اخبار

مزیت های فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

فهرست مطلب

 

امروز یافتن بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی ایران چندان راحت نیست، چراکه بیشتر شرکت‌های تامین و عرضه تجهیزات پزشکی درگیر مشکلات بزرگی از جمله تحریم واردات محصولات و تجهیزات پزشکی هستند. تنها معدود شرکت‌هایی هستند که به دلیل سابقه بالا و توانایی خوب در مدیریت این روند بحرانی هنوز می‌توانند نیازهای بازار تجهیزات پزشکی و مشتریان خود را برآورده کنند.

بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی ایران هم اکنون سدان مد است. چراکه این شرکت با وجود دشواری‌های حاکم بر تجهیزات پزشکی هنوز هم می‌تواند تمام اقلام مصرفی و تجهیزات پیشرفته پزشکی را تامین و عرضه کند.

تجهیزات پزشکی چیست?

تجهیزات پزشکی ابزار و کالاهای ساده تا پیچیده‌ای هستند که بصورت تخصصی می‌توانند در زمینه پیشگیری، تشخیص بیماری، کنترل بیماری، درمان بیماری و کاهش عوارض ناشی از بیمار موثر واقع شوند.

کاربرد تجهیزات پزشکی

  • عوارض بیماری ار کنترل می‌کنند، کاهش می‌دهند و گاهی نیز به تعویق می‌اندازند.
  • در فرآیند درمان پشتیبان بیمار خواهند بود.
  • می‌توانند بیماری را درمان کنند.
  • می‌توانند بیماری را تشخیص دهند.
  • قدرت تشخیص آسیب‌های داخلی مثل شکستگی و خونریزی را دارند.
  • در تسکین درد و بیماری موثر هستند.
  • در پیشگیری از شیوع بیماری‌های همه‌گیر موثر هستند.
  • برای مطالعه، تحقیق و اصلاح آناتومی کاربرد دارند.
  • گاهی از وقوع یک اتفاق بد جلوگیری می‌کنند. مثلاً دستگاه سونوگرافی می‌تواند جنین معلول را تشخیص دهد، بنابراین جنین سقط خواهد شد.

فروش اقلام مصرفی پزشکی

فروش اقلام مصرفی پزشکی یکی از تخصص‌های شرکت سدان بشمار می‌رود. منظور از اقلام پزشکی محصولاتی هستند که علاوه‌بر استفاده در بیمارستان و درمانگاه‌ها، مصرف عمومی نیز دارند. از جمله این محصولات می‌توان به انواع ماسک، دستکش، محلول‌های ضدعفونی کننده، ابزار بخیه و پانسمان و تجهیزات پزشکی خانگی همچون پالس اکسیمتر، فشارسنج و دستگاه تست قندخون اشاره کرد.

تجهیزات پزشکی خانگی

تجهیزات پزشکی خانگی چند دهه است که درمان و مراقبت از بیماران را با طیف وسیع مشکلات جسمانی تسهیل می‌کنند. شاید نمونه‌های نخستین تجهیزات پزشکی خیلی ساده بودند، اما حالا با پیشرفت تکنولوژی و مهندسی پزشکی محصولات و تجهیزات پزشکی خانگی تولید می‌شوند که حتی علاوه‌بر راحتی و بهبود حال بیمار سبب تسهیل مراقبت از بیمار برای مراقبینش در منزل می‌شوند.

از جمله کالاهای پزشکی هم برای بیمار بستری کاربرد دارند و هم برای مراقبین وظیفه پرستاری و مراقبت را راحتتر می‌کنند، می‌توان به بالابر تخت و توالت‌های مخصوص بیمار بستری اشاره کرد.

رایج‌ترین تجهیزات پزشکی خانگی در سدان مد

خوب است بدانید که سدان مد با بیش از 20 سال سابقه کاری درخشان در سطح داخلی و بین‌المللی موفق شده عناوین و افتخارات بزرگی را بدست آورد. این مجموعه با توسعه زنجیره تامین خود امروز یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی ایران بشمار می‌رود. فرقی نمی‌کند شما بدنبال یک ماسک سه لایه هستید و یا دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی، همه این محصولات در فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد عرضه می‌شوند.

از جمله رایج‌ترین تجهیزات پزشکی که می‌توانید در منزل استفاده کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فشارسنج

فشارسنج یا نمایشگر فشارخون یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین تجهیزات پزشکی خانگی بشمار می‌رود. البته لازم به ذکر است که این محصول در بیمارستان‌ها و هر محیطی درمانی دیگری نیز بعنوان یکی از اصلی‌ترین تجهیزات پزشکی پایه بشمار می‌رود که هر پزشکی استفاده می‌کند.

  • مانیتور بیمار

این مانیتور در واقع وضعیت بیمار بستری را تحت کنترل قرار می‌دهد. جالب است بدانید که هدف از تولید مانیتور سه کاره این بوده که در غیاب پزشک متخصص مراقبت از بیمار با شرایط بالینی خاص را برعهده بگیرد.

با استفاده از مانیتور سه کاره در منزل پرستار، اعضای خانواده و پزشک ملزم نیستند در تمام ساعات روز و شب در کنار بیمار حضور داشته باشند و این فرصت را دارند که به فعالیت‌های دیگر خود نیز رسیدگی کنند.

مانیتورهای سه کاره به سنسورهای هوشمندی متصل هستند که می‌توانند وضعیت بیمار را مورد ارزیابی قرار دهند. این دستگاه حتی قابلیت تجویز دارو را نیز دارد و از این جهت می‌تواند نیروی امدادی در غیاب پزشک باشد.

  • جعبه کمک های اولیه

جعبه کمک های اولیه یکی از پرفروشترین محصولات در صنعت پزشکی است. اغلب سازمان های بزرگ کشور جهت تجهیز کلینیک ها و یا درمانگاه ها و بخش های مختلف اداری خود نیاز به جعبه کمک های اولیه دارند.

  • دستگاه تست قند

با استفاده از دستگاه گلوکومتر می‌توانیم سطح قندخون بیمار و حتی دیگر اعضای خانواده را مورد ارزیابی قرار دهیم. مزیت اصلی گلوکومتر این است که بیمار را از آزمایشگاه رفتن معاف می‌کند. دقت این محصول در اندازه‌گیری قندخون به حدیست که دیگر نیاز نیست بیمار با نتیجه آزمایش خون آزمایشگاهی به پزشک مراجعه کند.

معرفی تجهیزات پزشکی با عکس

یکی از مشکلاتی که در اغلب مواد هنگام خرید آنلاین یا فروشگاه‌های اینترنتی با آن مواجه می‌شویم عدم تطابق محصول با توضیحات است. به همین علت در بیشتر مواقع چه خریدار تک و چه خریدار عمده به اجبار و از سر عدم اطمینان مجبور به هدر دادن زمان و هزینه بیشتر می‌شود تا به مرکز فروش تجهیزات پزشکی جهت خرید محصولات مورد نظر رفت و آمد کند.

اما شرکت تجهیزات پزشکی سدان با تدبیر تازه‌ای این نگرانی و دغدغه کهنه خریداران عمده و مصرف کنندگان خانگی تجهیزات پزشکی را کاملاً برطرف کرده است. چنانچه به سایت شرکت تجهیزات پزشکی سدان مد مراجعه کنید، خواهید دید که تمام تصاویر از محصول واقعی تهیه شده‌اند و توضیحات نیز کاملاً با آنچه که میبینید مطابقت دارند.

شما با مطالعه معرفی تجهیزات پزشکی با عکس خیلی راحتتر می‌توانید خرید خود را انجام دهید، ضمن اینکه سدان مد محصولات خود را چه دست دوم و چه نو تضمین می‌کند.

خرید و فروش تجهیزات پزشکی

خرید و فروش تجهیزات پزشکی اصلی‌ترین فعالیتی است که شرکت‌های تجهیزات پزشکی انجام می‌دهند اما سدان مد یک ایده قابل قبول دیگری نیز به تولیدکنندگان و نمایندگی‌های رسمی محصولات پزشکی پیشنهاد داده است. با قبول این پیشنهاد نمایندگی‌ها انحصاری می‌توانند همکاری سدان مد شوند.

محصولات خود را در سدان مد با حساب اینکه سدان نمایندگی رسمی فروش محصولات شماست آگهی کنید و به فروش برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا