اخبار

بهترین سایت خرید آنلاین گل در ایران + نکات مهم خرید اینترنتی گل

فهرست مطلب

این روزها که خدمات آنلاین شاپ‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته، خرید آنلاین گل نیز طرفداران خود را پیدا کرده است. گل همیشه زیبا و پر احساس‌ترین هدیه برای هر مناسبتی مانند جشن تولد، عروسی، مهمانی یا جشن فارغ التحصیلی و هر مناسبت دیگری است. در اینجا یکی از سایت های معتبر گل و گیاه را که به صورت کاملا تخصصی در این حرفه فعالیت میکند، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انگور؛ مرکز بین المللی گل و گیاه در ایران.

گل فروشی آنلاین انگور

گل فروشی آنلاین انگور (شرکت آفرینش های هنری انگور) فعالیت خود را با گروه کوچکی از متخصصان جوان از سال 1397 آغاز نموده است. در ابتدا در زمینه گلهای شاخه ای و دیزاین گل فعالیت داشت، در طی سالهای اخیر به صورت تخصصی در حوزه گلها و گیاهان آپارتمانی فعالیت خود را ادامه داده است.

مزیتی که این شرکت نسبت به سایر سایتهای فعال در حوزه گل و گیاه دارد، ارسال گل و هدیه به خارج از ایران می باشد. همچنین اگر شما به هر دلیلی در کشوری خارج از ایران زندگی می‌کنید، مطمئنا دوست دارید مناسبت‌های مختلف و موقعیت‌های گوناگون عزیزانتان را خوشحال کنید و از راه دور به آنها بگویید که چقدر برایتان مهم هستند. سایت انگور اولین پل ارتباطی شما با عزیزانتان در ایران خواهد بود.

 

خدمات ارسال گل و گیاه از انگور به چه صورت انجام می‌گیرد؟

اگر تصمیم گرفتید در مناسبتی به عزیزان خود گل بخرید، می‌توانید هدیه مورد نظر خود را از سایت انگور انتخاب کرده و زمان تحویل محصول را مشخص نمایید. پس از سفارش گل و هدیه، محصول مورد نظر شما در همان شهر مقصد در شعب گل فروشی آنلاین انگور آماده و ارسال می‌شود. بنابراین هم زمان ارسال بسیار اندک است و هم مطمئن خواهید شد که گل‌هایی با طراوت و تازه به گیرنده تحویل داده می‌شود. در هر مرحله از سفارش می‌توانید از روند سفارش خود از طریق پیامک خبردار شوید و یا با همکاران پشتیبان ارتباط بگیرید.

·        سفارش آنلاین گل، هدیه و خوراکی

چه در شادی و چه در غم ها، گل ها دوستان همیشگی ما هستند. شاید برای شما هم پیش بیاید که بخواهید برای روز تولدتان عزیزانتان آن ها را سورپرایز کنید. در کنار خرید گل تولد، هماهنگی های لازم با یک قنادی را هم انجام بدهید که کیک خوشمزه هم سفارش دهید. مطمئنا هماهنگی ها برای چنین کاری دردسرساز است. به جای سفارش محصولات مختلف از فروشگاه های متفاوت، پیشنهاد می کنیم که تمام آن چه را که برای مناسبت‌های خود نیاز دارید، از یک شرکت و آنلاین شاپ تهیه کنید. در اینصورت هم در پرداخت هزینه و هم در زمان صرفه جویی کرده اید و هم نتیجه کار بهتر خواهد بود.

در گل فروشی آنلاین انگور، همراه با ارسال گل به ایران می توانید از خدمات دیگری مانند سفارش کیک و شیرینی، باکس های ویتامینه (ترکیبی از نوشیدنی و میوه) مخصوص عیادت از بیمار، عروسک، وجه نقد (باکس گل و پول)، بسته‌های شکلات و انواع هدایای سفارشی (خرید از دیجی کالا)، تاج گل ترحیم به همراه چاپ بنر تسلیت  استفاده کنید تا هدیه و شگفتانه کاملی برای عزیزانتان فراهم کنید.

  • خرید گیاهان آپارتمانی به همراه مشاوره تخصصی با گیاهپزشک

برای خرید آنلاین گیاه آپارتمانی شما می‌توانید از سرویس خدماتی گل و گیاه انگور بهره مند شوید.  انگور امکانی را فراهم نموده است که بتوانید با سفارش آسان در کمتر از ۴ ساعت گیاه سبزی را مهمان خانه های خود کنید. علاوه بر انتخاب و سفارش گیاه می توانید از مشاوره های آنلاین و رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

اگر یکی از  گیاهان شما در خانه یا محل کار شادابی و سرزندگی خود را از دست داده است، میتوانید با ارسال عکس گیاه از مشاوره و راهنمایی های لازم برای احیای گیاه خود بهره مند شوید.

گل فروشی انگور با مجموعه گسترده خود در سراسر ایران شرایطی را فراهم کرده است که بتوانید تمام نیازهای لازم برای خرید و نگهداری گل و گیاه را با چند کلیک ساده در خانه خود داشته باشید. خرید گلدان خالی، خاک مناسب، ابزار باغبانی، تعویض گلدان در خانه و یا محل کار از جمله خدماتی است که این مجموعه انجام می دهد.

  • اپلیکیشن تشخیص گیاه انگور

برنامه تشخیص گیاه انگور می‌تواند گونه های مختلف گل و گیاه را تنها از طریق عکس تشخیص دهد. شما می‌توانید به دو صورت گرفتن تصویر و یا انتخاب تصویر از گالری، گیاه مورد نظر خود را شناسایی کنید. بنابراین این برنامه برای شما که علاقه‌مند به گل و گیاه هستید، یک اپلیکیشن کاربردی محسوب می‌شود. این برنامه به صورت رایگان در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است و هر فردی می تواند از آن استفاده نماید.

اپیکیشن انگور پس از تحلیل تصویر، درصد تطابق تصویر شما با گیاهان دیگر را نشان می دهد. در نتیجه شما می‌توانید به شکل دقیق گیاه مورد نظر خود را شناسایی کنید. پس از شناسایی گل یا گیاه مورد نظرتان، شما می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام اطلاعات کامل آن گیاه را مشاهده کنید. اپ انگور علاوه بر نمایش عکس، نام و مشخصات گیاه، تمام نکات مربوط به گیاه را نیز برای شما نمایش می دهد. شما می توانید نکاتی مانند مدت زمان آب دهی، میزان نور و رطوبت مورد نیاز گیاه، خاک مناسب به گیاه و … را مشاهده کنید.

اپلیکیشن تشخیص گیاه انگور
اپلیکیشن تشخیص گیاه انگور

چرا گل و هدیه را به صورت آنلاین سفارش دهیم؟

لحظه ای را تصور کنید که با شما تماس گرفته می شود و می گویند بسته ای دارید!! مطمئنا تعجب خواهید کرد و از خود می پرسید چه بسته ای است؟ چه کسی سفارش داده ؟ برای چه مناسبتی است؟ وقتی بسته را باز می کنید از دیدن گلهای زیبا و رنگارنگ خوشحال خواهید شد و لبخند میزنید. این کوچکترین بخش هر سورپرایزی است که می تواند تا سالها در ذهن مخاطب شما باقی بماند.

از مزیت‌های سفارش آنلاین گل می توان به صرفه جویی در زمان، تنوع محصولات، طراحی خاص، تضمین کیفیت، سرعت ارسال گل به ایران و گستره‌ی وسیع پوشش اشاره کرد. با سفارش گل و ارسال آن به ایران می توانید از ویژگی های زیر نیز بهره مند شوید.

 

  • امکان پیگیری سفارش

یکی از نکات ضروری و مهم در خرید های اینترنتی، پشتیبانی و سیستم های پاسخگویی مناسب است. اینکه به‌راحتی و در هر لحظه بتوانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. همکاران پشتیبان سایت انگور با صبر و حوصله از سفارش گیری تا تحویل همراه شما خواهند بود تا لذت بیشتری از خرید خود داشته باشید.

·        تضمین کیفیت محصول

در سفارش های آنلاین، تضمین کیفیت، سلامت و تازگی گل ها و خوراکی ها بسیار حائز اهمیت می باشد. گل فروشی آنلاین انگور در سراسر کشور، از بهترین و تازه ترین محصولات استفاده می کند تا هر گونه نگرانی در این خصوص را کاهش دهد.

·        حساسیت به زمان

اگر شما هم دوست دارید هدیه شما دقیقا سر وقت به دست عزیزانتان برسد و آن ها را سورپرایز کنید، مطمئنا زمان تحویل محصول برای شما خیلی اهمیت پیدا می کند. زمان بندی تحویل یکی از اصولی است که در گلفروشی انگور به آن توجه خاصی شده تا یک شگفتانه دقیق و با برنامه ریزی شده داشته باشید.

·        تحویل همزمان چند هدیه

در صورتی که شما علاوه بر گل، هدیه های دیگری نیز سفارش داده باشید، تمام تلاش همکاران ما در گلفروشی انگور این است که هدایای شما را در ایران به صورت همزمان به دست عزیزانتان ارسال کنند. هماهنگی های لازم برای خرید هدیه ها و انجام سفارش گل توسط تیم مجرب و حرفه ای مجموعه انگور انجام می شود.

·        امکان تحویل در همان ‌روز

شما هم در دسته‌ی افرادی قرار دارید که در آخرین لحظات برای خرید آنلاین گل و هدیه اقدام می‌کنید؟ پس ارسال فوری گل و تحویل در زیر سه ساعت برایتان در اولویت است. لزومی به تأکید نیست که سرعت، مکمل کیفیت است و از مزیت‌های مهم گل‌فروشی آنلاین به‌حساب می‌آید.

 

برای ارسال گل می توانید در وب سایت انگور به نشانی اینترنتی www.anguor.com ، جدیدترین نمونه های گل آرایی را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. جهت ثبت سفارش در واتساپ می توانید با شماره‌های  09026637172 | 09129847172تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا