اخبار

زیبایی بینی با دکتر رومیانی

فهرست مطلب

حتما مدت ها جلوی آینه ایستاده اید و بینی خود را از تمامی جوانب بررسی می کنید ، تصور می کنید که آیا جراحی بینی برای شما یک اقدام مناسب است ؟ آیا به شما در رسیدن به یک نتیجه فوق العاده کمک می کند؟ شاید تصور می کنید که با جراحی بینی باید فرم بینی شما شبیه به افراد مشهور شود تا زیبا تر شود؟ فکر می کنید چه مواردی می تواند در زیبایی بینی شما تاثیر بگذارد ، که به هنگام جراحی پزشک باید آن ها را در نظر بگیرد؟ّ برای اطلاعات بیشتر از جراحی بینی به لینک زیر مراجعه کنید .

https://drroomiani.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

نسبت طلایی در دوره رنسانس و معیار های زیبایی بینی!

بینی ایده آل ، از نظر هر شخصی با دیگری متفاوت است. البته نوع بینی گوشتی و استخوانی هم از جمله مواردی بوده که بر ان تاثیر می گذارد. نسبت طلایی ، یک معیار زیبایی در دوره رنسانس بوده که به عنوان فرمول ریاضی در جراحی زیبایی بینی امروزه بکار گرفته می شود. این معیار در اندازه گیری بینی ، تعیین فواصل مناسب بینی با دیگر اعضای صورت مورد استفاده جراحان بینی قرار می گیرد.

البته بهتر است بدانید که معیار های زیبایی در هر دوره تغییر می کند و رو به مد پیش می رود. برای مثال افراد در گذشته بینی با نوک سر بالا و بسیار کوچک را انتخاب می کردند ، در صورتی که امروزه بینی ها به گونه ای جراحی می شوند که گویی فرد از ابتدا بینی زیبا و بی نقص داشته است. بنابراین سادگی ، تناسب و جلوه طبیعی می تواند از معیار های زیبایی بینی باشد که همواره از جانب جراح بینی خوب به تمامی زیبا جویان توصیه می شود.

راس جراحی های زیبایی ، رینوپلاستی

میل به زیبایی حتما شما را به سمت جراحی پلاستیک و رینوپلاستی سوق می دهد. برای آن که نتیجه اقدامات شما دائمی باشد تنها جراحی بینی می تواند در زیبایی بینی شما یک تاثیر همیشگی بگذارد. در میان جراحی های پلاستیک ، عمل بینی دارای ظرافت و پیچیدگی بسیاری بوده که کوچک ترین بی دقتی می تواند سبب آسیب دیدگی آن شود. تنها دستان یک جراح ماهر همچون دکتر رومیانی است که می تواند بینی شما را علاوه بر مراقبت و حفاظت از این چارچوب ، به شکلی ماهرانه تراش دهد و مشکلات موجود را اصلاح کند و عملکرد طبیعی را به ساختار بینی ببخشد.

قومیت و نژاد یک معیار زیبایی

تا به حال دقت کرده اید که رنگ پوست ، ساختار بینی و آناتومی صورت افراد در یک قومیت و یک نژاد چگونه است؟ با در نظر گرفتن قومیت و نژاد و حفظ این ساختار ها جراحی زیبایی بینی با دقت بسیار بالایی انجام می شود. در واقع تناسب بینی با چهره فرد یک معیار اساسی بوده و نقش مهمی در شکل نهایی صورت ایفا خواهد کرد ، به همین منظور قومیت یک اصل مهم در ایجاد یک تناسب کامل بینی با چهره و عرف آن قومیت خواهد بود.

جنسیت و تاثیرات آن بر زیبایی بینی

بینی برجسته و زاویه دار از خصوصیت های بارز بینی مردانه است ، بینی نرم و نازک نیز از ویژگی های بینی خانم ها است. با وجود ان که هدف اصلی جراحی زیبایی بینی می باشد ، اما معیار ها و ایجاد اصلاحات لازم در خانم ها و آقایان متفاوت خواهد بود. بنابراین جنسیت نیز برای جراح بینی و زیبایی آن حائز اهمیت است.

هدف از عمل بینی در خانم ها و آقایان ممکن است تنها ایجاد یک فرم زیبا باشد ، در صورتی که عده ای توجه کافی به درمان مشکلات تنفسی خود دارند. بنابراین نگران این موضوع نباشید جراح بینی توجه و تمرکز کافی در بهبود مشکلات تنفسی و ایجاد ظاهر زیبا فرم بینی خواهد داشت.  اما نکته ای که باید به آن اشاره شود انتظارات زیبا جو از رسید به یک بینی زیبا می باشد. برای مثال اکثر آقایان تمایلی به کوچک شدن بیش از حد بینی خود ندارند و ترجیح می دهند ساختار طبیعی بینی حفظ شود و قوز ، بزرگی بیش از حد و موارد دیگر به اندازه و در زاویه ای مناسب اصلاح شود.  این انتظارات در خانم ها متفاوت بوده ، زیرا با توجه به ساختار صورت آن ها که بسیار ظریف می باشد ، ترجیح می دهند ساختار بینی شان به نسب گذشته کوچک تر ، سربالا تر شود.

بینی سفارشی زیبا جو!

زیبایی بینی به نوع جراحی و تغییراتی که در ان ایجاد می شود بستگی دارد. قطعا جراح از تکنیک های لازم و مورد نیاز بینی شما در این فرایند استفاده خواهد کرد. البته تغییراتی نیز در بینی ایجاد خواهد شد که به صورت سفارشی از جانب بیمار بر آن ها تاکید شده است. در این صورت با وجود سفارش بیمار بهتر است ، که نگاه تان به عمل بینی واقع گرایانه باشد و خواسته های تان به نسبت بینی که دارید غیر ممکن نباشد. بهتر است بدانید که در پی نگاه بی منطق و اشتباه شما می توانید در دوره نقاهت با مشکلات تنفسی رو به رو شوید و همچنین تاثیرات انتخاب اشتباه خود را بر روی بینی مشاهده کنید ، که بینی زیبایی خود را از دست داده است. در واقع باید بعد از جراحی زیبایی بینی فرم بینی شما به گونه ای باشد که بیشترین هماهنگی و هارمونی را در سایر بخش های صورت ایجاد کند.

معیار ها و هدف زیبا جو از ایجاد زیبایی در ساختار بینی

در انتها باید بگوییم که برای رسید به فرم بینی زیبا ، باید معیار های کلی افراد را در نظر بگیریم . از گذشته تا کنون معیار های اصلی و مهم در ایجاد فرم بینی زیبا شناخته شده است که برای مثال می توانید به صاف تر شدن غضروف بینی ، کاهش حجم کلی ساختار بینی و استخوانی باریک و ظریف همراه با ایجاد زاویه ای بی نظیر میان بینی و دیگر اجزا صورت ، تغییر نوک بینی و سر بالا بودن آن نیز اشاره کنیم. البته نباید از تاثیرات مد در این مواقع غافل شد ، زیرا نقش اصلی در ایجاد معیار های جدید مد بوده ، که توسط افراد مشهور به خصوص بازیگران در میان جامعه شناخته تر می شود و افراد را برای جراحی بینی به آن سبک تشویق می کند.

منبع : دکتر مریم رومیانی

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/26293/زیبایی-بینی-با-دکتر-رومیانی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا