اخبار

فیشیال پوست در تهران

فهرست مطلب

فیشیال پوست یکی از جدیدترین روش های مراقبتی بوده که با چندین مرحله انجام می‌گیرد. بدین دلیل  فیشیال پوست در تهران یکی از پر طرفدار ترین شیوه مراقبتی بوده که به روشن شدن و حفظ جوانی پوست کمک شایانی می‌کند. ابتدا لازم است تا این روش را به شما معرفی کرده و سپس در ادامه ی این مقاله به دلایل توصیه فیشیال پوست، معرفی مراحل آن، مزیت های فیشیال و غیره می پردازیم. همراه مرکز پاکسازی پوست مایا باشید.

آشنایی با فیشیال پوست

مجموعه ای از شیوه های مراقبت پوستی  بوده که تشکیل شده از انواع روش های درمانی و زیبایی است. هدف انجام فیشیال پوست، بهبود ظاهر پوست،  کمک به حفظ جوانی پوست، زدودن آلودگی های پوستی و کمک به نرمی و لطافت آن می‌باشد. این روش مراحل مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا می‎‌شوید.

دلایل انجام فیشیال پوست

یکی از سوالات رایج کاربران این است که چرا فیشیال برای پوست مفید است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که تمرکز اصلی فیشیال پوست این است که بتوان با روش های طبیعی، شرایط فعلی پوست را بهبود ببخشد. با انجام این روش علاوه بر تاثیرات مثبت در کوتاه مدت، موجب بهتر شدن وضعیت پوست در بلند مدت می‌شود. مزیت انجام فیشیال پوست در افراد مختلف متفاوت بوده و در همه پوست ها به ریلکس شدن پوست و ذهن منجر می‌شود.

نکته: پاکسازی پوست را با فیشیال اشتباه نگیرید.

از دیگر دلایل تاکید بر انجام فیشیال پوست می توان به از بین بردن کدری پوست، آب رسانی به پوست های خشک، از بین بردن جوش های سرسیاه، به تاخیر انداختن روند پیری پوست و افزایش اعتماد به نفس در فرد اشاره نمود.

مراحل انجام فیشیال پوست چیست؟

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن پرداخته شد، فیشیال پوست از مراحل مختلفی انجام می‌شود که قصد داریم در ادامه شما را با مراحل و مزیت هر مرحله آشنا کنیم.

  1. مشورت با مشتری

هر جلسه فیشیال پوست باید با مشورت شروع شده و نیاز است مشتری فرم رضایتی تکمیل کند. این فرم شامل قسمت هایی از قبیل بیماری های پوستی، نوع رژیم غذایی، حساسیت پوستی، حساسیت به دارو، نوع داروهای مصرفی و محصولات مصرفی پوستی بوده که لازم است قبل از انجام این روش مراقبتی، مشاور پوستی رامطلع سازید.

پاکسازی پوست

در این مرحله، حوله یا هدبندی رو دور موهای شما پیچیده و به کمک پد های مخصوص آعشته از محصولات پاک کننده پوست، اقدام به تمیز کردن لایه بیرون پوست از لوازم آرایشی و گرد وغبار می‌کنند. اغلب این مرحله دوبار تکرار شده تا کاملا پوست از مواد شیمیایی و آلودگی پاک شود. پس از آن متخصص مربوطه توسط ذربین و نور مستقیم به پوست شما، اقدام به شناسایی نوع پوست و میزان حساسیت آن می‌کند.

بخار دادن پوست

در این مرحله، صورت شما بخور گرم داده و این مرحله موجب حس آرامش درون شما می‌شود. همچنین این روش باعث سهولت در خارج شدن جوش های سریباه و سرسفید می شود. در صورتی که متخصص، پوست شما را حساس تشخیص دهد، این روش روی پوست شما انجام نمی شود.

درماپلنینگ (Dermaplaning)

در این مرحله با کمک تیغ مخصوص و تمیز، پوست مرده و موهای اصلاح نشده از روی پوست برداشته شده و این کار به روشن شدن فوری پوست شما می‌شود.

ماساژ صورت

ماساژ صورت موجب شده تا خون در آن ناحیه جریان پیدا کرده و پوست شما شاداب و شفاف تر خواهد شد. این روش باعث دور کردن خستگی از پوست شده و عضلات صورت را ریلکس می کند.

استفاده از ماسک های صورت

در این مرحله، با توجه به نوع پوست و نیاز های آن، از ماسک های مخصوص جهت تقویت پوست شما استفاده می‌شود. بهتر است در این مرحله از نوع پوست خود مطلع بوده تا بهترین نوع ماسک که مناسب پوست شما باشد، توسط متخصص استفاده شود. پس از ماسک، بهتر است از محصولات تقویتی همانند سرم، مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده شود.

مزیت انجام فیشیال

در مقاله ی  فیشیال پوست در تهران قصد داریم تا شما را با مزیت های این روش مراقبتی آشنا کنیم. انجام این روش با یک جلسه شما را به چندین هدف درمانی و مراقبتی می ‌رساند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پاکسازی پوست از آلودگی و رادیکال های آزاد

همانطور که در مطلب قبل به آن پرداختیم، ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش شده و به جوانسازی و کاهش چین و چروک منجر می شود. همچنین برطرف کردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون توسط پاکسازی از رادیکال های آزاد، از مزیت های این روش می باشد.

درمان آکنه و جای جوش

زمانی که جوش صورت تخلیه می شود، امکان وجود جای جوش بر روی صورت می باشد. جای آکنه ها مقاومت بسیار بالایی داشته که می توان به کمک فیشیال آن ها را برطرف نمود. متخصصین این حوزه از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید استفاده کرده تا به کاهش جوش و درمان جای آن کمک کنند.

رفع جوش های سیر سیاه و سرسفید

تخلیه جوش بخش مهمی از فیشیال پوست بوده که با استفاده از ابزار های مخصوص بدون آسیب به پوست، جوش ها را تخلیه می کنند. این نوع جوش ها منافذ پوست را مسدود کرده و پوست را تیره و کدر می کنند.

لایه برداری و سفید کردن پوست

این روش درمانی به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک شایانی کرده و این امر موجب شده تا پوست شما بسیار شفاف شود. همچنین با استفاده از ماسک ها و لوسیون هایی که در این روش طی چندین مرحله استفاده می شود، منجر به تحریک کلاژن سازی و پیشگیری از پیری پوست خواهد شد. علاوه بر این به نرم شدن و آبرسانی پوست نیز منجر می شود.

سخن آخر

در مقاله ی  فیشیال پوست در تهران به توضیحی درباره این روش درمانی و مراقبتی و مزیت های آن پرداختیم. این روش به شما کمک می‌کند تا شفافیت پوست شما دوچندان شده و از پیری و شل شدن پوست جلوگیری می کند. همچنین با فیشیال می توانید جوش ها و جای جوش ها را به مرور زمان درمان کرده و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

امیداوریم که این مطلب برای شما عزیزانی که قصد انجام فیشیال پوست دارید، مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا