اخبار

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها کدومه؟

فهرست مطلب

عطرها با رایحه های مختلف و گوناگون خود خاطرات و ماجراهای جذابی را رقم می زنند. پرفیوم ها می توانند با ویژگی های شگفت انگیز خود مزایای بی نظیری را به افراد هدیه دهند. این رایحه های دلپذیر علاوه بر بوی خوشی که به افراد می بخشند، قابلیت تاثیرگذاری روی افراد را نیز دارند.

تمامی خانم ها و آقایان از جذب کردن افراد به وسیله تیپ و استایل خود لذت می برند. رایحه خوشبو نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه انتخاب عطر و ادکلن کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد؛

ولی باید به این نکته دقت کرد که اطرافیان به خصوص افرادی از جنس مخالف نیز می توانند تحت تاثیر قرار بگیرند. اگر شما نیز تمایل دارید تا بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها را بشناسید تا انتها همراه ما باشید.

بهترین عطرهای مردانه از نظر بانوان!

بهترین عطرهای مردانه از نظر بانوان!

در میان عطرهای مردانه نام برخی از معروف ترین ادکلن های دنیا به چشم می خورند که جذابیت فوق العاده بالایی برای آقایان و خانم ها دارد. در این لیست برندهای خوشنام و معتبری حضور دارند که از جمله آن ها می توان به کرید اونتوس مردانه، دیور ساواج، مون بلان لجند، بلو شنل، تام فورد عود وود و … اشاره کرد.

با وجود تمام ویژگی های مثبت در مورد پرفیوم هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، باید عنوان کرد که کرید اونتوس بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها محسوب می شود. این ادکلن با رایحه منحصر به فرد و رویایی خود دنیایی جدید را به روی افراد می گشاید.

کرید اونتوس مردانه؛ انتخابی منحصر به فرد

کرید اونتوس مردانه؛ انتخابی منحصر به فرد

شاهکار شرکت فرانسوی کرید را می توان عطر اونتوس مردانه دانست که با رایحه بی نظیر، ماندگاری شگفت انگیز و پخش بوی بالا از افراد استقبال می کند. این ادکلن سلطنتی تمام ویژگی های لازم برای یک قرار عاشقانه را فراهم می آورد و توانایی مجذوب کردن افراد را دارد.

کرید اونتوس مردانه؛ کاربردی و جذاب

ادکلن کرید اونتوس با تمام ویژگی های مثبت خود برای قرارهای عاشقانه انتخابی شگفت انگیز محسوب می شود و می تواند خاطره این دیدار را برای همیشه در ذهن و یاد شما ثبت کند. رایحه بی نظیر این پرفیوم که خنک، تلخ و مدیترانه ای است، قلب هر زنی را به تسخیر در می آورد.

Creed Aventus علاوه بر جذب خانم ها ویژگی های جالب دیگری را نیز به افراد هدیه می دهد. القای حس قدرت و اعتماد به نفس که از مهم ترین ویژگی های این ادکلن محسوب می شود، سبب موفقیت افراد در ملاقات ها و جلسات کاری نیز خواهد شد.

نت های رویایی کرید اونتوس مردانه

اگر تمایل دارید تمامی افراد حاضر در یک جمع را مات و مبهوت کنید، بهتر است از کرید اونتوس مردانه غافل نشوید. این عطر با نت های میوه ای و مرکباتی جادوی خود را آغاز می کند و در ادامه با عطر بی نظیر رز، نعناع هندی و نت های چوبی به هنرمندی می پردازد.

شاهکار این پرفیوم که آن را مظهر قدرت و وقار مردانه کرده است، نت پایه Creed Aventus خواهد بود. ترکیب جادویی مشک، عنبر و وانیل با هارمونی جذاب در کنار یکدیگر وسوسه برانگیز و تحریک کننده ظاهر خواهد شد.

مزایای کرید اونتوس مردانه

اگرچه طبع خنک کرید اونتوس فرانسوی و اصل برای فصول گرم تر سال مناسب است؛ ولی هیچ مانعی برای استفاده از آن در فصول سرد سال نیز وجود ندارد.

احساس خنکی که از این پرفیوم دریافت می شود، حس نشاط و سرزندگی را در افراد پدید می آورد. به همین دلیل این عطر علاوه بر داشتن جذابیت های بالا برای خانم ها برای آقایان نیز دوست داشتنی خواهد بود. حسی که از نت های این ادکلن جذاب و فرانسوی اصل به افراد القا می شود، همانند وزیدن نسیمی خنک از سمت اقیانوس است که آن ها را به وجد می آورد.

وجود ترکیبی اعجاب آور از نت های میوه ای، مرکباتی، وانیل، مشک، رز و… ماندگاری و پخش بو شگفت انگیزی را به این عطر می افزاید. همین موضوع می تواند سبب جذب شدن افراد به این پرفیوم خارق العاده شود.

خرید ادکلن کرید اونتوس مردانه

خرید ادکلن کرید اونتوس مردانه

اگر قصد خرید ادکلن کرید اونتوس مردانه را دارید، بهتر است فکر خرید نمونه های شرکتی یا غیر اصل را از ذهن خود دور کنید. چراکه این پرفیوم های تقلبی نه تنها رایحه دلخواه را ندارند؛ بلکه تمام انتظارات شما را از این پرفیوم دوست داشتنی خراب خواهند کرد.

خرید عطر اصل اونتوس مردانه با نت های جذاب برای مردانی پیشنهاد می شود که تمایل دارند بهترین باشند. ادکلن ایده آل Creed Aventus که بهترین عطر از نظر خانم ها است، قدرتی سحرآمیز را برای مردان به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا