اخبار

بهترین سایت خرید گیفت کارت+نکات مهم]آپدیت2023[

فهرست مطلب

حتما تا به حال بارها تبلیغات خرید کارت‌های هدیه از بانک‌ها را دیده‌اید. تبلیغاتی که شما را تشویق می‌کنند به جای هدیه دادن انتخاب را به خود شخص بسپارید و با یک کادوی شیک و تر و تمیز جایگزین پول نقد او را هیجان‌زده کنید. اما همه کارت‌های هدیه یا همان گیفت کارت‌ها در بانک فروخته نمی‌شوند. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت از سایت های معتبر یکی از بهترین هدیه‌ها را به دوستانتان بدهید. هدیه‌ای که دقیقا مطابق با علایق آن‌ها است و بیشتر از هر چیزی آن‌ها را خوشحال خواهد کرد.

خرید گیفت کارت از سایت معتبر
خرید گیفت کارت از سایت معتبر

گیفت کارت  ها ساده ترین راه برای دریافت محصولات دیجیتال هستند. وقتی صحبت از خرید بازی‌های ‌ویدئویی به میان می‌‌‌آید، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت اپل، گیفت کارت استیم و گیفت کارت های پلی استیشن بهترین راه برای خرید بازی و خرید پول درون بازی هستند. گیمرها با خرید این گیفت کارت، این فرصت را پیدا می‌‌‌کنند تا بازی‌های ‌مورد نظر خود را انتخاب و تجربه کنند.

گیفت کارت دقیقا چیست؟

گیفت کارت‌هایی که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم، جایگزینی برای پول نقد هستند اما نمی‌توانید آن‌ها را در مغازه‌ها خرج کنید. این گیفت کارت‌ها معمولا به صورت اینترنتی خریداری شده و صرفا یک کد هستند. کدی که با استفاده از آن می‌توانید بازی‌ها، فیلم‌ها، موسیقی‌ها و دیگر خدمات سایت‌های خارجی را خریداری کرده و از آن‌ها لذت ببرید. در حالت عادی به دلیل این‌که قیمت این خدمات به دلار محاسبه می‌شود، خرید آن‌ها بسیار هزینه‌بر خواهد بود اما با استفاده از گیفت کارت می‌توانید با هر بودجه‌ای به مدت دلخواه از این خدمات بهره‌مند شوید.

محبوب‌ترین گیفت کارت‌های دنیا را بشناسید

با توجه به موضوع تحریم بودن کشور ایران، بسیاری از کاربران ایرانی برای خرید گیفت کارت از سایت‌های معتبر همواره با مشکلات پرداخت ارزی مواجه هستند. کاربران ایرانی متاسفانه نمی‌توانند به آسانی به خدمات کمپانی‌های بزرگی مانند اپل، گوگل و سونی دسترسی داشته باشند. در این میان اما گیفت کارت‌های مختلفی با میزان اعتبار مشخص توانسته‌اند راه‌حلی برای کاربران ایرانی باشند. در ادامه به تعدادی از مشهورترین گیفت کارت‌ها اشاره می‌کنیم.

گیفت کارت ایکس باکس

با استفاده از این گیفت کارت تمامی گیمرها می‌توانند با استفاده از کد درج شده بر روی آن، اکانت ایکس باکس خود را شارژ کنند و به راحتی به آخرین بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های ایکس باکس استور به راحتی دسترسی داشته باشند. بعد از تهیه این گیفت کارت، اطلاعات آن را باید در حساب خود ردیم کرده و تا سقف تعیین شده، اکانت خود را شارژ نمایید.

گیفت کارت‌های گوگل پلی

به صورت کلی تمام برنامه‌هایی که در گوگل پلی وجود دارد یا به شکل رایگان است و یا با پرداخت هزینه می‌توانید از مزایای آن‌ها استفاده کنید. به منظور نصب و استفاده از اپ‌های پولی آن، شما نیازمند پرداخت درون‌برنامه‌ای از طریق ویزا کارت و یا مستر کارت هستید.

خرید درون بازی با گیفت کارت گوگل پلی
خرید درون بازی با گیفت کارت گوگل پلی

از آنجایی هم که تمام کاربران گوگل پلی شرایط پرداخت به صورت ارزی را ندارند، می‌توانند با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی تا سقف اعتبار مورد نیاز خود، به خرید اپ‌های گوگل از سراسر جهان بپردازند.

گیفت کارت‌های کمپانی اپل

به طور کلی برای استفاده از سرویس‌ها، اپ‌‌ها و سایر برنامه‌های محصولات کمپانی اپل نیاز است که از اپ استور خرید کنید. با خرید گیفت کارت اپل از معتبرترین سایت‌های خرید گیفت کارت، برای پرداخت هزینه اپ استور دیگر نیازی به وارد کردن شماره ویزا کارت یا مستر کارت خود ندارید. شما تنها می‌توانید با استفاده از کد درج شده بر روی گیفت کارت، به میزان اعتباری که گیفت کارت دارد، به آسانی حساب اپل خود را ردیم کرده و از تمام برنامه‌ها و امکانات اپ استور به صورت نامحدود استفاده کنید.

گیفت کارت سرویس استیم

استیم یک سرویس اشتراک بازی است که بر روی کامپیوترها اجرا می‌شود. در سرویس استیم تعداد بازی‌های زیادی وجود دارند که فقط با خرید درون‌برنامه‌ای قابل دسترس اند. از گیفت کارت استیم می‌توانید برای خرید بازی‌های کامپیوتری و آیتم‌های درون بازی استفاده کنید.

گیفت کارت‌ اسپاتیفای

گیفت کارت‌های اسپاتیفای جزو یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده پادکست، موسیقی و نمایش ویدیو در سرتاسر جهان به شمار می‌آید. کاربران اسپاتیفای با استفاده از این گیفت کارت می‌توانند به راحتی از این سرویس بر روی تمام برنامه‌ها از جمله ویندوز و آیفون استفاده کنند.

جایگاه گیفت کارت در ایران و جهان

گیفت کارت‌ها همگی هر کدام یک کد مخصوص به خود مثل XABCDEFGHIGK را دارند. در کشورهای توسعه یافته و جهان اول مثل ایالات متحده آمریکا، گیفت کارت‌ها از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند. بر اساس آماری که در سال 2006 میلادی منتشر شد، گیفت کارت در فهرست محبوب‌ترین هدایایی بود که مردم آمریکا از آن به مناسبت‌های مختلف استفاده می‌کنند.

آماری دیگر که در سال 2012 میلادی منتشر شده است نشان می‌دهد که نزدیک به بیش از نیمی از جمعیت کشور آمریکا ادعا کرده‌اند که برای تعطیلات کریسمس برای همسر یا فرزندان خود، گیفت کارت خریده و به آنان هدیه داده‌اند. نخستین گیفت کارت با استفاده از یک زیرساخت پرداخت به‌وسیله فیلم‌های پرفروش سرگرمی در اواخر سال 1994 میلادی در شهر فورت لادریل فلوریدا معرفی شد.

از محبوب‌ترین گیفت‌کارت‌ها در دنیا می‌توانیم به گیفت‌کارت‌های اپل، گوگل پلی، پلی استیشن، ایکس باکس، ویزا، اسکایپ، آمازون و مایکروسافت اشاره کنیم. در کشور عزیزمان ایران گیفت کارت اپل بسیار در بین مردم شناخته شده است. به نوعی می‌توان اینطور گفت گیفت کارت‌های کمپانی اپل نخستین گیفت‌کارت‌هایی بودند که وارد بازار ایران شدند.

به عنوان نمونه شما می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل و یا آیتونز از فروشگاه‌های عظیمی مثل آیتونز استور نرم‌افزار،کتاب، موسیقی و یا فیلم خریداری کنید. قیمت گیفت کارت‌ها مععمولا بین 5 دلار تا 300 دلار و یا بیشتر است که کاربران می‌توانند بسته به نیاز و اعتبار خود آن‌‌ها را تهیه کنند.

گیفت کارت چه کاربردهایی دارد؟

همان‌طور که گفتیم کاربرد اصلی گیفت کارت بهره‌مندی از خدمات مختلف اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خارجی با قیمت مناسب است. اما برای شناخت دقیق‌تر کاربرد گیفت کارت تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

  • انجام بازی‌های آنلاین : اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و به بازی‌های آنلاین علاقه دارید، خوشحال خواهید شد اگر بدانید می‌توانید بازی‌های پولی را به هزینه‌ای به مراتب کمتر خریداری کرده و حتی از بازی با رقیبان در سراسر جهان لذت ببرید. به عنوان مثال با خرید گیفت کارت ریزر گلد می‌توانید به 2000 بازی آنلاین دسترسی پیدا کرده و با دوستان خود در همه جای دنیا به رقابت بپردازید.
  • خرید اعتبار برای بازی‌ها یا دستگاه‌های خاص : برای گیمرهایی که به بازی‌های خاص علاقه دارند، عدم توانایی در خرید یک شخصیت یا اسلحه خاص به دلیل نداشتن اعتبار کافی می‌تواند ناراحت‌کننده باشد. با استفاده از گیفت کارت می‌توانید به همه امکانات پولی بازی دسترسی پیدا کرده و با قدرت بیشتری به جنگ رقیبانتان بروید. به عنوان مثال گیفت کارت Apex Legends برای انجام این بازی با شخصیت‌ها و اسلحه‌های مختلف طراحی شده است یا گیفت کارت پلی استیشن پلاس درب‌های جدیدی از بازی‌های این دستگاه را به روی شما باز خواهد کرد.
  • خرید موسیقی‌های مورد علاقه : برخلاف کشور ما که حق کپی رایت در موسیقی چندان رعایت نمی‌شود، دیگر کشورها به این قانون بسیار اهمیت می‌دهند. به همین دلیل اگر دوست دارید به گنجینه‌ای از بهترین و جدیدترین موسیقی‌های جهان دسترسی پیدا کنید، می‌توانید یک گیفت کارت Spotify بخرید. گیفت کارتی که به شما امکان دانلود انواع آهنگ‌ها، ساخت پلی لیست و… را می‌دهد.
  • خرید اشتراک شبکه‌های خارجی : دیدن فیلم و سریال‌های خارجی به زبان اصلی و هم‌زمان با پخش در دیگر کشورها لطف دیگری دارد. اما خرید اشتراک شبکه‌های پخش فیلم و سریال نظیر نتفلیکس بسیار گران بوده و به دلیل شرایط کشورمان بعضا امکان‌پذیر نیست. خرید گیفت کارت نتفلیکس و دیگر گیفت کارت‌های مشابه می‌تواند شما را از این وضعیت خلاص کند. پس اگر سریال محبوبتان در حال پخش است، فرصت را از دست نداده و جدیدترین اپیزود را از شبکه اصلی ببینید.
  • خرید خدمات سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها : خرید اشتراک در سایت‌هایی نظیر آمازون و اپلیکیشن‌هایی نظیر گوگل پلی و اسکایپ دنیای گسترده‌تری از خدمات آن‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد. استفاده از گیفت کارت مخصوص این سایت‌ها خرید اشتراک را برای شما آسان کرده و امکان دور زدن تحریم‌ها را نیز برای شما فراهم می‌کند. چرا که برخی از خدمات سایت‌های معروف خارجی برای کشور ما ممنوع هستند. مثلا با استفاده از گیفت کارت آمازون می‌توانید همه محصولات دیجیتال و فیزیکی آن را خریداری کرده و بدون نیاز به کارت‌های پرداخت بین‌المللی هزینه آن‌ها را پرداخت کنید.
  • هدیه دادن : اگر یک مناسبت خاص در پیش دارید و هنوز نمی‌دانید برای شخص موردنظرتان چه چیزی بخرید، گیفت کارت هدیه مناسبی است. با خرید گیفت کارت از سایت های معتبر نظیر igame.ir می‌توانید دوست، همسر یا هر کس دیگری را خوشحال کنید. این کار بسیار بهتر از هدیه دادن پول نقد است. چرا که به شخص موردنظر شما یادآوری می‌کند که شما به علایق او آگاه بوده و برای آن‌ها اهمیت قائل هستید. البته خودتان را فراموش نکنید. هر چند وقت یک بار با خرید گیفت کارت مورد علاقه‌تان هدیه‌ای ارزشمند به خودتان بدهید.
استفاده از گیفت کارت‌ها در سراسر دنیا
استفاده از گیفت کارت‌ها در سراسر دنیا

دلایل محبوبیت بسیار گیفت کارت‌ها چیست؟

در حال حاضر می‌توان گفت گیفت کارت‌ها در خریدهای اینترنتی حتی از کارت‌های بانکی نیز پراستفاده‌تر شده‌اند. این محبوبیت به‌خاطر ویژگی‌های مثبتی نظیر امکان استفاده آسان و عدم نیاز به یک حساب بین‌المللی به وجود آمده است. از دیگر نکات ویژگی گیفت کارت‌ها که نقش پررنگی در محبوبیت آن‌ها دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نداشتن تاریخ انقضا و در نتیجه امکان نگهداری به‌صورت دائمی
  • عدم نیاز به انجام فرایندهای طولانی و پیچیده برای ساخت حساب بانکی
  • قابلیت استفاده از گیفت کارت‌ها در سراسر دنیا
  • عدم وجود محدودیت در خرید گیفت کارت‌ها
  • سرعت بالا در انجام فرایندهای پرداختی
  • امکان خرید گیفت کارت‌ها در قیمت‌های مختلف
  • امکان استفاده از گیفت کارت‌ها به‌عنوان کادو
  • استفاده از گیفت‌ کارت‌ها به‌عنوان پس‌انداز

برای مطالعه نسخه کاملتر این مقاله و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع گیفت کارت های بازی، موسیقی و فروشگاهی، اطلاع از بهترین سایت خرید گیفت کارت و روش ردیم گیفت کارت ها به مجله سایت آی گیم به آدرس “https://igame.ir/blog/” مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا