اخبار

نکاتی درباره خرید محصولات پت | غذا و لوازم حیوان خانگی

فهرست مطلب

نکاتی درباره خرید محصولات پت | غذا و لوازم حیوان خانگی

وقت آن است که به خرید بروید و برای حیوان خانگی خود غذا و لوازم ضروری زندگی خریداری کنید. اما اگر برای اولین بار یک سگ یا گربه را به فرزند خواندگی قبول کرده‌اید، ممکن است خرید محصولات پت کاری طاقت فرسا باشد. اما با آماده شدن برای تمام نیازهای حیوان خانگی خود می‌توانید بر روی رفتار حیوان تمرکز کرده و آموزش‌های لازم را شروع کنید. در این بررسی ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین مواد غذایی و وسائل ضروری را برای سگ یا گربه خود خریداری کنید.

خرید غذای مناسب برای سگ یا گربه

اکثر غذاهای تجاری موجود برای حیوانات خانگی دارای ترکیبی ضروری از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که حیوانات خانگی ما برای سالم ماندن به آنها نیاز دارند. این نوع غذاها تغذیه متعادلی را برای حیوانات خانگی شما فراهم می‌کنند، بنابراین ممکن است نیازی به ویتامین یا مکمل اضافی نداشته باشند. همچنین در بازار دو نوع غذا اعم از غذای خشک و مرطوب برای سگ‌ها و گربه‌ها موجود هستند. برای خرید انواع غذاهای خشک گربه و سگ و همچنین غذاهای مرطوب باید به سن، نژاد، بیماری زمینه‌ای و غیره حیوان خود توجه کنید.

همچنین تشخیص دهید که حیوان خانگی شما به چه برندی از غذا علاقه دارد و همان نوع غذا را خریداری کنید. معمولاً برندهای معتبر مانند «رویال کنین» اغلب برای هر حیوان خانگی با خصوصیات متفاوت یک محصول ارائه کرده است. با توجه به وجود وبسایت‌های مختلف در امر فروش آنلاین انواع محصولات رویال کنین، شما می‌توانید غذای مورد نیاز سگ یا گربه خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

پیدا کردن بهترین کاسه آب و غذا

کاسه آب و غذای حیوانات خانگی می‌تواند شامل کاسه استیل یا سرامیکی باشد. اما اگر به دنبال چیزی محصول دیگری هستید، قطعاً می‌توانید آن را در بازار امروز پیدا کنید. فروشگاه‌های حیوانات خانگی همه چیز را از کاسه‌های مرتفع گرفته تا کاسه‌های آب فیلتر شده به فروش می‌رسانند. البته می‌توانید کاسه‌های آب و غذای خود را با نام حیوان خانگی‌تان سفارش دهید.

بهترین کاسه آب و غذای گربه

اهمیت خرید بند و یقه حیوانات خانگی

مانند کاسه‌های آب و غذا، حیوان خانگی شما به انواع بند و یقه نیاز دارد. دسته‌های جمع ‌شونده، بند‌هایی با کیسه‌های مدفوع، بند‌هایی با دسته‌های پددار، یقه‌های بازتابنده و یقه‌های نور LED وجود دارند. آنچه که برای حیوان خانگی شما مناسب است را پیدا کنید. مهم است که ابتدا به نیازهای حیوان خانگی خود و سپس به کیفیت و قیمت انواع بند و یقه توجه کنید تا بتوانید محصول مناسبی را خریداری کنید.

 

کیت کمک‌های اولیه حیوانات خانگی

شما می‌توانید یک کیت آماده برای حیوان خانگی خود بخرید یا خودتان یکی را بسازید. در هر صورت، یک کیت کمک‌های اولیه حیوان خانگی خوب باید حداقل موارد زیر را داشته باشد:

  • پد گاز استریل
  • بانداژ
  • چسب
  • دستمال مرطوب ضد عفونی کننده
  • پماد آنتی بیوتیک
  • توپ‌های پنبه‌ای
  • آب اکسیژنه
  • موچین
  • دماسنج دیجیتال
  • پوزه بند (در صورت تمایل)

کیت کمک های اولیه برای گربه و سگ

انتخاب بستر مناسب برای حیوان خانگی

بستر محل امن برای استراحت و خواب حیوان خانگی شماست. بستر باید راحت و بدون حساسیت باشد و حیوان شما بتواند در آن به راحتی خود را کش بدهد. شما احتمالاً در طول زندگی حیوان خانگی خود از چندین بستر استفاده کرده‌اید و هنگامی که سگ و گربه شما بزرگتر شد، بستر باید بالشتک لازم را برای مفاصل حیوان فراهم کند. مهم است که به متریال بستر و خاک آن توجه کنید.

غذای تشویقی و اسباب بازی برای سگ و گربه

سعی کنید به دنبال خرید خوراکی‌ها و اسباب‌بازی‌هایی بروید که به سلامتی، آموزش یا تحریک بیشتر حیوان کمک می‌کند. به خاطر داشته باشید که تغذیه بیش از حد با غذای تشویقی می‌تواند منجر به چاقی حیوان شود و خطرات سلامتی مانند دیابت، بیماری قلبی، فشار خون بالا و حتی سرطان را به همراه داشته باشد. پست خراش برای گربه‌ها ضرورت است زیرا می‌توانند پنجه‌های خود را روی پست بکشند.

خرید برس نظافت برای حیوانات خانگی

نظافت یا برس کشیدن روزانه خز حیوان خانگی، موهای مرده را از بین می‌برد و از گره خوردن یا مات شدن خز سگ و گربه جلوگیری می‌کند. مسواک زدن منظم همچنین به کاهش مو و شوره در خانه کمک می‌کند. وقتی از فروشگاه حیوانات خانگی خرید می‌کنید، چندی نوع برس و شانه برای شما موجود است. این امکان را دارید تا براساس سن، نژاد و مشخصات خزء حیوان خانگی خود، محصول مناسب را تهیه کنید.

برس نظارت برای سگ و گربه

خرید مسواک و توجه به دهان و دندان

بسیاری از حیوانات خانگی دوست ندارند دندان‌های خود را مسواک کنند. در نتیجه، برخی از صاحبان این حیوانات در رعایت بهداشت دهان و دندان سگ و گربه خود سهل انگاری می‌کنند. این کار می‌تواند برای سلامت حیوان خانگی شما مضر باشد و به افزایش هزینه‌های دهان و دندان منجر شود. علاوه بر تمیز کردن دوره‌ای حرفه‌ای دندان بهتر است دندان‌های حیوان خانگی خود را هر روز و حداقل سه بار در هفته مسواک بزنید. فروشگاه‌های حیوانات خانگی انواع خمیر دندان و مسواک مخصوص گربه‌ها و سگ‌ها را می‌فروشند.

انتخاب صاف کننده ناخن مناسب

مهم است که ناخن‌های حیوان خانگی خود را هر سه تا چهار هفته کوتاه کنید. برای صاحبان حیوانات خانگی، همیشه ترس از بریدن سریع حیوان در جایی که رگ‌های خونی و عصب‌ها قرار دارند وجود دارد. انجام این کار باعث خونریزی از ناخن می‌شود. پودر بند خون (Powder Styptic) محصول است که در صورت بروز چنین اتفاقی باید در دسترس باشد. توصیه می‌شود ناخن سگ یا گربه خود را به اندازه کمی کوتاه کنید.

خرید محصولات پیشگیری کننده از کک

اجازه ندهید حیوان خانگی و خانه شما مورد هجوم کک‌ها قرار گیرد. گزینه‌های زیادی برای جلوگیری از کک وجود دارند که شامل قلاده ضد کک یا داروهایی هستند که می‌توانند حیوان خانگی شما را تا شش ماه بدون کک نگه دارند. از دامپزشک خود در مورد اینکه چه چیزی برای سگ و گربه جدید شما بهتر است مشورت بخواهید.

در نظر گرفتن پاک کننده لک و بو

بوی نامطبوع و کثیفی‌های روزمره جنبه‌های اجتناب ناپذیر داشتن حیوان خانگی هستند. با خرید پاک کننده لکه و بو مطمئن شوید که محصول مناسب حیوان خانگی شماست و به سلامت سگ یا گربه شما آسیب نمی‌رساند. پاک کننده‌های مبتنی بر آنزیم در بین صاحبان حیوانات خانگی بسیار محبوب هستند. فقط مهم است محصولات باکیفیت و از برندهای معتبر را تهیه کنید.

کلام آخر

درست مانند انسان، حیوانات خانگی ما نیز نیاز به مراقبت و توجه ویژه ما دارند. با یک رژیم غذایی مناسب و تغذیه سالم برای حفظ شرایط داخلی و خارجی آنها، بسیاری از محصولات با کیفیت حیوانات خانگی در دسترس هستند. ابتدا کمی تحقیق کنید یا قبل از تصمیم گیری نهایی با دامپزشک مشورت کنید. حیوانات خانگی مانند هر موجود زنده دیگری سزاوار عشق و مراقبت هستند و هیچ موضوعی بیش از حفظ سلامت آنها اهمیتی ندارد. قبل از اینکه وارد یک فروشگاه آنلاین بروید و خرید کنید، در مورد مواد غذایی مناسب و خرید محصولات پت تحقیقات گسترده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا