اخبار

لوله بازکنی در اسلامشهر قائمیه | معرفی و شماره تماس 5 شرکت معتبر

فهرست مطلب

بدون تردید گرفتگی لوله به ویژه در ساختمان مسکونی، می تواند برای ساکنان بسیار زجر آور باشد. تنها کار در چنین موقعیتی، تماس با شرکت های معتبر لوله بازکنی است تا با مهارت و تجربه فراوان خود، مشکل را بر طرف کنند. البته در صورت عدم توجه به مسئله گرفتگی فاضلاب، می تواند مشکلات و هزینه های بسیاری رلا برای ساکنان به همراه داشته باشد.

طی این مقاله اختصاصی از سوی بلاگ فاوینو در رابطه با گرفتگی لوله و مسائل مرتبط با آن خواهیم پرداخت. در صورتی که محل زندگی شما شهرک قائمه اسلامشهر است، می توانید با شرکت های معتبر لوله بازکنی در اسلامشهر قائمیه تماس بگیرید تا مشکلات شما برطرف شود. در صورت تمایل از مطالب سایت بوفچه نیز، دیدن کنید.

لوله بازکنی در اسلامشهر 24 ساعته
لوله بازکنی در اسلامشهر 24 ساعته

شرکت های معتبر لوله بازکنی در اسلامشهر قائمیه

در صورتی که ساکن شهرک قائمیه اسلامشهر  هستید، می توانید از بین شرکت های معتبر لوله بازکنی در اسلامشهر قائمیه انتخاب کنید. تمام این مراکز خدمات مناسبی را به شما ارائه داده و همچنین با رعایت تمام نکات بهداشتی، در سریع ترین زمان ممکن مشکل را برطرف خواهند کرد. البته این افراد ماهر در این شرکت های معتبر لوله بازکنی، در برابر خدمات خود هزینه مناسبی را دریافت خواهند کرد.

برخی از مهم ترین شرکت های معتبر لوله بازکنی در اسلامشهر قائمیه، در لیست زیر معرفی شده اند:

  • زارع سرویس با شماره تماس 02156555252
  • شرکت شاهین با شماره تماس 02156146666
  • لوله بازمنی شهرک قائمیه با شماره تماس 09193939499
  • لوله بازکنی اسلامشهر شرکت دلاور 09108604090

  • تاسیساتی لوله بازکنی گلشهر 09123373660
تلفن لوله بازکنی اسلامشهر قیمت ارزان
تلفن لوله بازکنی اسلامشهر قیمت ارزان

اصلی ترین خدمات لوله بازکنی

شهر اسلامشهر تهران، بسیار پرجمعیت بوده و مراکز معتبر فعال در زمینه لوله بازکنی، خدمات متنوعی را ارائه خواهند داد. اصلی ترین خدمات جهت گرفتگی لوله و دیگر مسائل مرتبط با آن، شامل لیست زیر خواهد بود:

  • لوله حمام با صابون و مو
  • لوله دستشویی با اشیاء مختلف از جمله طلا
  • لوله و سیفون توالت فرنگی
  • لوله سینک ظرفشویی به واسطه مواد غذایی

رفع گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی

گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی، یکی از سخت ترین گرفتگی های لوله و چاه محسوب  خواهد شد. اما ساکنان این ساختمان ها نباید نگران باشند، زیرا رفع این مشکل توسط تکنسین های ماهر امکان پذیر است. بنابراین با تماس گرفتن با مراکز معتبر تماس بگیرید تا از بین روش های متعدد، مناسب ترین را برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب انتخاب کنند. مهم ترین این روش ها، عبارت هستند:

  • استفاده از آب جوش جهت باز کردن
  • ریختن مایع اسید لوله بازکن
  • ریختن ترکیب جوش شیرین و سرکه در لوله
  • استفاده از فنر دستی لوله بازکنی
لوله بازکنی در اسلامشهر شبانه روزی
لوله بازکنی در اسلامشهر شبانه روزی

اصلی ترین انتخاب متخصصان جهت باز کردن گرفتگی

افراد متخصص و ماهر، قبل از اینکه شروع به رفع گرفتگی لوله و بازکردن لوله کنند؛ ابتدا باید نوع گرفتگی لوله و محل لوله مشخص کنند تا مشکل لوله به روش صحیح رفع شود. اصلی ترین روش های مورد استفاده از سوی افراد ماهر، عبارت است از:

فنر لوله بازکن برقی

یکی از موثرترین و پرکاربردترین روش ها برای رفع گرفتگی لوله از جمله گرفتگی با مواد سخت، استفاده از فنر لوله بازکن است. فنر لوله بازکن برقی شامل یک موتور و یک فنر، است که موتور آن به صورت مته ای بوده و فنری به سر آن متصل است.

دستگاه تراکم هوا

یکی از روش هایی که به ویژه تجمع خاک و مواد مشابه در لوله استفاده  خواهد شد، لوله بازکنی به روش فشرده سازی هوا  خواهد بود. مکانیزم و عملکرد دستگاه تراکم هوا، به این صورت است که با پمپاژ داخل دستگاه لوله بازکن هوا جمع  شده و مقدار هوای فشرده داخل دستگاه توسط یک دست نمایش داده  خواهد شد. هنگامی که فشار هوا کافی باشد، فوراا در لوله محبوس رها خواهد شد تا مواد اضافی در مسیر لوله حرکت کنند. البته هنگام استفاده از این روش جهت باز کردن گرفتگی لوله، باید افراد نهایت دقت را به کار ببرند.

لوله بازکنی با تلمبه دستی

تلمبه دستی یک قطعه پلاستیکی نیم دایره است که به عنوان یک تلمبه و یک دسته عمل  خواهد کرد. این دستگاه معمولا در همه خانه ها وجود داشته و خانم های خانه دار در صورت مواجه با تخلیه کند آب از سینک، از این دستگاه برای لوله بازکنی بهره خواهند برد.

 

مزیت استفاده از لوله بازکنی

گرفتگی و انسداد لوله ها، مسئله رایجی است که می تواند منجر به مشکلات بزرگ تری برای ساکنان ساختمان شود. مزیت های استفاده از لوله بازکنی، عبارت است از:

بهبود وضعیت سیستم لوله کشی

گرفتگی و انسداد لوله ها در نهایت، می تواند باعث آسیب رساندن به سیستم لوله کشی ساختمان گردد. افرا ماهر و حرفه ای، با بهره گیری از جدیدترین و کارآمدترین فناوری ها این مشکلات را برطرف خواهند کرد.

صرفه جویی در زمان و پول

با توجه مداوم به سیستم لوله کشی و کمک گرفتن از نیروهای متخصص، از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری خواهد شد. هرچه گرفتگی لوله شدید تر باشد، هزینه های لازم برای رفع آن نیز بیشتر خواهد بود. یک لوله بازکن حرفه ای، به ساکنان ساختمان در صرفه جویی هزینه های آینده کمک خواهد کرد.

محافظت از کف و دیوارها

سرریز شدن آب از سینک یا توالت، می تواند به دیوارها و کف آسیب جدی برساند. آب به راحتی به زیر کاشی ها نفود کرده و گچ و مصالح زیرین را دچار فرسایش عجیبی خواهد کرد. مطمئنا انتخاب یک شرکت حرفه ای و معتبر، برای جلوگیری از آسیب به اموال بسیار مهم است.

کاهش بو

گرفتگی لوله ها، خانه را در معرض بوهای بد زیادی قرار داده و.این بو از سوی سیستم فاضلاب، است. چنانچه با شستشو و استفاده از مواد شوینده، بو را از بین نرفت؛ یعنی باید از نیروی متخصص و ماهر کمک بگیرند. تکنسین های حرفه ای، می توانند منشا بو را به خوبی پیدا کرده و با رفع گرفتگی، بو را برای همیشه برطرف کنند.

لوله بازکنی سرویس بهداشتی در اسلامشهر
لوله بازکنی سرویس بهداشتی در اسلامشهر

انواع لوله های پلاستیکی مورد استفاده در ساختمان

لوله های پلاستیکی در ساختمان سازی، باعث ایجاد شریان های آب و فاضلاب  خواهد شد. بنابراین شناخت دقیق و کامل از این لوله، به ویژه برای مهندستن لازم است. در بین انواع لوله ها، جنس پلاستیکی و پلیمری برای لوله کشی آب یا فاضلاب در کنار چاه بسیار مهم است. زیرا این مدل از لوله ها علاوه بر سبک بودن، از زنگ زدگی و مشکلات دیگر لوله های فلزی در امان هستند. اما لوله های پلاستیکی انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن ها، شامل موارد زیر خواهند بود:

  • پی وی سی
  • لوله ABS
  • لوله پلی بوتیلن PB
  • پلی پروپیلن PE

هر یک از این لوله ها، دارای مزایا و کاربرد منحصر به فرد خود هستند. متخصصین لوله کشی ساختمان براساس وضعیت و شرایط ساختمان آن ها را انتخاب  خواهند بود. در ادامه به بیان  برخی از مزایا و معایب این لوله ها، پرداخته شده است:

لوله پلاستیکی  PVC

بدون تردید اولین شرایطی که باعث خواهد شد تا مهندسان ساختمان سازی لوله PVC  را انتخاب کنند؛ نیاز به لوله کشی روکار است. از اصلی ترین مزیت های این نوع از لوله در ساختمان سازی مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی، بدون نیاز به رنگ آمیزی، طراحی ساده، امکان اتصال قطعات به سادگی و سهولت، وزن سبک و قطر کم که امکان نصب به سادگی بین سقف های کاذب خواهد بود. اما در کنار تمام مزایا لوله های PVC، معایبی نیز دارند که این عیب ها، عبارت هستند از:

  • مقاومت کم در برابر حرارت بسیار بسیار بالا
  • خشك در برابر سرما بسيار حساس و شكننده
  • مقاومت کم جداره ها

البته در صورتی گرفتگی لوله افراد متخصص لوله باکنی، باید از طریق فنر لوله بازکنی اقدام به رفع کنند.

لوله پلاستیکی پلی بوتیلن  PB

لوله های پلی بوتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، یخ زدگی و زنگ زدگی ایده آل ترین انتخاب در فضا های باز هستند. همچنین ترک نخوردن لوله در هنگام انجماد آن را، به انتخابی مناسب برای شرایط سرد آب و هوایی بدل کرده است.

لوله پلاستیکی  PE

لوله های PE در سه نوع بوده و مهندسان ساختمان سازی باید هر یک براساس ویژگی های منحصر به فرد خود، انتخاب کنند تا از ایجاد مشکلات احتمالی در امان باشند.

  • نوع A: انعطاف پذیری بالا، چگالی بالا، مقاومت کم دربرابر حرارت
  • نوع B: چگالی و انعطاف پذیری متوسط، مقاومت بالا در برابر حرارت
  • نوع C: چگالی بالا، انعطاف پذیری کم، وزن بیشتر، مقاومت بالا
شماره لوله بازکنی دستشویی اسلامشهر
شماره لوله بازکنی دستشویی اسلامشهر

سخن پایانی

گرفتگی لوله فاضلاب در صورت عدم توجه، می تواند آسیب های بسیار را به اموال ساختمان ایجاد کند. بنابراین افراد حاضر در ساختمان، باید در سریع ترین زمان ممکن جهت رفع آن تلاش کنند. بدون شک استفاده از افراد ماهر و شرکت های معتبر، باعث خواهد شد که آن ها بهترین روش را با توجه به گرفتگی لوله انتخاب خواهند کرد. انتخاب درست روش باز کردن لوله، مطمئنا گرفتگی آن ها را حل خواهند کرد. افراد برای حل و رفع مشکل  لوله فاضلاب، می توانند از پمپ هوا یا دستگاه فنر استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا