تکنولوژی

سایبان برقی ، خرید با کیفیت عالی ,فروش و قیمت سایبان برقی

فهرست مطلب

خرید سایبان برقی با کیفیت مناسب، مقاومت عالی، دارای استقامت بسیار خوب، امکان چاپ تبلیغات، طرح و رنگ متفاوت، نصب توسط کارشناسان حرفه ای

سایبان برقی

آیا قصد دارید شغلی آزاد را شروع کنید و به دنبال خرید یا اجاره یک مغازه هستید؟ به نظر شما مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری یک فروشگاه چیست؟ با وجود فضای کم مغازه‌ها و تغییر در سیستم‌های مدیریتی فروشگاه‌ها، باید از تمام ظرفیت موجود در جهت جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر استفاده کرد. سایبان‌ها با دارا بودن دو ویژگی حفاظت از افراد و محصولات، یکی از مهم‌ترین امکانات هر فروشگاه محسوب شده و سایبان برقی قابلیت تبدیل شده به بنر تبلیغاتی رایگان را نیز خواهید دارد.

video
play-sharp-fill

سایبان‌های برقی به دلیل سهولت در استفاده و زیبایی‌های ظاهری به یکی از محبوب‌ترین نوع سایبان‌ها تبدیل شده است. در گذشته از سایبان‌های دستی برای پوشش فضای جلوی فروشگاه، بالکن، پارکینگ دیگر موارد مورد نیاز استفاده می‌شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، سایبان‌های برقی جای دیگر سقف‌سازه‌های سنتی و دستی را گرفت. تفاوت این دو نوع سایبان در سهولت استفاده و زیبایی بیشتر سازه‌های جدید است. در ادامه مقاله به معرفی دقیق سایبان برقی و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. در صورت علاقه‌مندی با انواع سایبان برقی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سایبان برقی
سایبان برقی

سایبان چیست؟

سایبان در دو نوع متحرک و ثابت در بازار وجود دارد. این سقف‌های سازه‌ای عموماً پارچه‌ای یا پوشش فلزی هستند که با توجه به محل نصب و کاربرد، باید مدل آن را انتخاب کرد.

از سایبان‌ها به عنوان پوششی در برابر شرایط آب و هوایی مختلفی همچون: باد، تگرگ، برف، باران و آفتاب استفاده خواهد شد. این سازه‌ها به حفظ اجناس درون ویترین و همچنین شیک‌تر شدن فضای فروشگاه کمک خواهند کرد. به طور کلی از سایبان‌ها به منظور محافظت در برابر آب و هوا، تزئینات و همچنین تبلیغات استفاده خواهد شد.

تفاوت سایبان قدیمی و مدرن

سایبان‌های برقی، با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز جهان ساخته شده و در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع سایبان‌ها تبدیل شدند. سایبان‌های نسل قبل دستی بوده و استفاده از آن‌ها کمی دشوار بود. سایبان‌های قدیمی مقاومت بالایی در برابر باد و باران نداشته و به‌مرور زمان دچار پارگی، پوسیدگی یا رنگ‌پریدگی می‌شدند.

سایبان‌های الکترونیکی جدید این مشکلات را برطرف کرده و به همین دلیل با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند. سایبان‌های برقی قابل کنترل هستند؛ این بدان معناست که شخص می‌تواند به کمک ریموت کنترل مدل حرکت و همچنین مقدار پوشش فضای مورد نیاز را تغییر دهد. در نتیجه، صاحبان فروشگاه‌ها به راحتی و بر اساس شرایط جوی، تغییراتی را در این سازه‌ها ایجاد خواهند کرد.

سایبان قدیمی و مدرن
سایبان قدیمی و مدرن

انواع سایبان

همان‌طور که پیش‌تر گفته شده، از سایبان‌ها می‌توان جهت جلوگیری از تابش نور خورشید، همچنین جلوگیری از ورود رطوبت، قطرات باران و ذرات گردوغبار موجود در هوا استفاده کرد. سایبان‌ها انواع مختلفی دارند. از این رو هنگام خرید، باید به نوع فضا، اندازه و نوع کاربرد سایبان توجه کرد.

به طور کلی سایبان‌ها به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم شده‌اند و از نظر ظاهری به دو دسته مسطح و گنبدی شکل طبقه‌بندی خواهند شد. در ادامه به معرفی هر یک از انواع این سایبان‌های متحرک خواهیم پرداخت.

video
play-sharp-fill

سایبان بازویی یا جمع شونده

سایبان‌هایی که در فروشگاه‌ها، ساختمان‌ها، تراس و بالکن‌ها نصب شده‌اند در دسته سایبان‌های مسطح قرار خواهند گرفت. این سازه‌ها به صورت بازویی عمل کرده و یک موتور الکتریکی دارند؛ همچنین تنوع بالایی از لحاظ رنگ و جنس خواهند داشت. تمامی این سقف‌های سازه‌ای باید از پارچه‌های مقاوم در برابر شرایط جوی و با کیفیت بالا ساخته شوند. طول و عرضه این سایبان‌ها، بسته به فضا و ابعاد مورد نظر، متغیر است.

سایبان چتری
سایبان چتری

سایبان چتری

از سایبان‌های چتری می‌توان در جهت زیباسازی محیط‌های رستورانی (سایبان برقی رستوران) و ویلا استفاده کرد. سایبان‌های چتری در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند. ظاهر این سایبان‌ها به شکل چتر بوده و به همین دلیل سایبان چتری نامگذاری شده است. این سازه‌ها معمولاً دارای پارچه‌های برزنتی بسیار مقاوم در برابر انواع بارش بوده و بر روی یک پایه یا ستون قرار خواهند گرفت.

سایبان آکاردئونی

سایبان‌های آکاردئونی از انواع سایبان‌های محبوب برقی به‌شمار رفته و ساختار باز و بسته شونده دارد. این دسته از سازه‌ها بیشتر کاربرد تجاری و صنعتی دارند.

سایبان استخر

سایبان استخر نوع دیگری از سایبان‌های معمول بوده و در دسته سایبان‌های خودکار قرار دارد. سازه‌های استخری در دو مدل اسکلت‌بندی فلزی-پلی کربنات و به شکل بادبان‌های قایق طراحی و ارائه خواهند شد.

همان‌گونه که شاهد هستید، انواع مختلفی از سایبان‌ها در بازار عرضه وجود دارد. هر کدام از انواع سایبان الکترونیکی دارای ابعاد، جنس و کاربرد خاصی بوده و انتخاب نوع سایبان به فضای مورد نظر و حسن سلیقه شخص بستگی خواهد داشت.

کاربرد سایبان برقی
کاربرد سایبان برقی

کاربرد سایبان برقی

در دنیای امروزی سهولت استفاده از هر نوع دستگاه یا ابزار موجب محبوبیت بیشتر آن خواهد شد. سایبان‌های برقی نسبت به سایبان‌های نسل‌های قبل کاربرد ساده‌تر و طراحی زیباتری دارند.  یکی از مهم‌ترین وظایف سایبان‌های الکترونیکی محافظت در برابر نور خورشید و انواع بارش‌ها مانند بارش باران، برف و تگرگ است.

سایبان‌های برقی بر اساس محل استفاده دارای انواع گوناگونی بوده و مدل‌های مختلف آن به شرح زیر است:

  • سایبان پارکینگ‌ها
  • سایبان دستگاه‌های خودپرداز
  • حیاط منزل
  • پنجره‌های ساختمان
  • کولرها
  • مجتمع‌های بزرگ مسکونی
  • مجتمع‌های تجاری و اداری
  • باغ‌ها
  • کارخانه‌ها
  • سقف استخرها
  • تالارهای پذیرایی

مزایایی سایبان برقی

در ابتدا گفتیم یکی از ویژگی‌های مهمی که باعث محبوبیت زیاد سایبان‌های برقی شده است، استفاده آسان و طراحی زیبای آن است. علاوه بر این، سایبان‌های برقی مزایای دیگری هم نسبت به سایبان‌های دستی دارند که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.

از مزایای این سایبان‌های الکتریکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان
  • جلوگیری از تابش خورشید
  • جلوگیری از رطوبت باران
  • حفاظت در مقابل بارش
  • تنوع و گستردگی زیاد
  • انطباق با شرایط
  • کنترل میزان نور آفتاب
  • قابلیت مدیریت و تغییر شکل از طریق کنترل
  • عدم تغییر رنگ لوازم محیط
  • کاهش مصرف انرژی
  • استفاده بیشتر از تهویه هوا
  • امنیت بیشتر
  • سلامت محیط
  • امکان نورپردازی
  • امکان چاپ طرح

علاوه بر همه این موارد، ممکن است برخی شرکت‌ها به شما پیشنهاد دهند که تبلیغات‌شان را روی سایبان‌هایتان قرار دهید. بدین صورت شما بدون صرف هزینه، خواهید توانست به یک درآمد جانبی رسیده و حتی هزینه‌های نگهداری یا تعمیر سایبان را از همین راه بپردازید.

مزایایی سایبان برقی
مزایایی سایبان برقی

انواع سایبان برقی

سایبان‌های برقی در دو دسته ثابت و متحرک در بازار ارائه می‌شوند. سایبان‌های ثابت آن دسته از سازه‌هایی هستند که به کمک ابزار و یا جوشکاری به زمین یا دیوار یا هر مکان دیگری متصل شده و قادر به جابجایی نیستند. این نوع سایبان‌ها به دلیل مقرون‌به‌صرفه نبودن و احتمال ایجاد خسارت کمتر انتخاب خواهند شد و یا اگر کسی آن را انتخاب کند، بدان معناست که قصد تخریب و جابجایی ندارد. از مزایای سایبان‌های ثابت می‌توان به دوام و استحکام بالا در برابر شرایط جوی مختلف اشاره نمود.

سایبان برقی متحرک نوعی دیگر از سقف‌های سازه‌ای هستند که در حیاط، پارکینگ و استخر و مکان‌های دیگر کاربرد دارند. این سایبان‌ها به صورت دستی یا برقی باز و بسته می‌شوند و قابلیت تغییر زاویه را دارند. در ادامه به بررسی انواع سایبان‌های برقی متحرک خواهیم پرداخت:

سایبان برقی متحرک تاشو

این نوع سایبان‌ها به دلیل امکان تا شوندگی، کاربرد بالایی دارد و در هر مکانی قابل استفاده است. از این نوع سایبان‌ها در استخرها، حیاط و پارکینگ استفاده می‌شود.

سایبان برقی متحرک کشویی

سایبان متحرک کشویی یکی از سایبان‌هایی است که به دلیل امکان باز و بسته شدن آن به صورت عقب و جلو، در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این سایبان‌ها برای سهولت در باز و بسته کردن یک موتور الکتریکی دارند. از مزایای این نوع سایبان می‌توان به هزینه‌های نگهداری و تعمیر مناسب و قابلیت جداسازی از محل نصب (سقف یا دیوار) اشاره کرد.

انواع سایبان برقی
انواع سایبان برقی

سایبان برقی پارکنیگ

سایبان پارکینگ‌ها، برای ماشین‌هایی که در طولانی‌مدت در آن‌ها پارک می‌شوند بسیار مهم است. زیرا این ماشین‌ها در معرض شرایط جوی نامساعد قرار گرفته و ممکن است به‌مرور دچار پوسیدگی یا رنگ‌پریدگی شوند. با وجود سایبان، مالک خودرو از حفاظت خودرو در برابر انواع بارش و نور خورشید آسوده‌خاطر خواهد شد. این سایبان‌ها باید دارای پوشش مناسب و مقاومت بالا باشد و به محکم‌ترین حالت نصب شوند.

سایبان برقی بالکن

خرید سایبان برای بالکن یک انتخاب هوشمندانه است. با وجود سایبان، می‌توانید در روزهای گرم و سرد و شرایط جوی مختلف از بالکن خانه خود استفاده کنید. به‌هیچ‌وجه نگران خرابی و فرسودگی لوازم خانگی موجوددر بالکن نگهداری نباشید.

موارد بالا، چند نمونه از سایبان‌های برقی پرکاربرد بودند که در بازار طرفداران زیادی دارند. هنگام انتخاب سایبان‌ها باید به جنس، مقاوم بودن و کارایی آن در محل مورد نظر توجه نمود.

اهمیت جنس بدنه و سقف سایبان برقی

جنس سایبان یکی از موارد بسیار مهمی است که هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد. سایبان‌ها از اجزای مختلفی تشکیل می‌شوند که در زیر هر یک را نام برده و به طور مختصر توضیح خواهیم داد.

اسکلت سایبان برقی

اسکلت سایبان‌ها در دو نوع فلزی و آلومینیومی در بازار وجود دارند، نوع فلزی عموماً طرفداران بیشتری دارد. این دو نوع اسکلت در تمام انواع سایبان‌های الکترونیکی وجود دارند و می‌توانید بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را سفارش دهید.

بازوها و مفصل

برای باز شدن پارچه مورد استفاده در سایبان‌ها، باید از بازو و مفصل استفاده خواهد شد. حرکت این بازوها مانند آرنج دست باز و بسته خواهد بود. بازوها نیز مانند: اسکلت انواع مختلفی مثل: بازوهای زنجیری، بازوهای سیم بکسلی و بازوهای تسمه‌ای هستند. از پرطرفدارترین بازوها می‌توان به بازوی سیم لکسلی اشاره کرد که قیمت مناسب‌تری دارد.

لوله‌های سایبان برقی

از دیگر اجزای سازنده سایبان‌ها، لوله‌های گرد و یا هشت ضلعی هستند، پارچه روی این لوله‌های قرار گرفته و روی باز و بسته می‌شود. موتور الکتریکی محرک سایبان درون این لوله‌ها قرار خواهد گرفت. از انواع لوله‌ها می‌توان به لوله‌های از جنس گالوانیزه در دو حالت: ساده و شیاردار اشاره کرد. لوله‌های گردی از جنس آهن نوع دیگر لوله بوده و هر یک از این لوله‌ها برای موتورهای خاصی قابل استفاده هستند.

پارچه سقفی و دیواری

پایه‌های نگهدارنده یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده سایبان‌ها است. سایبان‌های دیواری از پایه نگهدارنده دیواری و سایبان‌های سقفی از پایه نگهدارنده سقفی استفاده خواهند کرد.

موتور سایبان الکترونیکی

مهم‌ترین عنصر تشکیل دهنده این سازه‌ها، موتور مکانیکی و برقی است. توبولار نام اصلی این موتورها بوده و از آن به‌عنوان محرک سایبان استفاده خواهد شد. برای خرید سایبان‌های برقی باید به نوع موتور توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا موتور در حرکت و کارکرد سایبان الکترونیکی تأثیر بسزایی دارد.

موتور سایبان الکترونیکی
موتور سایبان الکترونیکی

پارچه سایبان برقی

یکی دیگر از اجزای مهم سایبان‌های الکترونیکی، پارچه است. اگر پارچه‌ای وجود نداشته باشد، به طور کل دیگر نمی‌توان از عبارت سایبان استفاده کرد. پارچه از تابش نور خورشید و ورود رطوبت باران جلوگیری خواهد کرد.

هنگام خرید سایبان باید به تمامی موارد بالا توجه کنید تا در نهایت خرید موفقی داشته باشید. اگر یکی از اجزا جنس خوبی نداشته باشد، عملکرد سازه تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. پارچه سقف‌سازه در مناطق پر بارش و سرد با محیط‌های گرم و خشک متفاوت است.

قیمت سایبان برقی

تعیین قیمت سایبان‌ها به نوعی غیرممکن است. زیرا نوسانات قیمتی بسیار زیاد بوده و همین باعث تغییر روزانه قیمت می‌شود. علاوه بر این، هنگام بررسی و تعیین قیمت این سازه‌های سقفی باید به عواملی چون جنس، قدرت، استحکام، نوع سایبان، کیفیت پروفیل آلومینیوم، جنس پروفیل فلزی، نوع سیستم موتوری به کار رفته و همچنین هزینه نصب توجه نمود.

با این وجود، هزینه کلی سایبان‌های الکترونیکی کمی بیشتر از سایبان‌های دستی قدیمی خواهد بود. اما با توجه به زیبایی، کاربرد، مدرن بودن و همچنین کارایی تبلیغاتی موجب ترغیب مالکین فروشگاه‌ها به خرید و نصب این مدل از سایبان خواهد شد.

اهمیت نصاب سایبان برقی

مالکین منازل و مشاغل هزینه بالایی را صرف خرید سایبان خواهند نمود. جهت جلوگیری از تبعات نصب آن توسط یک شخص غیرحرفه‌ای به‌دنبال نصاب با سابقه‌کاری مناسب باشید. یافتن یک نصاب حرفه‌ای با سابقه که جوانب محیط را بررسی و با مراحل نصب و راه‌اندازی سایبان برقی آشنایی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطمئناً اگر شخصی نابلد و غیرحرفه‌ای را برای نصب سایبان خود انتخاب کنید، احتمال ایجاد خسارت و آسیب وجود خواهد داشت. به این ترتیب به جای کاهش هزینه‌ها، با افزایش زیاد آن‌ها برای تعمیر و یا حتی خرید مجدد روبرو خواهید شد. پس با تحقیقات کامل شخص یا شرکتی را انتخاب کنید که تمامی فاکتورها را در نظر گرفته و در نهایت همه‌چیز با موفقیت به پایان برسد.

خرید سایبان برقی ارزان تهران
خرید سایبان برقی ارزان تهران

خرید سایبان برقی ارزان تهران

به طور کلی اگر به دنبال خرید سایبان الکترونیکی مناسب هستید، باید تحقیق کرده و با دقت و دانش کامل به‌دنبال مناسب‌ترین سایبان باشید. شرکت‌های مختلفی در تهران و دیگر شهرستان‌ها وجود دارند که کارهای با کیفیتی ارائه خواهند داد. اما مسئله مهم‌تر، قیمت محصول است.

شرکت ما سایبان‌های الکترونیکی را با بهترین قیمت، کیفیت و تضمین خدمات به شما ارائه خواهد کرد. کافی است قیمت و جنس به کار رفته در تولید سایبان‌های ما را با دیگر شرکت‌ها مقایسه کنید. با ما در مسیر تحول و افزایش درآمد خود همراه باشید.

سایه بان برقی Electric Awning

سایبان برقی به گونه‌ای طراحی شده‌ است که سایه و کنترل دما را برای یک مکان فراهم کند و در عین حال نمای شیک و خاصی را به محل موردنظر ارائه بدهد.

سایبان‌­های برقی به وسیله یک موتور تعبیه شده که توسط خود سایبان پنهان شده است راه اندازی می‌شوند و با بازوهای مکانیکی کار می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که سایبان شما بهترین قابلیت را دارد.

امروزه از سایبان‌­های برقی در طیف گسترده­ای از اماکن، از جمله: خانه‌، باغ، ویلا، پاسیو، سوپرمارکت، رستوران‌، کافه‌ تریا و هر مکانی که در معرض عناصر طبیعی مانند: نور مستقیم آفتاب یا بارش برف و باران قرار گیرد، استفاده می‌شود.

سایه بان پاسیو

در حقیقت Patio Awning به معنای سایبان پاسیو است که با توجه به عملکرد آن با برق، همان سایبان برقی محسوب می‌شود.

سایبان برقی
سایبان برقی

انواع سایه بان­های برقی

سایبان کاست کامل Full Cassette Awning

سایبان­های کاست کامل با پوشش داخلی، برای بالاترین سطح محافظت محصور شده‌اند.

سایبان نیمه کاست Semi Cassette Awning

این نوع سایبان­ها، متناسب و ایده آل برای باغچه­های محصور که کمتر تحت تاثیر باد، باران و برف قرار می‌گیرند، هستند.

سایبان کاست باز Open Cassette Awning

نوع سوم سایبان، ظاهری سبک و بدون محفظه کاست برای مناطقی که حفاظت کافی دارند، مناسب است.

سایبان برقی
سایبان برقی

مزایای سایه بان برقی

کارکرد ساده

شما می‌توانید با کنترل از راه دور سایبان خود را مدیریت کنید. همچنین سایبان موتوری باعث افزایش سرعت شما در فعال کردن می‌شود و تنها با فشار سریع یک دکمه، کنترل بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

بهبود ظاهر

عموما افراد سایبان­های دستی را مطمئن­تر می‌دانند، اما باید گفت که حتی ثابت‌ترین سایبان نیز نمی‌تواند هنگام جمع شدن به تناسب کاملی دست یابد. در حالی که با استفاده از سنسورها و موتورهای تنظیم شده، سایبان برقی همیشه کشش صحیح را در بوم خود حفظ می‌کند، چین و چروک­ها را از بین می‌برد و نمای شما را بهبود می‌بخشد.

طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی

لوازم جانبی زیادی به همراه سایبان برقی شما وجود دارد، از جمله سنسورهای نور و تخته‌های پوششی که همگی برای کمک به شما طراحی شده‌اند.

جلوگیری از آسیب

سایبان­های برقی با باز شدن دقیق و کنترل شده، از باز شدن اجباری در طول زمان‌های غیر نیاز جلوگیری می‌کنند. این مورد سبب می‌شود سایبان شما آسیب نبیند.

طول عمر طولانی

اگر طرز نگهداری اصولی از سایه بان­های برقی را بدانید، بدون اغراق می‌توان گفت که آن‌ها عمری را کنار شما خواهند بود.

راهنمای نگهداری و مراقبت از سایبان برقی

طریقه پاکسازی سایه بان:

از بین بردن هر گونه گرد و غبار یا آلودگی

قبل از شروع به تمیز کردن باید هرگونه زباله‌ای را که ممکن است روی پارچه سایبان یا نوار کاست شما باشد را پاک کنید. اگر یک برس نرم دارید، می‌توانید از آن برای پاکسازی شاخه‌ها، حشرات یا گرد و غباری که روی سایبان شما جمع شده است، استفاده کنید. همچنین ممکن است مگس‌ها اطراف کاست سایه‌بان جمع شوند، بنابراین اطراف را هم بررسی کنید.

بررسی لکه‌ها

پارچه­های سایبان با پوشش ضد آب‌ عرضه می‌شوند. پس اگر با هر گونه لک مواجه شدید، می‌توانید آن‌ها را با یک شوینده سبک (پنج درصد صابون) و آب ولرم پاک کنید.

زمان کافی جهت خشک شدن

پارچه­های سایبان نسبت به آب نفوذ ناپذیر هستند، اما پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را در یک روز آفتابی خشک کنید. این کار برای جلوگیری از هرگونه آلودگی است، که اگر در طول زمان باقی بماند می‌تواند زمینه‌ای برای رشد قارچ‌ها شود.

استفاده از  اسپری ضد آب

با استفاده از اسپری اشباع کننده یا ضد آب می‌توانید به بازیابی مقاومت سایبان خود در برابر رطوبت و آلودگی کمک کنید.

هر چند وقت یکبار سایه بان خود را تمیز کنیم؟

بستگی به محیط دارد. اگر سایبان شما در مناطقی با سطوح بالای آلودگی یا مناطقی که زباله‌های زیادی را از درختان مجاور جذب می‌کند قرار دارد، باید مکررا پاکسازی شود. و یا اگر محیط نسبتاً تمیز است، فقط باید در پایان فصل یا در صورت مشاهده هرگونه آلودگی و لک، سایبان خود را تمیز کنید.

سایبان برقی
سایبان برقی

الزامات برقی سایه بان پاسیو یا برقی

یک سایبان متحرک پاسیو معمولی، نیاز الکتریکی بسیار کمی دارد.

سایبان معمولی پاسیو خانگی به دوشاخه استاندارد داخلی 13 آمپری یا دوشاخه فیوز شده در داخل و یا یک دوشاخه زرهی ضد آب‌ در خارج نیاز دارد. اغلب برای نصب، برق از طبقه اول خانه گرفته می‌شود، زیرا ارتفاع سایبان در این سطح قرار دارد. و افزودن بخاری مادون قرمز همیشه به مدار خودش از برد فیوز نیاز دارد.

قوانین مدرن به این معنی است که فقط یک برقکار کاملاً ماهر می‌تواند یک دوشاخه جدید در خانه شما ایجاد کند. این موضوع در مورد منابع تغذیه در فضای باز اهمیت بیشتری دارد.

سایبان برقی
سایبان برقی

مکان‌های نیازمند به سایه بان برقی

خانه‌‌های ویلایی

خانه‌هایی که حیاط یا محوطه بزرگی دارند، ایده مناسبی برای نصب سایبان‌­های برقی هستند.

سوپرمارکت‌ها

نصب سایبان برقی در ورودی سوپرمارکت‌، هم زیبایی ظاهر و هم سهولت عملکرد برای صاحب آن را چند برابر خواهد کرد.

کافه سیار‌ها

سایبان­های برقی می‌توانند ایده خوبی جهت نگهداری کسب‌وکار محرک شما از ناسازگاری‌های آب و هوایی باشند.

ویلاها و پاسیو

ویلاها و پاسیوها عمدتا در مناطق گرمسیر و آفتابی قرار دارند، بنابراین بهترین گزینه برای نصب سایبان برقی هستند.

رستوران‌ها

قبول دارید رستوران‌هایی که خدمات خود را در هوای آزاد ارائه می‌دهند بی‌نهایت محبوب هستند؟.. نصب سایبان برقی به‌عنوان سقف رستوران‌ها ایده‌ای است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می‌گیرد. بنابراین سایبان برقی نه تنها محیط کاری شما را شیک و خاص می‌کند، بلکه محبوبیت و شهرت آن را تثبیت می‌کند.

ویژگی­های پارچه سایبان با کیفیت

مقاوم در برابر آب

ضد آب بودن قابلیتی است که پارچه طراحی شده روی سایبان باید آن را داشته باشد، چرا که سایبان همیشه قرار نیست فقط محافظ نور آفتاب باشد.

محافظت در برابر آفتاب و UV

پارچه سایبان­ها با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، کاهش تابش نور، کنترل گرما و کمک به کاهش هزینه­های انرژی با جلوگیری از نفوذ نور خیره کننده خورشید به پنجره­های شما، نقش اساسی در به حداقل رساندن جنبه‌های منفی خورشید دارد.

هرچه پارچه مات­تر باشد، در محدود کردن اشعه ماوراء بنفش موثرتر خواهد بود.

سهولت مراقبت

مواد طبیعی مانند پنبه از نظر تمیزی امتیاز خوبی ندارند. فقدان خواص ضدآب آن­ها، تمیز کردن آن­ها را سخت­تر می‌کند، راحت‌تر لکه دار می‌شوند و نسبتاً سریع فرسوده می‌شوند. پارچه‌های سایبان مبتنی بر وینیل ساده­ترین قابلیت تمیز شدن را دارند. به دلیل سطح صاف و توانایی در استفاده از آب، آلودگی را در خود نگه نمی‌دارند. نگهداری از پارچه اکریلیک نیز بسیار آسان است و فقط به آب ولرم و صابون نرم نیاز دارد.

البته فراموش نکنید که هرچقدرهَم جنس و ترکیب پارچه مورداستفاده شما عالی باشد بازهم زمانی خواهد رسید که به تعویض پارچه سایبان برقی نیاز داشته باشید.

زمان تعویض پارچه سایه بان برقی

اگر پارچه سایبان شما بیش از حد در معرض نور خورشید قرار بگیرد کم رنگ و پوسیده می‌شود و یا اگر در طولانی مدت سد باران و بارش شود، رطوبت سبب شکنندگی و پوسیدگی آن می‌شود. به طوری که زمان تعویض پارچه فرا می‌رسد. البته تعویض پارچه می‌تواند در جهت تنوع نیز باشد.

سایبان برقی مغازه
سایبان برقی مغازه

قیمت سایه بان برقی

قیمت سایبان­های برقی بسته به نوع، اندازه، کیفیت، کارایی و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت است.

ما در ادامه به صورت کلی قیمت­های طرح‌های مختلف را عنوان می‌کنیم:

سایبان برقی مغازه
سایبان برقی مغازه

سایه بان برقی را از کجا تهیه کنیم؟

پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد. در وهله اول شما باید دقت کنید که محلی که ارائه دهنده سایبان برقی است، تمامیه اصول فروش را دارا باشد. یعنی از جایی خرید کنید که نسبت به کیفیت، انواع، عوامل آسیب زننده، جنس، پارچه و تمام گزینه‌هایی که مربوط به سایبان برقی است آگاه باشد و شما را نیز آگاه کند. فراموش نکنید که بهترین کالاها از بهترین فروشگاه‌ها متولد می‌شوند.

بنابراین پیشنهاد ما به شما: سایبان برقی فاوینو میباشد

‫2 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا