامی ایرادات موجود در فرآیند های قدیمی را کاهش دهند. یکی از این مسائل استفاده از داروی بیهوشی می باشد. استفاده کردن از این روش موجب شده است که بسیاری از اشخاص به علت ترس و واهمه از انجام دادن عمل بینی منصرف شده باشند. بیش از این ها بسیار شایع شد که مرگ بر اثر جراحی بینی!!! عدم به هوش آمدن شخص بعد از رینوپلاستی و بسیاری موارد دیگر که باعث شده افراد از انجام جراحی زیبایی بینی که بر پایه بیهوشی انجام می شود بهراسند و از انجام دادن آن واهمه داشته باشند. اما امروزه می توان بدون ترس از هر نوع عارضه ای به دلیل استفاده از داروی بیهوشی در روند عمل زیبایی دماغ ، فرم جدیدی از بینی را بدست آورد. استفاده از داروی بی حسی موضعی می تواند  یکی از بهترین راهکار هایی به شمار بیاید که جراح بینی برای کسانی که فوبیای بیهوشی دارند مورد استفاده قرار دهد.

جراحی بینی با گرافت :

جدیدترین پروسه جراحی بینی در سال 1401 می تواند بهره گرفتن از گرافت ها در روند عمل زیبایی بینی باشد.  در پروسه های قدیم جراحی بینی امکان داشت جهت اعمال تغییرات خواسته شده بافت هایی را از بینی از دست دهید. اما امروزه با استفاده از روش گرافت که همان پیوند می باشد می توان غضروف تضعیف شده را تقویت کرد و به راحتی می توان از ساختار بین محافظت کرد. در جراحی بینی با استفاده از جدیدترین پروسه ها می توان در راستای باریک کردن و همچنین برجسته کردن نوک بینی ، کمتر شدن انحنا بر روی آن ، کانتورینگ و غیره به راحتی می توان از روش گرافت گذاری در عمل کردن بینی بهره‌مند شد. یکی دیگر از مزیت های این روش نوین کاهش میزان عارضه های احتمالی بعد از رینوپلاستی می باشد. عمدتا در روش های قدیمی جراحی بینی این احتمال وجود داشت که عوارض و پیامد هایی را برای شخص متقاضی در پی داشته باشد. اما امروزه با استفاده از جدیدترین پروسه جراحی بینی در سال 1401 حتی می توان از میزان درصد پیدایش عارضه های احتمالی نیز پیشگیری کرد. عوارضی همچون تورم ، کبودی ، اسکار و التهاب که یار دیرینه جراحی بینی به شمار می روند که با تبحر و مهارت بالای جراح بینی میتواند میزان شدت پیدایش برخی از آنان را به حداقل برساند. طبق گفته دکتر محبی برخی دیگر از عارضه ها متاسفانه به دلیل این است که فرد در زمان انتخاب دکتر دقت مناسبی نداشته و پیامدهای ناخوشایندی همچون عدم تقارن ، واکنش های حساسیت ، خونریزی و غیره را فرد تجربه کند. نکته پایانی که بایستی به آن دقت تمام داشته باشید آن است که در مواردی که تمایل به داشتن نتیجه ای مطابق با خواست و نظر خود را دارید همواره بهترین جراح بینی را انتخاب کنید که بتواند علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر از نتیجه نهایی ، قادر باشد که سلامت شما را اولویت هر موضوعی قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا