اخبار

آموزش ساخت فروشگاه لباس و پوشاک با فروشگاه ساز

فهرست مطلب

آموزش ساخت فروشگاه لباس و پوشاک با فروشگاه ساز

یکی از برترین روش‌ها برای رونق کسب و کار ساخت فروشگاه اینترنتی است. در صنعت مد و لباس اهمیت راه‌اندازی وب سایت دو چندان می‌شود. حتما متوجه این امر شده‌اید. امروزه افراد زیادی لباس و پوشاک مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی خریداری می‌کنند. پس اگر شما هم در این حرفه مشغول به کار هستید، حتما هر چه سریع‌تر صفحه خود را راه‌اندازی کنید تا از رقیبان خود عقب نمانید. نگران نباشید. برای طراحی وب سایت با Portal نیاز به کدنویسی ندارید. در ادامه به شما یاد می‌دهیم که چگونه برای فروش لباس و پوشاک سایتی حرفه‌ای طراحی کنید.

مزایای فروشگاه اینترنتی در صنعت مد

راه‌اندازی وب سایت برای افرادی که در صنعت مد و فشن فعالیت می‌کنند الزامی است. امروزه دیگر نمی‌توان به روش‌های قدیمی بسنده کرد. چراکه فرآیند خرید و فروش پوشاک با روش‌های سنتی سرعت پایینی دارد. علاوه بر آن اگر تنها به این روش‌ها اتکا کنیم حجم زیادی از مشتریان را از دست می‌دهیم. در ادامه شما را با مزایای فروش لباس با استفاده از فروشگاه اینترنتی آشنا می‌کنیم.

فروش به صورت شبانه‌روزی

شاید این ادعا در سالیان پیش خنده‌دار به نظر می‌رسید، اما فروشگاه‌های اینترنتی توانسته‌اند انجام این کار را به حقیقت تبدیل کنند. با داشتن صفحه فروشگاهی قادر هستید در هر ساعت از شبانه‌روز محصولات خود را بفروشید. مشتریان شما ویژگی‌ها و شرایط زندگی بسیار متفاوتی دارند.

برخی از آن‌ها صبح زود وقت خرید دارند. مسلما هیچ فروشگاه لباسی در ساعت شش یا هفت صبح باز نمی‌شود. برخی فقط شب هنگام فرصت خرید پیدا می‌کنند. گروهی نیز در ایام تعطیل تمایل به تهیه لباس مورد علاقه خود را دارند. حل این مشکل با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش لباس امکان‌پذیر است. مشتریان شما در هر شرایطی که هستند می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز لباس مورد پسند خود را سفارش دهند.

لازم به ذکر است که بر خلاف فروشگاه فیزیکی نیاز به نیروی کار و صرف هزینه‌های گزاف ندارید. قطعا اگر بخواهید مغازه خود را به صورت شبانه‌روزی باز نگه دارید، ضرر شما بیش‌تر از سودتان خواهد بود. چراکه برای نیروی کار، هزینه برق، آب و گاز و سایر هزینه‌های جانبی مبلغ هنگفتی از دست می‌رود. فروش لباس با وب سایت فروشگاهی هیچ یک از این مشکلات را به همراه نخواهد داشت. فروشگاه اینترنتی برای کسب سود بیش‌تر بسیار مفید خواهد بود.

تسهیل خرید برای مشتری و در نتیجه جذب مشتریان بیش‌تر

اگر تابحال خرید اینترنتی را تجربه کرده باشید، قطعا می‌دانید که انجام این کار چقدر آسان و بی‌دردسر است. در گذشته مجبور بودیم برای خریدی کوچک از خانه بیرون برویم. ترافیک و آلودگی هوا را تحمل کنیم. در شلوغی و ازدحام سرسام‌آور قدم بزنید. برای یافتن تنها یک روسری ساده از یک مغازه به مغازه دیگر برویم. در نهایت نیز پس از صرف ساعت‌ها زمان در بازار دست خالی به خانه بازگردیم.

با خرید لباس از فروشگاه‌های اینترنتی هیچ یک از این مشکلات تجربه نخواهند شد. مشتری می‌تواند بر تخت خود دراز بکشد و در حالی که به آهنگ مورد علاقه خود گوش می‌دهد با چند کلیک ساده خرید کند. فروش لباس از طریق وب سایت فروشگاهی این امکان را به مشتری می‌دهد که لباس‌های متنوع را در یک نگاه ببیند. آن‌ها را مقایسه کند. رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهد. در نهایت نیز در کم‌ترین زمان ممکن خریدهای خود را تکمیل کند. فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل این ویژگی‌های منحصربفرد روزانه افراد زیادی را به خود سوق می‌دهند. جذب مخاطب بیش‌تر به معنی کسب سود بیش‌تر است.

تسهیل فرآیند فروش و مدیریت

فروشگاه‌ اینترنتی لباس علاوه بر افزایش مشتریان فرآیند فروش لباس را نیز تسهیل می‌کند. مدیریت فروشگاه با استفاده از وب سایت‌های پرتال آسان‌تر هم می‌شود. چراکه این سایت‌ها امکانات و قابلیت‌های زیادی را برای مدیر وب سایت به همراه خواهند داشت. برای آشنایی بیش‌تر با وب سایت‌های فروشگاهی پرتال به این لینک مراجعه کنید. http://portal.ir/ecommerce

با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی پرتال می‌توانید درگاهی برای پرداخت داشته باشید. با این کار مشتریان برای خرید محصولات نیازی به برقراری تماس تلفنی ندارند. آن‌ها پس از انتخاب لباس‌های مورد نظر خود از طریق درگاه پرداخت هزینه را به حساب شما انتقال می‌دهند. با پرتال می‌توانید ویترینی جذاب داشته باشید. منظور از ویترین سایت فروشگاهی قالب آن است. قطعا چینش لباس‌ها می‌تواند تاثیر زیادی بر جذب مخاطب داشته باشد. دکوراسیون مغازه، نورپردازی و حتی رنگ دیوارها می‌تواند باعث افزایش یا کاهش مشتریان شود. قالب نقش دکوراسیون داخلی وب سایت شما را دارد.

پس از اینکه مخاطب سایت شما را انتخاب کرد وارد سایت می‌شود. اولین چیزی که با آن روبرو می‌شود دکور وب سایت است. پرتال قالب‌های بی‌شماری را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. با انتخاب قالب مناسب می‌توانید وب سایتی چشم‌نواز، جذاب و گیرا داشته باشید. یکی دیگر از مزایای فروش لباس با فروشگاه‌های سایت ساز دسترسی به پنل مدیریتی است. مدیریت این وب سایت‌ها بسیار آسان و بی‌دردسر است. درج محتوا، تغییر صفحات سایت، پاسخگویی به دیدگاه‌ها با پرتال بسیار آسان خواهد بود.

نحوه ساخت وب سایت فروشگاهی برای فروش لباس

ساخت فروشگاه اینترنتی نیاز به تخصص و مهارت دارد. با این حال اگر بتوانید وب سایت خود را بر بستری آماده طراحی کنید، دیگر به این تخصص نیاز نخواهید داشت. سایت ساز این بستر را برایتان مهیا کرده است. راه‌اندازی وب سایت برای فروش لباس با ثبت نام شما در پرتال آغاز می‌شود. تنها در چند قدم ساده سایت شما آماده خواهد شد. لازم به ذکر است که آموزش‌ها کاملا رایگان در قالب ویدیو آموزشی سه ساعته در اختیارتان قرار خواهند گرفت. ساخت سایت با پرتال نهایتا یک روز زمان می‌برد. هزینه انجام کار با توجه به ارائه قالب‌ها و پشتیبانی رایگان بسیار کم‌تر خواهد بود. مراحل ساخت سابت با پرتال به شرح زیر است:

  • ثبت نام
  • انتخاب قالب و دامنه
  • فعال سازی

کلام آخر

در این مقاله به بررسی نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی برای فروش لباس پرداختیم. علاوه بر آن شما را با مزایای وب سایت فروشگاهی آشنا کردیم. اگر دوست دارید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید و سود خود را افزایش دهید می‌توانید همین حالا اقدام کنید. آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی در پرتال به طور کامل درج شده است. برای شروع آموزش‌ها را ببینید. سپس قادر خواهید بود در عرض چند دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، همچنین می توانید دوره های آموزشی پرتال را مشاهده کنید که هم در وبسایت پرتال و هم در آپارات پرتال در دسترس شما هست و به سادگی با دیدن ویدیو های آموزشی می توانید ساخت سایت و فروشگاه را شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا