اخبار

خدمات پس از فروش فیلیپس

فهرست مطلب

خدمات پس از فروش فیلیپس

خدمات پس از فروش فیلیپس در تهران و سایر شهرستانهای ایران با شماره مرکزی فعال هستند. با راههای ارتباطی زیر با تعمیرات فیلیپس تماس گرفته تا مشکلات مربوط به ریش تراش، اپیلاتور، انواع تلویزیون ال ای دی فیلیپس و انواع محصولات بهداشتی نظیر لیزر و مسواک برقی را برطرف نمایید.

خدمات پس از فروش فیلیپس

خدمات امر مهمی است که شرکتهای موفق به آن با حساسیت برخورد می کنند. شرکت فیلیپس که از شرکتهای تولیدکننده مطرح در سطح دنیا است توانسته با بکارگیری افراد مجرب و آموزشهای لازم و پی در پی، وظیفه خدمات دهی را به نحو احس انجام دهد. خدمات فیلیپس با یک شماره مرکزی انجام می پذیرد که با ارتباط با آن می توانید مشکلات و سئوالات خود را برطرف کنید. شرکت اصلی خدمات دهی فیلیپس، شرکت شکوفا منش است که تلفن و آدرس آن به شرح زیر است.

نمایندگی  خدمات فیلیپس در تهران : فیلیپس یک شرکت هلندی است که در سال 1891 در آمستردام توسط فیلیپس تاسیس شد. شرکت فیلیپس که فعالیت خود را در حوزه روشنایی آغاز کرده بود، امروزه در حوزه های دیگر مانند لوازم خانگی، وسایل شخصی، لوازم و تجهیزات الکترونیکی، سیستم های  پزشکی حضور گسترده ای در سطح بین المللی دارد.در ایران شرکت philipsmarket.com به عنوان مرکز خدمات نمایندگی فیلیپس در تهران بوده و در عرضه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات رسانی به مردم عزیز می باشد.

خدمات پس از فروش فیلیپس در تهران

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که اگر یکی از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد هیچ‌گاه خود به خود درست نخواهد شد و استفاده از یک ساید بای ساید یا یخچال فریزر خراب باعث آسیب دیدن دیگر قطعات خواهد شد. پس اگر با کارکرد دستگاه خود با مشکل روبه رو شدید در اولین زمان ممکن با نمایندگی فیلیپس در شمال تهران تماس گرفته تا این مشکل را حل کنیم.

قصد داریم در این نوشته در مورد تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس صحبت کنیم. فیلیپس یکی از برندهای معروف و با کیفیت تولید کننده لوازم خانگی است. همه ما با جاروبرقی‌های فیلیپس آشنایی داریم. در بین برندهای تولید کننده جاروبرقی این برند، به عنوان یکی از بهترین برندهای جاروبرقی معرفی شده است. اگر شما هم یکی از استفاده کنندگان برند فیلیپس هستید، در این بخش می‌توانید با خدمات نمایندگی مجاز فیلیپس آشنا شوید. اگر جاروبرقی شما به خوبی جارو نمی‌کشد و یا مکش کافی ندارد، جاروبرقی فیلیپس روشن نمی‌شود، صدای زیادی از آن خارج می‌شود، بوی سوختگی از جاروبرقی می‌آید و… نگران نباشید. شما می‌توانید تنها از طریق بهره مندی از خدمات نمایندگی کلیه مشکلات را در مدت زمانی کوتاه رفع کنیم.

اگر می‌خواهید همیشه لوازم خانگی شما سالم باشد و یا در صورت بروز مشکل به سادگی رفع شود، حتما از خدمات نمایندگی استفاده کنید. در نمایندگی، تعمیرکاران به صورت دوره‌ای آموزش‌های لازم به تعمیرات را دریافت می‌کنند. از آن جایی که این آموزش‌ها تخصصی است و تنها در زمینه تعمیرات فیلیپس در اختیار تعمیرکاران قرار می‌گیرد، بنابراین به مشکل نیز به صورت اصولی و تخصصی رسیدگی می‌شود. در نتیجه تعمیرکاران دیگر نمی‌توانند خدماتی با این کیفیت را انجام دهند. چه بسا اگر از هر تعمیرگاهی کمک بخواهید، ممکن است دانش کافی در زمینه تعمیرات را نداشته و مشکلات لوازم شما نیز رفع نشود. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم، تنها از نمایندگی مجاز فیلیپس بهره‌مند شوید.

تمامی خدمات تعمیرات آریستون با 180 روز گارانتی خدمات و تعمیرات است، که پس از تعمیر به شما تحویل داده می‌شود.

خدمات تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس

philipsmarket.com به عنوان مرکز خدمات تعمیرات فیلیپش philips، با تکیه بر تکنسین های مجرب و متخصص و با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات و ابزار آلات خاص، انواع دستگاه ها و لوازم خانگی فیلیپش را به بهترین شکل ممکن تعمیر می کند. در این مرکز تعمیرات فیلیپش با رعایت اصول مشتری مداری، انواع خدمات تعمیرات، عیب یابی، فروش قطعه، سرویس دستگاه و… را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید. مرکز خدمات تعمیرات philips دیبا پشتیبان ایرانیان با مدیریت هدفمند، سعی می کند تا بهترین خدمات را برای استفاده کنندگان از محصولات این برند ارائه دهد و با استفاده از قطعات اورجینال، دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر نماید. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به دریافت خدمات تعمیرات فیلیپش نیاز داشتید، با شماره تلفن های ما تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا