اخبار

بازی فری فایر و ویژگی های آن

فهرست مطلب

بازی فری فایر و ویژگی های آن

بازی فری فایر و ویژگی های آن
بازی فری فایر و ویژگی های آن

امروزه، بازی فری فایر نزد گیمرها خیلی محبوب شده است، قطعا شما هم یکی از گیمر های این بازی هستید یا خواهید شد.

فری فایر یکی از محبوب ترین بازی های بتل رویال است و مناسب برای نصب روی تلفن همراه می باشد، این بازی پیشرفت بسیاری نسبت به پابجی، کالاف دیوتی موبایل و دیگر بازی های این سبک کرده است. این بازی از بازی های مهیج و چند نفره گوشی تلفن همراه است که از گروه بازی های آنلاین محسوب می شود. فایل نصب شده آن روی موبایل 40 مگا بایت است. بازی فری فایر به دلیل وجود خشونت اندک مناسب برای گروه سنی بالای 17 سال است و در سیستم عامل آی او اس و اندروید طراحی شده. همینطور از مهم ترین آفر های این بازی، خرید جم فری فایر ارزان است. با ما تا آخر مقاله همراه باشید، ما شما را که از دوستداران بازی فری فایر هستید، در خرید جم فری فایر ارزان یا رایگان کمک خواهیم کرد.

ویژگی های بازی فری فایر

  • در این بازی می توان به صورت آزادانه هر کاری انجام داد و به هر سویی رفت. (مثل بازی پابجی)
  • امتیاز کسب شده بازی فری فایر در گوگل پلی 4.4 از 5 امتیاز است.
  • با استفاده از حجم کمی از اینترنت می توان نقشه ها و مسیر های آن را دانلود و از آن ها استفاده کرد.
  • این بازی به این دلیل اعتیاد آور است که استودیوی ساخت بازی dots studio 111 با طراحی گیم پلی بازی توانسته توجه گیمر های آنلاین را جذب خود کند.
  • کیفیت HD و نمایش جزئیات در نقشه ها باعث جذب گیمر ها به این بازی شده است.
  • گرافیک و کیفیت بالای این بازی یکی دیگر از ویژگی های بازی است که موجب محبوبیت این بازی در بین گیمر ها شده است.

آشنایی با مپ های بازی فری فایر:

نقشه های بازی فری فایر بسیار جذاب و مهیج هستند که هر کدام از آن ها تجربه جالب و منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می دهند. برخی از آنها عبارتند از:

برمودا (Bermuda) ؛ معروف ترین مپ فری فایر

همانطور که گفتیم این مپ یکی از معروف ترین و پر بازیگر ترین مپ های فری فایر است. قسمت شمالی این مپ مکان بسیار مناسبی برای فرود در Outpost و Nam village می باشد زیرا این مکان کاربران کم تری نسبت به سایر مکان ها دارد.

ترجیح دادن این نقشه نسبت به باقی نقشه ها به دلیل راحتی یافتن لوت آن روی نقشه ها است. مکان مناسب برای فرود آمدن در قسمت های جنوبی این نقشه Kota tua وCape است.

کالاهاری Kalahari))

این مپ از جدید ترین نقشه های بازی فری فایر است که بر اساس صحرای کالاهاری ترسیم شده است. این مپ حال و هوای متفاوتی به بازی می افزاید که از آن لذت می برید. دارای ساختمان های زیادی است که در آن ها باید با دشمنان خود بجنگید. کالاهاری مساحت زیادی ندارد با این وجود باید مسافت های طولانی زا از روی تپه ها و صخره ها طی کنید.

د ساب (The sub)

افرادی که به عنوان تک تیر انداز وارد بازی شده اند شانس بسیاری در این مکان که بین دوکوه مستقر شده است، خواهند داشت زیرا؛ امتیازات زیادی را در این حالت کسب می کنند.

 

رویداد های بازی فری فایر

انواع رویداد ها در این بازی کمک زیادی به متنوع بودن آن کرده است. اضافه شدن آیتم ها و اسکین های مختلف نتیجه همکاری سازندگان با سازندگان بازی های مطرح دیگر است. اضافه شدن آیتم های مربوط با Assassin’s Creed نیز یکی از نتایج همکاری های آن ها است. رویداد های بازی بسیار متنوع هستند که هم روی توزیع آیتم های تزئینی و هم روی تجربه شما تاثیر می گذارند. برخی رویداد ها محتواهای جذاب تری مانند مود های جدید با خود به همراه دارند.

علل خرید جم فری فایر

از ویژگی های مثبت بازی فری فایر این است که به شما حق انتخاب شخصیت مورد نظرخود، برای بازی را می دهد. می خواهیم شما را کمی با اسامی این شخصیت ها آشنا کنیم. هشت شخصیت فری فایر عبارتند از؛ نیکیتا، میشا، فورد، اندرو، کلی، اولیویا، آدم و حوا.

نکته مهم در این است که برای انتخاب شخصیتی مانند میشا باید از جم فری فایر استفاده کنید، که در این انتخاب جم فری فایر نقش تعیین کننده ای دارد.

از دیگر تاثیرات جم فری فایر می توانیم به تمامی ویژگی هایی که یک بازیکن برای برد استفاده می کند اشاره کنیم. همچنین با استفاده از جم فری فایر میتوانید سلاح های بروز و پیشرفته خریداری کنید که امکان برد شما در بازی را بالا می برد. خرید جم فری فایر به شما برای استفاده بیشتر از امکانات بازی و همینطور استمرار در بازی کردن، کمک می کند.

در فری فایر ارزش جم بیشتر است یا سکه؟

به طور کلی می توان گفت که ارزش جم از سکه ببیشتر است. سکه از ارزش کمتری برخوردار است و راحت تر به دست می آید. در حالی که جم از ارزش بیشتری برخوردار است و همینطور سخت‌تر هم به دست می آید.

در ادامه ما شما را در خرید جم فری فایر با هزینه کم کمک خواهیم کرد.

خرید جم فری فایر با قیمت مناسب

ما قصد داریم به شما گیمر های فری فایر در خرید جم فری فایر کمک کنیم تا با استفاده از جم بهترین بازی را از خود به نمایش بگذارید.

همانطور که در جریانید بازی های ویدیویی به صورت آنلاین به شیوه متفاوت انجام می شوند. همین امر موجب خرید آیتم های بازی مثل خرید جم برای بازی فری فایر شده است. ولی به دلیل وجود محدودیت ها اکثر افراد نمی توانند آیتم های خود را شخصا و با قیمت ارزان تهیه نمایند که تاپ جم شاپ شما را برای خرید این جم ها کمک می کند.

یکی از بهترین فروشگاه های موجود در زمینه خرید آیتم موبایل، تاپ جم شاپ است که توانسته است از زمان آغاز فعالیت خود تا به امروز، رضایت شمار بسیاری از افراد را در این زمینه به دست‌آورد.

برای سهولت در خرید آیتم های بازی، فروشگاه اینترنتی تاپ جم شاپ با فراهم کردن شرایط مناسب برای امکان خرید جم فری فایر ارزان، به میدان آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا