اخبار

برترین ماشین های لباسشویی در ایران

فهرست مطلب

برترین ماشین های لباسشویی در ایران

چکیده : در رابطه  با خرید لوازم‌خانگی دو نکته حائز اهمیت است اول‌ازهمه هزینه است که دغدغهٔ بسیاری از مشتریان این صنف هست، دومین نکته نیازهای مشتریان است برای مثال یک خانوادهٔ 6 نفره نمی‌تواند ماشین لباسشویی که خانوادهٔ دونفره استفاده می‌کند را استفاده کند؛ زیرا ماشین لباسشویی‌ها از لحاظ وزن انواع مختلفی دارند که از 7 کیلویی شروع شده و تا 15 کیلو که مصارف صنعتی و عمومی دارند ادامه دارد،

 

در این مقاله به بررسی چند نمونه لباسشویی در ایران می‌پردازیم و آن‌ها را از لحاظ قیمت و تکنولوژی مقایسه می‌کنیم، اولین نکته در این باره که باید به آن توجه کنیم این است که تمامی کالاهایی که معرفی می‌شوند دارای گارانتی معتبر هستند.

در رابطه  با خرید لوازم‌خانگی دو نکته حائز اهمیت است اول‌ازهمه هزینه است که دغدغهٔ بسیاری از مشتریان این صنف هست، دومین نکته نیازهای مشتریان است برای مثال یک خانوادهٔ 6 نفره نمی‌تواند ماشین لباسشویی که خانوادهٔ دونفره استفاده می‌کند را استفاده کند؛ زیرا ماشین لباسشویی‌ها از لحاظ وزن انواع مختلفی دارند که از 7 کیلویی شروع شده و تا 15 کیلو که مصارف صنعتی و عمومی دارند ادامه دارد، پس اولین نکته  دقت به وزن ماشین لباسشویی و تعداد افراد خانواده می باشد دومین نکته که به آن باید توجه کنیم تکنولوژی های مورد نیاز است که در مورد برندهای مختلف به آن می پردازیم.

1-لباسشویی دوو

موتور Direct Drive

لباسشویی دوو علاوه بر چرخش معمولی حین شستشوی لباس ها، می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را در اختیار شما قرار دهد. موتور دایرکت درایو با لرزش و صدای بسیار کم در کاهش هزینه های خانوار، تاثیر بسزایی دارد.

درام نسل جدید جهت جلوگیری از آسیب دیدگی لباس ها

طراحی منحصر به فرد دیگ شسشو (Emerald Drum) در این محصول موجب افزایش سطح تماس لباس ها و مواد شوینده شده که علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از آسیب دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

اسپری آب و مواد شوینده روی لباس ها

مخلوط آب و مواد شوینده توسط یک نازل قدرتمند به بافت لباسها اسپری شده و فرآیند شست و شو را بهبود می بخشد. کاهش مصرف انرژی و آب از دیگر مزایای این سیستم است.

فناوری نانوسیلور

در سری لباسشویی Young، با استفاده از فناوری نانو و ذرات نقره، بو های نامطبوع و باکتری های لباس ها از بین رفته و موجب ضدعفونی شدن لباس ها پس از هر بار شستشو می شود.

دارای هیتر سرامیکی 

Heater سرامیکی تعبیه شده در لباسشویی Young، باعث گرمتر شدن سریع  و حفظ حرارت دستگاه شده که موجب کاهش مصرف انرژی می شود. کیفیت شستشو در حرارت ثابت بالاتر می رود.

تکنولوژی هوشمند کاهش لرزش

سنسور شتاب سنج این محصول در هر مرحله از عملیات شستشو، لرزش های ناشی از متعادل نبودن وزن لباس ها را شناسایی کرده و متناسب با حجم و وزن لباس ها دور چرخش متناسب را انتخاب می کند.

هفت حرکت جادویی شستشو

در برخی ماشین لباسشویی دوو عملیات شستشو با 7 حرکت متنوع، مشابه شستشو با دست انجام ‌می‌گیرد. این ویژگی، تنظیم نوع شستشو متناسب با نوع پارچه و الیاف را ممکن می‌سازد. در این حالت علاوه بر بالاترین کیفیت شستشو برای هر نوعی از لباس، از الیاف آن‌ها نیز به بهترین شکل ممکن محافظت می‌گردد

  2-لباسشویی های اسنوا

موتورهای دیجیتال اینورتر به دلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را باتوجه به نوع و میزان لباس مشخص می‌کنند که نهایتا منجر به کاهش صدا و میزان مصرف انرژِی می‌گردد.یک شستشوی پاک با قابلیت منحصر به فرد جریان سیال آب کُر

یک شستشوی واقعی با شبیه‌سازی حرکات شستشو با دست با درام الماسه مجهز به تکنولوژی نانو سیلور جهت باکتری زدایی بخار به دلیل دارا بـودن گرمای زیاد، بدون آسیب زدن بـه تار و پود لباس، باکتری‌های آلرژی‌زا را از میان برده و با نفوذ به بافت لباس، آن را نرمتر و اتوکشی را آسانتر می‌کند.

برنامه های شستشو به زبان شیرین فارسی همراه با صفحه نمایش لمسی

آبکشی شرعی Islamic Rinse

شستشو با بخار Magic Steam

دیجیتال اینورتر Digital Inverter

فناوری نانوسیلور جهت باکتری زدایی

اتوکشی آسان با بخارشو

درام نسل جدید الماسه

جت واش

موتور توربو شستشو

ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به سیستم جت واش است، با استفاده از این تکنولوژی، آب و مواد شوینده با یک نازل پرقدرت به طور مستقیم روی لباس اسپری می‌شود. نفوذ بهتر محلول شوینده در بافت لباس باعث افزایش کیفیت شستشو گردیده و در نهایت پس از خشک شدن لباس‌ها دیگر خبری از لکه‌های سفید به‌جامانده از مواد شوینده بر روی لباس‌های تیره‌تر نیست.

3 لباسشویی‌های کنوود

لباسشویی کنوود

موتور BLDC / شستشو سریع 15 دقیقه‌ای / قابلیت پیش شستشو (آبکشی قبل از شستشو) / شستشو اضافی / دارای قابلیت Multi Cyclonic / شستشو بی‌صدا / قابلیت Reload / قفل کودک / انتخاب سرعت چرخش / انتخاب دما / دارای قابلت Easy Spray Function

ماشین لباسشویی کنوود عرضه‌ای جدید از محصولات کنوود است. این ماشین لباسشویی مجهز به موتور پیشرفته BLDC نسل موتورهای الکتریکی هوشمند می‌باشد. راندمان بالا بزرگ‌ترین مزیت این موتور است و می‌تواند به طور پیوسته در بالاترین حد گشتاور کارکند. به علت قابلیت کنترل‌پذیری بالا، طول عمر قطعات داخلی موتور از جمله بلبرینگ، کاسه نمد و سه نظام موتور افزایش می گردد. کاهش مصرف انرژی، کاهش صدای موتور، کاهش وزن و حجم موتور از مزیت‌های این مدل ماشین لباسشویی می‌باشد.
ویژگی‌های ماشین لباسشویی کنوود مدل KW-8260 :
-دارای موتور پیشرفته BLDC
– دارای ۱۵ برنامه اصلی و ۵ برنامه کمکی
– دارای سیستم شستشوی اتوماتیک
– سیستم آبکشی اضافی که در انتهای چرخه شستشو انجام می‌شود و موجب از بین رفتن مواد شوینده و خشک کردن بیشتر لباس‌ها می‌گردد.
– سیستم شستشوی اولیه که برای لباس‌های بسیار کثیف استفاده می‌شود.
– سیستم شستشوی اضافی که در حین چرخه شستشو انجام می‌شود.
– سیستم ضدعفونی کننده محفظه لباسشویی در تمام مراحل شستشو به صورت خودکار
– سیستم شستشوی کم صدا
– با قابلیت اضافه یا کم کردن لباس‌ها حین شستشو
– سیستم شستشو و آب کشی درب لباسشویی جهت جلوگیری از به‌جاماندن مواد شوینده
– دارای سیستم هوشمند محافظت از الیاف پارچه
– دارای سیستم قابلیت تنظیم دمای آب (۲۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد)
– آبکش الماسه به جهت افزایش قدرت شستشو و خشک کن
– قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن (۴۰۰ تا ۱۴۰۰ دور بر دقیقه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا