بازی و سرگرمی

18 پیشنهاد های جذاب هدیه روز زن به همسر و دوست دختر

فهرست مطلب

انتخاب هدیه روز زن برای همسر یا دوست دختر، از اصلی ترین دغدغه های آقایان در چنین روزی است. آن ها می خواهند که با انتخاب بهترین هدیه و کادو روز زن، همسر یا دوست دختر خود را خوشنود گردانند. البته برای بهترین گزینه در زمان انتخاب هدیه، دوست دختر یا همسر توجه به دورنیات، سلیقه و ویژگی های او خواهد بود.

طی این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو به معرفی برخی از جذاب ترین پیشنهادات هدیه روز زن به همسر و دوست دختر پرداخته شده است. امیدواریم با استفاده از این پیشنهادات و انتخاب بهترین از بین آن ها، پارتنر تان را خوشحال گردانید. همچنین تیم حرفه ای ما از شما جهت مطالعه مطالب سایت بوفچه نیز دعوت می کند.

هدیه روز زن
هدیه روز زن

خاص ترین هدیه روز زن به دوست دختر

انتخاب باکس های کادو به عنوان هدیه روز زن به دوست دختر که شامل چند نوع گل و خوراکی است، باعث خوشحالی پارتنر تان می شوید. البته برای اینکه باکس کادو روز زن شما به دوست دختر تان خاص و منحصر به فرد شود، بهتر است به ویژگی های و سلیقه دوست دخترتان را در نظر بگیرید.

از جمله محتویات باکس کادو روز زن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماگ های طرح دار

ماگ همواره بهترین کادو محسوب شده و  انواع طرح و رنگ و اندازه مختلف از آنها در بازار موجود است که ممکن است هر یک را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. نوع حرارتی ماگ های طرح دار به گونه ای طراحی شده است که با ورود مایع داغ به داخل لیوان طرح روی آن تغییر می کند.

همچنین با انتخاب نوع جدید سخنگو نیز QR کدی دارد که پس از اسکن توسط گوشی موسیقی پخش می کند؛ شما این امکان را دارید که یک متن زیبا را برای دوست دختر خود خوانده و دوست دختر تان را خوشحال کنید.

انواع جاسوئیچی فانتزی در باکس هدیه روز زن

در صورتی که به دنبال پر کردن باکس هدیه روز زن خود به دوست دخترتان هتسید، می توانید در کنار انواع خوراکی مانند شکلات از هدیه های کوجک مانند جاسوئیچی های فانتزی بهره ببرید. این نوع هدیه هم بسیار کاربردی بوده و هم تنوع زیادی در طرح و جنس دارند. ممکن است کادویی مناسب روابط صمیمانه باشند.

شیشه پاستیل بزرگ

پاستیل از خوشمزه ترین خوراکی ها بوده و گزینه خیلی خوبی برای داخل باکس نیز به شمار می رود. با خرید پاستیلی خوشمزه بهترین کادو را برای دوست دختر خود انتخاب کنید،زیرا اکثر دختران عاشق پاستیل هستند.

پک کامل لوازم آرایشی در باکس هدیه روز زن

اگر دوست دارید که باکس کادویی بی نظیری برای دوست دختر خود تهیه کنید، حتما لوازم آرایش را در آن بگنجانید. از جذاب ترین لوازمی آرایشی که می توانید با انتخاب آن ها به عنوان یک پک کامل ل.ازم آرایشی در باکس کادو روز زن دوست دختر تان قرار دهید، می توان به مخوارد زیر اشاره کرد:

  • رژلب قرمز
  • کرم شب ارزشمند
  • ریمل باکیفیت

دراژه یا شکلات های رنگی رنگی

دراژه های کوچک و بزرگ و رنگی و رنگی انتخابی زیبا و شیرین برای باکس کادو هستند. شما با انتخاب یک شیشه از این دراژه های زیبا در کنار هدایای باکس خود کام خود و دوست دختر تان را شیرین کنید.

شکلات های طرح قلب

شکلات هدیه خوشمزه و دلپذیری که شیرینی رابطه شما را بیشتر کرده و  با انتخاب شکلات های طرح قلب علاوه بر خوشمزگی زیبایی و عشق را بین خود افزایش می دهید. این شکلات ها با مزه و رنگ و در اندازه دلخواه شما موجود بوده و ممکن است آنها را در باکس کادو کنار هدیه های دیگر قرار دهید.

کارت تبریک در باکس هدیه روز زن دوست دختر

کارت های تبریک دست نوشته انتخاب خوبی برای ماندگاری در ذهن افراد بوده و اگر می خواهید او شما را با جملات زیبا و احساسات رومانتیک به خاطر بیاورد، از این کارت ها استفاده کنید. انواع مختلف طرح های کارت نیز موجود هستند که شما می توانید متناسب با باکس هدیه و رنگ و طرح آن، بهترین را انتخاب کنید.

باکس گل

باکس گل نوعی از باکس کادو است که شامل انواع گل های طبیعی و مصنوعی و انواع خوراکی و هدیه می شود. گل هدیه ای بسیار زیبا و شکیل برای کادو روز زن دوست دختر است. مطمئنا انتخاب گل های رز قرمز نشان عشق و محبت بوده و زیبایی دل نشینی نیز دارند.

هدیه روز زن
باکس گل هدیه روز زن به دوست دختر

جذاب ترین هدیه روز زن به همسر

یکی از دغدغه های آقایان هنگام خرید هدیه روز زن به همسر، انتخاب جذاب ترین کادو است. کادوی که مناسب با ویژگی های و سلیقه همسر بوده و همچنین از نظر مالی نیز فشار زیادی به جیب آقا وارد نکند، مطمئنا کمی فرایند انتخاب را دشوار می کند.

البته در صورتی که شما همسر تان را به خوبی بشناسید، می توانید از بین گزینه های متعدد هدیه روز زن بهترین را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین و جذاب ترین کادو روز زن به همسر پرداخته شده و امیدواریم این گزینه ها، دغدغه شما را در زمان خرید، برطرف کند.

قاب عکس؛ بهترین کادو روز زن به همسر

یک قاب عکس با حاشیه زیبا تهیه کرده و با توجه به علایق همسرتان عکس، شعر یا نقاشی زیبایی داخل آن قرار دهید. این ایده علاوه بر کم هزینه بودن تاثیر خوبی روی همسر یا نامزد تان به جا خواهد گذاشت.

انتخاب صنایع دستی به عنوان هدیه روز زن

با حضور در یک فروشگاه صنایع دستی و انتخاب یک اثر دستی زیبا مانند جواهرآلات، دکوری های منزل و کیف همسر خود را خوشحال کنید. شما با انتخاب این کادو روز زن، باعث حس خوشحالی همسر خود می شوید.

ست ظروف غذاخوری و آشپزی

خانم ها هرچند به اندازه‌ي کافی ظروف آشپزی و سرو غذا در خانه داشته باشد، یک انتخاب خاص و تک می تواند وی را بیش از آن چه تصور می کنید خوشحال کند. البته در زمان خرید به دنبال ظروف خاص، با طرح‌ها و کاربرد های ویژه باشید.

عطر و ادکلن زنانه

عطر و ادکلن زنانه یکی از جذاب ترین هدایای شیک برای روز زن محسوب شده و یک عطر یا ادکلن را که دارای بویی ملایم است انتخاب کنید.

جواهرآلات

اغلب خانم ها از دریافت طلا و جواهر حس خوبی پیدا کرده و آقایان با توجه به بودجه مالی و سلیقه همسر خود می توانند از گردنبند، دستبند یا گوشواره طلا و نقره برای تبریک روز زن استفاده کنند. حک کردن نام او روی یک پلاک طلا نیز ایده بسیار جالبی خواهد بود.

ساعت مچی

انتخاب یک ساعت مچی برند یا ست، مطمئنا باعث ایجاد حس شادی در همسر شما می شود.

هدیه روز زن
بهترین هدیه روز زن به همسر

انتخاب گل زیبا جهت هدیه روز زن به همسر

تقدیم دسته گل یکی از بهترین هدایایی است که اثر فوق العاده ای روی طرف مقابل مخصوصا همسر تان می گذارد. برای روز زن می توانید یک دسته گل زیبا، یک گل تزیینی داخل گلدان یا چند شاخه گل رز با یک دنیا عشق به همسرتان تقدیم کنید.

گوشی موبایل

در صورتی که به لحاظ مالی مشکلی ندارید، یک گوشی موبایل جدید برای همسر خود خریدکنید تا اینگونه اور شاد گردانید.

کفش و مانتو و کیف

اگر چه خرید مخصوصا خرید از نوع پوشیدنی برای آقایان کار فوق العاده سختی به نظر می رسد اما برای این روز خاص دل تان را به دریا زده و با خرید ست کیف و کفش یا مانتو مجلسی لبخند رضایت را به لب های عشقتان بنشانید.

پک کامل لوازم بهداشتی و آرایشی

آقایان معمولا به دلیل مشغله زیاد علاقه چندانی به انتخاب چند قلم جنس ندارند اما توصیه ما به شما این است که این بار برخلاف سال های گذشته به دنبال پک ها باشید، البته نه پک های آماده، بلکه سعی کنید لوازمی که همسرتان واقعا به آن ها نیاز دارد را گلچین کرده و به صورت پک کادوپیچ به او تقدیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا