اخبار

مزیت خرید از یه فروشگاه تخصصی عطر و آرایشی نسبت به دیجی کالا

در حالی که خرید آنلاین مدت کوتاهی است که به یک تجارت بزرگ تبدیل شده؛ اما با همه گیری ویروس کرونا که در اوایل سال 2020 رخ داد، حجم بالایی از خرید‌های آنلاین صورت گرفت. حداقل 2.14 میلیارد نفر در سراسر جهان در سال 2020 و 69٪ از جمعیت آمریکا در سال 2021، به صورت آنلاین خرید کردند. امروزه افراد بسیاری از خرید آنلاین محصولات مختلفی اعم از پوشاک، خوراک، لوازم منزل و حتی لوازم آرایشی و بهداشتی استقبال می‌کنند.

در دنیای خرید آنلاین، همیشه چیزهای جدیدی برای کشف وجود دارد؛ از امکان بهره‌وری از محصولات اورجینال گرفته تا تخفیف‌ها در انواع جشنواره‌های ماهانه و سالانه مثل بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه. اما جالب اینجاست که با وجود رشد روزافزون خرید آنلاین، هنوز هم برخی کاربران در خرید اینترنتی برخی محصولات تخصصی مثل دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی مردد هستند.

جذابیت اصلی خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی در این است که مصرف کنندگان می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را در طیف گسترده‌ای از برندهای مختلف بیابند. با این حال خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی غالبا با چالش‌های نه‌ چندان بزرگی روبه‌رو بوده که مخاطبان را از خرید باز داشته است. همین چالش‌ها بود که در نهایت به تولد فروشگاه‌های فوق معتبر در زمینه آرایشی و بداشتی منجر شد. این فروشگاه‌ها همواره سعی داشتند که با رفع ضعف و کاستی‌ها خدمات خود را بهبود بخشیده و اهتماد کاربران را به خود جلب کنند.

چرا برای محصولات خاص باید از فروشگاه‌های تخصصی خرید کنیم؟

اگر خرید آنلاین به یک عادت در زندگی روزمره شما تبدیل شده؛ حتما با فروشگاه آنلاین دیجی کالا آشنا هستید. از خواربار و لوازم الکترونیکی گرفته تا مد و هر چیز دیگری که انتظارش را دارید در این فروشگاه قابل تهیه است. چه به دنبال خرید لوازم ضروری روزمره باشید و چه به دنبال قیمت‌های عالی برای کالاهای جدید؛ گزینه‌های زیاد و محصولات خوبی در فروشگاه دیجی کالا وجود دارند.

در حال حاضر بسیاری از خرده‌فروشان و همینطور فروشگاه‌های بزرگ شناخته شده محصولات خود را برای فروش در وبسایت دیجی کالا به اشتراک گذاشته و از این طریق فروش آنلاین دارند. اما از آنجایی که این وبسایت طیف وسیعی از محصولات مختلف را شامل شده و صرفا بر لوازم آرایشی و بهداشتی تمرکز ندارد؛ بنابراین اطلاعات کافی در خصوص محصولات آرایشی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. برای تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی بهتر است به فروشگاه‌های خصوصی‌تر که به طور تخصصی حول محور حوزه زیبایی و سلامت فعالیت دارند؛ مراجعه کنید.

اگر بدانید محصول مورد نیازتان را کجا باید جستجو کنید؛ خرید اینترنتی برایتان آسان و آسان‌تر می‌شود. در حال حاضر برخی فروشگاه‌های آنلاین همچون ریحا در حوزه بهداشت و سلامت فردی و توزیع محصولات درجه یک آرایشی فعالیت دارند. در ادامه تصمیم داریم کمی مفصل‌تر درباره مزایای خرید از یک فروشگاه تخصصی در حوزه آرایشی و بهداشتی صحبت کنیم تا با اطمینان خاطر وخیال راحت‌تری خرید کنید.

 

یک فروشگاه تخصصی محصولات آرایشی بهداشتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

با وجود آنکه در دنیای امروزی خرید آنلاین به یک لایف استایل تبدیل شده اما؛ هنوز خیلی از افراد فکر می‌کنند خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین پرریسک است. شاید عوامل زیادی در این نوع نگرش موثر باشند. مثلا ندیدن محصولات یا لمس آن‌ها از نزدیک می‌تواند یکی از این دلایل باشد. همچنین خیلی از کاربران به دلیل اطمینان نداشتن از رنگ یا جنس محصولات مطابق با تصویر یا عکس آن‌ها از خرید اینترنتی لوازم آرایشی امتناع می‌ورزند.

با این حال برخی از فروشگاه‌های آنلاین از جمله فروشگاه آرایشی و بهداشتی ریحا؛ سیاست بازگشت محصولات را در صورت پلمپ بودن ارائه می دهند. پس با کمی تحقیق و دقت در انتخاب فروشگاه، می‌توانید برخی چالش‌های پیش‌رو در خرید محصولات حوزه زیبایی و بهداشت را پشت سر بگذارید. با توجه به این که امروزه خیلی از کاربران برای خرید لوازم آرایشی به این پورتال‌های آنلاین روی می‌آورند؛ می توان نتیجه گرفت که خرید آنلاین محصولات حوزه زیبایی مزایایی را نیز برای مشتریان به همراه دارد.

حالا افراد زیادی از هموطنان به منظور جمع‌آوری اطلاعات دقیق‌تر و درست‌تر در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، به مطالعه جزئیات محصولات در فروشگاه اینترنتی ریحا و مجله ریحا روی می‌آورند. ریحا یک بستر تخصصی برای تبادل نظر و ثبت اطلاعات جامع و مفید در زمینه عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی ایجاد کرده است. مهم‌ترین اولویت‌های ریحا تا به امروز، ارائه قیمت‏‌های کاملا مناسب به همراه طرح‏‏‌های پیشنهادی شگفت‌انگیز برای خرید محصولات و خدمات پس از فروش به حساب می‌آید. در ادامه چند مورد دیگر از ویژگی‌های بارز پورتال‌های تخصصی در زمینه کالاهای آرایشی و بهداشتی اشاره می‌کنیم.

دسترسی به محصولات اورجینال و کمیاب

خرید آنلاین معمولا به ارائه اقلامی معروف است که در بازار موجود نیستند. از آنجایی که وجود چنین سایت‌هایی بر مبنای مفهوم دنیای بدون مرز تعریف می‌شود؛ به مشتریان امکان خریداری محصولات تولید شده در کشورهای خارجی را نیز می‌دهد. البته خریداران به دلیل نرخ ارز و مالیات اغلب ملزم به پرداخت قیمت‌های بالاتری می‌شوند. با این حال، بسیاری از مردم این خرید آنلاین را ترجیح داده و حجم بالای سفارشات آنلاین روزانه نشادن می‌دهد؛ تا زمانی که از کاربران از محصولات خریداری شده رضایت داشته باشند، قیمت ها اهمیتی ندارد.

دسترسی به اطلاعات و ویژگی‌های محصول

اطلاعات و ویژگی‌های یک محصول قدرتمند و موثر است و اگر می‌خواهید برای نهایی کردن خریدتان یک تصمیم آگاهانه بگیرید، باید به اطلاعات درستی از محصول مور نظر دسترسی داشته باشید. بعضا پیش آمده برخی افراد از محصولات اشتباهی استفاده کرده‌اند که به جای جذاب‌تر کردن یا شاداب کردن پوست خود به ظاهرشان آسیب زده‌اند؛ اما ریحا با توصیف کامل محصولات، این احتمال را به حداقل می‌رساند. به همین در طی خرید باید دقت زیادی را به خرج دهید؛ به خصوص برای محصولات مراقبتی و درمانی مثل انواع سرم‌هایی که برای ترمیم پوست و مو تولید شده‌اند.

دسترسی به تنوع گسترده محصولات

با خرید آنلاین محصولات زیبایی به راحتی آنچه را که به دنبالش هستید، به دست می‌آورید. تنها چیزی که شما نیاز دارید اطلاعات مربوط به محصولی مورد نظر است تا از خرید محصولات مضر خودداری کنید. اما برعکس؛ خرید حضوری درست زمانی ناامیدکننده است که در جستجوی محصولات زیبایی از فروشگاهی به فروشگاه دیگر می‌روید و نمی توانید آنچه که به دنبالش هستید را به دست آورید.

مقرون به صرفه بودن

خرید آنلاین از فروشگاه‌های تخصصی به طور کلی مقرون به صرفه است. دلیلش این است که هیچ واسطه ای در کار نیست. فقط کافیست محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا از انبار مرکزی فروشگاه و در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد. در فروشگاه‌ بزرگی مثل دیجی کالا، گروهی از خرده فروشان محصولات خود را برای ارائه به نمایش و فروش می‌گذارند. به همین دلیل بخشی از هزینه محصول به سود خرده فروش و بخشی دیگر به سود فروشگاه آنلاین است. اما خرید از یک فروشگاه تخصصی و انحصاری مثل ریحا و یا … به مراتب به‌صرفه‌تر تمام می‌شود.

بهره‌مندی از تخفیفات و جشنواره‌ها

فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی در حوزه آرایشی و بهداشتی هر ماه خبرنامه‌هایی تحت عنوان پیشنهادات شگفت‌انگیز ارائه می دهد تا شما را از تخفیف ماه پیش رو یا جشنواره‌هایی چون روز مادر، روز پدر، بلک فرایدی و … مطلع کند. همچنین ماهانه کدهای تبلیغاتی و تخفیفاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا محصولات اورجینال مورد نظر خود را با صرفه جویی در هزینه‌ها و در بهترین قیمت تهیه کنید.

اکنون وبسایت ریحا به یک مجموعه کامل برای آشنایی با تمامی برندها و محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شده و حلقه‌ای بزرگ از زنجیره بازار لوازم آرایشی ایران را به خود اختصاص داده است. در پایین این مطلب امیدواریم تا با تمام جوانب خرید محصولات بهداشتی و آرایشی از فروشگاه‌های تخصصی به صورت آنلاین آشنا شده باشید. همچنین این مقاله تمام مزایایی را که خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی برای علاقه مندان به زیبایی دارد، بیان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا