اخبار

خدمات برای سوئیچ‌ سری‌ های بی ام و

فهرست مطلب

کنترل‌‌ها و ریموت‌های سری‌های مختلف بی ام و از نوع اسمارت و دارای آپشن‌های فوق هوشمند هستند. انواع سوئیچ بی ام و با داشتن قابلیت کنترل از راه دور، باز و بسته کردن قفل درب‌های خودرو نقش مهمی در امنیت خودرو ایجاد می‌کنند. کارکرد صحیح و سلامت این ابزار اهمیت زیادی دارد؛ خصوصا برای صاحبان خودروهای بی ام و که در استفاده آن‌ها از خودرو تاثیرگذار خواهد بود.

ورژن‌های اورجینال سوئیچ بی ام و کارکرد مطلوب و بازدهی مورد انتظار را ارائه خواهند داد. از این رو توصیه می‌شود به منظور تهیه و خرید سوئیچ خودروهای بی ام و از ورژن‌های اورجینال و معتبر آن خریداری نمایید. به این منظور می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر بی ام و، همچنین مراجع فروش معتبر و مطمئن مراجعه نمایید.

دریافت خدمات سوئیچ بی ام و

مواقع نیاز به دریافت سرویس‌ها و خدمات ویژه‌ سوئیچ‌های گروه خودروهای BMW می‌بایست از مراجع معتبر ارائه‌دهنده خدمات، سرویس تخصصی و فنی مورد نیاز خود را دریافت نمایید. در واقع پرسش مهم دارندگان ماشین‌های شرکت خودروسازی BMW این است که دقیقا در چه مواقعی نیاز به مراجعه و دریافت خدمات فنی و تخصصی سوئیچ خودروی خود دارند؟ و اینکه در چه صورتی دریافت برخی از خدمات می‌تواند مفید و اثربخش واقع شود؟

معمولا در مواقع کلی بروز مشکل و اختلال در کارکرد سوئیچ یا ایجاد نقص در اجزا و قسمت‌هایی از آن یا در صورت گم کردن و مفقود شدن سوئیچ شما، می‌بایست اقدام به دریافت خدمات انحصاری و اختصاصی نمایید؛ در مواقعی نظیر:

  • ساخت سوئیچ بی ام و
  • بازیابی سوئیچ بی ام و
  • رفع نقص فنی سوئیچ بی ام و
  • کددار کردن سوئیچ بی ام و

پروگرام ریموت بی ام و

فرآیند کددهی و پروگرام ریموت کنترل‌های خام بی ام و از حساسیت بالایی برخوردار است. این کار به‌ منظور ایجاد بازدهی بالا و اثربخشی ترجیحا باید با استفاده از تجهیزات پروگرامر‌ اورجینال و مطابق با استانداردهای روز انجام شود. به همین دلیل انتخاب مرجع کددهی از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین کددهی مجدد و تغییر پروگرام ریموت روی خودروی دیگر از سری خودروهای بی ام و امکان‌پذیر است که بایستی با تجهیزات فنی مدرن و کارآمد صورت بگیرد.

پروگرام سوئیچ و ریموت‌های بی ام و و پروسه کپی با استفاده از روش‌های استاندارد و با به کار گیری دستگاه دیاگ و سوکت برای برخی مدل‌ها و سری‌ها نیز به کار بردن سیستم‌های پروگرامر که از جمله امکانات پیشرفته به شمار می‌روند، انجام می‌گیرد. پروسه پروگرام و تعریف کد در چنین مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • پروگرام ریموت خام
  • تغییر کد ریموت روی خودروی دیگر
  • تعویض سوئیچ
  • کددهی مجدد سوئیچ آسیب دیده

 

ساخت سوئیچ بی ام و

تنها در صورتی احتیاج به ساخت سوئیچ برای خودروی بی ام و خود پیدا خواهید کرد که سوئیچ اصلی و یدک خودرو را گم کرده باشید یا بر اثر وارد آمدن ضربه و هر اتفاقی کارکرد آن از دست رفته باشد. در واقع در شرایطی که شما سوئیچ اصلی خودروی خود را از دست داده باشید، نیاز به خرید و ساخت مجدد سوئیچ اختصاصی برای خودرویتان پیدا خواهید نمود.

به منظور ساخت سوئیچ بی ام و با کارکردی مشابه سوئیچ اولیه فرآیند پیچیده‌ و دقیقی صورت خواهد گرفت. از این رو برخورداری از دانش فنی، تخصص و مهارت کافی تکنسین‌های سازنده از لازمه‌های این کار به شمار می‌رود؛ بنابراین توصیه می‌شود این کار را به مراجع و افراد مطمئن و معتبر بسپارید تا بازدهی مطلوب را از سوئیچ جدید ساخته شده خود دریافت نمایید.

کمپانی BMW از شرکت‌های بزرگ و فوق پیشرفته خودروسازی در جهان محسوب می‌شود که تحت استانداردهای تراز اول جهانی و سیستم‌های امنیتی فوق پیشرفته و هوشمند محصولات خود را تولید می‌کند. انواع سری‌های سوئیچ‌ بی ام و تحت استانداردهای ایموبلایزر آلمان قرار دارند؛ بنابراین در تعریف مجدد برنامه این سوئیچ ها در سری‌های مختلف نیاز به دانش فنی بالا و تخصص است.

انواع سوئیچ بی ام و

انواع سوئیچ بی ام و در قالب سری‌های هفتگانه وجود دارند. سوئیچ شما بسته به اینکه جزو کدام یک از این سری‌ها باشد، سرویس مخصوص به خود را دریافت خواهد نمود؛ بنابراین در موقع اقدام به سرویس کردن و دریافت خدمات مربوط به سوئیچ خود باید به این موضوع دقت داشته باشید.

سوئیچ بی ام و سری 1: انواع i 120 ،i 120 و i 118 از مدل‌های محبوب سری وان BMW هستند. این سری پرتقاضاترین ورژن‌ها را برای دریافت خدمات مربوط به ریموت کنترل و سوئیچ به خود اختصاص داده‌ است.

سوئیچ بی ام و  سری 2: این سری شامل مدل‌های معروف 230i و M 230i کوپه، 230i و M 230i کانورتیبل است که مقیاس‌های پروگرام و خدمات مربوط با سوئیچ آن‌ها در یک رنج قرار می‌گیرند. دیگر سری‌های خودروی بی ام و شامل:

سوئیچ بی ام و  سری 3

سوئیچ بی ام و سری 4

سوئیچ بی ام و  سری 5

سوئیچ بی ام و سری 6

سوئیچ بی ام و سری 7

تعمیر و بازیابی ریموت بی ام و

بخش عمده‌ای از خدمات مربوط به انواع سوئیچ بی ام و در حیطه تخصص تعمیرکاران است. بازیابی فنی ریموت یا سوئیچ شما باید تحت روش‌ها و مقیاس‌های معیار صورت بگیرد. به این منظور توصیه می‌شود لزوما از یک مرجع تعمیر معتبر و تخصصی خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید. انواع تعمیرات ریموت و سوئیچ بی ام و شامل این موارد هستند:

  • تراش تیغه انواع سوئیچ بی ام و
  • تعویض باتری
  • تعویض قاب
  • پروگرام و کددهی
  • تعویض قطعات آسیب دیده

 

جمع بندی

خودروهای بی ام و در سری‌های 1 تا 7 مدل‌های X از پرفروش و پرطرفدارترین سری‌های وارداتی این برند خودروسازی در ایران محسوب می‌شوند. همچنین گروه‌های دیگری از مدل‌های متنوع این خودرو در سری‌های هفتگانه در کشور وجود دارند.

یکی از خدمات مهم و مورد نیاز برای این خودروها مربوط به انواع ریموت و سوئیچ بی ام و است که از حساسیت بالایی هم برخوردار است؛ بنابراین به منظور بهره‌مندی از بهترین خدمات تخصصی سوئیچ بی ام و نگین ریموت باید در انتخاب مرکز ارائه خدمات مورد نظر خود با دقت و حساسیت عمل کنید تا کیفیت مطلوب خود را از انواع سرویس‌‌دهی‌ها دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا