اخبار

جراحی ترمیمی بینی به خاطر خندیدن

زمانی که صحبت از انجام عمل زیبایی بینی و نتایج آن می شود تنها مسئله ای که به ذهن افراد خطور می کند هزینه ، پزشکی که قرار است عمل جراحی را انجام دهد و زمان بهبودی است. کمتر شخصی را در این میان خواهید یافت که به دنبال دانستن نکات مراقبتی بعد از عمل ، پیش از آنکه تحت جراحی زیبایی بینی قرار بگیرند هستند. این دسته از افراد تمایل دارند تا با دانستن نکات مراقبتی از اهمیت پروسه جراحی و سطح آسان بودن نکات آگاه شوند تا بر اساس آن خود را آماده عمل پیش روی خود کنند. به عنوان مثال کمتر کسی می داند که آیا بعد از جراحی اجازه دارد تا بخندد و حرف بزند یا خیر؟ اصلا کسی می داند که اگر بعد از جراحی بدون توجه به این که بینی اش آسیب دیده بخندد چه اتفاقی می افتد؟ اگر کنجکاو هستید که بدانید اگر بعد از جراحی بینی خندتون گرفت چه اتفاقی براتون می افته با ما همراه باشید تا جواب این سوال را به شما بگویم.برای اطلاعات بیشتر از عمل بینی به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

https://javdanimd.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

جراحی بینی ترمیمی در ازای خندیدن

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سالانه افراد زیادی به دلیل سهل انگاری در رابطه با رعایت نکات مراقبتی و خندیدن ناخواسته مجبور به انجام ترمیمی یا عمل بینی برای دومین بار شده اند. شاید با خود بگوید که خندیدن چه ارتباطی با جراحی ترمیمی دارد؟ در پاسخ باید بگویم معمولا بعد از انجام عمل های زیبایی که بر روی بینی انجام می شود جراحان بینی توصیه می کنند که فرد حداقل تا یک ماه از داشتن هر گونه حرکات شدید صورت و فک خودداری کند. برای روشن شدن عوارض به وجود آمده بر اثر این حالات بر روی بینی عمل شده کافی است به عضلات چهره خود به ویژه در ناحیه لب ها و بینی دقت کنید. در زمانی که شما حرف می زنید ، لب های تان را تکان می دهید ، لبخند می زنید ، گریه می کنید ، فریاد می زنید و غیره عضلات ریزی که در نوک بینی و اطراف آن وجود دارد و بینی شما را به لب فوقانی متصل می سازد ، کشیده می شود و باعث می شود تا قسمت نوک بینی شما کمی پایین بیاید. ممکن است بعد از گذشت یک الی دو هفته بعد از درمان خندیدن بلند و گریه کردن و حرف زدن زیاد مشکلی را برای بیمار به وجود نیاورد اما اگر در روز های ابتدایی عمل خود دست به انجام چنین کار های بزنید ، به دلیل نازک و ظریف بودن بخیه های ناحیه غضروف نوک بینی این امکان وجود دارد تا سریعا این بخیه ها پاره شوند و مشکل جدی را برای شما به وجود آورند. از طرفی نیز حدود 40 روز (ممکن است بیشتر یا کمتر باشد) طول می کشد که استخوان های بینی در موقعیت جدید خود قرار گیرند و جوش بخورند تا شکل بدی را به وجود نیاورند.

در زمان گریه کردن نیز همین طور است بینی و پوست آن دارای تحرکات خاصی است که باعث می شود پوست به نوعی جمع و جور شود. مسلما بعد از عمل بینی چنین مواردی در زیبایی شما تاثیربسیار زیادی می گذارد که همین موضوع باعث می شود جراحان بینی توصیه کنند بیماران بعد از انجام رینوپلاستی از انجام هر نوع حرکات ناگهانی خودداری کنند.

عوارض که بر اثر خندیدن یا گریه کردن به وجود می آید!!

از آنجایی که همواره عده ای از افراد وجود دارند که تمایل دارند با تمامی سخنان و توصیه ها ساز مخالف بزنند و بگویند که چرا باید این کار را انجام دهیم و غیره نیاز است تا در این بخش به مشکلاتی که ممکن است بر اثر خندیدن بعد از جراحی به وجود آید اشاره کنیم. شایان به ذکر است در صورتی که شما نکات مراقبتی مربوط به بعد از عمل را به خوبی رعایت نکنید یا به دلیل نزدیک بودن شب یلدا و مناسب های دیگر این نکته مراقبتی را نادیده بگیرید ، ممکن است نیاز به جراحی ترمیمی بینی به دست بهترین جراح بینی تهران یا شهر محل زندگی خود داشته باشید. همچنین باید بدانید که جراحی های ترمیمی به دلیل آسیب دیده بودن بینی همواره پیچیده تر و سخت تر می باشد که همین موضوع باعث می شود شما به یک جراح بینی مجرب و خبره برای عمل ریویژن خود نیاز داشته باشید. بهتر است به یاد داشته باشید زمانی که جراحی اولیه بینی انجام می شود دیگر هیچ کار خاصی نمی توان انجام داد و شما باید حداقل یکسال صبر کنید تا بعد از گذشت این زمان در رابطه بینی شما قضاوت کرد و نظر نهایی را بیان کرد.

دکتر جاودانی بهترین جراح بینی تهران در خصوص عوارضی که به احتمال زیاد بعد از خندیدن در افرادی که بینی خود را به تازگی عمل کرده اند به وجود می آید چنین بیان می کنند. در یک دید کلی نه تنها برای رینوپلاستی بلکه برای هر نوع عمل درمانی یا زیبایی دیگر همواره توصیه می شود که از انجام حرکات ناگهانی خودداری کنید. در عمل های زیبایی صورت نیز حرکات ناگهانی یا شدید عضلات صورت می تواند بر روی بخیه ها تاثیر بگذارد. همچنین می تواند با ایجاد فشار بر روی بخیه های داخلی و خارجی بینی ، موجب پاره شدن آن ها و در نتیجه خونریزی بینی شود. علاوه بر آن نیز گریه کردن می تواند موجب گرفته شدن بینی شده و نفس کشیدن را برای شما مشکل سازد. بهتر است بدانید که فین کردن و تخلیه بینی در 5 هفته ابتدایی بعد از جراحی زیبایی بینی ممنوع می باشد. پس همواره به یاد داشته باشید که بعد از راینوپلاستی ، رسیدن به نتایج مطلوب و ایده آل نهایی و مورد نظر همگی در دستان شما است و با کنار گذاشتن برخی عادات همیشگی یا کنترل آن ها می توانید این عوارض را تا بیشترین حد ممکن کاهش دهید.

بعد از اینکه بخیه های بینی شما باز شد می توانید اقدام به انجام هر کاری از قبیل خندیدن و گریه کردن کنید. پس توصیه می شود اگر قصد دارید در روز های پیش رو اقدام به عمل زیبایی بینی کنید تا گذشت شب یلدا صبر کنید و بعد از آن اقدام به انجام جراحی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا