ورزشی

کیهان تاکاهاشی (بیوگرافی کامل، اینستاگرام و تویتر) | عکس Keihan Takahashi والیبالیست ژاپنی ایرانی 193 سانتیمتری

فهرست مطلب

کیهان تاکاهاشی پدیده رسانه ای دو رگه ایرانی و ژاپنی در رشته والیبال مردان مسابقات هوانگژو 2023 شده است. این چهره جوان تیم والیبال مردان ژاپن حاصل ازدواج پدری ایرانی و مادری ژاپنی است. در ادامه به معرفی دقیق تر این والیبالیست جذاب و خوش چهره و قد بلند (کراش دختران ایران و ژاپن) در سایت فاوینو پرداخته شده است. جهت آشنایی بیشتر با کیهان تاکاهاشی، Keihan Takahashi تا انتهای این مطلب با ما و سایت بوفچه همراه باشید.

کیهان تاکاهاشی Keihan Takahashi والیبالیست ایرانی ژاپن (1)
کیهان تاکاهاشی Keihan Takahashi والیبالیست ایرانی ژاپن (1)

بیوگرافی کیهان تاکاهاشی، Keihan Takahashi کیه؟

کیهان تاکاهاشی در 13 اکتبر 2003 در شهر آساهی، استان چیبا به دنیا آمد. او پدری ایرانی و مادری ژاپنی دارد. او به دلیل آسیب دیدگی، فوتبال را که از کلاس دوم شروع کرده بود، رها کرد و در اواسط کلاس دوم به باشگاه والیبال پیوست، زیرا بدون تمرین صبحگاهی داشت. او در دبیرستان ناراشینو تک خال بود و سه سال متوالی در هاروتاکا شرکت کرد و در سال سوم بهترین بازیکن شد. او وارد دانشکده حقوق شد و در سال 2010 به تیم ملی زیر 20 سال پیوست.

کیهان تاکاهاشی 78 کیلوگرم وزن، 193 سانتی متر قد داشته و از اسپک (آبشار) 350 سانتی متری و بلاک (دفاع) 325 سانتی متری خود بهره میبرد. Keihan Takahashi در مسابقات 2023 هوانگژو توانایی های خوبی از خود نشان داده و در آینده نزدیک به رقیب خاصی برای والیبالیست های ایرانی تبدیل خواهد شد.

مصاحبه با کیهان تاکاهاشی والیبالیست ژاپنی ایرانی

به جرات می توانم بگویم اسم خوبی است، این شخصیت من است. با این حال، در دوران کودکی هرگز این نام را دوست نداشتم. من نیمی ژاپنی هستم و در مقایسه با اطرافیانم، مردم مرا متفاوت می بینند. از این ایده که ممکن است نامم عجیب دیده شود، خوشم نیامد. او را دیگران نمی‌دیدند و نمی‌توانست خود را متفاوت بپذیرد. وقتی من در باشگاه والیبال دبیرستان ناراشینو بودم، چنین افکاری تغییر کرد.

داستان زندگی کیهان تاکاهاشی در ژاپن

همه چیز با فعالیت های باشگاهی دبیرستان که من انتخاب کردم متفاوت بود، زیرا تمرین صبحگاهی وجود نداشت. در حالی که تحت عذاب قوی ترین مدرسه در استان است، تفاوت به ارث رسیده از پدر و مادرش تبدیل به یک سلاح شده است. او با سرویس‌ها و اسپک‌هایی که از توانایی بدنی و قد او استفاده می‌کند، به یک آس تبدیل شده است.

او خود را وقف سه سال والیبال کرد. او همچنین در دبیرستان و دبیرستان بهار شرکت کرد و به سمت بازیکن توجه دوید. او سال گذشته به تیم ملی زیر 20 سال پیوست. همانطور که او به طور پیوسته از پله ها بالا می رفت، یک روز احساس کرد که می خواهد به فردی تبدیل شود که بتواند افق های خود را به جهان گسترش دهد. رویای فعلی او حمل پرچم ژاپن بر پشت و ایستادن در زمین تیم برتر است.

او گفت: می‌توانستم بفهمم که والدینش این نام را به او داده‌اند. او امسال برای اولین بار به عنوان تیم برتر انتخاب شد. با اینکه تعجب می کند، پاهایش را روی زمین نگه می دارد و می گوید: انتخاب شدن پایانی ندارد. انتظار می رود او قدرت تهاجمی داشته باشد و به عنوان حریف متخصص در حمله انتخاب شد.

در همین موقعیت نیشیدا و میائورا هستند که دنیا را می شناسند. برای انتخاب به عنوان یکی از 14 بازیکنی که می توانند در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنند، راه پرفراز و نشیبی در پیش است، اما او گفت: بازیکنان سطح بالایی زیاد هستند، الان چگونه می توانم رشد کنم و چگونه می توانم کمک کنم؟ من یک صحنه ایده آل دارم. جام جهانی 2019، ست پنجم نهایی بین ژاپن و کانادا.

از 9-9، نیشیدا که در آن زمان 19 ساله بود، 5 سرویس به ثمر رساند و ژاپن با 6 سرویس متوالی بازی را به پایان رساند. تاکاهاشی بارها و بارها به عقب نگاه کرده و گفته است: این برعکس جهان است. من می خواهم چنین احساس و مهارت قوی را به دست بیاورم. پتانسیل بی پایان و میل به رویاها. همانطور که از معنی نام من پیداست.

اینستاگرام کیهان تاکاهاشی Keihan Takahashi+ تردز کیهان

اینستاگرام کیهان تاکاهاشی با سرچ آیدی: ” keihan_1013 ” برای شما باز خواهد شد.

همچنین @47689808  کاربری کیهان در برنامه تردز است.

اینستاگرام کیهان تاکاهاشی

تویتر کیهان تاکاهاشی Keihan Takahashi

تویتر کیهان تاکاهاشی با سرچ یوزرنیم: ” keihan1013 ” برای شما پیدا خواهد شد.

عکس های کیهات تاکاهاشی والیبالیست

برخی از نظر طرفدارات کیهان تاکاهاشی

  • واقعا جذابه
  • گوگولی
  • نژاد ایرانی جذابش کرده ، خود ژاپنی ها چهره های متوسطی دارند
  • ژن زیبایی ایرانیان
  • ران تاکاهاشی خوشگله این جذابه
  • ملت چقدر خوشکل ندیده هستند، اگه منو ببینن چی میگن..
  • پسرای شبیه عکس آخرش تو ایران اواخر دهه شصت منقرض شدند، دیگه این مدل مو خیلی کم شده 😂😂😂
  • ته چهرش شبیه بچه های محله طلاب مشهد هست 😅👍🏻
  • چه خوشگله، منم میخوام
  • پسر بیا تو والیبال ایران پیشرفت کن!
  • ميگن تيم واليبال آبگينه قزوين باهاش مذاكره كرده و ميخواد قرارداد ببنده

نظر شما چیه دوستان؟

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/28278/کیهان-تاکاهاشی-بیوگرافی-keihan-takahashi/
  • کیهان تاکاهاشی
  • کیهان تاکاهاشی اینستاگرام

‫6 دیدگاه ها

  1. هرجای دنیام باشی هرچقدرم زیبا باشی حتی اگه یه رگت فقط ایرانی باشه دماغت ملیت ایرانی بودنتو لو میده .
    اری

    1. درود
      ممنونم برش داشتم. یکی دو تا عکس از اینترنت برداشتم بقیه رو از اینستاگرام خود کیهان برداشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا