اخبار

بهترین سرویس قاشق چنگال چه مارکی است؟

فهرست مطلب

بهترین سرویس قاشق چنگال چه مارکی است؟ قیمت سرویس قاشق چنگال 24 نفره هومیت چقدر است ؟ بازار قاشق و چنگال مخصوصا برای کسانی که قصد ازدواج دارند ، بسیار داغ است . اما هیچ تبلیغاتی برای خرید قاشق و چنگال مخصوصا سرویس های معروفی مثل سرویس های قاشق و چنگال 24 نفره پیدا نمیکنیم چون به قدر بقیه محصولات معروف و پر هیاهو نیستند که مخاطب خود را جلب کنند.پس بهترین قاشق و چنگال  را با توجه به این حجم تنوعی در مارک و طرح ، از کجا بخریم ؟! اصلا چه مارکی مناسب من است ؟! کدام سرویس قاشق و چنگال هم زیبایی دارد هم به راحتی خم و بد فرم نمی شود ؟! با ما همراه باشید تا بهترین مارک سرویس قاشق و چنگال را بشناسید و باهم مقایسه کنید .

هر سرویس قاشق چنگال شامل چه چیز هایی است؟

بهترین سرویس قاشق چنگال چه مارکی است؟ | فروشگاه هومیت

پیش از اینکه به سراغ بحث اصلی برویم ، بهتر است با یکسری نکات آشنا شوید . شاید شما نیز بارها در مورد خرید ست های مختلف قاشق و چنگال به مشکل برخورده باشید.استفاده از عبارت های پارچه به معنای تعداد قطعات و نفر به معنای تعداد جفت قاشق چنگال بسیار رایج است . پس اگر به شما گفتند که سرویس قاشق و چنگال ما ، 24 نفره است این بدین معناست که 24 قاشق و 24 چنگال در این سرویس قرار دارد .که اگر صرفا همین تعداد قاشق و چنگال در مجموعه بود و قطعه دیگری وجود نداشت , این ست 48 پارچه نامیده می شود .به طور کلی در یک سرویس قاشق چنگال , اقلامی همچون کارد میوه خوری و غذا خوری ، چنگال میوه خوری و غذا خوری ,قاشق غذاخوری , قاشق سوپ خوری ، قاشق غذا خوری ، قاشق مربا خوری , قاشق شربت به تعداد یکسان و مطابق سرویس و همچنین یک عدد کفگیر ,ملاقه, انبر سالاد و قاشق بزرگ قرار دارد که کیفیت هرکدام از اینها بسیار با اهمیت است .

معرفی بهترین مارک های قاشق چنگال خارجی وایرانی

 سرویس قاشق چنگال ایکیا

برند ایکیای(IKEA)،برندی خوش نام و پرچم دار شعار سادگی,زیبایی و کیفیت،یکی از برند های قدیمی بوده که بسیار در خانه های ایرانی به چشم میخورد اما نمایندگی رسمی در ایران ندارد. از جمله ویژگی های برجسته سرویس قاشق چنگال برند ایکیای،ظاهر ساده وسایز استاندارد و طراحی مینیمال آن است.پرطرفدار ترین سرویس قاشق وچنگال ۲۴ نفره برند ایکیا،طرح سلطنتی  مدل آتبرت است که با طراحی خاص خود هوش از سر هر بانویی خواهد برد. جنس این ست از استیل استلنس ضد لک ۴ میل بوده ورنگ و جلای خود تا مدت طولانی حفظ میکند.قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی از جمله امتیازات برتر این ست می باشد.از معایب خرید این ست می توان به عدم کاربرد گارانتی تضمینی با توجه به نبود نمایندگی معتبر در داخل کشور عزیزمان اشاره نمود.قیمت سرویس قاشق چنگال ۲۴ نفره ایکیا بسته به مدل وطرح،نوع بسته بندی متفاوت بوده واز حدود ۴ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است.

سرویس قاشق چنگال یونیک

برند صاحب نام یونیک، از پرفروش ترین برند های لوازم خانه و آشپزخانه غیر برقی , برندی نوپا ولی شناخته شده در زمینه تولید ست های قاشق وچنگال ارزان قیمت می باشد. سرویس قاشق و چنگال های یونیک از جنس آلیاژ استیل نیکروم ۱۸/۱۰  ۳-۴ میل بوده و ضد خش و خوردگی است و معمولا به صورت سه فله, بدون جعبه و با جعبه فلزی یا چوبی عرضه می شوند. از سایر ویژگی های قابل ذکر ست های یونیک می توان به خاصیت مقاومت در برابر جذب به آهنربا اشاره کرد اشاره کرد.در ادامه به معرفی دو مدل از پرفروش ترین ست های یونیک می پردازیم؛

سرویس قاشق چنگال طرح دونا یونیک

قیمت سرویس قاشق چنگال 24 نفره | فروشگاه هومیت

از نکات مثبت این ست هومیت می توان به حفظ مدرنیته و کیفیت در عین سادگی اشاره نمود. قطر آلیاژ به کار رفته ۳ میلی متر بوده واستفاده از آلیاژ نیکروم سبب تقویت خاصیت ضد زنگ وضد خش سرویس قاشق وچنگال شده ورنگ زیبای استیل را تثبیت می کند.قیمت سرویس قاشق و چنگال ۲۴ نفره طرح دونا برند یونیک، ۳.۵ میلیون تومان است.

سرویس قاشق چنگال طرح سوزنی یونیک

طرح سوزنی ,یکی از طرح های معروف برند یونیک هومیت به شمار می رود که از استیل 304 با آلیاژ نیکل کروم 10/18 تولید شده. به واسطه ضخامت مناسب 4 میلی متری و طراحی ارگونومیک و فوق العاده خوش دست , طرفداران زیادی را به خود جذب کرده . این ست زیبا و مات با قیمت 1.6 میلیون هم اکنون درحال عرضه است .

 قیمت سرویس قاشق چنگال ۲۴ نفره ناب استیل

به سراغ محصول با کیفیت ایرانی می رویم . برند ناب استیل هومیت که به واسطه تکنولوژی Solingen  آلمانی ، یکی از خوش دست ترین و زیبا ترین سرویس های قاشق و چنگال را تولید می کند که بهترین انتخاب برای سالن داران و صاحبان رستوران به شمار می رود . چرا ؟! طرح های مینیمال و شباهت بسیار طرح های آن به طرح های اماراتی و البته با کیفیت این محصول , موجب شده تا با اکثر ظروف ست شوند و دغدغه رستوران دار هارا کاهش دهند . طرح امپریال ناب استیل , محبوب ترین طرح در بین تمامی طرح ها بشمار می رود که به طور میانگین در سرویس 24 نفره 148 پارچه , به همراه چمدان قیمتی در حدود 12 میلیون تومان می باشد . از نقاط قوت این محصول هرچه گفتیم ,بهتر است به نقاط ضعف آن نیز بپردازیم ! بر طبق تجربه استفاده از این سرویس ها , نتیجه گیری شده که احتمال خم شدن این قاشق و چنگال ها در برابر حرارت , زیاد است که این موضوع با ادعای شرکت کمی تضاد دارد …

قیمت سرویس قاشق چنگال ۲۴ نفره دبلیو اف ام WFM

به دنبال قیمت مناسب تر میگردید؟ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم . برند آلمانی دبلیو اف ام به واسطه فعالیت در ایران ، جزو برند های خارجی پرطرفدار قاشق و چنگال شناخته می شود . این ست ها فقط رنگ استیل نیست و در رنگ های آبی, مشکل , رنگین کمانی و طرح های فانتزی نیز عرضه می شود . مدل “کوروو” پرطرفدار ترین مدل سرویس قاشق چنگال 24 نفره این برند به شمار می رود که با قیمت تقریبی 10 میلیون تومان در بازار عرضه می گردد . مقاومت بالا و ست ها با طرح های متمایز در کنار حفظ کیفیت براق بودن در طی مدت طولانی باعث شده تا نقطه ضعف ارائه بدون باکس این محصولات, کاملا فراموش شود .

سرویس قاشق چنگال 24 نفره ماینز

ماینز ، یکی از شرکت های به نام تولید کننده لوازم آشپزخانه غیربرقی چینی می باشد که محصولات آن در رستوران های ایرانی بسیار یافت می شود . استیل ضد زنگ و قیمت بصرفه در کنار طرح های شکیل و ساده شرکت ماینز باعث شده تا تبدیل به یک انتخاب وسوسه انگیز برای رستوران دار ها و حتی عروس خانم ها شود . این سرویس از استیل ضد زنگ تولید شده و در یک کیف سامسونت آلمینومی مقوایی عرضه می گردد . نقطه ضعف این محصولات به گفته برخی خریداران ، بد دست بودن آن است که بدلیل وزن نسبتا زیاد , دست را در طولانی مدت خسته می کند . قیمت این ست در بازار امروز 4.5 میلیون تومان ازیابی شده .

سرویس قاشق چنگال 24 نفره بی ام جی BMG

شما هم از داشتن یک میز شاهانه لذت می برید ؟! انتخاب یک سرویس قاشق و چنگال 24 نفره برند هومیت  , اولویت شما برای آشپزخانه است ؟! پس انتخاب هومیت  بهترین گزینه برای شماست . ست های 145 پارچه ” هومیت ” مانند برند چینی زرین از استیل 10/18 تولید شده ولی روکش آب طلا به همراه طراحی شیک و اصیل آن که در بسته بندی مخصوص عرضه می شود, باعث شده تا قیمت این ست به 17 میلیون تومان برسد . در این سرویس بی نقص ، شما هیچ نقطه ضعفی بجز قیمت بسیار بالا پیدا نخواهید کرد.

قیمت سرویس قاشق چنگال 24 نفره هومیت

سرویس قاشق چنگال | فروشگاه هومیت

ما بهترین صحنه نمایش را برای انتهای آن نگه داشته ایم . سرویس قاشق و چنگال هومیت , یک انتخاب بسیار عالی برای آشپزخانه کدبانو ها به شمار می رود که تا مدت ها سفره های خانوادگی و مهمانی های شمارا مزین می کند . استیل ضد زنگ 10/18 نیکل کروم ، مقاومت برابر خراش و ضربه با طول عمر و دوام براقی بسیار بالا ، مقاومت در برابر سیاه شدن و همچنین طرح های زیبا صرفا با قیمت 7.5 میلیون تومان با این ست قابل خریدن است . این سرویس , در بسته بندی بسیار شیک و محکم متشکل از چوب و آلومنیوم قرار میگیرد تا حس واقعی با ارزش بودن را به خریدار خود القا کند .

اگر همین الان از اطرافیان خود بپرسید که ” بهترین سرویس قاشق و چنگال چه مارکی است ؟ ” یا اصلا ” از چه مدل قاشق و چنگالی استفاده میکنی ؟ ” هیچ پاسخی نخواهند داشت . متاسفانه قاشق و چنگال در بازار امروز ، بدون تحقیق خریداری می شود و در درازمدت,پشیمانی و خرید مجدد را به همراه می آورد . خرید سرویس های قاشق و چنگال با کیفیتی همچون دبلیو اف ام یا هومیت,می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . پس پیشنهاد می کنیم که پیش از خرید سرویس ، ابتدا تحقیق کنید و بعد از آن تصمیم به خرید محصول متناسب با اولویت خود بگیرید . برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سرویس قاشق چنگال 24 نفره هومیت به سایت https://homate.ir و یا با شماره 031395011666 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا