اخبار

ویژگی های تابلو ورق طلا؛ تفاوت آن با تابلوهای امروزی

فهرست مطلب

تابلو ورق طلا یک محصول تولیدی جدید، مدرن و با سبک خاص در گروه هنری دانژه است که امروزه توانسته است جایگاه ویژه ای در بین وسایل دکوری داشته باشد. همه ما با انواع مختلف تابلو آشنایی داریم و می‌دانیم که هر کدام میتوانند جلوه ای زیبا را به یک محیط بسته بدهند. تابلوهای نقاشی، تابلوهای پارچه ای، تابلو فرش‌ها و دیگر اقلام مشابه که غالبا یک تصویر واضح و جذابی را نشان میدهند.

در بین همه این‌ها تابلو طلا به دلیل بهره مندی از جلوه های هنری منحصر به فرد بیشتر جلب توجه میکند. درواقع این تابلوها یک نوع ایده پردازی تلقی می‌شوند. بدون شک همه کاربران و مخاطبان از هر محصولی که براساس ایده های جدید باشد استقبال می‌کنند و در تلاش هستند که نمونه های مختلفی از آن‌ها را برای محیط های گوناگون از قبیل منازل، فضای کار، دفاتر و آفیس‌ها و غیره استفاده کنند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد ویژگی های این تابلو ورق طلا، اینکه چه المان هایی باعث تفاوت آن‌ها با تابلوهای امروزی شده است صحبت کنیم.

تابلو ورق طلا یک ایده برای تولید تابلو نوشته

همه ما تابلو نوشته‌ها را دیده ایم و می‌دانیم که یک قاب مستطیلی یا مربعی است که بر روی بستر آن یک نوشته یا عبارت خاصی وجود دارد. ممکن است که طرح مورد نظر بر روی یک کاغذ یا پارچه خطاطی با قلم باشد. اگر چه معنا و مفهوم عبارت مورد نظر برای ما هم جذابیت دارند اما بهتر است ترفند جدید برای طراحی ایجاد شود تا افراد رغبت بالایی برای خرید داشته باشند.

همین طرح و نوشته مورد نظر می‌تواند از طلا باشد. بطور مثال اگر شما می‌خواهید یک تابلو نوشته داشته باشید این نوشته‌ها و عبارات با ورق های طلا قابل طراحی هستند. انواع تابلو ورق طلا مذهبی، مانند تابلو وان یکاد و دیگر اسماء مبارکه دقیقا همین ویژگی را دارند. پس اگر قصد خرید تابلو نوشته را دارید سعی کنید مدل هایی که طراحی شده با ورق طلا هستند را انتخاب کنید.

تابلو ورق طلا یک ایده برای تولید تابلو نوشته

طلای 24 عیار در تابلو ورق طلا

مهمترین ویژگی و تفاوتی که تابلو ورق طلا با دیگر محصولات مشابه دارد این است که در آن از متریال اولیه با ارزش استفاده شده است. طلای 24 عیار عنصری است که میتواند ارزش هر کالایی را چندین برابر کند. در عصر حاضر نیز بخش زیادی از سرمایه هر کشور مرتبط با این عنصر زیبا و به نسبت گران قیمت است.

هر فردی با شنیدن نام طلا در یک تابلو بدون شک کنجکاو می‌شود که چگونه یک محصول دکوری از چنین عنصری برخوردار است و اینکه آیا امکان دارد یک تابلو دارای شکل و طرح هایی باشد که جنس آن از طلا است؟ اینها سوالات مهمی است که همواره ذهن کاربران و مخاطبان این محصولات را درگیر کرده است و میخواهند پاسخ خوبی دریافت کنند. با توجه به آنکه ورق های طلا ضخامت اندکی دارند به راحتی میتوان آنها را در هر طرح و شکل بر روی تابلوها درآورد.

وضوح و جلوه های بصری تابلو ورق طلا

ورق های طلا و به طور کلی عناصر طلا یک سطح بسیار براق و شفافی دارند. لذا اگر بر روی یک بستر تابلو قرار بگیرند. در هر محیطی که نصب می‌شوند هر فردی حتی اگر متوجه نصب این تابلوها روی دیوار نباشد به صورت ناخودآگاه نقش و نگارهای آن جذب چشم‌ها خواهد شد. یعنی زرق و برقی که این تابلوها دارند هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد.

این در نوع خود مهمترین ویژگی در تابلو ورق طلا محسوب می‌شود که تابلو های دیگر از آن برخوردار نیستند. در واقع همه ما چنین هدفی را دنبال می‌کنیم اینکه تابلو‌ها بتوانند باعث جذاب شدن فضای پیرامون ما شوند. ورقه های طلا غالبا در پس زمینه مشکی یا با رنگ تیره قرار میگیرند تا وضوح آنها چند برابر افزایش پیدا کند.

طلای 24 عیار در تابلو ورق طلا

ارزان بودن قیمت تابلو

اگرچه تابلو ورق طلا از متریال طلا ساخته شده است اما شما نباید نگران هزینه آن باشید و تصور کنید که حتما قیمت آنها سر به فلک می‌کشد و بسیار گران هستند. هنرمندان طراحی این محصولات تکنیک های زیادی را در پیش گرفته ان. به این صورت که یک لایه نازکی از طلا را انتخاب کردند که همین باعث کنترل وزن نهایی طلا می‌شود. در نهایت محصول قیمت مقرون به صرفه ای خواهد داشت. پس هر فردی با یک بودجه مناسب میتواند انواع تابلوی طلا مانند تابلوهای طبیعت، ایرانی باستانی، تابلوی سازمانی، تابلو نماد ماه تولد و غیره را خریداری کند.

گروه هنری دانژه مبتکر ساخت انواع تابلو با متریال طلا

فروشگاه گروه هنری دانژه با داشتن مدیریت ایده آل خود توانسته است از عناصر طلا برای ساخت انواع تابلوها استفاده کند. قطعا این سبک خاص یک نوع ایده پردازی محسوب می‌شود که تنها در فکر و ذهن افراد خلاق بوجود می‌آید. تولید این محصولات با ظرافت بالایی انجام می‌شود که همین عاملی برای زیبایی و خاص بودن تابلوها خواهد بود. اگر میخواهید مدل های گوناگون تابلوی طلا را در کنار ویژگی های ساختاری و همچنین قیمت آن‌ها ببینید می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس danje24k.com مراجعه فرمائید تا یک خرید اینترنتی موفقیت آمیز و با رضایت کامل را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا