اخبار

بهترین شغل های برای جوانان

فهرست مطلب

چکیده : آموزشگاه فنی پویان با ارائه کلاس های متفاوت آماده خدمت به شما عزیزان است. شماره تماس: 66566140-021 شماره تماس: 66402309-021 تلفن همراه: 7538980-0922

 

 

images_1684671251_646a0b133e14a.jpg

 

امروزه به خاطر گرانی ها و بالا رفتن توقع های بالا از زندگی باعث شده است که پیدا کردن یک شغل خوب به بزرگ ترین معضل زندگی اکثر جوان ها و خانواده تبدیل شود. امروز ما در این مقاله قصد داریم درباره بهترین شغل های جوانان تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از جوانی هستید که از بیکاری رنج می برید، یا جوان با استعداد های زیاد اما بیکار دارید تا آخر این مقاله همراه باشید تا در باره این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید.

بهترین شغل ها برای جوانان

در ایران هر روز آمار بیکاری جوان ها بالا میرود و پیدا کردن شغل مورد نظر ، با در آمد خوب یا متوسط و نداشتن استعداد در هر رشته ای مشکل اکثر جوان ها شده است. بسیاری از جوان های که با بیکاری دست و پنجه نرم می کنند افراد تحصیل کرده هستند که شغل مورد علاقه خود را پیدا نمی کنند اما خوشبختانه یکی از رشته های که امروزه در کشور ما باعث اشتغال زایی جوان ها شده است رشته فنی حرفی است که طرفداران زیادی نه تنها در میان جوانان امروزی بلکه در میان جوانان دیروز هم  نیز دارد. شغل های فنی حرفه ای هم کار پر در آمد هستند و هم مورد پسند جوان ها است .

چگونه میتوانید بهترین شغل را پیدا کنید؟

برای پیدا کردن یک شغل خوب باید در قدم اول ناامیدی و افکار منفی  رو کنار بگذارید  و برای شروع کار انگیزه داشته باشید. هیچ وقت خودتان را با افراد بیکار مقایسه نکنید‌ شاید استعداد های که شما دارید آنها ندارند اگر خودتان بخواهید می توانید بهترین شغل را پیدا کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید بهترین شغل ها در چه رشته های است؟ همانطور که گفته شد ادامه دادن رشته های فنی یا در کلاس های آن شرکت کنید می توانید یکی از بهترین شغل را پیدا کنید شغل های مانند:
برق صنعتی
تعمیر ات لوازم خانگی
تعمیرات موبایل
تعمیرات ساعت
تعمیرات برد
تعمیرات سیم پیچی موتور و دیگر شغل های که می توانید انتخاب کند. شما می توانید با انتخاب یکی از این رشته ها یک شغل خوب و پر  درآمدی داشته باشید.

شغل برق صنعتی

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید برای شروع بهترین کار  شغل برق صنعتی را انتخاب کنید باید با تمام مراحل این شغل آشنایی داشته باشید مراحلی مانند:سیم کشی سیستم های برق،  مدیریت کردن ، عیب یابی و برسی کردن.
شغل برق صنعتی نیاز به دقت و تمرکز زیادی دارید اگر میخواهید یک برق کار موفق باشید باید حتما در کارتان تمرکز بالای داشته باشید.
همچنین این شغل احتیاج به این دارد که مدت زیادی را سر پا بایستید اگر بدن شما این قدرت را نداشته باشد که سر پا بایستید بهتر است دور این شغل را خط بکشید.

آموزش برق صنعتی

برق صنعتی یکی از زمینه های مهم مهندسی برق است که برای یاد گیری این صنعت باید دوره کامل آموزش های برق صنعت را در معتبر ترین آموزشگاه پشت سر بگذرانید.
دوره های کامل آموزش برق صنعتی عبارتند از: مفاهیم اولیه برق صنعتی، تجهیزات مهم و کلیدی پر کاربردی برق و مدارهای برق صنعتی هستند.

تعمیرات لوازم خانگی

یکی دیگر از بهترین شغل ها برای جوانان تعمیرات لوازم خانگی است که طرفداران زیادی نیز دارد. همانگونه که همه می دانید زندگی امروزه بیشتر از وسایل برقی استفاده میشود وسایلی مانند یخچال تلویزیون ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی و هزاران وسیله برق دیگر و تمام این وسیله ها بعضی وقت ها به خاطر اشتباهات در زمان  استفاده کردن یا اتصال برق خراب می شوند به همین دلیل مجبور می شویم به تعمیرکار لوازم خانگی مراجعه کنیم. تعمیر کار لوازم خانگی باید حتماً مهارت کافی را از سایتهای معتبر داشته باشد. سایت فنی پویان یکی از معتبر ترین سایت ها در تهران است که به علاقه مندان رشته تعمیرات لوازم خانگی کمک می کند تا تمام مراحل تعمیرات لوازم خانگی را آموزش ببینند.

تعمیرکاران لوازم خانگی چه مسئولیت هایی دارند؟

یکی از مسئولیتهای تعمیرکاران لوازم خانگی این است که اگر یکی از وسایل های برقی که تازه خریداری شده است را نصب کند وسایلی مانند یخچال ماشین ظرفشویی، جارو برقی، ماشین لباسشویی اجاق گاز و دیگر وسیله ها است. یکی دیگر از مسئولیت تعمیرکاران لوازم خانگی تعمیر لوازم هایی است که یا نیم سوز شده اند و یا قطعه از آنها آسیب دیده است وسایلی مانند: اجاق گاز، آبمیوه گیری، چرخ گوش، چرخ خیاطی، یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و دیگر وسیله ها.

آموزش تعمیرات لوازم‌ خانگی

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چرا باید برای یاد گیری  تعمیرات لوازم خانگی باید در آموزشگاه فنی و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی ثبت نام کنم؟ در آموزشگاه های فنی حرفی برای یادگیری کار آموز از لوازم خانگی استفاده می کنند تا کار آموز تمام مراحل را به خوبی یاد بگیرد. بعد از تمام شدن دوره کامل آموزش ها کار آموز مدرک تعمیر ات لوازم خانگی دریافت می کند.
شما با داشتن این مدرک می توانید در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی مشغول به کار شوید.

آموزش تعمیرات موبایل

یکی دیگر از بهترین شغل ها برای جوانان تعمیرات موبایل است موبایل یا گوشی همراه امروزه به یکی از مهم ترین وسیله شخصی تبدیل شده است که همه از آن استفاده می کنند حتی بعضی از افراد برای راه اندازی کار خود از ۲ تا موبایل استفاده می کنند، به همین دلیل است که تعمیرات موبایل امروزه درآمد خوبی دارد. اما به شرط اینکه تمام اصول تعمیرات موبایل را در بهترین آموزشگاه ها دیده باشید.

مراحل آموزش تعمیرات موبایل

برای شروع تعمیر ات موبایل باید 3  تا 6 ماه وقت بگذارید تا تعمیرات موبایل را از صفر تا صد یاد بگیرید.  برای آموزش تعمیرات موبایل باید اول قطعات موبایل را بشناسید و بعد از آن سراغ تعویض هاردها، آی سی ها ی چسبی، تعویض تاچ و آل سی دی و گلس موبایل میروید‌. با یادگیری این آموزش ها می توانید در بازار شروع به کار کنید.

حرف آخر
برای یاد گیری تمام رشته های فنی حرفه ای می توانید از سایت پویا الکترونیکی کمک بگیرید و تمام آموزش های برق صنعت، آموزش تعمیرات لوازم خانگی و آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد آموزش ببینید. سایت فنی پویان یکی از بهترین و معتبر ترین آموزشگاه ها در تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا