اخبار

راهنمای اجاره ماشین در کیش

فهرست مطلب

با توجه به اینکه کیش جزو مناطق آزاد است ، هنگامی که برای تفریح و گشت و گذار به کیش سفر می کنیم ، می توانیم یک خودروی لوکس مانند مازراتی ، لامبورگینی و … کرایه کنیم و لذت سواری با خودروهای لوکس را تجربه کنیم. امروز در فاوینو قصد داریم ، راهنمای اجاره ماشین در کیش را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

همواره اجاره هر خودرو شرایط خاصی دارد ، بنابراین چنانچه قصد اجاره خودرو در کیش را دارید باید از شرایط آن آگاه شوید. قبل از هر چیز این نکته را خدمت شما اعلام کنیم که اجاره کردن خودروهای لوکس در مجموعه کیش اسپید ، با شرایط مناسب و منصفانه ترین قیمت امکانپذیر می باشد. با توجه به اینکه جزیره کیش دارای مکان های تفریحی و زیبای زیادی می باشد ، با اجاره کردن خودرو می توانید لحظات خوش و هیجان انگیزی را در این جزیره تجربه کنید.

اما به هر حال ممکن است شما برای اجاره خودرو گران‌قیمت در کیش ، کمی نگرانی و دلهره داشته باشید ، همچنین از شرایط آن باخبر نباشید ، اما باید خدمت شما عرض کنم که به دلیل اینکه خیابانهای کیش زیاد شلوغ نیستند و با کمی احتیاط ، معمولا مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. همچنین با خواندن این مقاله  ،می توانید از شرایط اجاره خودرو در این جزیره با خبر شوید.

کرایه ماشین در کیش با انواع خودروهای اقتصادی و لوکس و قیمت اجاره خودرو کیش که متناسب با هر بودجه ای برای مشتریان در نظر گرفته ایم که می توانید با حداقل ودیعه نقدی، خودرو مد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

سعادت رنت همچنین در شهرهای تهران، شیراز، دبی و استانبول دارای شعبه دائمی می باشد که می توانید لیست قیمت اجاره خودرو را که کاملا به روز هستند مشاهده نمایید.

اجاره ماشین در کیش

یکی از روشهای کاهش هزینههای سفر برای تهیه بنزین و هزینه استهلاک خودرو، اجاره انواع اتوموبیل در کیش است که علاوه بر کاهش هزینههای حملونقل، آزادی عمل بیشتری برای مسافر به ارمغان میآورد تا در عوض استراحت برای رفع خستگی رانندگی طی ساعتهای طولانی ، زمان بیشتری برای بازدید از جاذبههای جزیره کیش و لذت بردن از سفر در اختیار داشته باشدناگفته نماند که رانندگی در جزیره کیش نیز خود یکی از جاذبههای گردشگری استخلاف شهرهای دیگر، بوق زدن در کیش ممنوع بوده و ترافیک نیز به ندرت پیش میآید.

به سبب واقع شدن جزیره کیش در مناطق آزاد، واردات ماشینهای خارجی و لوکس به این منطقه بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور رواج داردامروزه شرکتهای بسیاری در زمینه اجاره ماشین در کیش فعالیت دارندقرارداد اجاره بین شرکت اجارهدهنده خودرو و مشتری است که طی آن فرد اجاره کننده ماشین مشخصی را طی زمان مشخص و با خدمات مشخص اجاره میکندهمواره به مسافران توصیه میشود تا برای تهیه وسیله نقلیه اعم از انواع اتوموبیل، قایق و موتور به شرکتهایی مراجعه کنند که مجوز رسمی از مناطق آزاد داشته و عضو مجمع رسمی رنتکاران باشند.  این شرکتها همه دفتر، مرکز رسمی و دفترچه رنت دارند‌ و اغلب کل بدنه خودرو را تضمین میکنندبدون شک  انعقاد قرارداد با چنین شرکت هایی از اعتبار و و اطمینان بیشتری برخوردار است و در صورت بروز مشکل میتوان از شرکت مزبور شکایت کرد.  افراد بسیاری نیز در معابر ماشین اجاره میدهند که قطعا در صورت رخ‌ دادن مشکل، شکایت از آنها راه به جایی نخواهد برد.

بهترین قیمت اجاره خودرو در کیش با ضمانت

اجاره ماشین در کیش با خودروهای لوکس آمریکایی و خودروهای خارجی ارزان ، تنها در شرکت کیش اسپید امکان‌پذیر است. شما به راحتی و با شرایط آسان می توانید رنت ماشین در کیش را تجربه کنید. قیمت اجاره خودرو در کیش نسبت به اجاره خودرو در تهران بسیار مناسب تر بوده. ارزان‌ترین اجاره ماشین در کیش خودروهای النترا، مزدا ۶، نیسان جوک و … است. شما با تماس تلفنی می توانید قبل از سفر خود خودرو موردنیازتان را اجاره کنید. رنت کنیم امکان اجاره خودرو در کیش بدون چک  را نیز فراهم آورده است.  به این صورت که برای اجاره خودرو کیش تنها نیاز به پرداخت ودیعه بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان دارید.

قیمت اجاره خودرو کیش

قیمت اجاره ماشین در کیش به صورت روزانه محاسبه می شود. در واقع قیمت کرایه ماشین در کیش به ازای اجاره خودرو برای ۲۴ ساعت است. ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده برروی جمع کرایه روزانه منظور میگردد
هزینه اجاره خودرو در کیش بسته به نوع خودرو در خواستی شما دارد.

قیمت اجاره خودرو در کیش به دلیل شرایط این جزیره و قرارگیری در منطقه آزاد، نسبت به شهر های دیگر متفاوت است.
شروع قیمت اجاره خودرو در کیش از ۵۲۰,۰۰۰ تومان الی ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان بوده که در برخی از موارد همراه با تخفیف نیز به مشتریان رنت داده می شود. برای دریافت قیمت کرایه خودرو در کیش در ابتدا تعداد روز و زمان درخواستی خود را به همکاران با اعلام کرده تا قیمت نهایی را برای شما ارسال کنند.

حداقل مدت اجاره خودرو در کیش چقدر است؟

در رنتیفا بر خلاف سایر سایت های اجاره خودرو محدودیتی برای زمان اجاره خودرو وجود ندارد و شما میتوانید حتی برای یک روز هم ماشین را اجاره کنید. در صفحه مربوط به هر خودرو ، حداقل مدت اجاره هر خودرو درج شده است.

آیا میتوانم ماشین را در فرودگاه کیش یا محل دیگری تحویل بگیرم؟

بله. هنگام رزرو اجاره ماشین میتوانید نام محل مورد نظر را جهت تحویل و عودت ذکر کنید. رنتیفا در هر محلی که شما مایل باشید از جمله فرودگاه ، هتل و … خودرو را تحویل شما خواهد داد. همچنین برای عودت خودرو نیز میتوانید محل دلخواه خود را تعیین نمایید.

اجاره ماشین در کیش تخفیف دارد؟

بله. شرکت های اجاره خودرو معتبر کیش در رنتیفا خودروهای خود را برای اجاره ارائه میدهند بنابراین شما خودرو را مستقیما از شرکت رنت کار اجاره میکنید و حداکثر تخفیف شامل رزرو شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا