اخبار

خرید انواع مداد رنگی و مداد طراحی با برندهای متنوع از دفتردستک

فهرست مطلب

مداد رنگی یک ابزار هنری پویا است که مورد علاقه اکثر هنرمندان مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای بوده؛ چرا که استفاده از آن بسیار آسان است و در مقایسه با دیگر ابزار هنری بسیار تمیز بوده و نیازی به خرید لوازم جانبی خاص ندارد.

مداد رنگی برای اجرای غالب سبک های هنری مناسب است. اجرای اثر هنری با مداد رنگی در مقایسه با رنگ های مرطوب کمی کندتر پیش می رود؛ اما استفاده از مداد رنگی و مداد طراحی برای اجرای جزئیات و کنترل دقیق بر روی اثر بی نظیر است.

مداد رنگی همانند آبرنگ به دلیل کیفیت شفاف خود مشهور است و می تواند به اثر هنری شما درخشندگی چشمگیری ببخشد؛ بخصوص بر روی کاغذهای بافت دار. به همین دلیل در هنگام استفاده از مداد رنگی و مداد طراحی از جزئیات روشن به سمت تیرگی حرکت می کنیم.

در نهایت مداد رنگی علاوه بر تطبیق پذیری، کاربردی و بی دردسر بودن، سبک و قابل حمل است و می توان در سفر یا موقعیت های مختلف آن را به همراه داشت.

یکی دیگر از ویژگی های مهم مداد رنگی و مداد طراحی، دوام و حفظ کیفیت رنگ در گذر زمان است.

با این حال مداد رنگی انواع مختلفی دارد و لازم است در هنگام خرید مداد رنگی به نکات زیر توجه شود:

  • توجه به نوع مداد رنگی

مداد رنگی انواع مختلفی دارد؛ مانند مداد رنگی معمولی، مداد رنگی آبرنگی و مداد رنگی روغنی یا همان مداد رنگی پلی کروم.

  • تعداد رنگ در بسته بندی مداد رنگی
  • توجه به بودجه در نظر گرفته شده

مداد رنگی فابرکاستل

مجموعه مداد رنگی فابرکاستل با کیفیت بالا برای کودکان تا مداد رنگی حرفه ای برای هنرمندان را پوشش میدهد. مداد رنگی پلی کروم با کیفیت بی نظیرشان در سطح بین المللی توسط هنرمندان حرفه ای بسیاری برای خلق آثار برجسته استفاده می شوند.

مداد رنگی حاوی رنگ های فاقد اسید با کیفیت بالا است که مقاومت بی نظیری در برابر نور و حتی شکستگی دارد. رنگ های درخشان و قوی و کیفیت پایدار آن از ویژگی های مهم مداد رنگی فابرکاستل است. ‌‌

مداد رنگی استدلر

مداد رنگی استدلر مناسب برای گروه مبتدی و نیمه حرفه ای است. از ویژگی های مهم مداد رنگی استدلر می توان به مغزی نرم، کیفیت درخشان رنگ ها و مقاومت منحصربفرد در برابر فشار و شکستن اشاره کرد. برای تمرین خلاقیت، با اطمینان خرید مداد رنگی استدلر به شما پیشنهاد می شود. استدلر منطبق با نیازها و ترجیحات فردی شما مجموعه متنوعی از مداد رنگی با بسته بندی های مختلف عرضه نموده است.

مداد رنگی استابیلو

هیچ شکی وجود ندارد استابیلو نام بزرگی در گروه محصولات نوشت افزار و لوازم تحریر است. اما مداد رنگی با کیفیت استابیلو زیاد شناخته شده نیست! مداد رنگی استابیلو دارای رنگ های درخشان و زنده است و شاید تنها نقدی که به آن وارد شود محدود بودن تعداد رنگ های آن است. مداد رنگی استابیلو در بسته های 12، 24 و 38 رنگ عرضه می شود.

مغزی مداد رنگی استابیلو بسیار نرم است و قابلیت آبرنگی نیز دارد. به این معنا که پس از رنگ کردن میتوانید با استفاده از یک قلم مو آبرنگ خیس، رنگ را به اطراف پخش کنید اما ضربات اولیه مداد بر روی کاغذ همچنان قابل مشاهده خواهد بود که البته این کار به عمد انجام شده و بعنوان یکی از ویژگی های مداد رنگی استابیلو از آن یاد می شود. اگر بدنبال ایجاد بافت متنوع در نقاشی خود هستید مداد رنگی استابیلو به شما در خلق آن کمک می نماید.

مداد رنگی پریمو

پریمو بعنوان یک برند بسیار با کیفیت در زمینه تولید لوازم نقاشی و طراحی و ابزار جانبی مرتبط با آن مانند پالت رنگ، قلم مو، ظرف شستشوی قلم و … برای کودکان مبتدی تا افراد نیمه حرفه ای شناخته می شود. مداد رنگی پریمو با در دو نوع معمولی و جامبو تولید می شود. مغزی نرم و در عین حال مقاوم با رنگ های زنده و درخشان لذت نقاشی و رنگ آمیزی را دو چندان می کند.

خرید مداد رنگی پریمو با قیمت مناسب برای کودکان پیشنهاد دفتر دستک به شما است.

مداد رنگی بیک

مداد رنگی بیک بدون تراشه و مقاوم در برابر جویدن است. بدنه مداد رنگی بیک از ترکیب رزین و مواد بازیافتی تولید می شود. مداد رنگی بیک با رنگ های زنده و قدرت پوشانندگی عالی و مقاوم در برابر فشار به راحتی با مداد تراش تیز می شود. خرید مداد رنگی بیک یک انتخاب عالی برای نقاشی و رنگ آمیزی کودکان است. محصولی با گواهی استاندارد اسباب بازی اروپایی (EN71) که سالانه توسط یک آزمایشگاه مستقل آزمایش می شود تا ایمنی محصول همیشه کنترل شده باشد.

مداد رنگی آریا

مداد رنگی آریا با مغزی نرم و رنگ های درخشان محصولی با کیفیت، تولید و ساخت ایران است. جنس چوب بکار رفته در تولید مداد رنگی آریا بسیار مرغوب بوده به همین دلیل در برابر فشار مقاوم و به راحتی تراشیده می شود. هر فرد با تجربه یکبار خرید این محصول، خرید مداد رنگی آریا را به دیگران نیز توصیه خواهد کرد. این مداد رنگی در رنگ بندی و بسته های متنوع عرضه می شود.

مداد رنگی آریا یک هدیه ویژه و کاملاً مقرون بصرفه برای تشویق کودکان به نقاشی و رنگ آمیزی است.

مداد رنگی آرت لاین

مداد رنگی آرت لاین با پوشش رنگی عالی و امکان ترکیب رنگها یک گزینه مناسب برای نقاشی و رنگ آمیزی کودکان و هنرمندان مبتدی است. جنس بدنه و پوشش رنگی آن فاقد مواد سمی و مضر برای کودکان است. محصولی ایمن و با کیفیت عرضه شده با قیمت مناسب که انتظارات را به خوبی پاسخ داده است. مداد رنگی آرت لاین در بسته بندی های مختلف شامل، مقوایی، فلزی و استوانه ای عرضه می شود.

 

سخن پایانی

حالا که با ویژگی‌های مهم در انتخاب مداد رنگی‌های با کیفیت و همینطور معروف ترین برندهای مداد رنگی آشنا شدید می توانید بهترین برند مداد رنگی را برای نیاز خود پیدا کنید و از بهترین نتیجه در آثار هنری و طراحی خود بهره‌مند شوید.

پیشنهاد ما برای خرید مداد رنگی، فروشگاه اینترنتی دفتر دستک است که مجموعه‌ای از نوشت ابزار هنری با کیفیت در رنج های قیمتی مختلف را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا