اخبار

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 خرداد 1402

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

امروزه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از پرطرفدارترین فرایندها مطرح می‌شود که به واسطه دستگاه‌های مختلف مربوط به این حوزه، به اجرا می‌رسد. دستگاه لیزر تیتانیوم هم نمونه آشنایی از این دستگاه‌ها بوده که به دلیل انواع مزایا و قابلیت‌های مثبتی که در اختیار افراد قرار می‌دهد، به عنوان محبوب‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن، معرفی و شناخته می‌شود‌. از این رو در ادامه این بحث، به ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با مزایا و دلایل استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم پرداخته شده است:

 

طاهر تاج مادر

  1. تعریف سه طول موج

همانطور که می‌دانید، فعالیت دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدن، به پرتوهای خاص نوری بستگی پیدا می‌کند که در انواع مختلفی وجود دارند و با تابش بر روی فولیکول‌ها، می‌توانند منجر به حذف و از بین رفتن آن‌ها شوند. در رابطه با دستگاه لیزر تیتانیوم، از سه طول موج متفاوت بهره گرفته شده که می‌توانند به عمق‌ها و لایه‌های مختلف پوستی، بتابند. این موضوع با توجه به تفاوت عمق فولیکول‌های مو، در قالب یک مزیت و قابلیت ویژه، قابل بررسی است. موج‌های دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ، همان سه موجی هستند که با طول موج‌های منحصر به خود، روی فولیکول‌های مختلف اثر می‌گذارند.

 

  1. تعریف فناوری SHR

مورد دیگری که در میان مزایای لیزر تیتانیوم قابل بررسی است، مربوط به فناوری SHR بوده که می‌تواند سبب عمق تابش پرتوها و نفوذ هر چه بیشتر آن‌ها به لایه‌های زیرین پوست شود. در نتیجه حتی قسمت‌هایی از پوست که موهایی با ریشه عمیق دارند، می‌توانند تحت تاثیر تابش پرتوهای نوری‌، فولیکول‌های خود را از دست دهند.

 

  1. به کارگیری سیستم خنک کنندگی

سیستم خنک کننده نمونه دیگری از مزایای مربوط به دستگاه لیزر تیتانیوم است. این سیستم می‌تواند با کاهش دما، از آسیب جدی به بافت پوست جلوگیری کند‌. به علاوه باید افزود که سیستم خنک کننده از جمله عواملی است که درد لیزر را می‌کاهد. در نتیجه سختی به مراتب کمتری برای افراد تعریف خواهد شد.

 

  1. وجود صفحه نمایش بزرگ و رنگی

مزیت مهم دیگر در خصوص ساختار دستگاه لیزر تیتانیوم و الکس دایود ،  یا به عبارت دیگر، صفحه نمایشی رنگی این دستگاه است. وجود صفحه نمایش بزرگ و رنگی می‌تواند فرایند لیزر و حذف فولیکول‌های مو را برای اپراتور ساده‌تر کند.

 

  1. وجود هندپیس‌های متنوع و باکیفیت

با توجه به اینکه در روند لیزر، هندپیس‌های مختلفی مورد نیاز قرار می‌گیرند، در میان مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم، از تنوع هندپیس‌ها بهره گرفته شده است. همچنین در رابطه با این هندپیس‌ها باید افزود که طول عمر طولانی آن‌ها، سبب کاربرد هر چه بیشترشان می‌شود و می‌توان تعداد شات‌های بیشتری را به واسطه این هندپیس‌ها اجرا کرد.

 

در حالت کلی با توجه به اینکه انتخاب یک دستگاه لیزر باکیفیت خود گامی بزرگ در راستای موفقیت فرایند لیزر محسوب می‌شود، دستگاه لیزر تیتانیوم با تمام مزایای ذکر شده‌، می‌تواند حداکثر اثرگذاری ممکن را برای افراد به همراه آورد. به همین دلیل در حال حاضر، استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم، به یکی از پرطرفدارترین‌های این عرصه تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا