اخبار

اسانس عطرهای معروف را از کجا بخرم؟ | بهترین انتخاب

فهرست مطلب

اسانس عطرهای معروف را از کجا بخرم سوالی است که این روزها بیشتر از همیشه برای کسانی که به دنبال عطر و ادکلن هستند پیش می آید. اسانس های عطری به خاطر کیفیت ، رایحه و ماندگاری بالا همیشه مورد توجه بوده اند. اگر بتوانید از اسانس های با کیفیت استفاده کنید، قطعا اعتمادبه‌نفس بی نظیری را تجربه خواهید کرد. برای سفر به دنیای بوهای خوش با ما همراه باشید.

اسانس عطر چیست

اسانس عطر در واقع باز طراحی شده رایحه ادکلن‌های اصلی است. اسانس روغنی عطر ماده خالصی است که برای ساخت ادکلن، خوشبوکننده ها و …. استفاده میشود.

رایحه ادکلن‌ها معمولا در آزمایشگاه ها توسط عطارهای چیره دست تولید میشوند. بعد از خلق یک رایحه، ماده روغنی رایحه به تولید انبوه میرسد. تولید انبوه ماده روغنی یا توسط برندهای عطر صورت میگرد و یا توسط شرکتهای عطرسازی بزرگ در دنیا.

اسانس عطر اصل. اسانس عطر از کجا بخرم. اسانس عطرهای معروف

ساخت ادکلن فرایندی است که با ترکیب اسانس خالص، الکل، آب دی یونیزه شده و یک سری مواد روغنی تثبیت کننده صورت میگیرد.

اسانس عطرهای معروف توسط شرکتهای بزرگ عطرسازی در دنیا مانند جیوادان و لوزی و …  باز طراحی میشوند. یعنی شرکتهای عطر سازی با دستگاه های مخصوص رایحه ادکلن ها را مهندسی معکوس میکنند و بعد از ان اسانس روغنی رایحه را تولید میکنند. در واقع شما اگر بتوانید اسانس های تولید شده توسط این شرکت ها را تهیه کنید، بهترین نوع اسانس خالص را استفاده کرده اید.

اسانس عطر از کجا بخرم ؟

خرید اسانس عطر اصل فرایندی است که باید با دقت بسیار زیادی انجام بگیرد. یعنی اگر شما نتوانید اسانس عطر با کیفیتی تهیه کنید، بهتر است که نسبت به تصمیم تهیه اسانس عطر بازنگری کنید. چون ممکن است اسانس هایی که منبع و شناسنامه مشخصی ندارند، مضر باشند و علاوه بر نداشتن رایحه مناسب، باعث لطماتی به شما شوند.

با توجه به اینکه تشخیص اسانس عطر اصل کار بسیار سختی است و حتی از فروشندگان عطر هم ممکن است ساخته نباشد، تنها کاری که برای داشتن اسانس با کیفیت میتوانید انجام دهید این است که از فروشگاهی عطر خود را تهیه کنید که به آن اطمینان دارید و از سابقه خوبی برخوردار است.

 فروشگاه اینترنتی خرید عطر ماه 24 اولین فروشگاه اسانس عطر در ایران است که با سابقه ای ده ساله، اقدام به عرضه اسانس های عطر با بهترین کیفیت کرده است. این فروشگاه با تنوع بسیار بالای خود و همچنین با عرضه اسانس های اروپایی از شرکت های لوزی، جیوادان و اکسپرشنز و … توانسته به بهترین و بزرگترین فروشگاه عطر گرمی در ایران تبدیل شود.

اسانس عطر از کجا بخرم. خرید اسانس عطر . اسانس عطرهای معروف

ماه 24 با قراردادن گارانتی بی قیدوشرط برای عطرهایش توانسته اطمینان کامل مشتریانش را جلب کند چرا که اگر به هر دلیلی از رایحه و عطری که سفارش داده اید ناراضی باشید، میتوانید به راحتی آن را پس بفرستید و یا تعویض کنید. در ماه24 اسانس عطرها به طور خالص و بدون الکل به فروش میرسند اما درکنار عطر ارسالی، بهترین حلال عطر ایران هم برای شما فرستاده میشود تا بتوانید با ترکیب کردن این دو، عطر مخصوص به خود را تولید کنید.

خرید اسانس عطر در تهران

اگر در تهران به دنبال خرید اسانس عطر هستید، دست نگه دارید. اسانس های عطری با کیفیت معمولا گران قیمت هستند و قطعا نمیشود در مترو و فروشگاه های گذری، به فروش برسند مگر با قیمت بسیار بالا. اما مشتری گذری به خاطر عدم اطمینان هزینه زیادی برای عطر نمیکند. پس به همین دلیل احتمال اینکه بتوانید عطر با کیفیت بالا را از فروشگاه های عطر سطح بازار تهیه کنید، تقریبا وجود ندارد و یا خیلی کم است.

برای خرید اسانس عطر در تهران از گوشی خود استفاده کنید.

  1. ماه 24 را گوگل کنید
  2. رایحه مورد نظر را انتخاب کنید
  3. سفارش دهید و دو روز بعد در تهران تحویل بگیرید.

چگونه اینترنتی عطر مورد نظرمان را پیدا کنیم؟

برای انتخاب رایحه مورد نظر خود میتوانید به چند روش اقدام کنید.

  • عطرهای معروف: اول اینکه ممکن است خودتان نام بعضی از عطرها را شنیده باشید و یا آن ها را بوییده باشید. با جستوجوی نام آنها، میتوانید بهترین کیفیت آنها را در ماه24 سفارش دهید. مانند عطرهای بلک افغان، سیگنورینا، اسانس کرید اونتوس، دیور ساواج، گود گرل، لالیک مشکی، کوکو شنل و …
  • مقالات معرفی عطر: مجله تخصصی ماه24 با صدها مقاله تخصصی در مورد عطر میتواند به شما کمک کند تا بهترین عطر مورد نظر خود را برای استفاده انتخاب کنید. مقالاتی از قبیل خوشبوترین عطرها، عطرهای مناسب فصل ها، رایحه گرم و تلخ و
  • نظرات کاربران : با توجه به اینکه ماه 24 سابقه ای ده ساله در فروش تخصصی اسانس عطر دارد، نظرات زیادی از کاربران در پای هر محصول درج شده است که میتوانید با خواندن آنها، به بهترین انتخاب خود دست پیدا کنید.

اسانس عطرهای معروف دنیا

اسانس عطرهای معروف در واقع باز طراحی شده ادکلن هایی است که در دنیا مشهور شده اند. این رایحه ها به قدری قدرتمند هستند که توانسته اند جای خود را در دل اکثر مردم جهان باز کنند. در ادامه با معرفی چند اسانس عطر معروف مردانه و زنانه، شما را با بهترین روایح دنیا آشنا میکنیم.

اسانس عطرهای معروف کرید اونتوس بلک افغان بلو شنل دیور ساواج

  • اسانس کرید اونتوس | پادشاه دنیا : اگر بخواهید در تمام عمر خود فقط یک رایحه را امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما کرید اونتوس است. این عطر خنک و تلخ مردانه بهتر از هر کسی دلبری را بلد است. اگر میخواهید بدون پشیمانی عطر بخرید کرید اونتوس را حتما امتحان کنید.
  • عطر بلک افغان | قهرمان بی ملاحظه : کمی به کریستیانو رونالدو فکر کنید. او از بهترین و محبوب ترین فوتبالیست‌های طول تاریخ است. طرفداران بیشماری دارد اما احتمالا طرفداران بارسلونا از او متنفرند. بلک افغان دقیقا همین وضعیت را دارد. بلک افغان عاشقان دیوانه واری دارد اما کسانی هم هستند که به همان اندازه او را دوست ندارند. بویی عجیب و مسحور کننده دارد. اگر از بلک افغان متنفر نشوید، قطعا عاشقش خواهید شد.
  • عطر سیگنورینا | جوان و زیبا : مگر میشود بانویی جوان سیگنورینا را دوست نداشته باشد؟ سیگنورینا انتخابی مطمئن برای هدیه است. انتخابی که قطعا شما را سربلند میکند. بوی تازه و همراه با طراوت سیگنورینا شما را زیباتر میکند.
  • عطر کوکو شنل | با وقار و پرنشاط: کوکوشنل بانویی با وقار است. بالغ و سرزنده. جوان و دیوانه کننده. کوکوشنل عطری پرفروش و معروف است که توسط برند شنل تولید شده است. این عطر شما را بالغ تر میکند. بانویی بالغ اما پراز هیاهو.
  • عطر لالیک بلک | جادوی چوب سوخته: کسی پیدا میشود که بوی لالیک مشکی را نشنیده باشد؟ جنگلی تاریک را تصور کنید در هوایی مه آلود. چوبی نیم سوخته و دودی ملایم. لالیک بلک بی جهت به صدر پرفروش ترین ادکلن های تاریخ نزدیک نشده است. مردان را استوار و خاص میکند و برای بانوان هم بسیار خوشایند است.
  • عطرهای ساواج، بلو شنل، تق هرمس، گود گرل، فلورال شوک، ایفوریا و .… همگی از بهترین و پرفروش ترین رایحه های دنیا هستند. روایحی دیوانه کننده و اعجاب آور که قطعا شما را درخشان تر از قبل نشان خواهد داد.

نتیجه گیری

عطر شما را بسیار جذاب تر از قبل نشان میدهد و اعتماد به نفس شما را برای ادامه زندگی افزایش میدهد. چه در روانشناسی نوین چه در روایات اسلامی عطرها جز مهمی از توصیه ها هستند. بوی خوش آنقدر جذاب و مفید است که اصلا نباید به هزینه آن فکر کرد. در احادیث اسلامی زیادی آمده است که هزینه زیاد برای عطر اسراف نیست.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • اسانس ادکلن های معروف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا