اخبار

ارسال پیامک از شماره دلخواه چطور ممکن است؟

فهرست مطلب

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که پیامک های تبلیغاتی، پیامک های احراز هویت و یا پیامک های حاوی کد فعال‌سازی وب‌سایت‌ها چگونه ارسال می‌شود؟ آیا امکان فرستادن این پیام‌ها به‌صورت انبوه و با شماره دلخواه وجود دارد؟

در پاسخ باید بگوییم که سامانه‌‌های پیامکی دقیقاً برای همین هدف طراحی و ارائه شده‌اند. این سامانه‌ها می‌تواند انواع پیامک های تبلیغاتی را در کمتر از چند ثانیه ارسال کرده و نظرات مشتریان را نیز دریافت کنند. علاوه‌بر آن، امکان استفاده از سرشماره‌های اختصاصی و ارسال پیامک با استفاده از شماره‌ دلخواه نیز وجود دارد. بنابراین، اگر به‌دنبال یک روش جذاب و اقتصادی برای تبلیغات کسب‌وکار خود هستید، می‌توانید روی پنل پیامکی حساب کنید!

ما در این مطلب می‌خواهیم کمی در مورد پنل های اس ام اس صحبت کرده و کاربردهای آن را در تبلیغات و بازاریابی باهم مرور کنیم؛ در آخر نیز یک پنل پیامکی معتبر و مطمئن را به شما معرفی خواهیم کرد؛ پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

یک پنل پیامکی معتبر چه امکاناتی دارد؟

در سالیان اخیر، سامانه‌های پیامکی نیز پیشرفته‌تر شده‌اند و امکانات گسترده‌ای به آن‌ها اضافه شده است. به همین دلیل، بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و استارتاپ‌ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از پنل پیامکی استفاده می‌کنند. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- قابلیت ارسال پیامک به‌صورت هدفمند

احتمالاً برای شما هم پیامک های تبلیغاتی زیادی ارسال می‌شود که اکثریت آنان هیچ ارتباطی به محل سکونت، علاقه شخصی، نوع شغل و حتی جنسیت شما ندارد. به‌عنوان مثال ارسال پیامک خرید لوازم آرایش زنانه برای یک مرد چندان توجیه اقتصادی نخواهد داشت؛ زیرا احتمال خرید او بسیار کم است! پس برای حل این مشکل باید ارسال پیامک به‌صورت هدفمند و بر اساس نیاز مشتری انجام شود.

یک پنل پیامکی مناسب دارای قابلیت ارسال پیامک هدفمند است که پیام‌های تبلیغاتی را بر اساس منطقه جغرافیایی، سن، نوع شغل و جنسیت مخاطب ارسال می‌کند.بنابراین، انتظار می‌رود که بازدهی تبلیغات به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کند.

– امکان ارسال پیامک با شماره دلخواه

شاید برایتان جالب باشد که پنل های پیامکی قادر به ارائه سرشماره به‌صورت اختصاصی هستند و ارسال پیامک انبوه را با کمک شماره دلخواه انجام می‌دهند. به همین منظور فقط کافی است ثبت نام کرده و سرشماره مورد نظر خود را سفارش دهید. پس از آن، ارسال پیامک های تبلیغاتی و خدماتی شما با همان شماره انجام خواهد شد. برای آشنایی با نحوه ارسال پیامک با شماره دلخواه می‌توانید از این مطلب نیز استفاده کنید.

3- قابلیت تعامل با مشتری و ایجاد ارتباط دوستانه

یکی از مهم‌ترین راهکارها برای بالاتر بردن تاثیر تبلیغات، ایجاد تعامل و ارتباط دوستانه با مشتری است. تجربه نشان داده است که اگر مخاطب با کسب‌وکار شما تعامل کند، احتمال مشتری شدن آن بسیار زیاد خواهد بود. یک سامانه SMS معتبر نیز امکاناتی دارد که با کمک آن می‌توان با مشتری رابطه‌ای صمیمانه ایجاد کرد. از جمله این امکانات می‌توان به برگزاری مسابقه پیامکی و انجام نظرسنجی‌های مختلف اشاره کرد. علاوه‌بر آن، امکان ارسال پیامک های شخصی‌سازی شده مانند پیامک تبریک تولد نیز از طریق این پنل ها وجود دارد.

4- داشتن بانک شماره جامع و به‌روز

همان‌طور که می‌دانید، پنل پیامک برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی باید از بانک شماره خود استفاده کند که در آن شماره مخاطبان به‌صورت تفکیک شده وجود دارد. بنابراین هرچه تعداد شماره‌های این بانک بیشتر باشد، هدف‌گیری مخاطبان با دقت بیشتری انجام خواهد شد. همچنین، به‌روز بودن بانک شماره پارامتر مهمی برای موفقیت در ارسال پیامک است که هنگام خرید پنل باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

5- امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات

برخی از افراد شماره خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده‌اند و پیامک های تبلیغاتی برای آنان ارسال نمی‌شود. حال شاید از خود بپرسید که در این شرایط برای ارسال پیامک هایی نظیر کد فعالسازی، کد احراز هویت، رمز عبور یک بار مصرف و غیره چه کاری باید انجام داد؟ در پاسخ باید بگوییم که این پیامک ها جزء پیامک های خدماتی هستند که با استفاده از قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن و الگو می‌توان آن‌ها را به لیست سیاه مخابرات نیز ارسال کرد.

نکته مهم اینجاست که قابلیت ارسال پیامک بر اساس پترن و الگو تنها در برخی از سامانه‌های پیامکی معتبر وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید پیامک های خدماتی را به لیست سیاه مخابرات ارسال کنید، بهتر است به سراغ یک پنل پیامک معتبر بروید.

– امکان اتصال پنل پیامکی به سایت‌های فروشگاهی

هنگام ورود به یک سایت و یا ثبت سفارش در آن نیازمند احراز هویت و بازیابی رمز عبور هستیم. علاوه‌بر آن، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از پیامک برای اطلاع‌رسانی سفارش و ارسال کد رهیگیری استفاده می‌کنند. بنابراین یک پنل پیامکی مناسب باید قابلیت اتصال به وب‌سایت فروشگاهی را داشته باشد که به آن قابلیت “وب سرویس” گفته می‌شود.

در ضمن برخی از پلاگین‌ها و افزونه‌ها مانند افزونه Digits وجود دارند که با دانلود و نصب آن روی پنل می‌توان فرایند ورود به سایت را تنها با ورود شماره موبایل فراهم کرد. این افزونه‌ها را می‌توانید از طریق پنل های پیامکی پیشرفته به‌صورت رایگان دانلود کنید.

پس از آشنایی با امکانات پنل پیامکی بهتر است به سراغ معرفی یک پنل معتبر برویم.

ملی پیامک یکی از مطمئن‌ترین سامانه‌ های پیامکی برای ارسال انبوه SMS است که کاربرد فراوانی در بازاریابی و تبلیغات دارد. با کمک این پنل می‌توانیم کسب‌وکار خود را به مخاطب معرفی کرده و خدمات متنوعی را به آن‌ها ارائه کنیم. از جمله ویژگی‌های پنل ملی پیامک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خطوط عمومی و اختصاصی رند
  • بانک شماره جامع و به‌روز
  • امکان ارسال پیامک بر اساس کد پستی، جنسیت، شغل و غیره
  • قابلیت وب سرویس و دانلود رایگان افزونه‌ها
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

در آخر پیشنهاد می‌کنیم که حتماً برای ارسال انبوه SMS از سامانه‌ های پیامکی معتبر استفاده کنید. تعرفه‌های پنل اس ام اس ملی پیامک را ببینید و با دیگر سامانه‌ها مقایسه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با کارشناسان فنی به شماره 02163404 در ارتباط باشید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در رابطه با کار با سامانه های پیامکی و ارسال اس ام اس از طریق اینترنت می توانید کانال آپارات، کانال یوتیوب و تلگرام ملی پیامک را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا