اخبار

کاهش قیمت تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران در توانی نو

فهرست مطلب

کاهش قیمت تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران در توانی نو

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو به عنوان یکی از فروشگاه‌های تخصصی و معتبر انواع و اقسام محصولات درمانی و تجهیزات پزشکی را از بهترین و معروف‌ترین برندهای جهان با قیمت ارزان‌تر از قبل در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

با توجه به افزایش قیمت اغلب کالاها، کاهش قیمت برخی از تجهیزات پزشکی یا بیشترین ثبات قیمت کالاهای پزشکی را در توانی نو شاهد هسیم.البته این افزایش و یا ثبات قیمت که در تجهیزات پزشکی توانی نو وجود دارد در دسته بندی های مختلف کالایی به صورت آنلاین قابل مشاهده و خریداری است.لیست قیمت تجهیزات پزشکی را با مراجعه به آدرس(https://tavanino.com/) مشاهده نمایید.

انواع تجهزات پزشکی پر مصرف این روز ها

بنابر گزارش توانی نو بیشترین تقاضا ها برای دستگاه هایی از قبیل:دستگاه اکسیژن‌ ساز، تخت بیمارستانی، دستگاه کمک تنفسی بای پپ و سی پپ، دستگاه تنس فیزیوتراپی، دستگاه فشار خون،دستگاه قند خون، ویلچر، دستگاه بخور، دستگاه تصفیه هوا، دستگاه ساکشن، دستگاه نبولایزر و … برای افرادی که در منزل خود از فرد بیمار نگهداری می‌کنند، یا میخواهند مراقب سلامتی خود و سایر اعضای خانواده باشند فرصت بسیار مناسبی است. استفاده از تجهیزات پزشکی در منزل باعث تسهیل روند نگهداری از بیمار می‌شود‌.

البته مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز ترجیح می‌دهند که باکیفیت‌ترین تجهیزات پزشکی و محصولات درمانی مورد نیاز خود را از برندهای معتبر و با قیمتی ارزان خریداری کنند. در این مقاله قصد داریم برخی از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو را که با قیمت ارزان‌تر از قبل به فروش می‌رسند، معرفی کنیم. لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

لیست قیمت دستگاه اکسیژن‌ ساز در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو

لیست قیمت دستگاه اکسیژن ساز https://tavanino.com/search-products/category-oxygen-concentratorsدر تجهیزات پزشکی توانی نو در مدل‌های خانگی بیمارستانی با قیمت ارزان در اختیار مشتریان ه صورت اینترنتی قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد سالمند به دلیل کهولت سن و بسیاری از بیماران تنفسی به دلیل ابتلا به بیماری‌هایی مانند آسم، آپنه، انسداد ریه و … قادر نیستند اکسیژن مورد نیاز بدن خود را بدون استفاده از دستگاه‌‌های کمک تنفسی مانند دستگاه اکسیژن ساز تامین کنند. این دستگاه با ظرفیت‌های مختلف برخلاف کپسول اکسیژن، نیاز ندارد که پر شود؛ بلکه با اتصال به برق و عبور هوا از فیلترهایش می‌تواند اکسیژن غنی شده و خالص تولید کند.

وزن پایین و عدم تولید سر و صدا در زمان کار کردن مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی به شمار می‌روند. اکسیژن سازهای ثابت حجم بزرگی دارند و اکسیژن سازهای قابل حمل کوچکتر هستند‌.‌ دستگاه‌های اکسیژن ساز ارائه شده در  توانی نو از برندهای معروفی مانند فیلیپس، اینوژن، نایدک، ایرسپ ویژن ایر، بیوتا، زنیت مد، رسپیروکس، اکساز، یوول، ای ام جی، جی بی ای و لانگفیان هستند‌.

 

لیست قیمت تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی یکی دیگر از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو است که با قیمت ارزان به فروش می‌رسد. بسیاری از بیمارستان‌ها تخت‌های بیمارستانی مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری می‌کنند. تخت‌های بیمارستانی یا تخت بستری بیمار از لحاظ تعداد بخش‌های شکن به چهار گروه شامل تخت بستری بیمار تک شکن، تخت بستری بیمار دو شکن، تخت بستری بیمار سه شکن و تخت بستری بیمار چهار شکن تقسیم می‌شوند.

انواع مختلف تخت بیمارستانی از نظر عملکرد عبارت‌اند از: تخت معاینه، تخت اورژانس،‌ تخت بستری بیمار، تخت بستری اطفال، تخت سی پی ار، تخت ژنیکولوژی یا معاینه زنان و زایمان، تخت اتاق عمل و جراحی، تخت زیبایی برای جراحی‌های زیبایی، تخت ارتوپدی، تخت دیالیز و تخت بیمارستان روانپزشکی. همه تخت‌های بیمارستانی باکیفیت موجود در فروشگاه توانی نو با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

لیست قیمت تخت بیمارستانی

 

لیست قیمت دستگاه کمک تنفسی بای پپ و سی پپ 

دستگاه کمک تنفسی بای پپ(https://tavanino.com/search-products/category-bipap) و سی پپ به عنوان دو نوع دیگر از دستگاه‌های کمک تنفسی و اکسیژن تراپی برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران تنفسی مبتلا به آپنه و خروپف همانند ماسک روی دهان و بینی آن‌ها قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها نیز در فروشگاه اینترنتی توانی نو با قیمت ارزان به فروش می‌رسند‌.

استفاده از دستگاه تنفسی بای پپ و سی پپ بسیار راحت است و به بهبود کیفیت خواب بیماران تنفسی کمک زیادی می‌کند. از فواید دیگر دستگاه کمک تنفسی بای پپ و سی پپ می‌توان به مواردی مانند کاهش خطر سکته مغزی و سکته قلبی به دلیل مشکلات قلبی عروقی، کاهش فشار خون، کاهش خواب آلودگی در طول روز، کاهش سطح کلسترول خون و کاهش قند خون اشاره کرد.

مشتریان فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو می‌توانند دستگاه کمک تنفسی بای پپ و سی پپ از برندهای معتبری مانند رسمد، لوون اشتاین، بی ام سی، سفام، اپکس، هاف ریشتر را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنند.

 

لیست قیمت دستگاه تنس فیزیوتراپی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو دستگاه تنس فیزیوتراپی یا استیمولاتور را نیز زیر قیمت بازار به فروش می‌رساند. بیماران مبتلا به مشکلات عضلانی، دیسک کمر، دیسک گردن، درد در دست‌ها، پاها و … با خرید دستگاه تنس فیزیوتراپی می‌توانند مشکلات خود را در منزل درمان کنند. در زمان خرید این دستگاه باید به مواردی مانند قدرت دستگاه، برنامه‌های دستگاه، پد الکترودی و قابل حمل بودن دستگاه توجه داشته باشید.

پالس‌ها و تکانه‌هایی که توسط دستگاه تنس فیزیوتراپی ایجاد می‌شود به وسیله پد الکترودی به پوست و عضلات بیمار منتقل شده و آن‌ها را به خوبی تحریک و منقبض می‌کند و باعث بهبود گردش خون در منطقه مورد نظر و افزایش دامنه حرکات بیمار می‌شود.

بسیاری از ورزشکاران بعد از آسیب‌های ورزشی در حین تمرین، بسیاری از بیماران مبتلا به اختلال عملکرد سیستم عضلانی و اسکلتی بعد از عمل‌های جراحی، بسیاری از کودکان، نوجوانان و حتی نوزادان مبتلا به اختلالات حرکتی، زنان باردار مبتلا به گرفتگی عضلات کمر، لگن و پشت و افراد مبتلا به اختلالات عصبی برای درمان مشکلات خود از دستگاه تنس فیزیوتراپی استفاده می‌کنند.

 

کاهش قیمت دستگاه فشار خون 

دستگاه فشار خون یکی از تجهیزات پزشکی پرمصرف است که انواع مختلف آن شامل دستگاه‌های فشار خون مچی، بازویی، عقربه‌ای، جیوه‌ای و دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو با قیمت ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بسیاری از افراد با افزایش سن دچار بیماری فشار خون می‌شوند. این افراد برای جلوگیری از خطر سکته قلبی و سکته مغزی باید مدام میزان فشار خون خود را با دستگاه فشار خون مورد بررسی قرار دهند. به طور کلی بررسی مداوم میزان فشار خون در منزل با استفاده از این دستگاه مزایای زیادی به همراه دارد. کاهش میزان مراجعه به مراکز درمانی یا مطب پزشکان برای چک کردن فشار خون، کمک به ایجاد سبک زندگی سالم، کنترل فشار خون با مصرف دارو و پیشگیری از خطرات احتمالی از مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه فشار خون در منزل محسوب می‌شود.

در فروشگاه توانی نو دستگاه‌های فشار خون با برندهای متنوعی عرضه شده‌اند که عبارت‌اند از: برندهای زیکلاس مد، رزمکس، وکتو، فرش لایف، سام کر، اپل، مرکوری، سیتی زن، برمد، امسیگ، ریشتر، ایزی لایف، مایکرو لایف، گلامو، بیورر، بریسک، امرن و بی ول.

 

لیست قیمت انواع ویلچر 

ویلچرها https://tavanino.com/search-products/category-wheelchairs به عنوان یکی از تجهیزات پزشکی پرکاربرد انواع مختلفی دارند و برای جابه‌جایی و حمل و نقل بیماران و افراد معلولی که قادر به راه رفتن نیستند، استفاده می‌شوند. ویلچر برقی به عنوان جدیدترین و پیشرفته‌ترین نوع ویلچر در فروشگاه توانی نو با قیمت ارزان به فروش می‌رسد.

اجزای مختلف ویلچر برقی عبارت‌اند از: صندلی، چرخ‌ها یا پایه‌های قدرت و قسمت کنترل‌کننده هوشمند ویلچر. افراد معلول قبل از اینکه برای خرید ویلچر ارزان از فروشگاه اینترنتی توانی نو اقدام کنند باید با پزشک متخصص خود مشورت کنند و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند؛ زیرا برای هر نوع معلولیتی ویلچر متفاوتی نیاز است.

مشورت با پزشک متخصص مراحل خرید و انتخاب ویلچر مناسب را سرعت می‌بخشد. برندهای معروف و پرفروش ویلچر برقی موجود در توانی نو عبارت‌اند از: برند کامفورت، برند فراتک و برند زنیت مد.

لیست قیمت دستگاه فشارخون

کاهش قیمت دستگاه بخور 

یکی دیگر از دستگاه‌های پرفروش که با قیمت ارزان و ظرفیت‌های متنوع در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو در اختیار مشتریان قرار گرفته است، دستگاه بخور نام دارد. معروف‌ترین برندهای دستگاه بخور موجود در این فروشگاه شامل برندهای وکتو، زنیت مد، زیکلاس مد، امسیگ، بیورر و … به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

یکی از انواع پرطرفدار دستگاه بخور مخصوص صورت است و باعث جوانسازی و افزایش رطوبت پوست صورت می‌شود‌. این دستگاه علاوه بر افزایش رطوبت و حفظ شادابی پوست به پیشگیری از آکنه، برطرف شدن آلودگی‌ها و چربی‌های سطح پوست، راحت شدن تنفس و جلوگیری از خشک شدن مجاری تنفسی افراد، آرام شدن سرفه‌های پی در پی و خشک، کاهش تحریک بینی، کاهش خشک شدن گلو، ترمیم ترک لب‌ها، کاهش سردردهای سینوسی نیز کمک می‌کند.

 

لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا دستگاهیست که باعث تصفیه و پاکسازی هوا در محیط‌های بسته می‌شود و با از بین بردن آلودگی‌ها، مواد سمی و آلرژی‌زا کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد. سیستم تنفسی کودکان، سالمندان و بیماران مبتلا به آلرژی نسبت به ذرات آلاینده موجود در هوا واکنش نشان می‌دهد. بهترین راهکار برای جلوگیری از مشکلات تنفسی در این افراد خرید دستگاه تصفیه هوا https://tavanino.com/search-products/category-air-purifier و استفاده از آن در منزل یا مکان‌های درمانی است.

در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو دستگاه تصفیه هوا در مدل‌ها، اندازه‌ها و ابعاد متنوع با قیمتی ارزان‌تر از بازار به فروش می‌رسد. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که با گردش هوای محیط کمترین صدا و لرزش را تولید می‌کند و دارای قابلیت تنظیم خودکار است.

مهم‌ترین مزایای دستگاه‌های تصفیه هوا عبارت‌اند از: جذب تمام گرد و غبار موجود در هوای محیط‌های سربسته، دفع و جذب ذرات آلاینده، جذب ذرات آلرژی‌زای معلق در هوا، از بین بردن میکروب‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌های بیماری‌زا، بهبود کیفیت هوا. در فروشگاه توانی نو دستگاه تصفیه هوا با برندهای متنوع و معتبری مانند آلما پرایم، مکسی، بیورر، نئوتک، زنیت مد و … به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شود‌.

 

لیست قیمت دستگاه ساکشن

در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی دستگاه ساکشن https://tavanino.com/search-products/category-home-medical-suction نیز قیمت مناسبی دارد و در مدل‌های متنوع دستی، ثابت و پرتابل برای استفاده در منازل، آمبولانس‌ها، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی به فروش می‌رسد. دستگاه ساکشن را با نام‌های دستگاه مکنده ترشحات و آسپیراتور هم می‌شناسند.

مزایای استفاده از دستگاه ساکشن عبارت‌اند از: عدم تولید صدا و لرزش، کاربری راحت، جلوگیری از انسداد لوله‌های تنفسی، کمک به تنفس راحت بیماران، برخورداری از قابلیت آنتی باکتریال، مکش مواد زائد در زمان استفراغ بیماران بیهوش، داشتن قابلیت حمل و نقل و جابه‌جایی. به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که استفاده از دستگاه ساکشن بهتر است طبق تجویز پزشک باشد.

 

لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا

 

لیست قیمت دستگاه نبولایزر

به دستگاهی که بیماران تنفسی از آن برای مصرف داروهای استنشاقی مایع استفاده می‌کنند، دستگاه نبولایزر می‌گویند. این دستگاه نیز یکی دیگر از محصولات ارزان‌قیمت فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو به شمار می‌رود و انواع مختلفی دارد‌. سیستم دستگاه نبولایزر طوری طراحی شده است که قابلیت تبدیل داروهای مایع به غبارهای قابل تنفسی را دارد.

از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه ارزان می‌توان به مصرف داروهای مربوط به بیماران ریوی، مصرف داروهای آنتی بیوتیک برای بیماران عفونی، پاکسازی مجاری تنفسی، مصرف دوز بالای دارو در شرایط اورژانسی، استفاده برای سالمندان، کودکان و نوزادان اشاره کرد. بهبود عملکرد ماهیچه‌های تنفسی، کاهش درد، سرفه، عفونت، اسپاسم، چسبندگی، مرطوب نگه داشتن هوا و … نیز به عنوان مزایای این دستگاه معرفی می‌شوند. بهترین برندهای دستگاه نیولایزر موجود در فروشگاه توانی عبارت‌اند از: بی ول، بیورر، امرن، زنیت مد و بریسک.

لیست قیمت دستگاه نبولایزر

جمع بندی

در این مقاله به معرفی دستگاه‌های ارزان قیمت موجود در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو شامل دستگاه اکسیژن ساز، تخت بیمارستانی، دستگاه کمک تنفسی بای پپ و سی پپ، دستگاه تنس فیزیوتراپی، دستگاه فشار خون، ویلچر برقی، دستگاه بخور، دستگاه تصفیه هوا، دستگاه ساکشن و دستگاه نبولایزر پرداختیم.

فروشگاه اینترنتی توانی نو به منظور جلب رضایت و افزایش رفاه حال مشتریان خود برای فروش تمام محصولات خود کمترین حاشیه سود را در نظر گرفته است و برای خریدهایی که بیشتر از پانصد هزار تومان قیمت دارند، هزینه‌ای بابت ارسال محصولات دریافت نمی‌کند‌. در این فروشگاه همه دستگاه‌ها از معتبرترین برندهای خارجی و داخلی با قیمت‌هایی ارزان‌تر از بازار به فروش می‌رسند‌.

ارائه مشاوره تخصصی رایگان به مشتریان، پخش عمده انواع مختلف تجهیزات پزشکی، نمایندگی فروش بهترین و متنوع‌های برندهای تولیدکننده تجهیزات پزشکی در جهان، فراهم کردن شرایط مناسب برای خرید حضوری و خرید آنلاین، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برای تمام محصولات از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو محسوب می‌شوند. امیدواریم با مطالعه این مقاله به تمام اطلاعات مورد نیاز خود درباره تجهیزات پزشکی ارزان قیمت موجود در فروشگاه توانی نو دست پیدا کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا