دیجیتال مارکتینگ

پروژه آماده افتر افکت بهترین راه دستیابی به ویدئوی تبلیغاتی

فهرست مطلب

بازاریابی ویدئویی استراتژی موثری است که در همه کسب و کار ها می توان از آن استفاده کرد. این مدل از بازاریابی تاثیر زیادی در افزایش فروش و شناخت برند داشته و توسط مشتریان هم ترجیح داده می شود. با همه این مزایا اما ساخت ویدئو تبلیغاتی ممکن هست هزینه زیادی برای کسب و کار ایجاد کند. راه موثر برای برطرف کردن این مشکل استفاده کردن از پروژه آماده افترافکت برای ساخت ویدئوهای تبلیغاتی است. پروژه های افترافکت الگوهای از پیش ساخته شده ای هستند که به شما توانایی ایجاد ویدئوهای حرفه ای و خلقانه را می دهند. استفاده از این پروژه ها راه بسیار مناسبی برای متحرک سازی پیام شما و معرفی محصولت جهت قانع کردن مشتریان است.

چرا باید از افتر افکت برای ساخت ویدئو استفاده کنیم؟


همانطور که اشاره شد تبلیغات ویدئویی یکی از بهترین راه ها برای معرفی محصول و قانع کردن مشتری است. از طرفی ساخت این ویدئوها می تواند بسیار وقت گیر و پر هزینه باشد. ضمن اینکه بسیاری از افراد تجربه ای هم در مورد این موضوع ندارند و ممکن است ایده مناسبی برای تبلیغ محصولشان بدست نیاورند.
استفاده از پروژه آماده افتر افکت باعث می شود که افراد بدون داشتن هیچ تخصصی امکان ساخت کلیپ دلخواه خود را داشته باشند. این پروژه ها برای تمامی کسب و کارها ایده های بسیار زیادی دارند بنابراین می توانید بین هزاران ایده، مدل دلخواه خود را جستجو کنید. در نهایت می شود به هزینه بسیار پایین ساخت ویدئو توسط پروژه های آماده افتر افکت اشاره کرد. در واقع می شود گفت که این روش کم هزینه ترین راه برای ساخت کلیپ های تبلیغاتی محسوب می شود و امکان استفاده توسط هر مدل کسب و کاری را دارد.

 

چطور با افتر افکت ویدئو تبلیغاتی درست کنیم؟


فرض کنید که قصد دارید برای محصولت فروشگاه خود ویدئو تبلیغاتی درست کنید. اگر می خواهید با افتر افکت این کار انجام شود می توانید عبارت پروژه افتر افکت تبلیغات فروش محصول را در گوگل سرچ کنید تا صد ها نمونه کار برای هر نوع محصول مشاهده کنید.
بعد از دیدن ایده های مختلف و انتخاب پروژه دلخواه می توانید با هزینه چند ده هزار تومانی پروژه را خریداری کرده و برای کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید. در ضمن بسیاری از این پروژه ها به صورت رایگان عرضه شده و نیازی هم به پرداخت هزینه ندارند.
شخصی سازی پروژه های افتر افکت شاید کار دشواری به نظر برسد اما با دنبال کردن دستورالعمل های موجود می توانید بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه خاصی این کار را به خوبی انجام دهید

 

چه ویدئوهایی را می توان با افترافکت تولید کرد؟


افتر افکت نرم افزار بسیار قدرتمندی در بحث فیلم سازی و تولید جلوه های ویژه است. با استفاده از این نرم افزار می توان برای پلتفرم های مختلف همچون یوتیوب و اینستاگرام فیلم تولید کرد. یکی از مزیت های افترافکت ساخت قالب های از پیش آماده است که به وسیله آن فرآیند تولید بسیار راحت تر می شود.
پروژه آماده افتر افکت توسط افراد متخصص تولید می شود. این افراد افکت های مورد نظر خود را از طریق برنامه ایجاد کرده و با استفاده از آنها طرحی از پیش تدوین شده را ایجاد می کنند. شما وقتی این پروژه ها را تهیه می کنید کافی است تا ویدئو، عکس و مطالب مورد نظر خود را در برنامه وارد کنید تا فیلم نهایی بر اساس نظر شما ایجاد شود.
تقریبا در هر زمینه ای می توان پروژه آماده افتر افکت پیدا کرد. به عنوان مثال موارد زیر جزء رایج ترین موارد استفاده از افتر افکت برای ساخت کلیپ های تبلیغاتی هستند.

ساخت موشن گرافیک با افترافکت


افتر افکت نرم افزار تخصصی برای تولید موشن گرافیک است. این مدل از ویدئو ها یکی از رایج ترین راه ها برای معرفی کسب و کار محسوب می شوند که در آن می توان به راحتی تمامی خدمات یک شرکت را معرفی کرد. در پروژه های آماده موشن گرافیک تنها لزم است تا مطالب را جایگزاری کرده و توضیحات
مربوطه را به صورت صدای ضبط شده به فیلم اضافه کنید. بارز ترین شاخصه پروژه افتر افکت موشن گرافیک ، انیمیت بودن آن می باشد. به نوعی که بصورت یک انیمیشن و با روایت کردن بصورت ویدئویی با استفاده از کارکتر ها به صورت داستانی می توان کاربر یا بیننده را نسبت به تماشای ویدئو راغب تر کرد و تاثیر گذاری بسیار خوبی را نسبت به سایر موارد ایجاد کرد.\

پروژه افتر افکت اینستاگرام


بسیاری از جلوه هایی که در فیلم های اینستاگرام می بینید با استفاده از پروژه افتر افکت ساخته شده اند. این پروژه ها برای موارد مختلفی همچون فیلم های استوری، زیرنویس کلیپ ها، پست مطالب و موضوعات مربوط به مناسبت های خاص وجود دارند. در پروژه افتر افکت اینستاگرام می توانید سایز های ویدئویی که صرفا برای اینستاگرام طراحی شده را متوجه شوید. یعنی ابعادی بصورت مربع و ایستاده جهت استوری اینستاگرام. بنابراین اگر به دنبال بهبود فعالیت خود در اینستاگرام هستید می توانید با به کارگیری قالب های اینستاگرام بصورت حرفه ای تر ویدئو های خود را انتشار دهید.

 

پروژه افتر افکت تبلیغات فروش محصول


نحوه تبلیغات برای هر کسب و کاری ممکن است متفاوت باشد. خوشبختانه پروژه های آماده افتر افکت امکان تولید فیلم تبلیغاتی برای مشاغل مختلف را دارند. شما می توانید برای موارد مختلفی همچون معرفی محصولت، توضیح کسب و کار و برند سازی از پروژه آماده افتر افکت استفاده کنید. شما با یک جستجوی ساده می توانید در حوزه فعالیت خود به پروژه های تبلیغات فروش محصول دست یافته و نسبت به دانلود پروژه افتر افکت تبلیغات فروش محصول اقدام نمایید

پروژه افتر افکت نمایش لوگو


لوگو به عنوان شناسنامه هر کسب و کار شناخته می شود بنابراین لزم است تا ویدئوهای اختصاصی برای معرفی آن در نظر بگیرید. ویديو های مربوط به معرفی لوگو باید آنقدر جذابیت داشته باشند تا با یک بار دیده شدن در ذهن افراد باقی بمانند. شما می توانید در بین پروژه های آماده افتر افکت نمونه کارهای زیادی برای نمایش لوگو پیدا کنید و از بین آنها مناسب ترین گزینه را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید.
پروژه افتر افکت لوگو در مدل های مختلفی بصورت دو بعدی و سه بعدی طراحی شده اند. پروژه افتر افکت لوگو موشن از محبوب ترین و پر استفاده ترین ها به شمار می رود و تنوع بسیار بالی طراحی در این حوزه انتخاب را برایتان آسان خواهد نمود.

 

پروژه های افتر افکت اسلاید شو


اگر قصد دارید تا محصولتتان را به صورت اسلاید های پشت سر هم نمایش دهید می توانید از پروژه افترافکت اسلایدشو استفاده کنید. در این نوع پروژه های آماده قالب های پیش فرضی برای نمایش محصول طراحی شده اند. شما کافیست تا عکس مناسبی از محصولتتان تهیه کرده و آنها را در پروژه قرار دهید. نتیجه نهایی فیلمی زیبا برای معرفی محصولت است که می توانید از آن به عنوان تبلیغ استفاده کنید.
راه های متعددی برای تهیه تبلیغ ارزان ویدئویی وجود دارد. یکی از بهترین این راه ها استفاده از پروژه آماده افتر افکت است که به وسیله آن می توان در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه ویدئو مورد نظر خود را تولید کنید. پروژه های افتر افکت در دسته بندی های متنوعی قرار دارند. شما می توانید برای مشاهده این دسته بندی ها به بخش پروژه آماده افتر افکت در وب سایت بیگ موشن مراجعه کنید و با مشاهده نمونه کارهای موجود، ایده متناسب با کسب و کارتان را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا