اخبار

دکتر زندی جراح چاقی

امروزه بسیاری از افراد برای انجام جراحی چاقی به پزشک های مختلفی مراجعه می کنند، برخی از این پزشک ها مانند دکتر عبدالله زندی که با سال ها سابقه فعالیت در این زمینه همیشه سعی بر این داشته اند مردم سلامت خود را بازیابند، و یا هنگام بهره مندی از خدمات پزشکی کمترین آسیب را ببینند، شرافت مساله‌ای است که در پزشکی امروز بسیار کمرنگ شده است، برخی از پزشکان هستند که با ارائه مدارک جعلی سعی می‌کنند بیماران فریب دهند و با تجهیزات، بسیار عقب افتاده‌ای سعی می‌کنند بیماران خود را مداوا کنند، که این مساله برخی مشکلات را برای بیماران نیز بوجود می‌آورد و حتی ممکن است منجر به آسیب جدی یا حتی مرگ بیماران گردد.

این مساله از جمله مسائل بسیار دارای اهمیت می باشد، که ما سعی می کنیم، به آن ها بپردازیم، برخی پزشکان مانند دکتر زندی هستند که از این مسائل فارق بوده و سال ها بدون سر و صدا مشغول خدمت به مردم و بیماران بوده اند. این جراح و متخصص چاقی سال هاست که با استفاده از تخصص خود و بهترین تجهیزات سعی می کند تا جراحی چاقی را با ابزارهای پزشکی آمریکایی انجام دهد تا به بیماران کمترین آسیب وارد شود.

جراحی چاقی، بایدها و نبایدها، مساله زیبایی شناختی یا روانی
برای بسیاری از افراد که در مورد جراحی چاقی شنیده اند، این مساله بوده است که جراحی چاقی به عنوان شیوه ای درمانی و برای جلوگیری از بیماری های منجر به چاقی صورت می پذیرد، اما ما سعی کرده ایم در اینجا ابعاد دیگری از این مساله را موشکافانه تر بررسی کنیم، که این مساله می تواند موجب آگاه تر شدن شما در این خصوص گردد.

مساله جراحی چاقی که در این آدرس می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آورید، مساله ای است که علاوه بر این که یک عمل است که اثر ظاهری و زیبایی شناختی دارد و همین طور از برخی از بیماری های ناشی از چاقی جلوگیری می کند، مساله ای روانی است که ممکن است دایره آسیب های ناشی از چاقی را بسیار بیشتر افزایش دهد، مساله چاقی ممکن است در برخی از کودکان منجر به برخی از صدمه های روانی نیز بشود. برای مثال کودکی که دارای چاقی است ممکن است از این مساله سرخورده باشد و کمتر بین بچه های اجتماع بتواند تعامل برقرار کند.

جراحی های چاقی به صورت کلی شامل جراحی های چاقی موضعی و جراحی های غیرموضعی می باشند.

جراحی های موضعی مربوط به لاغری در یک بخش خاص بدن مثل جراحی لاغری صورت ، شکم ، پهلو و… می باشند که شامل خارج سازی چربی به وسیله دستگاه از نقطه مورد نظر و یا جراحی ترمیمی ناحیه مورد نظر می باشد. این نوع جراحی ها به صورت مثال شامل جراحی لیپوماتیک و جراحی های ابدومینو پلاستی می شود.

جراحی های غیر موضعی در افرادی انجام میشوند که به بیماری چاقی مبتلا بوده و اضافه وزن مفرط دارند . این نوع جراحی ها شامل جراحی های تغییر آناتومیکی دستگاه گوارش می شوند که موجب شروع روند کاهش وزن می‌شود. جراحی چاقی برای آن دسته از افرادی که با چاقی به عنوان یک بیماری در جدال هستند یک تغییر سرنوشت ساز در زندگی است. علاوه بر تغییرات مهم ظاهری و افزایش اعتماد به نفس(یک فرد چاق که ناراحت وخجالتی بوده و در کنار آن یک فرد فیت با روی گشاده و خوشحال) در فرد ، یک روش مناسب برای کاهش وزن در مدت زمان کوتاه  است.

جراحی اسلیو معده
همان طور که اشاره کردیم، جراحی چاقی دارای انواع مختلفی می باشد که از بین این عمل ها می توانیم به عمل اسلیو معده و بای پس اشاره کنیم، این عمل که معمولا عمل محبوبی بین دیگر عمل ها می باشد، دارای طرفداران بسیاری در بین متقاضیان عمل های چاقی می باشد. در این آدرس از سایت (https://dr-zandi.com/gastric-sleeve-surgery/)دکتر زندی می توانید اطلاعلات بیشتری در خصوص عمل جراحی اسلیو معده بدست آورید.

این جراحی با استفاده از یکی از به روزترین متد های موجود در دنیا در انجام جراحی های شکمی صورت می گیرد . جراحی اسلیو معده با استفاده از روش لاپاراسکوپی و با استفاده از دوربین و ابزارهایی که از طریق سوراخ های ایجاد شده روی شکم وارد می شود و بدون دخالت دست در داخل فضای شکمی صورت می گیرد.

جراحی بای پس معده یکی دیگر از عمل های چاقی
این عمل نیز یکی از پرطرفداران ترین عمل های بین کسانی است که دوست دارند، جراحی چاقی را انجام دهند، با استفاده از این عمل می توان گفت که اندام متناسب خود را بدست می آوردند. می توانید در این آدرس نیز در خصوص عمل بای پس اطلاعات بدست آورید. (https://dr-zandi.com/gastric-bypass-procedure/)

ممکن است پس از جراحی کاهش وزن به اندازه کافی وزن کم نکنید یا دوباره وزن خود را به دست آورید. اگر از تغییرات توصیه شده در سبک زندگی پیروی نکنید، این افزایش وزن می‌تواند اتفاق بیفتد. به عنوان مثال، اگر به طور مکرر از غذاهای پرکالری استفاده می‌کنید، ممکن است کاهش وزن ناکافی داشته باشید. برای جلوگیری از بازیابی وزن، باید تغییرات سالم دائمی در رژیم غذایی خود ایجاد کنید و فعالیت بدنی و ورزش منظم داشته باشید.

مهم است که تمام قرارهای پیگیری برنامه ریزی شده خود را بعد از جراحی کاهش وزن نگه دارید تا پزشک شما بتواند پیشرفت شما را کنترل کند. اگر متوجه شدید که وزن کم نمی‌کنید یا بعد از جراحی دچار عوارض شدید، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

اگرچه عمل جراحی بای پس معده به طور گسترده انجام می شود ولی عمل جراحی اسلیو، کاربرد بیشتری دارد و می تواند تاثیر بیشتری در کاهش وزن و نگهداری آن داشته باشد.

سایت دکتر زندی و عمل های چاقی
همان طور که در اینجا بحث کردیم برای بسیاری  از افراد دکتر زندی در زمینه انواع جراحی چاقی شناخته شده است و ما سعی خود را کرده‌ایم تا ایشان را به عنوان پزشکی که به مردم خدمت می‌کند معرفی نماییم. بدون شک دکتر زندی حاذق‌ترین پزشک در بین سایر پزشک‌های جراحی چاقی و عمل اسلیو معده و بای پس می‌باشد. شما می‌توانید در  منبع سایت دکتر زندی  (dr-zandi.com) اطلاعات بیشتری از ایشان بدست آورید. همچنین ایشان مدت زمان بسیاری را در دوبی مشغول انجام امورات پزشکی هستند که می‌توانید در کشور امارات نیز از این خدمات بهره مند شوید و با بهترین کیفیت تجهیزات پزشکی انواع عمل های جراحی را انجام دهید، ما نیز سعی می‌کنیم تا همیشه آخرین اطلاعات را از ایشان در خصوص بیماری‌های گوارشی و موارد مربوط به چاقی و جراحی‌ها و متدهای روز دنیا در خصوص عمل‌های چاقی و معده را به شما اطلاع دهیم.

تجربه و تعدد جراحی موجب تبحر می‌شود و عدم عوارض پس از جراحی برای بیماران نشان از تعهد پزشک نسبت به بیمار می‌باشد. دکتر عبدالله زندی با بیش از ۲۴ سال تجربه در زمینه انواع جراحی های چاقی و با بهره گیری از به روزترین تجهیزات آمریکایی و متناسب با آناتومی و ژنتیک هر فرد، جراحی‌های خود را انجام می‌دهد تا علاوه بر حفظ سلامت بیمار، عوارض ناشی از جراحی به حداقل ممکن برسد.

اطلاعات تماس:
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از چهار راه دادمان (بیمارستان آتیه)، خیابان ناخدا همتی، پلاک 44 طبقه 2
تلفن: 02188361258
ایمیل: info@dr-zandi.com
اینستاگرام: https://www.instagram.com/drzandi.laparoscopic.surgeon/
واتساپ: 09108567373
با این راه ها با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا