اخبار

انواع خانه های پیش ساخته

فهرست مطلب

خانه پیش ساخته 40 متری

تمام مصالح این سازه از پیش در کارخانه، ساخته می شود. سپس برای پروژه های ساخت و ساز به موقعیت مکانی منتقل می‌شود. این مصالح از جنس چوب، فلز یا ورق های گالوانیزه فولادی تهیه می شوند. هر کدام از این مصالح، ابعاد و اندازه های استاندارد دارند. از نظر ضخامت هم تعریف شده هستند.

این سازه پیش ساخته بنا به درخواست مشتری می تواند در ابعاد 15، 18، 30، 40، 50، 72 و 100 متری طراحی و تولید گردد. خانه های پیش ساخته استقلال، آرامش، مقاومت لرزه ای، صرفه جویی اقتصادی و همچنین سرعت ساخت بالا را برای شما به ارمغان می آورد. تیم طراحی و اجرایی ما با دارا بودن تجربه کاری زیاد به شما این یقین را می دهند. که با اطمینان خاطر خانه پیش ساخته ۴۰ متری رویایی خود را داشته باشید.

بهترین ورق های فلزی از فولاد گالوانیزه با وزن سبک و کیفیت بالا برای ساخت خانه‌ پیش ساخته 15 متری استفاده می شود. برای پروژه های خاص نظیر ساخت و ساز ویلا در شمال، از مصالح چوبی نیز بهره گرفته می‌ شود. معمولاً قیمت خانه‌های پیش ساخته بستگی به نوع مصالحی دارد که برای ساخت استفاده شده است.

خانه پیش ساخته
خانه پیش ساخته

زیباترین معماری و طراحی ساختمان را می‌توان با مصالح پیش ساخته برای خانه و ویلا استفاده کرد. با توسعه خانه های آپارتمانی و بی نصیب ماندن از خانه های ویلایی قدیمی با یک باغچه زیبا، مهم‌ترین دلیل برای خرید یک ویلا در مناطق سرسبز همانند شمال کشور است. شما می‌توانید یک ویلا با طراحی متناسب با سلیقه خود در هر محل که امکان ساخت وجود داشته، در اختیار داشته باشید.

ساخت انواع کانکس های سایز بزرگ و 40 متری در طرح ها و سبک های مختلف:

کانکس های 40 متری همانطور که از نامشان نیز مشخص است در دسته بندی کانکس های بزرگ قرار می گیرند، این کانکس ها دارای تنوع کمتری نسبت به سایر انواع کانکس می باشند. دارای امکانات خاص و ویژه ای بوده و برای اهداف خاص نیز طراحی و ساخته می شوند. قابل ذکر است که برای دریافت اطلاعات در رابطه با لیست قیمت کانکس به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

کانکس ویلایی یک انتخاب مناسب برای داشتن سوئیتی مدرن با امکانات متنوعی همچون سالن، اتاق خواب و آشپزخانه با قیمتی مناسب می باشد. در ادامه این مطلب به برخی از امکانات و شرایط کانکس های ویلایی می پردازیم.

تیپ بندی کانکس ویلایی 40 متری

با توجه به استاندارهای رعایت شده در کانکس های تولیدی شرکت یووا این سازه به چند تیپ مختلف تقسیم بندی میگردد که به اختصار آنها را توضیح میدهیم.

  • کانکس ویلایی 40 متری پانلی.
  • کانکس ویلایی 40 متری چوبی.
  • کانکس ویلایی 40 متری دوطبقه.
  • کانکس ویلایی 40 متری سایدینگ.

قیمت کانکس ویلایی 40 متری را می توانید به صورت روزانه و مستقیم از شرکت بزرگ کانکس ارمغان ایرانیان استعلام بگیرید. اگر به دنبال باکیفیت ترین و اقتصادی ترین کانکس ویلایی 40 متری برای باغ های ویلایی خود هستید، ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین کانکس ویلایی 40 متری را با قیمت باورنکردنی و با بالاترین سطح کیفیت از ما خریداری کنید. محصولات تولید شده در کارخانه کانکس ارمغان ایرانیان از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار هستند، شما می توانید از کانکس ویلایی 40 متری را در مکان های مختلف استفاده کنید تا هزینه های شما به شدت کاهش پیدا کند.

خانه پیش ساخته کوچک
خانه پیش ساخته کوچک

خرید کانکس مسکونی 40 متری | فروش کانکس مسکونی 40 متری

یکی از محصولات کارا کانکس کانکس مسکونی 40 متری می باشد.
از کانکس مسکونی به عنوان خانه مسکونی و سکونت گاه ییلاقی در باغ ها و باغ شهر ها استفاده می شود.
کانکس مسکونی نوعی سازه پیش ساخته برای سکونت که دارای تمام امکانات رفاهی
در دو حالت یکی سکونت گاه سرایداری یا نگهبانی باغ یا ویلا
دیگری مانند کانکس ویلای پیش ساخته و لوکس که دارای اتاق بندی های متفاوت در ابعاد بزرگتر می باشد.
ویلای پیش ساخته 38/5 متری یکی از محصولات پر طرفدار کانکس راکو با امکاناتی بی نظیربه مانند یک خانه کوچک ویلایی ، مناسب برای خانواده های سه و چهار نفری می باشد.
اگر شما هم یک باغ و باغچه شخصی دارید که اوغات آخر هفته خود را میخواهید در آنجا به همراه خانواده سپری کنید اما زمانی برای ساخت و ساز ندارید و یا هزینه های ساختمان سازی که غیرقابل پیش بینی هست برایتان سنگین می باشد، بهتر است این ویلای پیش ساخته کانکس راکو را انتخاب کنید تا در کمترین زمان صاحب یک ویلای 38/5 متری با امکانات کامل و کارا شوید.
هزینه های کمتر و زمان تولید بسیار پائین و مقاومت و ضد زلزله بودن ، زیبایی ظاهری ،امکانات خوب فضای داخلی  و قابلیت انتقال آن از ملکی به ملک دیگر و اینکه می شود بعد ها جدا از ملک آن را بصورت مجزا فروخت و قسمتی از هزینه اولیه بازگشته می شود همه و همه دلایلی است که باعث می شود بیشتر به این ویلای پیش ساخته 38/5 متری فکر کنیم.
طراحان کانکس راکو ابعاد این ویلای پیش ساخته را طوری در نظر گرفته اند که بتوان در جاده های کشور حمل کرد و نیازی به دو تکه بودن سازه نباشد. برای این منظور طول این ویلا را یازده متر که با بیرون زدگی سقف آن دوازده متر می شود و عرض آن را سه و نیم متر که با بیرون زدگی سقف چهار متر عرض آن بوده در نظر گرفته اند.

ویلای پیش ساخته از جمله سازه های جدیدی است که امروزه برای شرایطی که شما نمیتوانید ساخت و ساز انجام بدهید مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه بیشتر این ویلا ها این امکان را برای شما فراهم میکنند که بتوانید بدون انجام هزینه های سنگین ساخت و ساز و یا کسب برخی از مجوز ها، اقدام به داشتن یک سازه قابل حمل و یک سرپناه مناسب در باغ یا باغچه خود کنید.

همچنین اگر از خرج زیادی خسته شده‌اید و یا می‌خواهید به زندگی خود تنوع دهید، می‌توانید از کانکس‌های ویلایی استفاده کنید.

ما در مقاله کانکس ویلایی، به معرفی کلی این سازه‌های پیش ساخته پرداخته‌ایم و انواع آن را معرفی کردیم همچنین می‌توانید پوشش داخلی خانه پیش ساخته ۴۰ متری سازه‌ها را با قیمت‌ها و متراژ دلخواه سفارش و خریداری کنید.

خانه پیش ساخته ارزان
خانه پیش ساخته ارزان

ساخت و ساز در باغ ها و باغچه ها یک امر کاملا طبیعی است

ساخت و ساز در باغ ها و باغچه ها یک امر کاملا طبیعی است که امروزه رونق بسیاری داشته است. با گسترش زندگی شهری و شهرنشینی و همچنین افزایش ترافیک، آلودگی های صوتی و زیست محیطی در محیط های شهری، بخصوص در کلانشهر ها، این موضوع مدنظر قرار میگیرد که چگونه میتوانیم اقدام به استفاده کردن از محیط های شهری حومه کلانشهر ها کنیم و در ایام تعطیل ساعتی را در این محیط ها سپری کنیم تا از شر آلودگی های زیست محیطی و صوتی کلانشهر ها خلاص شویم.

یا این مسئله نیز مطرح میشود که اگر به هر دلیلی نیاز به سکونت در باغ یا باغچه داشته باشیم، چگونه میتوانیم در این محیط ها یک سرپناه امن و البته با تمام امکانات لازم داشته باشیم؟ همه این موارد باعث میشود که این سوال درنهایت مطرح شود که آیا مجبور به انجام هزینه های زیاد و صرف زمان برای ساخت و ساز در باغ هستیم؟ و اینکه آیا این هزینه ها برای ساخت و ساز با توجه به زمان هرچند کوتاهی که در سازه سپری میکنیم منطقی است؟ راه حل چیست؟

استفاده از شگرد ها و تکنیک های جدید در ساخت و ساز مسئله ای است که امروزه مورد توجه همه مهندسان قرار گرفته و هردفعه هم شیوه های جدیدتری ارائه میشود. امروزه استفاده از ویلاهای پیش ساخته یک امر بسیار جدید و البته پر رونق در میان افراد است.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم و ضمن بررسی انواع ویلاها و سازه های پیش ساخته و اهمیت و مزیت آن ها، به بررسی ویلای پیش ساخته متـــــاکــــانتین میپردازیم.

در ادامه به مطالب زیر خواهیم پرداخت:

_ سازه های پیش ساخته

_ مزیت استفاده از این سازه‌ها

_ بهترین سازه های پیش ساخته

_ ویلا پیش ساخته

_ چرا از ویلا پیش ساخته استفاده میکنیم؟

_ مزیت های استفاده از ویلا پیش ساخته

_ ویلا پیش ساخته در چه ابعادی ساخته میشود؟

_ویلای پیش ساخته ۴۰ متری

_ آیا ویلا پیش ساخته قابل حمل است؟

_ هزینه های ویلا پیش ساخته

_ مصالح بکار رفته در ویلا پیش ساخته

_ امکانات ویلا پیش ساخته

_ پیش از استفاده از ویلا پیش ساخته چه کاری انجام دهیم؟

_ ویلای پیش ساخته ۴۰ متری برای چه زمین هایی مناسب است

_ ویلای پیش ساخته ۴۰ متری را از کجا خریداری کنیم؟

_ بهترین مجری ویلا های پیش سخته

_ چه نکاتی را باید هنگام خرید ویلای پیش ساخته رعایت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا