اخبار

خرید آسان و سریع گیفت کارت و جم بازی

خرید گیفت کارت و جم بازی و استفاده از آنها امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و افرادی همچون دانشجویان، گیمرها، نتورکرها و … می توانند استفاده های متعددی از این کارتها داشته باشند.

گیفت کارت در اصل نوعی کارت هدیه است که از یک اعتبار مشخص غیر نقدی برخوردار است و این اعتبار قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد.

جم بازی هم ارز رایج بازی های موبایلی و ویدیویی است و می تواند به گیمرها امکان دسترسی به امکانات، آیتم ها و آپشن های مختلف را بدهد.

با توجه به محبوبیت گیفت کارت ها و جم بازی ها، شرکت ها، موسسه ها و استودیوهای مطرح جهان اقدام به عرضه آنها برای کاربران و مشتریان خود کرده اند. از آنجایی که فروشگاه های متعددی در زمینه فروش این کارت ها فعالیت دارند در ادامه به نحوه خرید آسان و سریع آنها پرداخته خواهد شد.

جم بازی موبایلی و ویدیویی

امروزه میلیاردها نفر از سراسر دنیا به منظور پر کردن اوقات فراغت خود و یا کسب درآمد از بازی های ویدیویی و موبایلی استفاده می کنند و همین امر باعث شده است که استودیوهای بازیسازی پتانسیل بالایی برای سودآوری داشته باشند.

این شرکت ها با تولید بازی های مختلف و عرضه جم آنها کسب در آمد دارند. گیمرها قادر خواهند بود با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید یوسی پابجی موبایل و خرید جم انواع بازیهای دیگر به آپشن ها، آپدیت ها و امکانات مختلف بازی های دسترسی داشته باشند و لذت و هیجان بیشتری از بازی تجربه کنند

کاربردهای محبوب ترین گیفت کارت ها

همانطور که گفته شد امروزه تمامی شرکت ها، موسسات و ارگان های مطرح و معرف جهان برای جلب رضایت کاربران خود اقدام به تولید و عرضه انواع گیفت کارت ها کرده اند و هر کدام از این کارت ها می توانند قابلیت ها و کاربردهای مختلفی داشته باشند. از جمله رایج ترین و محبوب ترین گیفت کارت ها میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کاربران می توانند با خرید گیفت کارت اپل بدون محدودیت زمانی و مکانی به تمامی برنامه و خدمات IOS دسترسی داشته باشند.
  • خرید گیفت کارت پلی استیشن از شرکت سونی امکان شارژ حساب کاربران در شبکه PlayStation Network را فراهم می کند.
  • با خرید گیفت کارت گوگل پلی می توان از خدمات و برنامه های Google Play Market بهره مند شد.
  • خرید گیفت کارت استیم از شرکت Valve امکان عضویت در شبکه استیم ایجاد می شود و کاربران می توانند با خرید گیفت کارت استیم ترکیه و … به برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
  • خرید گیفت کارت ایکس باکس و خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس از کمپانی بزرگ مایکروسافت امکان استفاده از خدمات و برنامه های این کمپانی را برای کاربران ممکن میکند.
  • خرید گیفت کارت ریزر گلد و خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال از کمپانی Razer به گیمرها اجازه استفاده از بازی های مختلف را خواهد داد.
  • همچنین گیفت کارت مینت، فیسبوک، اسپاتیفای، ای بی، آمازون و … هر کدام می توانند کاربردها و قابلیت های متعددی داشته باشند و از محبوبیت بالایی برخوردارند.

آسان ترین روش خرید جم بازی و گیفت کارت

محبوبیت و کاربردهای بالای گیفت کارت و ارز بازی ها باعث شده است که امروزه فروشگاه های متعددی در زمینه فروش آنها فعالیت داشته باشند و ممکن است که افراد دچار چالش های مختلفی در زمان خرید شوند.

برای خرید محصولاتی همچون خرید گیفت کارت ریزر گلد مالزی، خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی، خرید جم بازی و … به نکاتی همانند موارد امنیتی، کاربردهای آن و ارز موجود در آنها، میزان اعتبار کارت و جم بازی، کارمزدها و مالیات ها، تاریخ انقضا و محل مورد استفاده، نوع محصول، سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده و … توجه داشت.

سایت پرشین گیفت کارت به عنوان یک فروشگاه معتبر و با سابقه و با برخورداری از پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، امکان شارژ فوری اکانت بازی ها، تحویل آنی محصول، شارژ فوری و همچنین برخورداری از درگاه بانکی مطمئن، داشتن SSL مطمئن و … خریدی آسان و مطمئن را برای کاربران تضمین میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا