اخبار

معرفی بهترین انواع شامپو مبل خارجی

فهرست مطلب

مبل خارجی از مهمترین وسایل برای دکوراسیون منازل و ادارات به شمار می‌آید. بازار خرید و فروش مبلمان خارجی بسیار تقاضای بالایی دارد و خرید و فروش خوبی را به خود اختصاص داده است. تمیز کردن مبلمان خانه نیز اهمیت زیادی دارد، برای آسان شدن انجام این کار، و افزایش سرعت عمل در تمیز کردن مبلمان، استفاده از انواع شامپو مبل توصیه می‌شود. شامپو مبل خارجی انواعی دارند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

اسپری فوم لکه‌بر رافونه

فوم لکه بر رافونه با ترکیبات نوین، قدرت پاک‌کنندگی خوبی دارد. این شامپو به شکل کف عمل کرده، و عمل لکه‌بری را به سرعت انجام می‌دهد و تمام لکه‌های بر جای مانده روی مبل خارجی را از بین می‌برد. این محصول با حفظ رنگ الیاف و با قدرت پاک‌کنندگی خیلی زیاد انواع لک و سیاهی‌های روی مبل را حذف کرده و با عطری خوشایند فضای خانه را معطر می‌سازد. پاک کردن و از بین بردن لکه‌های چای، قهوه، شکلات، روغن، مواد غذایی، مواد آرایشی و.. بدون بر‌جا گذاشتن اثری از رو و لکه از جمله موارد مصرف این مایع می‌باشد. یکی دیگر از مزایای این محصول صرفه‌جویی در هزینه است.

روش مصرف فوم لکه‌بر: این مایع را باید از فاصله ۲۰ سانتی روی سطح مورد نظر اسپری کنید. با دستمال پارچه‌ای بدون کرک آن را پاک کنید‌. برای لکه‌های مقاوم زمان بیشتری را صبر کنید. نکات ایمنی را رعایت کنید، و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

شامپو مبل راپیدو

شامپو مبل خارجی راپیدو امکان لکه زدایی، چربی زدایی، تمیز کنندگی را دارد. این مایع شوینده مبل غلظت زیادی دارد. ویژگی مورد توجهی که این مایع شوینده دارد، این است که آسیبی به پوست دست نمی‌زند و محافظ پوست است. این مایع هیچ آسیبی به بافت و رنگ مبل وارد نمی‌کند. غلظت زیادی دارد و حالت آبکی نیست. این شامپو می‌تواند گرد‌و‌غبار موجود را نیز از بین ببرد.

شامپو مبل نانوسان

شامپو فرش نانوسان، از شوینده‌های مبل‌های خارجی بوده که بر اساس فناوری نانو تولید شده است و قدرت تمیزکنندگی خوبی را دارد. این محصول مخصوص پاک کردن لکه‌های روی مبل است. دارای رایحه مطبوع بوده و هیچ آسیبی به بافت و الیاف مبل وارد نمی‌کند و در ضمن فاقد مواد مضر است؛ همچنین فاقد فرمالین استفاده شامپو فرش هست. نکته مهم این شامپو این است که باید از ترکیب این شامپو، با دیگر شوینده‌‌ها خودداری کنید و قبل از استفاده از این پاک‌کننده آن را روی بخشی از سطح امتحان کنید.

معرفی اسپری پاک کننده مبل

شامپو مبل مارفا

شامپو مبل مارفا برند ایتالیایی است. دیگر شامپو‌های مبل به علت کم کف بودن برای دستگاه‌های شوینده مبل مناسب نیستند، برای طولانی‌تر شدن عمر موتور دستگاه‌های مبل شویی این شامپو توصیه می‌شود؛ چون کف‌ کمتری نسبت به دیگر شامپو‌ها تولید می‌کنند، شامپو مبل مارفا یک شوینده‌ مناسب مبل خارجی است. در کارواش‌ها، هتل‌ها و شرکت‌های خدماتی، می‌توان از این شامپو استفاده کرد.

شامپو مبل ونیش

یکی دیگر از شامپو‌های مبل خارجی شامپو ونیش می‌باشد، این شامپو لکه‌ها چربی را به سرعت پاک می‌کند، یکی از ویژگی‌های این محصول، این است که علاوه‌بر قدرت پاک‌کنندگی بالا رنگ‌ها را باهم ترکیب نمی‌کند و به الیاف مبل و تارپود مبل آسیب وارد نمی‌کند، این شامپو را باید با آب ترکیب کنید و بعد از تمیز کردن لکه‌ها تا بعد از خشک شدن مبل از راه رفتن و نشستن روی آن باید خودداری شود؛ زیرا بافت پارچه قبل از خشک شدن و هنگام خیس بودن به سرعت چربی و لکه را به خود جذب می‌کنند. این پاک کننده خاصیت نرم کنندگی و خوشبو کنندگی دارد.

برای از بین بردن لکه های مبل از چه شامپو مبلی استفاده کنم؟

ژل لکه بر مبل نانو مکس

یک تمیز کننده ایده‌آل و مناسب برای پاک کردن مبل خارجی با استفاده از تکنولوژی نانو سیلور، ژل لکه‌بر مبل نانو مکس هست. این ژل برخلاف دیگر شوینده و شامپو‌های تمیزکننده، آنتی باکتریال می‌باشد و توانایی از بین بردن باکتری‌ها را نیز دارا می‌باشد. ژل لکه بر به دلیل داشتن لورامید نرم کننده الیاف و بافت مبلمان می‌باشد‌. برای لکه‌گیری با استفاده از این ژل چهار قطره از آن را روی یک اسکاچ خیس یا دستمال میکروفایبر خیس ریخته و سپس با استفاده از این محلول لکه‌ها را پاک می‌کنیم.

ژل لکه بر نانو اویسا

در بین مواد شوینده مبل خارجی ژل نانو اویسا حالت نیمه مایع دارد. این ژل فاقد مواد اسیدی و حتی شیمیایی بوده، این ژل در ساختنش از فناوری استفاده شده و در مدت دو ساعت می‌تواند، مبلمان را کاملا تمیز کند. علاوه بر لکه‌زدایی و پاک‌کنندگی چربی‌ها این پاک‌کننده می‌تواند ظاهری تمیز به مبل‌ها بدهد. یعنی اگر حتی لکه چربی روی مبل نباشد با کشیدن این ژل روی مبل جلوه پاکی به مبل می‌دهد. نانو بودن این محصول از مزایای آن است و مانع از تخریب بافت و الیاف مبل خواهد شد.

اسپری پاک کننده مبل بمو

یکی دیگر از شوینده‌های مبل خارجی اسپری بمو، بوده و از آن می‌توانید جهت تمیزی فرش هم استفاده کنید. میزان پاک‌کنندگی این اسپری مبل مناسب بوده و از قدرت پاک‌کنندگی خوبی برخوردار است. اسپری بمو برای پاک کردن دسته‌های فلزی و چوبی مبل هم کاربرد دارد. در این محصول از مواد عطرآگین هم استفاده‌ای نشده و انتخاب مناسبی برای کسانی است که حساسیت دارند.

برای از بین بردن لکه های مبل از چه شامپو مبلی استفاده کنیم؟

شامپو مبل نانو میت

شامپو مبل نانو میت می‌تواند جزو بهترین شامپو‌های پاک‌کننده لکه مبل خارجی باشد. این شامپو مناسب برای از بین بردن لکه‌های مبل است و حجم زیادی دارد که تا مدت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. استفاده از این شامپو مبل هم بسیار ساده است و نیازی به ترکیب کردن آن با آب نیست.

در انتهای مقاله بهتون پیشنهاد میکنیم که اگر فرش به رنگ گردویی دارین و میخوایین مبل تون رو با اون ست کنین، مقاله آموزشی نحوه ست مبل با فرش گردویی رو حتما مطالعه بفرمایین.

بهترین فروشگاه خرید مبل

در این مقاله سعی شد به معرفی بهترین انواع شامپو مبل خارجی بپردازیم؛ مبلمان قطعا یکی از مهمترین لوازم منزل هست که توی هر خونه ای پیدا میشه و در دکوراسیون منزل تاثیر خیلی زیادی داره، برای همین مهم هست که همیشه در تمیز و تازه نگه داشتن اون تلاش کنین.
همچنین مبلی که در منزل تون استفاده میکنین باید کیفیت بالا و دوام زیادی داشته باشه تا پس از استفاده در سال های متمادی، اتفاقی براش نیوفته!

اگر به دنبال خرید مبلمان هستین، فرقی هم نمیکنه چه مدلی، میخواد مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، مبل راحتی، مبل ال، مبل مدرن و یا هر مدل دیگه ای، فروشگاه های آنلاینی وجود دارند که میتوانید با خیال راحت از اونها خرید بکنید! از جمله این فروشگاه ها میتوان به آف دکور، فروشگاه مبلمان سوفاداتیس، مبل باروس و فروشگاه مبل و میز اشاره کرد.
در این فروشگاه ها شما خریدی امن و مطمئن با ضمانت کیفیت محصولات تهیه میکنید تا از هر جهت خیالتون راحت باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا