اخبار

خرید تتر بدون احراز هویت

فهرست مطلب

پس از به وجود آمدن بلاک چین بیت کوین، نظر کارشناسان این بود که می‌توان ارزهای دیجیتال دیگر با پشتوانه پول‌های فیات ایجاد کرد. ارز دیجیتال تتر، حاصل تلاش دو گروه یعنی استارت‌آپ ریل کوین و صرافی ارز دیجیتال اوینکس است.

دنیای ارزهای دیجیتال،‌ برای از میان بردن تمام محدودیت‌ها به وجود آمده است. حفظ حریم خصوصی و ایجاد محیطی امن برای نقل و انتقال پول، یکی از مهم ترین اهداف ارزهای دیجیتال است. بسیاری از کاربران احراز هویت را مانعی برای تحقق این اهداف می‌دانند. آن‌ها معتقدند شناسایی هویت افراد، حریم خصوصی را به خطر می‌اندازد. اما چگونه می‌توان بدون ایجاد خطرات ناشی از عدم شناسایی هویت کاربران، حریم خصوصی افراد را حفظ کرد؟ در این مقاله به بررسی راهکار این مشکل پرداخته و آموزش خرید تتر بدون احراز هویت در ارزپایا ارائه شده است.

در صرافی ارزپایا، واریز و برداشت ریال ملزم به احراز هویت است. این الزام به دلیل جلوگیری از کلاهبرداری و حفظ امنیت معاملات کاربران است. اما، به منظور احترام به حریم خصوصی افراد، امکان معامله ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت نیز وجود دارد. برای این کار لازم است ارزهای دیجیتال خود را به صرافی منتقل کرده و آن‌ها را در دو بازار تتری و ریالی معامله کنید. برای مثال، می‌توانید با انتقال بیت کوین به کیف پول اختصاصی‌تان در ارزپایا، آن را در بازار تتری تبدیل به تتر کنید.

شما صرفا زمانی ملزم به احراز هویت خواهید بود که قصد واریز یا برداشت ریال را داشته باشید. اگر برای خرید تتر بدون احراز هویت به دنبال یک صرافی امن و دارای سرعت بالا در واریز و برداشت رمز ارز می‌گردید، صرافی ارزپایا تمام این امکانات را فراهم کرده است. کافی است کلیک کنید و وارد صفحه ثبت نام این صرافی شوید.

اگر به بازار رمز ارزها علاقه‌مند باشید بعید است تا کنون نام ارز دیجیتال تتر به گوش شما نخورده باشد. خرید تتر و فروش آن یکی از پایه‌ای‌ترین مباحث در فعالیت در حوزه رمزارزها هستند. پروژه تتر توسط «یو کالینز»، «گریک سلارس» و «بروک پیرس» استارت خورد و در ادامه راه به یکی از مورد اعتماد‌ترین و پرکاربردترین استیبل کوین‌های بازار رمز ارزها تبدیل شد. تتر به عنوان یک استیبل کوین با پشتوانه دلار همیشه ارزشی ثابت و معادل ۱ دلار آمریکا دارد و همین موضوع خرید و فروش تتر را به موضوعی پر اهمیت تبدیل می‌کند چرا که کاربران در صورت مشاهده ریزش قیمت سایر رمزارزها می‌توانند با خرید تتر از زیان احتمالی مصون بمانند.

 

تتر (Tether)

همانطور که گفته شد استیبل کوین‌ها به واسطه پشتوانه‌ای که دارند (طلا، دلار، دارایی و یا هر ارز دیگر) همواره ارزش ثابتی را تجربه می‌کنند و همین موضوع می‌تواند فعالین حوزه کریپتوکارنسی را از نوسانات شدید قیمت در این بازار در امان نگه دارد. تتر یک توکن است و برای خود بلاکچین اختصاصی‌ ندارد؛ به عبارت دیگر تراکنش‌ها مربوط به این رمز ارز با استفاده از قرار دادهای هوشمند روی بلاکچین سایر رمزارزها انجام می‌شود. از انواع تترهای موجود می‌توان به تتر شبکه اتریوم ERC-20، تتر شبکه ترون TRC-20 و تتر مبتنی بر بلاکچین اُمنی (Omni) اشاره کرد. پلتفرم اُمنی در حقیقت یک لایه پروتکل است که روی شبکه بلاکچین اجرا شده است و ویژگی‌های نظیر امور مالی غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

خرید و فروش تتر بدون احراز هویت 

در صرافی تمام اتوماتیک پی ام ایکس چنج این بستر فراهم شده که کاربران خرید تتر بدون نیاز به ارسال مدارک اقدام به احراز هویت کنند و خرید و فروش تتر بدون احراز هویت انجام داده و ارز تتر خود را بصورت آنی دریافت نمایند. همین حالا خرید تتر trc20 بدون احراز هویت را انجام دهید.

خرید تتر بدون احراز هویت در کمتر از ۱ دقیقه

خرید تتر بدون ثبت نام

تتر یکی از محبوب ترین ارز های دیجیتال می باشد که امروزه خرید و فروش آن توسط اکثر صرافی ها در حال انجام است. اما یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران با آن روبرو هستند سیستم احراز هویت و روند طولانی آن می باشد. در تمامی صرافی های ایرانی شما باید یک روند ۲۴ تا ۴۸ ساعته را طی کنید تا بتوانید ارز تتر خود را بخرید. حال اگر بازار نزولی شود و شما بصورت فوری به ارز تتر نیاز داشته باشید قطعا این فرصت را از دست خواهی داد. در این مطلب میخواهیم یک روش فوری و بدون احراز هویت برای خرید تتر را به شما اموزش دهیم.

خرید تتر بدون احراز هویت

برای خرید ارز تتر در تمام صرافی های ایرانی شما باید یک روند طولانی احراز هویت را طی کنید اما در صرافی پی ام ایکس چنج شما نیازی به احراز هویت های سنتی و ارسال مدارک ندارید. در این سایت شما تنها با یک سیمکارت که بنام شما می باشد میتوانید اقدام به ثبت نام کرده و ارز تتر خود را بصورت آنی برداشت نمائید. برای خرید ارز تتر بدون احرازهویت وارد سایت پی ام ایکس چنج به آدرس pmxchange.co شوید و از قسمت خرید و فروش آسان در قسمت بالا گزینه تومان و در قسمت پائین گزینه تتر را انتخاب کرده و اقدام به خرید ارز تتر نمائید.

آوینکس برای شما چه کار می‌کند :

  • امکان خرید و فروش تتر بدون احراز هویت (تهران)
  • امکان خرید تتر بدون محدودیت در تعداد
  • خرید تتر در سریع‌ترین زمان ممکن (کمتر از ۱۰ دقیقه)
  • امکان خرید و فروش تتر بدون نیاز به مدارک شخصی و بانکی (ولت به ولت)

آدرس مراجعه به صرافی :

خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز کوچه پنجم پلاک ۲۵ طبقه چهارم – صرافی آنلاین آوینکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا