اخبار

عمل های عجیب پولداران

حتما تاکنون در اینستاگرام و یوتیوب و فضاهای مجازی دیگر افرادی را مشاهده کرده اید که به دلیل انجام عمل های عجیب و غریبشان معرف شده اند و میلیون ها نفر آن ها را دنبال می کنند. در گذشته این عمل ها توسط پولداران و افراد مشهور هالیوودی انجام می شد تا با اینکار بتوانند نظر افراد بیشتری را به خود جلب کنند ، اما امروزه افراد معمولی نیز برای مشهور شدن در فضای مجازی اقدام به این کار می کنند. حتما از تعجب دهانتان باز خواهد ماند اگر بدانید که در کشور ما ایران نیز عمل های عجیب و غریب بسیار زیادی انجام می شود که از نمونه های بارز آن می توان به سحر تبر اشاره کرد. اگر شما نیز کنجکاو شده اید که عجیب ترین عمل های زیبایی که پولداران ایرانی انجام می دهند چیست ؟ چه پزشکانی در ایران این نوع عمل های جراحی را انجام می دهند حتما تا انتها همراه ما باشید.

دکتر رجب پور

آماده باشید تا از تعجب شاخ در بیاورید!!

اگر در شبکه های مجازی فعالیت داشته باشید حتما تا کنون مشاهده کرده اید که به یک بار تمامی فضای مجازی پر از پست های متفاوت در رابطه اتفاقاتی که رخ می دهند ، می شود. افرادی که معمولا این جراحی های عجیب و غریب انجام می دهند ، از دوران کودکی این تمایلات را با خود دارد چرا که هربار که خودشان را در آینه می بینند یا در دوربین موبایل روی صورت خود یا اندامشان زوم می کنند یک ایراد بزرگ می بینید. سلفی گرفتن ها ، نحوه قرار گیری صورت در مقابل دوربین ، زست های عکاسی ، تصاویری که هر روز در فضای مجازی از افراد مشهور منتشر می شود و غیره همه به این ماجرا دامن می زنند و باعث می شود که فرد برای به دست آوردن یک چهره یا اندامی خاص ، کسب درآمد ، به دست آوردن توجه ها و درمان افسردگی خود به عمل های جراحی مانند لیپوماتیک ، پروتز سینه ، عمل ابدومینوپلاستی و غیره روی بیاورند و در انجام آن ها افراط کنند. این دسته از افراد برای رسیدن به آرزو های خود به یک چاقو نیاز دارند ؛ آن هم نه چاقوی آشپزخانه بلکه یک چاقوی جراحی. برای اثبات این قضیه نیز بهتر است نگاهی به آگهی های کلینیک های زیبایی بیندازید تا با انبوهی از عمل های جراحی مواجه شوید. در ادامه با چند تا از جدید ترین عمل های زیبایی که متاسفانه افرادی که به دنبال مشهور شدن هستند در انجام آن ها زیاده روی می کنند ، آشنا خواهید شد.

ابدومینوپلاستی یا فرم دهی بدن

تناسب اندام و جوان ماندن خوب است ، اما به اندازه ای که باعث نشود از شکل واقعی خود خارج شوید و در آخر اندامی شبیه به شخصیت کارتونی عروس مردگان داشته باشید. شکم تخت ، کمر و ران باریک از ویژگی های بارز داشتن تناسب اندام در خانم ها و آقایان است اما برای به دست آمدن آن بهتر است زیاده روی نشود و متناسب با هیکل فرد انجام شود تا زیبایی داشته باشد. شاید ندانید اما افرادی هستند که برای فرم دهی بدن خود و به دست آوردن اندامی خاص و منحصر به فرد حاضر از سلامتی خود دست بکشند و با لیپوماتیک در کوتاه ترین زمان به لاغر ترین اندام برسند.

کاشت موی بدن

حتما این عنوان باعث خنده شما شود چرا که در این روز هایی که افراد به دنبال لیزر مو های زائد هستند ، افرادی هستند که علاقه دارند بدنشان به خصوص در ناحیه سینه و شکم پر مو باشد. از همین رو اقدام به کاشت موی بدن می کنند.

افزایش قد

در عرض چند روز قد بلند شوید. جمله ای ترغیب کننده برای تبلیغات به خصوص میان نوجوانان که در برهه زمانی به خصوصی قرار دارند و از این هراس دارند که قدشان افزایش پیدا نکند. پزشکانی وجود دارند که ادعا می کنند می توانند قد بیماران خود را با انجام تکنیک های خاصی و ایجاد فاصله در بین مفاصل زانو ها سعی می کنند قد را بلند تر کنند.

افزایش سایز سینه

یکی دیگر از عجیب ترین عمل های زیبایی که ممکن است در اصطلاح خیلی طبیعی باشد افزایش سایز سینه ها می باشد. عمل پروتز پستان زمانی متفاوت و شگفت انگیز می شود که فرد از پروتز های با سایز بزرگ تر استفاده کند. این نوع سینه ها باعث ایجاد زیبایی خاصی در بدن می شود که می تواند هر شخصی را جذب نماید.

پزشکانی که عمل های زیبایی عجیب پولداران را انجام می دهد!!

حتما تا کنون شدت کنجکاویتان زیاد شده و دوست دارید هر چه سریع تر بدانید که چه پزشکانی این نوع عمل های عجیب و غریب را بر روی بیماران انجام می دهند. همانطور که می دانید پزشکان پیش از شروع کار سوگند نامه ای را که با نام سوگندنامه پزشکی بقراط شناخته می شود را امضا می کنند که در آن سوگند یاد می کنند که از انجام هر کار زشت و آلوده کننده به خصوص اعمال ناهنجار اجتناب کنند و برای مفید بودن کار انجام دهند. این سوگند نامه آن ها را موظف می سازد تا همواره عمل های را انجام دهند که باعث بهبود وضعیت آن ها شود و از انجام عمل های جراحی که باعث به خطر افتادن سلامت و جان آن ها می شود خودداری کنند. پس این نوع عمل های جراحی عجیب و غریب که می توانند سلامتی فرد را به خطر بی اندازند و حتی مشکلات متفاوتی را برای آن ها به وجود آورند ، از جانب یک پزشک متبحر و مجرب مانند دکتر رجب پور انجام نمی شود. چرا که دکتر رجب پور و پزشکان مجرب و متبحر بزرگ ایران همواره در تلاش هستند تا از دانش خود در زمینه های خوب و مفید استفاده کنند. از همین رو با وجود اینکه تبحر و تخصص بالایی در حوزه کاری خود دارند ، اما با این حال دست به عمل های خطرناک و غیر ضروری نمی زنند و این نشانه ضعف آن ها نیست چرا که انسانیت و شرف آن ها اجازه نمی دهد به خاطر کسب درآمد بیشتر چنین عمل های را انجام دهند که می تواند مضر باشند.

منبع : دکتر احمدعلی رجب پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا