اخبار

بهترین لوازم برقی جهیزیه عروس با 100 درصد ارزش خرید

فهرست مطلب

در میان تنوع زیاد لوازم برقی که برای جهیزیه در فروشگاه های مختلف وجود دارد، بهترین لوازم برقی جهیزیه عروس که 100 درصد ارزش خرید داشته باشد، کدام است؟ آیا همه لوازم که در لیست جهیزیه عروس موجود است برای خرید ضروری و به صرفه هستند؟ زمانیکه محدودیت بودجه برای خرید جهیزیه وجود دارد، لازم است هزینه زیادی برای خرید لوازم اضافی صرف شود؟

خرید جهیزیه یکی از مهمترین چالش هایی است که هر زوج جوان و خانواده های آنها حداقل یکبار در زندگی با آن مواجه می شوند. اما بالا رفتن سطح زندگی و هزینه های خرید جهیزیه باعث شده است، این چالش استرس زا و گاهی ناراحت کننده باشد. اما دلیل این استرس و ناراحتی فقط وضعیت اقتصادی خانواده ها نیست. گاهی در خانواده ها هزینه زیادی بابت خرید لوازمی می شود که کاربردی نداشته و یا می توان لوازم جایگزینی را با هزینه کمتر به جای آنها خریداری کرد. در این مطلب از فروشگاه ژینال قرار است به شما بهترین لوازم برقی جهیزیه عروس را معرفی کنیم که 100 درصد ارزش خرید دارند. یعنی با خرید این لوازم شما از دسته دیگری از لوازم برقی بی نیاز خواهید شد، هزینه های خرید شما کاهش پیدا می کند و مدیریت اصولی بر روی خرید لوازم جهزیه خواهید داشت. پس تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

خرید جهیزیه

زودپزبرقی چندکاره یک وسیله کاربردی و ارزشمند

اولین زودپزهای برقی که وارد بازار شدند، با مارک جیپاس بودن و فقط از آنها می توانستید برای پخت سریع غذا استفاده کنید. اما در حال حاضر خرید زودپز برقی چندکاره با قابلیت هایی مثل بخارپز، آرام پز، پلوپز و زودپز، کار مقرون به صرفه تری است. دستگاه های زودپز جدید دارای برنامه های پخت متنوه هستند و با خرید آنها در زمان و انرژی صرفه جویی بسیار زیادی می شود. زودپزهای برقی در قالب مولتی کوکرهای حرفه ای هم در بازار موجودند که می توانند کار زودپزای معمولی را انجام داده و کاربردهای بیشتری را به شما هدیه دهند.

برای مثال زودپز برقی لونا هاوس ژاپن یک دستگاه چندکاره حرفه ای است که قابلیت پخت پلو، آرام پز، بخارپز ، زودپز  را به طور همزمان به شما هدیه می دهد. می توانید انواع مواد خوراکی را داخل آن بپزید، کیک و پیتزا مورد علاقه خود را تهیه کنید، ماست آماده کنید و بسیاری قابلیت های شگفت انگیز دیگر. درگذشته برای یک کیک پز مجزا باید به اندازه خرید خود زودپز پول پرداخت می کردید. اما حالا زودپز برقی چندکاره یکی از بهترین لوازم برقی جهیزیه عروس است که 100 درصد ارزش خرید دارد.

خردکن برقی جایگزین چرخ گوشت، سبزی خردکن ، مخلوط کن و بستنی ساز

در لیست جهیزیه های قبلی حتما وسایلی مانند چرخ گوشت اولویت اول را در خرید داشتند. چرا که همه خانواده ها برای تهیه گوشت چرخ شده و قیمه به دستگاه چرخ گوشت نیاز داشتند. اما در حال حاضر یک وسیله کاربردی با نام خردکن برقی تولید شده است که به سادگی کارهایی مانند قیمه کردن گوشت، خردکردن میوه و سبزیجات مانند پیاز و گوجه را انجام می دهد. خردکن های برقی جدیدتر دارای تیغه های یخ خردکن هستند از این رو از آنها می توان به عنوان مخلوط کن، بستنی ساز و همینطور برای هم زدن تخم مرغ و مواد غذایی مختلف استفاده کرد. بنابراین خرید خردکن برقی با کیفیت که قابلیت های شگفت انگیز گفته شده را داشته باشد، می تواند یک خرد 100 درصد ارزشمند باشد.

خرید جهیزیه ارزان

در میان مارک های مختلف خردکن برقی بازار ، خردکن روگن آلمان با داشتن تیغه ها و شفت تیتانیومی، داشتن موتور مسی ، داشتن ظرفیت استاندارد برای همه خانواده ها مناسب است. این خردکن دارای سری همزن است و از آن می توانید برای میکس کردن تخم مرغ و مواد غذایی مختلف کمک بگیرید. دیگر لازم نیست ساعت ها چرخ گوشت خود را روشن کنید و برای چرخ کردن گوشت از آن کمک بگیرید. در چند ثانیه انواع گوشت را با کمک خردکن برقی له و قیمه می کنید. لازم نیست ساعت ها اشک بریزید و پیاز خرد کنید، با کمک خردکن برقی در چند ثانیه سبزیجات مورد نیاز خود را خرد کنید.

سرخ کن بدون روغن جایگزین میوه خشک کن، گریل ، ساندویچ ساز، کیک پز و سرخ کن ها

یکی از بهترین لوازم برقی جهیزیه عروس که 100 درصد ارزش خرید دارد، سرخ کن های بدون روغن و مینی فرهایی هستند که بدون نیاز به روغن مواد خوراکی را برای شما سوخاری و گریل می کنند. سرخ کن ها بدون روغن با کمک یک المنت داخلی و بدون نیاز به روغن، گوشت ، سبزی ، میوه و مواد خوراکی مختلف را برای شما سوخاری و مغز پخت می کنند . نمونه های بزرگ آن حالت مینی فر داشته قابلیت یخ زدایی، گرم کردن ، سرخ کردن، پخت انواع کیک و پیتزا، جوجه گردان و قابلیت های شگفت انگیز دیگی دارند که شما را از توستر، مایکروفرهای بزرگ، میوه خشک کن، سبزی خشک کن، گریل ، ساندویچ ساز، پیتزاپز و محصولات زیاد دیگر بی نیاز می کند. این دستگاه های برقی جزو بهترین لوازم برقی جهیزیه عروس هستند که 100 درصد ارزش خرید دارند. شما می توانید با خرید سرخ کن بدون روغن از مصرف غذاهای چرب و چیلی جلوگیری کنید و نه تنها خرید به صرفه تری داشته باشید، از نظر سلامتی هم، حس و حال بهتری داشته باشید. اگر سرخ کن خیلی خوب می خواهید ، می توانید از بین مارک فیلپیس ، تفال ، هنریچ ، یونی ، عرشیا و برندهای خارجی خوب بازار، بهترین مدل را برای جهیزیه خود انتخاب کنید.

غذاساز همه کاره جایگزین لوازم برقی تک کاره

غذاساز همه کاره یکی از دستگاه های خوب و پرکاربرد در خرید جهیزیه است. این دستگاه به صورت چندکاره است و به طور همزمان شما چند دستگاه را خریداری می کنید. مثلا غذاساز همه کاره بوش دارای مخلوط کن ، سالادساز، رنده برقی ، خردکن ، همزن و گوشت کوب برقی است. یعنی شما با پرداخت یک هزینه می توانید چند دستگاه را در یک غذاساز همه کاره خریدار کنید. خرید غذاساز همه کاره برای کسانی به صرفه است که می خواهند دستگاه جم و جوری داشته باشند که بتوانند برای هر کدام از کارهای مورد نیاز خود، از آن استفاده کنند. بهترین غذاسازهای همه کاره بازار از مارک فیلیپس ، بوش ، روگن آلمان ، عرشیا ، دلمونتی و پرشیا هستند. این مارک ها غذاسازهای همه کاره را تولید کرده اند که 100 درصد ارزش خرید دارند.

چای ساز برقی یکی از لوازم های برقی جهیزیه ضروری

یکی از لوازم برقی جهیزیه که ارزش خرید بالایی دارند، چای ساز برقی است. این دستگاه ، محبوب القلوب ما ایرانیان است. تهیه نوشیدنی های گرم مانند چای یکی از مهمترین ارکان زندگی ما ایرانیان است. خرید چای سازبرقی به جای سماور گازی یا برقی می تواند برای شروع زندگی بسیار به صرفه باشد. چای سازهای برقی در مدل های کنارهمی ، روهمی ، سماوی موجود هستند. این چایسازهای برقی می توانند در سریع ترین زمان ممکن، آب را به جوش آورده و یک نوشیدنی عالی را برای شما تهیه کنید.

در حال حاضر چای سازهای پیرکس شیشه ای محبوبیت بیشتری در بازار دارند، چون چای آنها طعم و رنگ بسیار بهتری دارد. از طرفی ظاهر بسیار زیباتری در آشپزخانه شما دارند. اما مارک های معتبری مثل بوش ، تفال ، فیلیپس چای سازهای روهمی استیل و پلاستیک فشرده دارند. شما می توانید از بین برندهای معتبر مانند دلمونتی ، روگن ، عرشیا ، گوسونیک و فوما چای ساز شیشه ای خوب یا سماوی تهیه کنید. اما اگر می خواهید مارک دستگاه شما معتبرتر باشد، می توانید چای ساز بوش یا تفال بخرید.

بهترین فروشگاه برای خرید لوازم برقی جهیزیه اصل

در حال حاضر فروشگاه های زیادی در کشور، به صورت حضور و آنلاین، لوازم برقی جهیزیه را به فروش می رسانند. در این میان فروشگاه اینترنتی ژینال به دلیل قیمت های مناسب، تنوع زیاد محصولات از همه برندها، اصل و باکیفیت بودن محصولات ، داشتن مجوزهای رسمی از سازمان های دولتی ، درگاه پرداخت امن، بسته بندی عالی و ارسال سریع ، یکی از بهترین فروشگاه های کشور برای خرید بهترین لوازم برقی جهیزیه عروس است. شما می توانید با مراجعه به این سایت، همه لوازم برقی خود را در سریع ترین زمان انتخاب کنید. مشاورین فروشگاه ژینال در هر زمان آماده راهنمایی شما عزیزان هستند. در هر کجای ایران که هستید تنها با مراجعه به این سایت می توانید بهترین جهیزیه را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا