دنیای مد

زیباترین سرهمی دخترانه بزرگسالان مناسب شما! 8 نکته مهم قبل از انتخاب و خرید سرهمی زنانه

فهرست مطلب

انتخاب سرهمی دخترانه بزرگسالان یا اورال، باید مطابق با اندام دختران عزیز باشد تا زیبایی و جذابیت بدن آن ها را به خوبی نمایش دهد. امروزه مدل های لباس دخترانه، در طرح های بسیار زیبا عرضه شده اند که کی از پرطرفدار ترین اورال است. مطمئنا انتخاب درست این نوع از لباس زنانه با اندام دختران عزیز، تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس و همچنین روحیه آن ها خواهد گذاشت.

طی این مقاله اختصاصی از سوی بلاگ دنیای مد فاوینو به بیان مطالبی در رابطه با سرهمی دخترانه بزرگسالان یا اورال دخترانه خواهیم پرداخت. در صورت علاقه به پوشیدن این نوع از طرح لباس، حتما تا انتها مطلب همراه ما باشید. همچنین در صورت تمایل از مطالب و پست های سایت بوفچه نیز، دیدن کنید.

قشنگترین لباس های سرهمی زنانه که هر کی باید داشته باشه
قشنگترین لباس های سرهمی زنانه که هر کی باید داشته باشه

منظور از سرهمی دخترانه بزرگسالان چیست؟

بسیاری از افراد با شنیدن کلمه اورال یا سرهمی دخترانه بزرگسالان، روزهای کودکی را به یاد خواهند آورد. این نوع لباس ها به دلیل داشتن ویژگی های خاصی که دارند، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و  والدین تمایل داشتند تا فرزند دلبند آن ها، حداقل یکی از این نوع لباس ها را داشته باشد. این نوع لباس ها به مجموعه لباس هایی اطلاق خواهد شد که با پوشش دادن اندام از زیر گردن به پایین با داشتن طرح های مختلف، زیبایی جذابی را برای افراد به همراه آورد.

معمولا انتخاب اول خانم در مهمانی های رسمی کت و‌شلوار،کت دامن یا پیراهن است ، اما با ورود این مدل از لباس ها انتخاب های دیگری نیز برای رفع مشکل بانوان به وجود آمد. پوشیدن یک سرهمی خوش دوخت از پارچه های ساده به رنگ روشن یا تیره،می تواند هر بانویی را تبدیل به یک خانم شیک پوش در یک مجلس رسمی خاص و شیک تبدیل کند. البته این مدل لباس های دخترانه، بیشتر مناسب زنان و دختران جوان خواهد بود.

سرهمی دخترانه لی اسپرت, قشنگترین سرهمی دخترانه بزرگسال مجلسی, لباس سر تا پای خوشگل برای دوست همسرم
سرهمی دخترانه لی اسپرت, قشنگترین سرهمی دخترانه بزرگسال مجلسی, لباس سر تا پای خوشگل برای دوست دخترم

اورال زنانه مناسب چه اندامی است؟

سرهمی دخترانه بزرگسالان با توجه به نوع طراحی و برش هایی که دارد، می تواند گزینه مناسبی برای همه افراد با هر سن و سالی باشد. البته توجه به این نکته ضروری است که هنگام استفاده از این لباس ها، باید نکاتی رعایت شود. این مدل از لباس خانم ها  مناسب افراد چاق و افراد لاغر بوده و افراد لاغر، باید از سرهمی های رنگ روشن استفاده کنند تا اندام آن ها، جلوه بیشتری داشته باشند.

البته افراد چاق، باید از سرهمی های دخترانه بزرگسالان یقه دکلته بدون آستین و رنگ تیره استفاده کنند؛ زیرا با توجه به سایز و نوع این پوشش در این حالت، باعث زیبا تر جلوه دادن لباس و همچنین اندام این عزیزان خواهد شد. همچنین ست کردن سرهمی دخترانه با بدلیجات در رنگ های زیبا، باعث زیبا تر شدن این مدل از لباس آن ها خواهد شد. زیورآلات و بدلیجات، می تواند گزینه مناسبی برای استفاده با اورال دخترانه باشد. همچنین با توجه به گرمای هوا در اواخر فصل بهار و فصل تابستان، انتخاب اورال دخترانه می تواند گزینه مناسبی جهت حضور در مهمانی یا دورهمی باشد.

سرهمی دخترانه لی اسپرت, قشنگترین سرهمی دخترانه بزرگسال مجلسی, لباس سر تا پای خوشگل برای دوست دخترم
سرهمی دخترانه لی اسپرت, قشنگترین سرهمی دخترانه بزرگسال مجلسی, لباس سر تا پای خوشگل برای دوست دخترم

روش های انتخاب سرهمی دخترانه بزرگسالان

در زمان انتخاب سرهمی دخترالنه بزرگسالان یا اورال دخترانه، افراد بهتر است از بین مدل های متنوع آن، نزدذیک ترین به شکل اندام خود را انتخاب کنند. مطمئنا دختران با انتخاب درست اورال جهت حضور در مهمانی، مانند ستاره ای درخشان خواهند بود. اما دختران عزیز در زمان انتخاب سرهمی دخترانه بزرگسالان با توجه به شکل اندام خود، می توانند از روش های که در ادامه به ان پرداخته خواهد شد؛ توجه کنند:

انواع اندام دخترانه مثلثی - ساعت شنی - گرد - مستطیلی
انواع اندام دخترانه مثلثی – ساعت شنی – گرد – مستطیلی

اندام‌ های ساعت شنی

در صورتی که دختران، دارای اندامی به شکل ساعت‌ شنی هستند؛ مطمئنا انتخاب سرهمی دخترانه بزرگسالان تنگ به تن آن ها، بسیار جذاب و چشم‌ نواز خواهد بود. سرشانه ‌های نسبتا پهن، کمرباریک و پایین‌ تنه برجسته در این مدل از سرهمی های جذب خودنمایی کرده و اندام آن ها را به بهترین شکل ممکن، نمایش خواهد داد. بدون تردید انتخاب سرهمی های دخترانه بزرگسالان با پارچه مازاراتی، می توانند ایده آل ترین گزینه برای مهمانی باشد.

اندام های مثلثی‌ شکل

در صورت بهره مندی از اندام مناسب، دختران می توانند سرهمی بزرگسالان جذب که شلوار آن کوتاه یا برمودا، حتی اوورال لَخت و گشاد باشد؛ را انتخاب کنند. اما در صورت بهره مندی از اندام مثلثی شکل، انتخاب مطمئنا انتخاب سرهمی  زیبا دخترانه بزرگسالان جذب گزینه مناسبی نخواهد بود. احتمالا در هنگام خرید به دلیل تفاوت در سایز اندام بالا و پایین  این افراد، این لباس از یک سمت برای آن ها تنگ و از سمت دیگر گشاد باشد. در صورتی که این افراد با  وجود چنین شرایط، حتما به دنبال اورال دخترانه هستند؛ یک مدل سرهمی گشاد را انتخاب  کنند که از بالا تا پایین، استایل آن ها را یک ‌دست نمایش دهد.

سر همی اندام ظریف

در صورت دارا بودن  نیم‌تنه بلند، پیدا کردن یک سرهمی متناسب با این اندام مشکل خواهد بود. اما در صورتی که افراد ریزه اندام هستند، استفاده از یک کمربند بر روی سرهمی یا انتخاب مدلی که خیلی گشاد نباشد؛ می تواند انتخاب جذابی باشد. البته این مدل از  سرهمی دخترانه بزرگسالان بسیار گشاد، ممکن است اندام آن ها را به زیبایی نمایش ندهد؛ اما اندام ظریف این عزیزان در آن مدل گم  خواهد شد. در صورتی که یک سرهمی گشاد و بلند را انتخاب کرده‌اند، بهتر است یک کفش پاشنه‌ بلند را با این مدل ست کنند تا اندام این دختران زیبا، کشیده‌ تر و جذاب ‌تر به نظر برسد.

سرهمی اندام ‌های گلابی

در صورتی که تیپ بدنی دختران عزیز، گلابی‌شکل است؛ بهتر است یک سرهمی لَخت و گشاد را برای جذابیت استایل خود انتخاب کنند. این مدل از استایل، مطمئنا محدودیت های در انتخاب ایجاد  خواهد کرد؛ زیرا که نیم‌تنه بالایی آن ها، لاغر اما قسمت لگن بزرگ ‌تر از بالاتنه است. همچنین این افراد در این نوع تیپ بدنی، از انتخاب اورال دخترانه بزرگسالان‌ جین دوری کنند؛ زیرا سرهمی‌ های جین و تنگ، خاصیت کشی نداشتد و در نهایت لباس برای آن ها، در قسمت بالا تنه گشاد اما در قسمت لگن تنگ و فیت خواهد بود.

اندام های سیبی شکل

افرادی که اندام آن ها سیبی شکل است، قسمت میانی درشت ‌تر از سایر بخش ها خواهد بود. در این صورت احتمال اینکه سرهمی دخترانه بزرگسالان برای آن ها جذاب‌ تر و خاص ‌تر از دیگر لباس‌ها به نظر برسد، بسیار کم است. زیرا  در صورت انتخاب این مدل از لباس، قسمت میانی بدن آن ها بیشتر از حد معمول خودنمایی خواهد کرد. در نتیجه این افراد ممکن است که چاق به نظر برسند.

سرهمی اندام مستطیلی

در صورت بهره مندی دختران از اندام مستطیلی شکل به دلیل یکنواختی تیپ بدن، لباس سرهمی آزاد و لَخت و حتی سرهمی دمپاگشاد برای آن ها مناسب خواهد بود. سرهمی بزرگسالان جین ممکن است آنان را، درشت ‌تر از استایل واقعی نشان دهد؛ زیرا که شانه‌ ها، نیم ‌تنه‌ میانی و لگن هم ‌اندازه‌ هستند.

در زمان پوشیدن سرهمی با قد متوسط و نه چندان بلند، انتخاب اورال دخترالنه بلند بهترین گزینه خواهد بود. همچنین در کنار آن از کفش لژدار یا پاشنه‌دار متناسب با لباس  انتخاب شود تا زیبایی استایل خانم ها عزیز، تکمیل شود. احتمالا انتخاب سرهمی‌ دخترانه بزرگسالان تنگ یا جین، قد دختران را کوتاه ‌تر از حد معمول نشان خواهد داد.

انتخاب ایده آل ترین اورال دخترانه

امروزه سرهمی دخترانه بزرگسالان یا اورال دخترانه، در طرح ها و مدل های مختلف تولید شده و افراد در زمان انتخاب، می توانند با توجه به سلیقه خود خرید کنند. دختران عزیز هنگام خرید سرهمی های دخترانه بزرگسالان، می توانند از بین گزینه های زیر جذاب ترین را انتخاب کنند:

اورال جین

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین نوع سرهمی های دخترانه بزرگسالان، اورال های جین هستند. اورال‌ های جین در طرح‌ ها و مدل‌های مختلف دوخته شده و شخص می تواند با توجه به طرح و مدل آن، ‌از این سرهمی دخترانه بزرگسالان در مهمانی های رسمی و نیمه رسمی بهره ببرد. انتخاب اوارا جین جذب، مناسب مهمانی های رسمی بوده و خرید سرهمی  های دخترانه بزرگسالان جین گشاد، بیشتر مناسب مهمانی های نیمه رسمی خواهد بود.

سرهمی دخترانه جین آبی
سرهمی دخترانه جین آبی
سرهمی دخترانه جین
سرهمی دخترانه جین

اورال چرمی

انتخاب لباس چرمی، چیزی نیست که همه به‌دنبال آن باشند. واقعیت این است که چرم، می‌تواند جذابیت زیادی به استایل اشخاص بدهد؛ اما انتخاب اغلب  خانم های جوان، نخواهد بود. با این وجود انتخاب لباس های یا جنس چرم،  مختص افراد خاص ‌پوش خواهد بود. بدون تردید انتخاب اورالی به جنس چرم نیز، اولین گزینه همه افراد نیست. اما بدون شک امتحان کردن این نوع از سرهمی های دخترانه بزرگسالان، می توان استایل شیک و جذابی را به این عزیزاه هدیه دهد.

انتخاب اورال ‌های مشکی و سفید، حالت رسمی ‌تری نسبت به سرهمی دخترانه بزرگسالان چرمی یا جین دارد. همچنین انتخاب و پوشیدن اورال های با این رنگ، می تواند مناسب مجالس نیمه رسمی نیز باشد. البته همه‌ چیز بستگی به دوخت، بُرش و جنس پارچه اورال دارد. انتخاب رنگ سفید اورال در روزهای گرم و بهاری مناسب بوده و جهت کشیده ‌تر نشان دادن اندام، اورال به رنگ مشکی بهترین گزینه خواهد بود.

سخن پایانی

انتخاب سرهمی دخترانه بزرگسالان در کنار پیراهن یا کت و دامن، می تواند یکی از جذاب ترین لباس های جهت پوشیدن در یک مهمانی رسمی یا نیمه رسمی باشد. البته دختران یا خانم ها جوان در زمان انتخاب این نوع از لباس، باید به اندام و فرم آن توجه ویژه نشان دهند. مطمئنا با توجه به فرم اندام، اورال زیبای را انتخاب کرده و در نهایت در مجلس مانند ستاره درخشان خواهند بود. در رابطه با جنس پارچه اورال انتخابی نیز، باید بسیار نکته سنج باشند. به طور مثال انتخاب اورال چرمی، می تواند تیپ این افراد را بسیار خاص و شیک کند.

سرهمی دخترانه لی اسپرت, قشنگترین سرهمی دخترانه بزرگسال مجلسی, لباس سر تا پای خوشگل برای دوست نامزدم
سرهمی دخترانه لی اسپرت, قشنگترین سرهمی دخترانه بزرگسال مجلسی, لباس سر تا پای خوشگل برای دوست نامزدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا