اخبار

بهترین ساعت هوشمند اولترا

افراد زیادی هستند که به داشتن یک ساعت هوشمند با کیفیت علاقه نشان می دهند و در این روزها علاوه بر علاقه داشتن این کالا یک نیاز محسوب می شود. اما برای داشتن یک ساعت هوشمند خوب باید هزینه زیادی پرداخت کنند. از جمله این ساعت های هوشمند فوق العاده با کیفیت می توان اپل واچ اولترا را نام برد که بار خرید این کالا مبلغی نزدیک به 40 میلیون تومان باید هزینه کنید. اما در این مطلب ما ساعتی را به شما معرفی می کنیم که با یک قیمت کاملا اقتصادی بتوانید یک ساعت هوشمند اولترا با کیفیتی کاملا بالا خریداری کنید. در این مقاله همراه موبونیاز بمانید.

قرار است به بررسی ویژگی های ساعت هوشمند hk9 ultra 2 بپردازیم.

معرفی ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

اگر ساعت hk9 ultra 2 را در کنار ساعت اولترا 2 اپل قرار دهید قطعا در نگاه اول متوجه تفاوت آنها نخواهید شد. البته شاید در نگاه های دوم و سوم نیز متوجه این موضوع نشوید! از نظر طراحی ظاهری، کاملا این ساعت با نسخه اپل آن شبیه است حتی خطی که اپل در این نسخه روی بدنه ساعت خود طراحی کرده نیز روی این ساعت وجود دارد، از نظر اندازه کاملا برابر هستند و ساعت hk9 ultra 2 ابعادی برابر با 49*44*14.4 میلی متر دارد که کاملا هم اندازه نسخه اصلی آن است. وزن این ساعت حدود 55 گرم است که وقتی روی مچ خود می بندید در طولانی مدت هم دست شما را آزار نخواهد داد.

صفحه نمایش ساعت HK9 Ultra 2

و اما بهترین و جذاب ترین قسمت این ساعت صفحه نمایش با کیفیت آن است. با خرید ساعت hk9 ultra 2 . وقتی در مورد صفحه نمایش این ساعت صحبت می کنیم یعنی یک صفحه نمایش واقعا جذاب که حتی زیر نور شدید آفتاب نیز به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. وقتی با صفحه نمایش این ساعت کار می کنید به لطف صفحه نمایش AMOLED و روزلوشن 520*485 و همچنین پردازنده قدرتمند آن، هیچ گونه لگ یا گیری حس نخواهید کرد.

ظرفیت باتری

یک باتری 450 میلی آمپر ساعتی روی این محصول قرار گرفته که طبق ادعای کمپانی حداکثر تا 5 روز در استفاده های روزمره می تواند شما را همراهی کند. و چیزی حدود 2 ساعت زمان می برد که بتوانید این محصول را شارژ کامل کنید.

سنسورها

استفاده از ساعت هوشمند به عنوان یک دستیار پزشکی کاملا مرسوم است و کاربران اطلاعات بدنی و سلامتی خود را چه در هنگام ورزش و چه در فعالیت های روزمره از روی ساعت خود دریافت می کنند. ساعت هوشمند hk9 ultra 2 نیز دارای سنسورهای سلامتی و ورزشی کاملی است. پشتیبانی از تعداد زیادی از حالت های ورزشی، پایش ضربان قلب، اندازه گیری میزان اکسیژن خون، نمایش فشار خون از جمله سنسورهایی است که شما می توانید در طول روز از آنها استفاده کنید.

قابلیت مکالمه در ساعت اچ کی 9 اولترا 2

دارا بودن ویژگی مکالمه در ساعت هایی که این روزها تولید می شود کاملا ضروری شده و کاربران به دنبال ساعت های هوشمند مکالمه دار هستند. ساعت hk9 ultra 2 نیز همینطور است و با وجود یک میکروفون و بلندگوی قوی که روی این مدل قرار گرفته به راحتی می توانید مکالمات خود را با ساعت هوشمند انجام دهید. البته نسخه 5.2 بلوتوث نیز در این امر کاملا موثر عمل کرده و یک اتصال پایدار و با کیفیت را برای شما به همراه خواهد داشت. گوشی اندرویدی باشد یا اپل فرقی نمی کند و شما می توانید از hk9 ultra 2 در هر دو حالت استفاده کامل را داشته باشید.

سایر امکانات

هوش مصنوعی در این ساعت نیز حضور دارد. از جمله امکاناتی که وجود دارد می توان به ChatGPT، فطب نما، یادآوری برای تحرک روزانه، پایش کیفیت خواب، تنظیم روشنایی صفحه نمایش، مقاوم در برابر آب با گواهینامه IP68، جنس بند سیلیکونی، اشاره کرد. نرم افزار اتصال ساعت hk9 ultra 2 به گوشی را می توان از گوگل پلی یا اپل استور دانلود کرد. فقط کافیست “Wearfit Pro” را جستجو کنید و برنامه ساعت hk9 ultra 2 را دانلود کنید.

قیمت ساعت hk9 ultra 2

شما کاربران عزیز می توانید این ساعت هوشمند را از فروشگاه اینترنتی موبونیاز با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

جدول ویژگی های ساعت hk9 ultra 2

ابعاد 49*44*12 میلی متر
صفحه نمایش AMOLED
اندازه صفحه 49 میلی متری
تعداد بند 2 عدد(سیلیکونی و پارچه ای)
رنگ بند سبز و مشکی
حافظه داخلی 2 گیگ
قابلیت مکالمه دارد
باتری 450 میلی آمپر ساعت
مقاوم در برابر آب بله
سنسور کف دست دارد
Gesture Control دارد
قابلیت ضبط صدا دارد
سنسورهای سلامتی ضربان قلب – اکسیژن خون – پایش کیفیت خواب – فشار خون
برنامه ساعت hk9 ultra 2 Wearfit Pro
پشتیبانی کامل از زبان فارسی بله(دارای منو فارسی و اعلانات فارسی)
نسخه بلوتوث 5.2
سایر قابلیت ها ویجت آب و هوا – کنترل موسیقی – کنترل دوربین – یافتن موبایل – ماشین حساب
دستیار صوتی دارد
ChatGPT دارد
سازگار با اندروید 5.0 و بالاتر – ios 10.0 و بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا