اخبار

ماساژور تفنگی شارژی

فهرست مطلب

این روزها که مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و ماساژ تراپی در هرروز هفته ممکن نیست، استفاده از دستگاه های ماساژور برقی میتواند یکی از راهکارهای کمک کننده برای رفع خستگی و بهبود عملکرد در طول روز به شمار برود. ماساژور تفنگی شارژی یکی از بهترین مدل های ماساژور دستی از نوع برقی به شمار میروند که میتواند علاوه بر استفاده توسط افراد عادی، گزینه مناسبی برای استفاده حرفه ای توسط ورزشکاران محسوب شود. در ادامه به طور تخصصی به معرفی و بررسی این دسته از ماساژورها پرداخته خواهد شد.

ماساژور تفنگی

یکی از دستگاه های ماساژور برقی که این روزها به دلیل سری های متنوع و امکان استفاده برای نواحی مختلف بدن و همچنین استفاده آسان به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده، ماساژور تفنگی است که میتواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

ماساژورهای تفنگی که زیر دسته ماساژورهای دستی قرار میگیرند، اگر ابعاد کوچک و ظرفیت باتری بالایی داشته باشند، میتوانند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در طول مسافرت نیز به شمار بروند. چرا که یکی از بهترین زمان های استفاده از این دستگاه، در زمان های خستگی به منظور از بین رفتن گرفتگی و گره هایی ست که در عضلات ایجاد میشود.

ویژگی های ماساژور تفنگی شارژی

هدهای ماساژور تفنگی
هدهای ماساژور تفنگی

آشنایی با قابلیت ها و ویژگی های ماساژورهای تفنگی میتواند کمک شایانی به انتخاب این دسته از کالاها کند. به همین دلیل در ادامه به معرفی ویژگی های ماساژورهای گان پرداخته شده است:

  • ظرفیت باتری و قابلیت حمل و نقل

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب و خرید ماساژورهای تفنگی باید مورد توجه قرار بگیرد، ظرفیت باتری آن است. چرا که در صورت کم بودن ظرفیت امکان استفاده از  این محصول در طولانی مدت و یا در زمان مسافرت و بدون شارژ کردن دستگاه ممکن نیست.

  • قدرت ماساژ

کارکرد دستگاه ماساژور گان بر اساس وارد کردن ضربه های عمیق و کوبه ای خواهد بود و از این رو ممکن است برخی از مدل ها یا برندهای ماساژور، قدرت بالایی نداشته باشند. توصیه میشود پیش از خرید محصول، با مراجعه حضوری چند مدل از این دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

  • داشتن سری های متنوع و طراحی محصول

حتما میدانید که کارکرد و عملکرد دستگاه از طراحی و دیزاین آن مهمتر بوده و طراحی باید عملکرد دستگاه را بهترین شکل ممکن بهینه‌سازی کند. داشتن سری های متنوع ماساژور گان نیز کارایی و عملکرد این دستگاه را بالاتر برده و استفاده از آن را در حالت های بیشتری ممکن میسازد.

  • قابلیت های بیشتر دستگاه

برخی از ماساژورها قابلیت اتصال به گوشی های موبایل هوشمند با بلوتوث را دارند و با این روش کارایی دستگاه و پایش وضعیت استفاده از آن به طرز قابل توجهی آسانتر میشود.

  • گارانتی محصول

یکی دیگر از مهمترین مواردی که پیش از خرید دستگاه ماساژور و یا هر محصولی باید مورد توجه قرار بگیرد، گارانتی محصول است. این موضوع میتواند استفاده از دستگاه برای مدت طولانی را تضمین کند.

مزایای استفاده از ماساژورهای گان

استفاده از ماساژورهای تفنگی میتواند یکی از راهکارهای مفید برای از بین بردن خستگی های روزمره و همچنین سایر مشکلات پیش آمده در عضلات و مفاصل به شمار برود.

استفاده از ماساژورهای گان و به طور کلی استفاده از ماساژ میتواند گزینه مناسبی برای ایجاد گردش خون شود، این مورد به تامین مواد مدنی و اکسیژن مورد نیاز نواحی مختلف بدن نیز کمک میکند.

استفاده از ماساژورهای برقی به بالا رفتن متابولیسم و سرعت سوخت ساز بدن نیز کمک قابل توجهی میکند.

مانند سایر دستگاه های ماساژور، ماساژورهای تفنگی نیز گزینه مناسبی برای کاهش سطح استرس و همچنین بهبود کیفیت خواب کمک میکند.

استفاده از ماساژور تفنگی تنها محدود به افراد مسن نمیشود و این روزها یکی از کاربردهای اصلی این دسته از ماساژورها مختص به افراد ورزشکار است. چرا که به راحتی میتوانند برای گرم کردن عضلات پیش از تمرین و ورزش و همچنین سرد کردن عضلات نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

در چه زمان نباید از ماساژور تفنگی استفاده کرد؟

ماساژور گان
ماساژور گان

با تمامی ویژگی های مثبتی که ماساژورهای تفنگی دارند و کابرد گسترده ای که در دسترس کاربران قرار میدهند، استفاده از ماساژورهای تفنگی به تمامی افراد توصیه نمیشود. پیشنهادی که به همه کاربران این دسته از کالاها ارائه میشود، مشاوره تخصصی با پزشک پیش از استفاده از این دستگاه است چرا که با بررسی تخصصی و آنالیز نواحی مختلف بدن به طور مشخص استفاده از ماساژور تفنگی و سری مخصوص آن پیشنهاد میشود. در ادامه نیز لیستی از کسانی که بهتر است از ماساژور گان استفاده نکنند، تهیه شده است:

  • افراد داری بیماری های مفصلی و استخوانی مانند پوکی استخوان، آرتروز و آرتریت روماتوئید
  • افراد سالمند و کسانی که بیماری های زمینه ای مانند مشکلات قلبی دارند
  • خانمهای باردار و شیرده، به دلیل ایجاد مشکل و خطر برای کودک

در چنین مواردی توصیه میشود افراد از روش های کم خطر تر مانند ماساژ دست برای رفع گرفتگی عضلات و مشکلات مفصلی و عضلانی استفاده کنند.

نمایندگی خرید ماساژور تفنگی

همانطور که در طول متن اشاره شد، ماساژور تفنگی یکی از دستگاه های پرکاربرد و محبوب به منظور رفع خستگی های روزمره و استفاده برای طولانی مدت و در نواحی مختلف بدن به شمار میرود. اما مانند سایر محصولات، توصیه میشود خرید این محصول نیز از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر انجام شود. مستر رست یکی از قدیمی ترین و معتبرترین فروشگاه ها در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه های ماساژور به شمار میرود که شما میتواند با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب، محصول مورد نظر خود اعم از ماساژور تفنگی شارژی را از آن تهیه کنید، همچنین شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سایت این فروشگاه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا