اخبار

تور کیش، سفر به قلب خلیج فارس

فهرست مطلب

تور کیش یکی از تورهای بسیار پرطرفدار است که در ایران در فصل پاییز و زمستان و اوایل بهار رونق پیدا می کند، تور کیش سالانه در حال برگزاری است و شما می توانید در هر زمانی که قصد سفر دارید به این جزیره زیبا و منحصر به فرد سفر کنید.

امروزه اکثر کسانی که اهل سفر هستند سعی می‌کنند از تورکیش استفاده کنند، زیرا دیگر نگران رزرو وسیله حمل و نقل و هتل نیستند ؛ زیرا در تور کیش تمام کار های سفر به واسطه آژانس مسافرتی انجام می شود و اگر از ان ناراضی بودید آژانس مسولیت سفرتان را متقبل می شود.

با استفاده از تور کیش می توانید سفری منحصر به فرد را تجربه نمایید و از استرس و مشغله ذهنیان دور شوید.

تور کیش یکی از بهترین روش های سفر به قلب خلیج فارس است در واقع با این تور شما می توانید از همه تفریحاتی که در جزیره کیش وجود دارد لذت ببرید و خاطره ای به دفترچه خاطرات سفر تان به کیش اضافه کنید.

تور کیش مناسب همه سنین است و از کودکان گرفته تا افراد سالمند همه و همه میتوانند تور کیش را رزرو کنند و از خدمات زیادی که دارد استفاده کنند با استفاده از تور کیش شما سفری با کیفیت اما ارزان را تجربه می کنید.

شما می توانید از طریق سایت اینترنتی سفر آس 24 به صورت آنلاین تور کیش را خریداری نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو تور های کیش به لینک زیر مراجعه کنید.

http://safarus24.com/tehran-to-kish

یکی از زیباترین جزیره هایی که در جنوب کشور قرار گرفته است، جزیره کیش است. به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی گسترده و همچنین تفریحات گوناگونی که دارد میزبان مهمانان زیادی است.

معرفی جزیره کیش، جزیره موتوری ایران

جزیره کیش از مشهورترین جزیره های ایران است که در سواحل خلیج فارس و در بخش جنوبی کشور قرار گرفته است. این جزیره از سمت شمال با ایران و از سمت جنوب با امارات همسایه است.

جزیره کیش از سمت شرق به تنگه ی هرمز و از غرب به عربستان و بحرین ختم می شود. در طول سال بیشتر از دو میلیون گردشگر را در دل خود راه می دهد و گردشگران فراوانی از این جزیره مرجانی در طول یک سال دیدن می کنند.

این جزیره دارای پیشینه تاریخی بسیار گسترده ای است و به همین دلیل علاوه بر مراکز تفریحی بسیار خوب آثار تاریخی زیادی هم در آن دیده می‌شود. در زمان های قدیم به این منطقه جزیره قیس گفته می‌شد.

کیش امروزه محل زندگی بسیاری از اقوام ایرانی است به لحاظ تنوع قومی و فرهنگی می‌توان گفت بسیار متنوع است و فستیوال‌ها و جشنواره های متعددی در طول سال در این جزیره برگزار می‌شود که همه آنها دیدنی هستند.

بسیاری از افراد دوست دارند در زمان برگزاری جشنواره ها و فستیوال ها در کیش حضور داشته باشند و آنها را از نزدیک ببینند.

معرفی تفریحات کیش و جاذبه های آن

به دلیل تفریحات متعددی که این جزیره دارد در طول سال میزبان مسافران زیادی می شود. اگر قصد استفاده از تور کیش را دارید بهتر است فهرستی از آنها را از قبل تهیه کنید تا بتوانید سر فرصت و به آنها مراجعه کنید و لذت ببرید.

از تفریحات پرطرفدار و هیجان‌انگیزه جزیره کیش میتوان به باغ پرندگان، پارک دلفین ها، اسکله های تفریحی، آبتنی در آب‌های زلال، بازدید از کلبه وحشت، آفتاب گرفتن در پلاژ آقایان و بانوان، جایروکوپتر، پارک آبی، غواصی مبتدی تا حرفه ای، قایق سواری ، تفریحات آبی مثل بنانا پاراسل و شاتل کنسرت ها و جنگ های شبانه، کشتی‌های تفریحی کیش اشاره نمود.

جاذبه های طبیعی هم در آن دیده می‌شود که دیدن آن ها عاری از لطف نیست.

  • پارک انجیر
  • معابد شهر زیرزمینی
  • کاریز پایاب کیش
  • قلعه جنی
  • کشتی یونانی
  • موزه خلیج فارس
  • آب انبار دوقلو
  • خانه مردم شناسی
  • خانه اعیانی ها
  • شهر باستانی حریره

همگی از زیبایی ها و جاذبه های طبیعی و گردشگری این جزیره به حساب می آیند.

پارامترهای قیمتی برای تور کیش

عوامل متعددی وجود دارد که بر روی قیمت تور کیش تاثیر گذار هستند به عنوان مثال نوع و کیفیت هتل از مهمترین موارد آن هست و به صورت مستقیم بر قیمت تور کیش تاثیر می گذارد.

در فصل گرم سال کیش دارای آب و هوایی بسیار گرم و شرجی است؛ که بسیاری از گردشگران در این فصول نمی‌توانند در آنجا دوام بیاورند و از اب و هوا کلافه می شوند.

همچنین ساعت پرواز هم بر روی قیمت تور کیش تاثیرگذار است. اغلب پروازها که در صبح انجام می گیرد گرانتر از پروازهای عصر و شب است.

از مواردی که برای قیمت تور کیش تاثیر گذار هست. شرکت هواپیمایی و ایرلاین می باشد برخی از ایرلاین‌ها خدمات بیشتری را ارائه می دهند و هزینه بلیط آنها بیشتر می گردد.

بهترین زمان برای سفر به کیش چه موقعی است

کیش جز پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری ایران است به همین دلیل در طی سال گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود می کشاند.

اما می‌توانیم بگوییم که بهترین زمان برای سفر کردن به این جزیره اواخر فصل پاییز و اوایل بهار می باشد. در این بازه زمانی آب و هوای کیش بسیار خنک تر است.

رطوبت هوا تا حدی کم می شود و اواخر بهار تا اواخر مرداد و شهریور دمای بالا می رود و رطوبت به بالاترین حد خود می‌رسد. در این بازه قیمت تور کم می‌شود و می‌توانید برای کم کردن هزینه هایتان در این مواقع اقدام به رزرو تور کیش کنید.

در برخی از ماه های سال مثل فروردین و اسفند به دلیل برگزاری جشنواره ها و فستیوال های گوناگون ، بسیاری از مرکز خرید تخفیفات ویژه می‌گذارند ،قیمت بالا می رود.

تور کیش لحظه آخر

تور کیش لحظه آخر جزو بهترین انتخاب ها برای سفر به کیش است؛ کسانی که به دنبال تهیه تورهای مناسب و اقتصادی هستند و قصد سفر به جزیره کیش را هم دارند می توانند به صورت لحظه آخری اقدام به سفر نمایند و با ارائه تور های متنوع تمامی سلیقه ها را در بر میگیرد.

تور کیش لحظه آخر را می توانید از شرکت گردشگری سفراس 24 تهیه نمایید.

راهنمای رزرو تور کیش از طریق سایت سفر آس 24

برای سفر کردن به کیش می توانید از طریق سایت سفر آس 24اقدام به رزرو تور کیش کنید. برای رزرو میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری اقدام به رزرو تور کیش کنید.

بهترین راه رزرو تور کیش انلاین است؛ شما می توانید قبل از اقدام رزرو کیفیت هتل و خدماتی که دارد را مشاهده نمایید و سپس اقدام به رزرو و تهیه تور نمایید.

بهترین هتل های کیش برای اقامت کدام هستند

استفاده از تور کیش به زمان خاصی تعلق ندارد و شما در تمامی فصول می توانید به این جزیره جذاب بروید. البته همانطور که گفته شد هزینه ها در فصل های مختلف تغییر می کند، در فصل تابستان قیمت هتل ها هم پایین‌تر می‌آید.

هتل پانوراما در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد که جز بهترین هتل های کیش می باشد.

در میان اینها هتل میراژ، هتل ترنج ، هتل لیلیوم ، هتل آرامیس، هتل پارمیدا، هتل پارس، نیک هتل، سان رایز و هتل لوتوس وجود دارد؛ که هر کدام از آنها امکانات خاص خودشان را دارند که با توجه به بودجه ای که شما قرار است برای یک سفر در نظر بگیرید هتل به شما معرفی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا